226 volgers · 1457864x bekeken
Iemand enig idee wat de naam van deze track is???? http://www14.zippyshare.com/v/30531551/file.html
Dutch Master - Get Up
Ik probeer het nog maar een keer, hoop dat iemand het eerste nummer weet.
Werd gedraaid op prspct xl15 door hellfish & bryan fury, heerlijk spacenummer
Ik ben juist wel benieuwd naar dat 2e nummer?
Ik zoek een hardstyle/hardcore nummer met iets met 'weapon' in de naam (kan best Psyko Punkz zijn, dat genre) en er komt een stukje in voor over de 'Roman Empire'. Iemand?
Blademasterz - Secret Of The Blade
http://www.youtube.com/watch?v=AsokDoya-6I
Kan maar niet op de originele naam komen...
Knightvision - Ass off
?
Je bedoelt Dance Your Ass Off, dat nummer is niet gemaakt door Knightvision. Het officieel is door Ruffneck gemaakt, Knightvision heeft daar weer een remix van gemaakt.
Lijkt heel erg op het nummer van de youtube link, maar is hem niet.
De YouTube link is sowieso sneller, niet opgepitched, en je hoort de bass net iets anders wezen.
Bedankt in iedergeval.
Iemand anders die het weet?
Lijkt heel erg op het nummer van de youtube link, maar is hem niet.
De YouTube link is sowieso sneller, niet opgepitched, en je hoort de bass net iets anders wezen.
Bedankt in iedergeval.
Iemand anders die het weet?
Het officieel is door Ruffneck gemaakt, Knightvision heeft daar weer een remix van gemaakt.
Ruffneck & Knightvision = zelfde persoon
Of in ieder geval de producties van Knightvision zijn door PvK gemaakt
laatste aanpassing
Ruffneck & Knightvision = zelfde persoon
Het is niet dezelfde persoon.
Is al jaren bekend dat Knightvision een vrouw is en iemand was die geloof ik redelijk dicht bij Patrick stond.
Patrick zal ongetwijfeld wel mee hebben geholpen aan de producties, maar niet alles hebben gedaan geloof ik.
Het is niet dezelfde persoon.
Is al jaren bekend dat Knightvision een vrouw is en iemand was die geloof ik redelijk dicht bij Patrick stond.
Ja er wordt beweerd dat het een vrouw is idd maar ze heeft nooit opgetreden. En ik weet vrijwel zeker dat Patrick de producties heeft gemaakt. Dus wat speelt die vrouw dan nog voor rol?
ik dacht altijd dat dat de vrouw van patrick zelf was en dat patrick mee hielp met produceren idd
dat patrick mee hielp met produceren idd
Ga er maar vanuit dat hij gewoon die producties zelf gemaakt heeft
Net zoals bij bijna elke vrouw die zogenaamd eigen hardcore tracks heeft gemaakt overigens
Ja er wordt beweerd dat het een vrouw is idd maar ze heeft nooit opgetreden. En ik weet vrijwel zeker dat Patrick de producties heeft gemaakt. Dus wat speelt die vrouw dan nog voor rol?volgens mij is het gewoon een grap / marketing stunt geweest destijds
Zijn wel meer artiesten die nooit opgetreden hebben hoor.
Maar ik ga er nog steeds van uit dat het een vrouw is, en ik dan dat het Andrea is, dat vrouwtje van Cardiac.
We zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Zijn wel meer artiesten die nooit opgetreden hebben hoor.
Jawel, maar hoe kun je een vrouw die niet haar eigen producties maakt en óók niet optreedt, nu een artiest noemen?
Patrick heeft gewoon express zo'n mysterie bedacht zodat mensen erover praten en ondertussen een mooie vrouw gekozen als vertegenwoordiger van zijn eigen tracks
maakt wankerfist haar producties niet gewoon?
Danny Masseling ja
dus dan heb je tot nu toe alleen anime die haar eigen producties maakt
nee hoor
Jawel, maar hoe kun je een vrouw die niet haar eigen producties maakt en óók niet optreedt, nu een artiest noemen?
Nooit bewezen of het haar eigen tracks zijn, want we weten niet of het Patrick wel of niet is.
Moeilijk moeilijk dit hè.
Maar dan alsnog klopt het wat ik zei, Knightvision heeft het nummer geremixed. Dus is niet officieel haar nummer.
Als het word bewezen dat Knightvision Patrick is, kan je wel zeggen dat het door Patrick is gemaakt.
Nooit bewezen of het haar eigen tracks zijn, want we weten niet of het Patrick wel of niet is.
Het is wel bewezen dat patrick in ieder geval zwaar involved is in de producties van Knightvision. En met het feit erbij dat om de 1 of andere reden alle vrouwelijke producers niet écht de makers zijn van hun 'eigen' tracks, weet ik wel vrijwel zeker dat hij gewoon die tracks heeft gemaakt.
Het is wel bewezen dat patrick in ieder geval zwaar involved is in de producties van Knightvision. En met het feit erbij dat om de 1 of andere reden alle vrouwelijke producers niet écht de makers zijn van hun 'eigen' tracks, weet ik wel vrijwel zeker dat hij gewoon die tracks heeft gemaakt.
Dat Patrick er aan meegeholpen heeft betwijfel ik niet, voor de rest weet ik het niet.
Ik zie het als 2 verschillende artiesten, alhoewel het ook best 1 dezelfde kan zijn.
Het is toch gewoon logisch:
- Je hoort de stem van ruffneck (met effecten eroverheen) in vrijwel elke track van Knightvision -> vergelijk maar met tracks als Don't Fuck with a Ruffneck, Heartbeat, D'Spyre tracks
- Je ziet PvK in de clip van The Search for Marihuana: http://www.youtube.com/watch?v=erI0um8TYEU
- Er is ook een filmpje waar PvK in de studio een stukje laat zien van zijn nieuwste productie -> melodie van Humanoid (Knightvision)
- De vrouw die het zogenaamd gemaakt heeft is nooit ten tonele gekomen, dus er is geen enkel bewijs dat ze überhaubt bestáát
- Ik heb van betrouwbare bronnen gehoord dat het in ieder geval NIET de (inmiddels ex-)vriendin was; zij deed niets met muziek
- Áls die vrouw echt bestond, en ook echt muziek kon maken, was zij zeker wel gaan optreden.
(Tegenwoordig zie je juist ook vaak dat truukje bij al die vrouwen: ze kunnen zelf helemaal niet produceren, maar ze zien er goed uit en kunnen een plaatje mixen, dus maken ze haar bekend met producties onder haar naam (maar gemaakt door een ander) ondertussen zit ze natuurlijk ook bij hun eigen bookings agency -> ze krijgt overal optredens en verdient bakken met geld, en haar agency vangt daar zo'n 25% van - maar dat is weer een ander verhaal)
Er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat er iemand anders aan die tracks heeft meegewerkt dan PvK
- Je hoort de stem van ruffneck (met effecten eroverheen) in vrijwel elke track van Knightvision -> vergelijk maar met tracks als Don't Fuck with a Ruffneck, Heartbeat, D'Spyre tracks
- Je ziet PvK in de clip van The Search for Marihuana: http://www.youtube.com/watch?v=erI0um8TYEU
- Er is ook een filmpje waar PvK in de studio een stukje laat zien van zijn nieuwste productie -> melodie van Humanoid (Knightvision)
- De vrouw die het zogenaamd gemaakt heeft is nooit ten tonele gekomen, dus er is geen enkel bewijs dat ze überhaubt bestáát
- Ik heb van betrouwbare bronnen gehoord dat het in ieder geval NIET de (inmiddels ex-)vriendin was; zij deed niets met muziek
- Áls die vrouw echt bestond, en ook echt muziek kon maken, was zij zeker wel gaan optreden.
(Tegenwoordig zie je juist ook vaak dat truukje bij al die vrouwen: ze kunnen zelf helemaal niet produceren, maar ze zien er goed uit en kunnen een plaatje mixen, dus maken ze haar bekend met producties onder haar naam (maar gemaakt door een ander) ondertussen zit ze natuurlijk ook bij hun eigen bookings agency -> ze krijgt overal optredens en verdient bakken met geld, en haar agency vangt daar zo'n 25% van - maar dat is weer een ander verhaal)
Er is dus geen enkele reden om aan te nemen dat er iemand anders aan die tracks heeft meegewerkt dan PvK
Weet iemand het nummer of welke remix het is die op 1:17 begint?
http://www.youtube.com/watch?v=0DaIlWL1F3o#t=1m17s
http://www.youtube.com/watch?v=0DaIlWL1F3o#t=1m17s
laatste aanpassing
ik blijf eigenwijs als dikke stront door een trechter...
dat blijkt
Weet iemand het nummer of welke remix het is die op 1:17 begint?
marshall masters- i like it loud en dan een remix
marshall masters- i like it loud en dan een remix
Thx mate. Nu hopen dat iemand weet welke remix het is
Nu hopen dat iemand weet welke remix het is
ik heb em nog nooit gehoord eerlijk gezegt, mja don't speak die erna komt heb ik ook verschillende versies van en die zij hebben, heb ik ook nog nooit gehoord. misschien door hun zelf geedit ?
En dat het zijn ex is heb ik ook niet geloofd, heb altijd iemand als Andrea of die daar in de buurt van komt gedacht.
ex
is
Andrea
Weet iemand hoe dat nummer heet in die reclame van Vodafone? Zie je een vent met oordopjes in voor een snackbar staan ofzo en later op Sensation?
Heb je toevallig een filmpje of meer info?

![[B.O.T]:vaag:Danny:rot: / Crystalsh0ck](/images/user/944524_1304342.jpg)