Partyflock

Forumonderwerp · 704622
66 volgers · 1101217x bekeken
Waarschuw beheerder
+45-6
Wie is er nog meer fan van de Outside Agency en hun genosha label? Vind dat ze zeer vette tracks maken. Zie ze eigenlijk alleen weinig terug op feesten.

Zie ze in de agenda alleen bij Humanoize en Hardcore Madness staan.
Wie gaat er nog meer naar Humanoize om ze daar te horen draaien?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van UNTITLED. op zondag 20 september 2009 om 15:04:
Is zoiets niet opgenomen ? :9

Helaas wel. We konden leuk tracks draaien, maar door het ontbreken van geluidsman en de hoeveelheid rode lampjes zou ik hem niet graag terug willen horen. Gelukkig hadden we genoeg pillen op.
Waarschuw beheerder
Oh nee.

Waarschuw beheerder
:lol:

Waarschuw beheerder
:D

Doe anders eens een Podcastje met leuke oude liedjes opnemen!? :O
Artiest {SHOWLIST artist 174721, 144468, 2857, 97049, 45101, 132803, 8100}
Waarschuw beheerder
We had two bags of grass, seventy five pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine, a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether and two dozen amyls.

Not that we needed all that for the set, but once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eye-D op zondag 20 september 2009 om 15:23:
Ik zeg een klein misverstand. Rob Gee was wel vet.

Uitspraak van Eye-D op zondag 20 september 2009 om 15:24:
Gelukkig hadden we genoeg pillen op.

Ah ze konden nu ineens wel groene M&Ms regelen? :D

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369, 75631}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Hidden op zondag 20 september 2009 om 15:13:
"Vage teringherrie?" - haha... we hebben oude Ruffneck, Mokum en wat PCP dingen gedraaid - als dat tegenwoordig ook al vage teringherrie is dan denk ik dat het maar goed is dat mensen die dit soort dingen zeggen geen Hellraiser of iets dergelijks hebben meegemaakt tussen '92 en '98 want dat zou allemaal heel vaag en heel veel teringherrie zijn geweest.

Haha, inderdaad zeg. Beetje jammer dat soort reacties... Maar goed zie over het algemeen veel positieve reacties op jullie set hoor. ;) En ik denk dat als Rob Gee zelf had opgetreden het een stuk 'vager' was geweest, om maar te zwijgen over zijn mixkwaliteiten. :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 september 2009 om 15:40:
Haha, inderdaad zeg. Beetje jammer dat soort reacties... Maar goed zie over het algemeen veel positieve reacties op jullie set hoor. ;) En ik denk dat als Rob Gee zelf had opgetreden het een stuk 'vager' was geweest, om maar te zwijgen over zijn mixkwaliteiten. :x

Exact. :)

Uitspraak van DJ Hidden op zondag 20 september 2009 om 15:32:
We had two bags of grass, seventy five pellets of mescaline, five sheets of high powered blotter acid, a salt shaker half full of cocaine, a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether and two dozen amyls.

Not that we needed all that for the set, but once you get locked into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.

[img width=600 height=400]https://album.partyflock.nl/71582328.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Hidden op zondag 20 september 2009 om 15:32:

:respect: .. Wel vond ik het erg jammer dat jullie als vervangers van Rob Gee wèl gingen mixen ipv achter elkaar plaatjes opleggen en wat geschreeuw in de microfoon 8)

Maar iig DE positieve verrassing vannacht :respect: .. Zwaar genoten B)
Artiest {SHOWLIST artist 335, 160267, 41326, 47276}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 september 2009 om 15:40:
"Vage teringherrie?" - haha... we hebben oude Ruffneck, Mokum en wat PCP dingen gedraaid - als dat tegenwoordig ook al vage teringherrie is dan denk ik dat het maar goed is dat mensen die dit soort dingen zeggen geen Hellraiser of iets dergelijks hebben meegemaakt tussen '92 en '98 want dat zou allemaal heel vaag en heel veel teringherrie zijn geweest.

het is de leeftijd, denk dat 70 % niet eens op een Hellraiser geweest is en als ze wel waren zaten ze onder de half full of cocaine, a whole galaxy of multi-colored uppers, downers, screamers, laughers... Also a quart of tequila, a quart of rum, a case of beer, a pint of raw ether and two dozen amyls.

pss kids voel je niet aangesproken, blaim ya mom ...hehe

Waarschuw beheerder
Ik heb hier nog een paar sets van Hellraiser uit '92/'93, gemixt met een lekkere berg ruis vanwege taperecording. Je weet niet wat je overkomt als je niet voorbereid bent. :D
Artiest Reload
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eye-D op zondag 20 september 2009 om 17:05:
http://runpee.com

Binnenkort ook voor lineup pee-checks.

8)

Artiest Garong
Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eye-D op zondag 20 september 2009 om 15:24:
Gelukkig hadden we genoeg pillen op.

Heb je hardcore to da bone nog gedraad ouwe gabber?
Waarschuw beheerder
brainfreeze en milkshake knalde bij noisia goed door de speakers ! OH en gideon volgens mij heb ik met jou in de pit gestaan xD
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 2296}
Artiest Foltergeist
Waarschuw beheerder
Om eerlijk te zijn dacht ik wel dat ze misschien nog iets zouden zeggen online maar blijkbaar was daar geen tijd meer voor. "Vage teringherrie?" - haha... we hebben oude Ruffneck, Mokum en wat PCP dingen gedraaid - als dat tegenwoordig ook al vage teringherrie is dan denk ik dat het maar goed is dat mensen die dit soort dingen zeggen geen Hellraiser of iets dergelijks hebben meegemaakt tussen '92 en '98 want dat zou allemaal heel vaag en heel veel teringherrie zijn geweest. - het was leuk om deze tracks te draaien maar wel erg lastig want alles stond volledig in het rood - maar ik ben blij om te zien dat onze set toch gewaardeerd werd (getuige de andere comments bij het feest). Al met al een vreemde avond want ik moest daarvoor nog drum n bass draaien op Basic Base in Lelystad - alles heel pro en goed geluid... maar helaas ging de generator (na al wat te hebben gehaperd) kapot 20 minuten in m'n set. Dat was jammer.

Was Rob Gee afgebeld of had hij zijn vlucht gemist?

Deze uitleg verklaart dus ook de soms matige overgangen :)

Anyway, ik was blij jullie te zien staan ipv die Amerikaan die een paar leuke plaatjes geproduceerd heeft en that's it.

Ik dacht trouwens toch echt dat The Underground op Coolman gereleased was O:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 september 2009 om 23:35:
brainfreeze en milkshake knalde bij noisia goed door de speakers ! OH en gideon volgens mij heb ik met jou in de pit gestaan xD

Milkshake is zeker gedraaid... had ik aangevraagd 8) En ik heb zeker goed in de pit gestaan, meerdere keren, dus zou best kunnen :)

Je had best wat mogen zeggen hoor ^^
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Foltergeist op maandag 21 september 2009 om 00:23:
Ik dacht trouwens toch echt dat The Underground op Coolman gereleased was O:)

...en Goodfellas op Death Records maar je snapt de strekking. ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 00:37:
Je had best wat mogen zeggen hoor ^^

ik zou jou ook niet durven aanspreken hoor :9

Waarschuw beheerder
Ik ben inderdaad wel een intimiderende persoonlijkheid ;)

Waarschuw beheerder
@ digeon ja had ik idd kunnen doen maar wist namelijk niet zeker of je het was :p damn kut internettelefoon *_)~* je kan hier niet eens mee citeren :[

Waarschuw beheerder
Thnks voor Stickhead & Don Demon - Demonhead, We Move as One en The Underground nog zaterdag,
maakte t feest nog een beetje goed voor mij :)

K meende ook nog Miro - Blue Sun te horen :respect:

Top gedaan mannen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demanufacturer op maandag 21 september 2009 om 00:14:
Pits @ dansfeestjes?
wtf?

Bij vooral Breakcore niks raars.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 13:58:
Uitspraak van Demanufacturer op maandag 21 september 2009 om 00:14:
Pits @ dansfeestjes?
wtf?

Bij vooral Breakcore niks raars.

Sowieso als 't een beetje druk is worden er bij rauwe electro, dubstep, drum & bass en idd breakcore feestjes regelmatig (vriendschappelijke) pitjes gebouwd :)

Waarschuw beheerder
Ik ben er altijd wel in voor, mits het in een vriendschappelijke sfeer gebeurt en ziet dat mensen om je heen er niet teveel last van hebben :) Gister vielen er ook wel een paar mensen maar dan werd diegene eerst meteen door iedereen weer overeind geholpen, zo hoort het imo (Y)
Waarschuw beheerder
M'n vriendin kreeg een elleboog tegen haar hoofd bij Broken Note. Kon ik mooi met haar mee naar huis. Omdat wat knapies niet met hun testosteron kunnen omgaan moet ik broken note missen (:

Maargoed, net de nieuwe hidden ge preorderd,mp3 versie. En de nieuwe Acces to Arasaka gekocht. Voor de mensen die houden van sferische dik geproduceerde ambient/IDM is dat echt een aanrader: http://www.myspace.com/accesstoarasaka
Waarschuw beheerder

Nou idd jullie set was niks mis mee hoor Heerlijk ff fijn terug in de Hellraiser sound!!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frenk de B op maandag 21 september 2009 om 16:16:
M'n vriendin kreeg een elleboog tegen haar hoofd bij Broken Note. Kon ik mooi met haar mee naar huis.

Tja, das gewoon pech hebben.. ik zie vrijwel nooit incidenten met pits.. gemoedelijke sfeer en lachende gezichten! Heeft wat mij betreft weinig met
Uitspraak van Frenk de B op maandag 21 september 2009 om 16:16:
Testosteron kunnen omgaan

te maken.. ik ben er altijd wel voor in!
Waarschuw beheerder
Pits zijn vet :yes:

Het pogo'en zoals dat een paar jaar geleden op hardcorefeesten werd gedaan vond ik wel kut, maar dat had dan ook voornamelijk met het publiek te maken.

Op een dubstepfeestje zijn er nooit problemen mee.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 september 2009 om 17:11:
Tja, das gewoon pech hebben.. ik zie vrijwel nooit incidenten met pits.. gemoedelijke sfeer en lachende gezichten! Heeft wat mij betreft weinig met
Uitspraak van DavidK op maandag 21 september 2009 om 16:16:
Testosteron kunnen omgaan

te maken.. ik ben er altijd wel voor in!

Idd, en mocht het vijandelijk worden ben ik de 1e die er weg is ;)
Vind het meestal sfeerverhogend werken. En tsja, je hebt wel eens pech, daarvoor hoef je niet eens in de pit te staan.
Maar in het dagelijkse leven stoot ik mn hoofd ook zo vaak aan keukenkastjes.
Artiest Biomek
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 21 september 2009 om 17:11:

Nee, dat is gewoon dom zijn. Kom dan ook gewoon niet in de buurt van een pit als je niet gewond wil raken.

Waarschuw beheerder
Pits en pogo zijn voor oermensen. Val andere partygangers gewoon niet lastig met die shit, niet iedereen zit erop te wachten. Als je de ruimte hebt en je staat met een groep geïsoleerd, vele meters van het andere publiek vandaan dan ga je je gang maar, maar in teveel gevallen worden mensen ermee lastig gevallen die er niet lastig gevallen mee willen worden.

Heb het al zovaak op feesten meegemaakt dat er opeens weer een paar van die clowns ff een duw- en trekpartij moesten organiseren. Dan moet je dus ook niet huilen als je opeens een beuk voor je smoel krijgt van iemand die daar ongewenst bij betrokken raakt. En zo gaat de sfeer dus naar de klote op feesten, waarna iedereen op PF zich weer afvraagt waarom er toch altijd op feesten gevochten wordt...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 17:47:
Val andere partygangers gewoon niet lastig met die shit, niet iedereen zit erop te wachten. Als je de ruimte hebt en je staat met een groep geïsoleerd, vele meters van het andere publiek vandaan dan ga je je gang maar, maar in teveel gevallen worden mensen ermee lastig gevallen die er niet lastig gevallen mee willen worden.

Mwa pits ontstaan natuurlijk voornamelijk vooraan, dus meters van het andere publiek vandaan is een beetje lastig. En als je er niet aan mee wilt doen dan stap je toch gewoon een meter of 2 opzij, niks aan de hand. Ennnn zoals ik meteen al zei:
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 15:43:
mits het in een vriendschappelijke sfeer gebeurt en ziet dat mensen om je heen er niet teveel last van hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 17:47:
Pits en pogo zijn voor oermensen.

Nix mis mee... alleen bij Slayer enz ;)
Waarschuw beheerder
het probleem is met name wanneer ze beginnen. Bij een ideale pit (zoals bij grote metalconcerten) staat er op de rij rond de pit mensen die de mensen opvangen en teruggooien.
Mensen die daar zin in hebben zijn er minder op dance feesten waardoor de pit zich onvoorspelbaarder uitbreidt.
Als een pit start (vaak een groepje of 3 jongens) dan vliegen ze vaak alle kanten uit omdat die 'afsluiting' er nog niet is. Dat is ook het moment waarop m'n vriendin die elleboog tegen haar hoofd kreeg. Het was niet zo bedoeld hoor, maar ze kon'r amper meer van lopen.

Daarnaast ontstaat de pit eigenlijk altijd in het midden voor het podium. Precies op de plek waar het geluid het vetst is. Daar sta ik dus ook graag.. Pitters nemen pp meer vierkante meter ruimte in, dus ik word op die manier naar achteren of naar de zijkant gedwongen..
Dat is dan extra zuur omdat ik het idee heb van veel pits dat't meer gaat om de pit zelf(even ruig doen, vandaar de testostereon opmerking), dan om de muziek. (de bewegingen die erin gemaakt worden zijn ook zelden te herleiden tot de beat/muziek)

Maargoed, ik ben er ook niet tegen, mensen mogen hun feestje op hun manier beleven, maar ik vind't wel irritant.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 18:05:
Slayer

:D Ook erbij Harry? Maandag of dinsdag?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Return to sender op maandag 21 september 2009 om 17:21:
Pits zijn vet

Het pogo'en zoals dat een paar jaar geleden op hardcorefeesten werd gedaan vond ik wel kut, maar dat had dan ook voornamelijk met het publiek te maken.

zelfde hier . Vond ze ook irritant toen op de hardcore feesten . sinds 2005 breakcore feesten en daar vind ik ze leuk :lief:

een pit op een hardcore feest komt ook niet echt over :rot:
Artiest Rowdy
Waarschuw beheerder
we hebben oude Ruffneck, Mokum en wat PCP dingen gedraaid

Koel... i was wondering;
Vanaf welk soort geluidsdragers kwamen die dingen? Van die compacte dingen, of voornamelijk vanaf die 12" dingen?
Waarschuw beheerder
Weliswaar hebben we alles op vinyl - maar we draaiden ze van CD.
Waarschuw beheerder
want ik moest daarvoor nog drum n bass draaien op Basic Base in Lelystad

D'oh... Kom er vandaag achter!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistorized op maandag 21 september 2009 om 18:17:
Ook erbij Harry? Maandag of dinsdag?

ik wil 2 dagen gaan :d
gij ook?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 september 2009 om 21:02:
ik wil 2 dagen gaan :d
gij ook?

heb alleen een kaartje voor de maandag. En daar blijft het bij;)
Waarschuw beheerder
So, net die aflevering van CSI gezien waar die sample van Hell's Basement uit komt, was toevallig op tv... tering, die was echt vet. Wel een beetje voorspelbaar maar toch enorm gaaf. I cast you out! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ole op maandag 21 september 2009 om 23:53:
net die aflevering van CSI gezien waar die sample van Hell's Basement uit komt

Weet je misschien hoe die heet? Wil em ook wel ff zien ;)
*edit: al gevonden...
laatste aanpassing