Ok, ik was laatst op Harmony of Hardcore in Erp en toen kwammie weer voorbij en nog steeds weet ik niet hoe die plaat heet. Het is early rave en er komt telkens de melodie van "Pop goes the weasel" maar dan uiteraard wel wat sneller, en op die melodie wordt ook gerapt/gezongen door een zware stem alleen versta ik er helemaal geen hout van wattie nu zingt/rapt/zegt. Zit overigens ook een lekkere bass in. Wie weet dit?
Zit overigens ook een lekkere bass in
Zit overigens ook een lekkere bass in
en nu de lyric zoeken
kan iemand mij hier mee helpen?!?! alle tips zijn welkom! weet niet waar te beginnen met zoeken maar vind het geweldig
alvast bedankt guyss
waar komen eigenlijk de vocals vandaan van : ik wil gewoon dat je er morgen niet meer staat, wat heb ik nou gvd gezegd stoephoer enz.
Oh, dat is van Jiskefet. 'Scheepskamelen', 'Burenruzie', 'Poppenkast' & 'Twee Pak'.
Moet je hier eens kijken: https://partyflock.nl/topic/878717/PAGE/83.html#pgcntrl
eb gister een naar mijn idee bekend HS nummer gehoord op defqon blue en in de bus erheen..
Nogal aparte vocals die ik nie echt ken plaatsen, maar klinkt alsof t geblert word door een jappaner of chinees..
(Niet dat de vocal japans/chinees persee zijn maar de stem doet me denken aan alsof het door een chinees word geblert..)
ik zoek Bob Marley - Three Little Birds hardcore remix gister bij ground zero gehoord maar kan hem niet vinden iemand enig idee ??
Gedraait op MOH 2003 door Digital Boy met samples van Shrek 1...
Niemand die reageert
Kan het zijn dat het nummer gewoonweg niet bestaat?
Voor de defqon gangers.. Ik ben op zoek naar 2 nummers, heb geen samples of niks (helaas, ik zal kijken of er iets op youtube staat). Ik zoek het een na laatste nummer van clock kid (held) die tussen trespassing en breadstick remix werd gedraaid. En een nummer wat deepack draaide na C.O.D.E., meer info heb ik niet, excuses
iemand die weet hoe de plaat heet waar deze sample van is? vanaf 0:22 min ongeveer...zo'n mooi stemmetje..die zegt ''dumb dumb da dumb'' of ''jump jump jump'' ...
bass d draaiden m vroeger ook vaak...heb nooit geweten hoe die plaat heet
http://www.youtube.com/watch?v=tj0HAoDh4Is
iemand????
Dj Isaac - Dumcore
Kent iemand het liedje op 1:38 ? early hardcore
Tatanka- tokyo?
n het niet iets specifieker?