Partyflock

Forumonderwerp · 704622
67 volgers · 1125853x bekeken
Waarschuw beheerder
+45-6
Wie is er nog meer fan van de Outside Agency en hun genosha label? Vind dat ze zeer vette tracks maken. Zie ze eigenlijk alleen weinig terug op feesten.

Zie ze in de agenda alleen bij Humanoize en Hardcore Madness staan.
Wie gaat er nog meer naar Humanoize om ze daar te horen draaien?
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=480 cacheid=0002d5c80006a19c3d8991491a02777581]https://album.partyflock.nl/14837657.jpg[/img]

:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik kwam deze nog tegen, ook wel een ekte (Y)

[img width=480 height=640]https://album.partyflock.nl/9455125.jpg[/img]

Shit was heet, zie oksels :X
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Lol!! Kijk je weer eens ff na 3 uurtjes in het topic, allemaal mensen die kijkeng alsof ze wintjes aant laten zijn :$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lenny Bee op donderdag 26 maart 2009 om 19:22:
post je eigen bassface:

[img width=493 height=493]http://timmer1981.freehost10.com/Pic/timmer_sp.png[/img]

:P

Waarschuw beheerder
Hey Garong, is dat esra uit den haag die naast jou staat (met zijn bassface)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 20:35:
Ik kwam deze nog tegen, ook wel een ekte

dat zweet is niet erg...het is net alsof iemand bier op je deck pleurt... "AAAH GODVER!"

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 22:26:
is dat esra uit den haag

yep...

Waarschuw beheerder
:lol: doe Esra maar de groeten...long time no see
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 26 maart 2009 om 19:45:
Deze komt er het meest bij in de buurt...

Is dat Mike?

En ja David, ik pak gewoon zo'n google image, jwt, werk.... baas....zijn tijd.... ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 10:09:
doe Esra maar de groeten...long time no see

R@VER

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QUID: PRO :QUO op vrijdag 27 maart 2009 om 11:51:
Is dat Mike?

yes!
Uitspraak van QUID: PRO :QUO op vrijdag 27 maart 2009 om 11:51:
jwt, werk.... baas....zijn tijd.... ;)

juist, ik deed 't zelfde daarom had ik em al zien staan ja ;)

Waarschuw beheerder
Gast... :lol:

Waarschuw beheerder
Luister nu die Sustained Records podcast die hier laatst werd gepost... die gaat dus echt meteen weer van m'n lapcock af. Wat een irritant gezever van die gasten zeg, het gaat maar door ook. Ik wil gvd naar die muziek luisteren, ze verpesten het echt gewoon. Sod off.
Waarschuw beheerder
Irritant is dat he... :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 19:30:
Deze komt er het meest bij in de buurt...

:D

Sandy Warez - Hangar 1/Oostende 2007 B)

Dan komt deze ook wel in de buurt! 8)

[img width=640 height=480]https://album.partyflock.nl/5384951.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 maart 2009 om 09:52:
Ik diep gaan? allen bij mijn vriendin ja :\. Ik hoef niet alles te weten en te hebben van TOA en ermee pronken alsof ik alles heb, weet en overal bij ben geweest.

Dat zeg ik ook niet

TOA is imo beter als hardstyle ja. Wou je zeggen dat dat niet zou was? dan zit je in het verkeerde topic!

Ik vind TOA ook beter, maar dan nog is het smaak en is het zo makkelijk om anderen af te zeiken, puur omdat ze een andere smaak hebben. Wat me dan stoort is dat hardstylers afgezeken worden, omdat ze zogenaamd simpel zouden zijn, terwijl degene die ze afzeikt wat mij betreft veel simpeler is.

En al zou ik hardstyle en de aanhangers compleet afzeiken, wat heeft dat te maken met een tong in de reet van de TOA dudes? sorry, maar jou fantasiën moet je niet op mij projecteren.

Wat mij stoort is de fanboi mentaliteit die je hebt en hier duidelijk kenbaar maakt, ook al gebeurt dat vaak onder het mom van een grapje. Maar goed, het was niet mijn bedoeling om een discussie aan te gaan. Ongenuanceerd iets roepen is vaak veel leuker 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Heeft de topic-opener niks meer in te brengen? 8)
Artiest {SHOWLIST artist 174721, 144468, 2857, 97049, 45101, 132803, 8100}
Waarschuw beheerder
Nou zeg. Dat is ook niet aardig.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Biomek op vrijdag 27 maart 2009 om 09:22:
Jan Smit @

Uitspraak van [SF] Trip_O B) op vrijdag 27 maart 2009 om 17:07:
Sandy Warez - Hangar 1/Oostende 2007

;)

Uitspraak van Das_neusshorrn op zaterdag 28 maart 2009 om 01:17:
TOA is t slechtste wat ik ooit heb gehoord

Je liegt!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 27 maart 2009 om 15:53:
Luister nu die Sustained Records podcast die hier laatst werd gepost... die gaat dus echt meteen weer van m'n lapcock af. Wat een irritant gezever van die gasten zeg, het gaat maar door ook. Ik wil gvd naar die muziek luisteren, ze verpesten het echt gewoon. Sod off.

Ekt he!
Waarschuw beheerder
Ja ze draaien leuke liedjes alleen praten ze de hele tijd door :(..
Waarschuw beheerder
Die bassfaces :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DJ Hidden op zaterdag 28 maart 2009 om 03:26:
Nou zeg. Dat is ook niet aardig.

Stommerd.
Artiest {SHOWLIST artist 76801, 47382}
Waarschuw beheerder
Potverdriedubbeltjes wat een onaangename zweer hier zeg:P

Waarschuw beheerder
Net weer even mijn nieuwe TOA-aanwinsten de revue laten passeren; was weer uitermate ontspannen. B-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Return to sender op vrijdag 27 maart 2009 om 17:26:
Wat mij stoort is de fanboi mentaliteit die je hebt en hier duidelijk kenbaar maakt, ook al gebeurt dat vaak onder het mom van een grapje. Maar goed, het was niet mijn bedoeling om een discussie aan te gaan. Ongenuanceerd iets roepen is vaak veel leuker

waarom stoor jij je er zo aan dat ik TOA gewoon geweldig vind en er eerlijk voor uit durf te komen.
Iets wat jij niet durft ofzo? tekortkoming bij je zelf? wtf gast...
tering dat is echt zielig weet je dat...en dan wel zeiken dat ik hardstyle niet mag afzeiken.
wat je zegt...dat is mijn smaak en ik zeg wat ik denk of jij daar nou blij van word of niet daar ga ik geen rekening mee houden.
dus houd voortaan gewoon lekker je gedram voor je. iedereen blij. :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 maart 2009 om 18:17:
waarom stoor jij je er zo aan dat ik TOA gewoon geweldig vind en er eerlijk voor uit durf te komen.

edit: nou voorruit, omdat 't zondag is..
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48519, 57678}
Waarschuw beheerder
K3 :( ik ga Kathleentje missen

Waarschuw beheerder
Begint een beetje op een vrouwentopic te lijken hier, ff nokken graag...

Waarschuw beheerder
Hou nou maar gewoon op met dat nutteloze gedoe. Het is zondag, beter chill je 'm gewoon (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=167 cacheid=000141e2002a69a693c2f02b1a0277dc4e]http://paxarcana.files.wordpress.com/2007/10/kid_crying.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
[img width=358 height=350 cacheid=0010733c002d61fa90fc41441a0277de1d]http://www.funbumperstickers.com/images/Simpsons_Homer_crying.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Leuk voor de zondag dan:

Limewax die in de Melkweg aftrapt met Chaos Theory B)
Waarschuw beheerder
waarom krijg ik die snoeiharde kicks de in de set van TOA zaten op Promo in geen een nummer van hun te horen??

zoals bijvoorbeeld bij I;m Hardcore to the Bone, die ze snoei, maar dan ook snoeihard draaide..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Airmaxxx op zondag 29 maart 2009 om 22:06:
waarom krijg ik die snoeiharde kicks de in de set van TOA zaten op Promo in geen een nummer van hun te horen??

zoals bijvoorbeeld bij I;m Hardcore to the Bone, die ze snoei, maar dan ook snoeihard draaide..

Graag even goed Nederlands voortaan;), leest wat makkelijker :).
Maar je vraag is: waarom je toen geen snoeiharde kicks hoorde? Wat zijn in jouw woorden "snoeiharde" kicks? En in een lied als "I'm hardcore to the bone", zit een "gewone standaard" hardcore kick :). Daarnaast draait TOA alles in het spectrum van: Industriele hardcore, Darkcore, Hardcore, DNB en DNC (Drum and Core). Dus er zit absoluut wel harde kicks in sets van TOA. Misschien zijn ze te "anders" voor jou:)..?

p.s. Ik heb set van TOA op Promo niet gehoord, maar aan de reacties hier neem ik aan dat het een fijne was:).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De mannen van TOA draaien ook vaak meerdere tracks tegelijkertijd, dus gebeurt het ook nog aardig wat keren dat er een beat van een andere track overheen gelegd wordt. :)
laatste aanpassing

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van smtx op zondag 29 maart 2009 om 22:28:
DNC (Dum and Core)

wejow, alweer een nieuw hokje joh...weer een nieuwe pagina in mn stijlenboekje
Waarschuw beheerder
Hardcore to the Bone werd gemixed met een track van Genosha One Seven Five 002 - en daar zit behoorlijk wat laag in. ;)