Ja vond ik ook en dan vooral op een 2tracker, mooie opvulling
het niks vinden
Valt me eigenlijk nog mee de negatieve reacties op TOA als ik zo beetje rondkijk, zijn er maar een paar, de rest is toch wel positief.
Had verwacht dat een groter deel van het publiek met de handen over de oren krijsend weg zou rennen
Met een Y, dude... een Y
Dat ben ik met Untouched door de vorige heen.
men gaat blind op de naam Promo af omdat de meesten van die doelgroep hem alleen kennen van de Files, en dus teleurgesteld zijn als er iets anders komt
zeker voor hardstylers...daar zit ook nergens geen verschil in qua muziek als je een line up bekijkt...allemaal bont-om-de-enkels-meuk.
Zou digeon ook bont om de enkels hebben op Q partijtjes?
Dat is een vraag die me al heeeeeel lang op de tong brand
of kan ik dat beter aan Luuk vragen?
Uitspraak van DJ Hidden op woensdag 25 maart 2009 om 15:12:
Smackdown Recordings.
wanneer is hier de kick-off van trouwens? of kan ik dat beter aan Luuk vragen?
Die Nekrolog1k plaat is nog niet uit bij Triple...maar zag Fury volgens mij wel met een "gereleasde" versie draaien...geen whitelabel iig...beetje jammer dat wij em nog niet mogen hebben
het is ook best moeilijk om naar een line up te kijken om te weten wat je te wachten staat...zeker voor hardstylers...daar zit ook nergens geen verschil in qua muziek als je een line up bekijkt...allemaal bont-om-de-enkels-meuk.
Sorry dat ik hier het TOA topic voor gebruik, maar dat moest er ff uit. Ik kan me echt al een hele tijd ergeren aan die gast.
Doen alsof je zelf zo diep gaat en jouw muziek beter is dan de rest, maar ondertussen andere stijlen inclusief hun beluisteraars compleet afzeiken