ja dat zou ik ook weleens willen weten.
Vette remix zo te horen
Honka.. ka ka ka ka ka
wie oh wie kan mij helpen? samples uit 'soulja boy tell 'em - crank that' OF ' - superman', zijn gebruikt voor een hardcore nummer.. ik kan nergens vinden die dit nummer heeft gemaakt of hoe dit nummer heet!
Dat wat je in dit nummer op 1:34 hoort?
Maar dan zoek ik de versie van 2013 of 2014 de Hardcore Refix ?
''One, Two, Three...''
Ik zoek een jump/tek nummer met lyrics: I'm a big dirty motherfucker mindblowing body rocker.
Nummer heeft een hele dikke climax, vind ik persoonlijk
Iemand?
Ik zoek een oude track die iets met oela la la oengaa, dacht dat het iets met overdrive heette iemand een idee ?
Ravers van het goede leven!
Ik ben eigenlijk niet opzoek naar 1 nummer maar naar een 'subgenre'. Ik zoek nummers zoals Zatox - to the top, Tuneboy - Tunebeat, Scope dj - househeads, etc. Deze nummers hebben een energieke reverse bass en heb me altijd al afgevraagd hoe dit nou eigenlijk heet.
Ravers van het goede leven!
Ik ben eigenlijk niet opzoek naar 1 nummer maar naar een 'subgenre'. Ik zoek nummers zoals Zatox - to the top, Tuneboy - Tunebeat, Scope dj - househeads, etc. Deze nummers hebben een energieke reverse bass en heb me altijd al afgevraagd hoe dit nou eigenlijk heet.
ik denk dat t al onder early hardstyle valt,maar iig is t hardstyle.
Hoe heet dat snelle nummer met die stemmen erin van die wouze gast, in die text zegt ie
Ik ben helemaal uit me dak,
Alles begint te vervormen, je kop lijkt op een bak met wurmen bla bla bla.
Ik hoorde die plaat in een set van volgens mij the demon dwarf