Precies, al die Genosha's zijn nog easy te vergaren.
Mindustries - Deus Ex Machina
Mindustries - Deus Ex Machina
Kan idd geen kwaad om weer eens wat 135-140 bpm duisternis met te minste goede kwaliteit te horen. Als ik al wat hoor dan is het meestal meuk. Een paar jaar terug kwam er een hoop leuks uit daar in tegen
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bijvoeglijk_naamwoord
Stiekem zijn we gewoon allemaal twee dimensionele plakplaatjes en onze geest doet ons geloven dat we meer dan dat zijn
Ik ben het middelpunt van m'n eigen universum, en zo is het vanuit iedereen's eigen perspectief.
maar eem plakplaatje is al 3d..
En nee, ik snap er geen reet van.
Hehe, ik ook niet nee.
4 ruimtelijke dimensies kan ik nog net snappen (men heeft ooit eens een relatief makkelijk te begrijpen uitleg gegeven op de extra features van Cube 2: Hypercube), maar van 4 naar 10 dimensies is me toch iets teveel.
Meer dan 4 ruimtelijke dimensies is gewoon onmogelijk voor te stellen
ik heb wel eens gehoord dat de einde van de wereld (volgens de maya kalender) gerelateerd is aan iets met vier ruimtelijke dimensies.
Ik zou al blij zijn als de mensheid 50% van haar hersencapaciteit gaat gebruiken in 2012.
we komen in een 'nieuwe tijd' ons bewustzijn gaat veranderen is nu al aan t veranderen klink maby weird maar ik weet zeker dat t aan t gebeure is... we komen in een nieuwe plek in t universum en t is zooooo facking vet en die bullshjit over t vergaan van de wereld 2012 is alleenmaar iets positiefs, meer feesten, kracht van gedachtegang woord streker , mensen woorden minder aso , kan niet ff snel in n berichtje schrijven wat er gaat gebeuren maar google er maar over
maar google er maar over
Ik zou al blij zijn als de mensheid 50% van haar hersencapaciteit gaat gebruiken in 2012.
Ze zouden allemaal een voorbeeld aan jou moeten nemen natuurlijk
of uberhaupt de 5% die we nu al gebruiken