66 volgers · 1122345x bekeken
(permanent verbannen)
@ Kawaii-chan: Je hebt geen idee dude :
je hebt je portie aandacht voor komend jaar wel weer gehad.
Je hebt zelf geen idee tbh. Laten we dan ook niet te ver voor de zaken vooruitlopen, het komende jaar is namelijk nog niet eens begonnen ^_^
*Insert vunzige glimlach*
Bij interesse ff pb
Je hebt post.
Ik zie nergens een discussie?
Zwarte Piet, racisme of niet? Discuss.
En nu maar wachten
Persoonlijk zou ik graag willen zien dat je die dingen in real life tegen Mark zou zeggen
Ik zie hem vanzelf wel een keer op een feestje (als hij mag van zijn moeder) en dan vraag ik hem het even te herhalen in ruil voor een bierdouche.
Nu weet ik ook zeker dat OniriA gay is. Niet dat gay zijn een probleem is maar wel als hij gaat vragen om hem te pijpen.
Nee is mijn antwoord. Laat eerst je ballen maar eens indalen. Misschien helpt het als hij stopt met zo hard op zijn duim te zuigen als hij tekenfilmpjes kijkt.
:::End of discussion:::
laatste aanpassing
Passend bij je krk'tjes hè........
Meh, heb nu ook maar een simpel logitechje erbij staan
Waarom wordt er hier niet over de Genosha 175-11 release gepraat? Mij doet ie niet zoveel. Sorry. Ik vind t klinken als TOA die TOA na wil doen.
Is die al ergens fatsoenlijk te luisteren dan?
De crossover zal verre van perfect zijn, maar het klinkt in elk geval beter dan zonder...
Weet nog wel bij maatjes van me met KRK's dat je er dik ander halve meter van af moet zitten om direct in de angle te zitten om het low end goed te kunnen horen. xD
Weet nog wel bij maatjes van me met KRK's dat je er dik ander halve meter van af moet zitten om direct in de angle te zitten om het low end goed te kunnen horen. xD
En dat lag niet aan de akoestiek van de kamer?
Is die al ergens fatsoenlijk te luisteren dan?Of alleen nog rips van die mix?
Ja, alleen nog van rips, maar ik kan daaruit al afleiden of ik de track vet vind of niet. Ik luister minder vaak muziek in hoge kwaliteit dan in lage kwaliteit dus mijn referentiepunt is ook alleen maar slechte kwaliteit.
(permanent verbannen)
Freebee gevonden uit 2011 - Een 2de of 3rde take op mijn Depraved Construct nummer, dit keer vermomd als D & F - Buzz Click remix.
Soo craazyy : O~! : ¤ : D
Idie de cd van the outside agency-scenocide 101
scenocide 202
Het jaar 2015! Het jaar van Scenocide 303? (Het is erg rustig op het Genosha Recordings label het afgelopen jaar, door de mannen zelf niks uitgebracht in 2014 en ook geen guest releases. Gaat er een Scenocide 303 komen? Het is immers volgend jaar 5 jaar geleden.)
laatste aanpassing
Gaat er een Scenocide 303 komen?
Ik denk het wel, maar ik denk niet in 2015. Papa worden is leuk, maar kost ook een hoop tijd en energie. Geeft wellicht wel weer inspiratie, dat dan weer wel. En Eye-D takes far more naps dan DJ Hidden volgens mij, of is dat ondertussen een beetje over?
Graag zou ik nog even m'n lof willen uiten aangaande het Enclosed album. Heeft geruime tijd niet in de spelert gelegen, maar nu snap ik dus niet waarom niet.
Die track 7 - Fading bijvoorbeeld, kolere... En wat er allemaal op volgt... Onbeschrijfelijk... Ga ik dus ook niet doen.
Ik luister weer even verder.
Die track 7 - Fading bijvoorbeeld, kolere... En wat er allemaal op volgt... Onbeschrijfelijk... Ga ik dus ook niet doen.
Ik luister weer even verder.
persoonlijke
is gaaf en in ieder geval een stuk beter dan
Geen ruzie maken. De Wavolizer remix hebben we een paar keer gedraaid - en je zou hem theoretisch gezien kunnen spotten in mixen die online te vinden zijn.