227 volgers · 1468631x bekeken
jaaaa hartstikke bedankt man zocht deze echt al gruwelijk lang
k zoek het (eerste?) nummer dat begint op 0:22 sec uit het volgende filmpje
Ik zoek het (eerste?) nummer dat begint op 0:22 sec uit het volgende filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=DGOqfBpnzP8
Bvd!
UF - Remixed (Ruthless Re-Remix)
http://www.youtube.com/watch?v=upjm4Yk66YU
Hij zit in Binum - The Message maar dat vind ik niet erg jumpy klinken maar dat maakt die gast wel.
T is hem wel. Thnx! Als je de kenner van Flock niet had!
Ik zoek een Electro House nummer dat naar mijn weten net nieuw is, je hoort een gitaar een erg simpel maar aanstekelijk deuntje pingelen en daaroverheen hoor je lyrics die zoiets zeggen als "We're so overused to hear the Rock word, I like to use it now too, but when I say Rock I mean rock I mean ROOOCK"
Dus.
Iemand enig idee? Thanks!
Na wat googlen zie ik dat diezelfde vocal ook in de eerste seconden van Let's Rock - Tatanka zitten, maar die track bedoel ik niet!
EDIT: Gevonden, Noisecontrollers - Scared!
Dus.
Iemand enig idee? Thanks!
Na wat googlen zie ik dat diezelfde vocal ook in de eerste seconden van Let's Rock - Tatanka zitten, maar die track bedoel ik niet!
EDIT: Gevonden, Noisecontrollers - Scared!
laatste aanpassing
Ik ben al een heel lang op zoek naar een plaat welke in 1993/1994 gedraaid werd in Parkzicht Rotterdam aan het begin van de avond. In de plaat zit de tekst Energy, Energy gezongen door een man. Alvast bedankt!
een plaat welke in 1993/1994 gedraaid werd in Parkzicht Rotterdam aan het begin van de avond. In de plaat zit de tekst Energy, Energy
Joey Beltram - Energy Flash??? (In plaats van Energy hoor je xtc...)
een plaat welke in 1993/1994 gedraaid werd in Parkzicht Rotterdam aan het begin van de avond. In de plaat zit de tekst Energy
Deze? Wel uit 95.
of bedoel je morlock - der energy?
deze werd ook wel gedraaid
laatste aanpassing
RAW hardstyle nummer met daarin de lyrics "drugs, alcohol, party like an animal".
Nieuwe van Digital Punk & Frequencerz, titel nog onbekend.
Bedankt voor jullie reacties! Nee dit zijn ze allemaal niet. Het stukje tekst werd gezongen met een stem dat lijkt op die van Robert Owens van " I'll be your friend". Het was geen harde plaat, wat rustiger.
laatste aanpassing
Ik zoek een hardcore nummer dat in de "Terror-Blind- I love hardcore" rond 34 minuten mix zit. Zelf kan ik de mix nergens meer vinden op het internet (uploaden is appreciated
De lyrics zijn als volgt:
What a skeletal wreck of man this is.
Translucent flesh and feeble bones,
The kind of temple where the whores and villains try to tempt the holistic tomes.
En
Do you serve a purpose, or purposely serve?
Ik heb al gevonden dat ze origineel afkomstig zijn van: Stone Sour-Omega
Bij voorbaat dank!
De lyrics zijn als volgt:
What a skeletal wreck of man this is.
Translucent flesh and feeble bones,
The kind of temple where the whores and villains try to tempt the holistic tomes.
En
Do you serve a purpose, or purposely serve?
Ik heb al gevonden dat ze origineel afkomstig zijn van: Stone Sour-Omega
Bij voorbaat dank!
laatste aanpassing
Energy, Energy gezongen door een man
vanaf 1:00
laatste aanpassing
ik heb echt bijster weinig info, maar ik zoek een hardcore track, redelijk recent, met een korte repetitieve vrouwelijke vocal op de maat... zo kort dat het eigenlijk gewoon afgesneden woorden / stabs zijn. geen idee wat ze zegt maar het is elke keer 1 lettergreep in elk geval.
niet bijzonder snel, ik denk rond 170bpm. iemand enig idee?
ik heb echt bijster weinig info, maar ik zoek een hardcore track, redelijk recent, met een korte repetitieve vrouwelijke vocal op de maat... zo kort dat het eigenlijk gewoon afgesneden woorden / stabs zijn. geen idee wat ze zegt maar het is elke keer 1 lettergreep in elk geval.
Uhm... 'Anime - Hands Up' mischien?
Tymon & Stormtrooper - Deadly Kicks
Danku
Uhm... 'Anime - Hands Up' mischien?
nee, dat is wel echt een verstaanbare zin die herhaald wordt, in tegenstelling tot een korte vocal stab...
Stormtrooper - work that
Temniste das ook maar een gok haha
komt al dichterbij qua onverstaanbaarheid, haha. maar nee..
Day-Mar - Feel Terror Cloud Your Senses misschien?
klinkt als Current Value in elk geval.
Hoe heet dat hardcore nummer met de tekst "Left, Right, Left, Right, Left, Right"?
Hoe heet dat hardcore nummer met de tekst "Left, Right, Left, Right, Left, Right"?
DJ Isaac - I Wanna Be A Gabber Baby (Hardcore Mix)
DJ Isaac - I Wanna Be A Gabber Baby (Hardcore Mix)
thank u
En nu deze
http://www.youtube.com/watch?v=Vs89O--Wo5M
Ik ben helemaal vergeten hoe dat liedje heet.
Mij dank is groot voor jullie hulp
laatste aanpassing