Frontliner - Spacer
Stunned Guys - Beats Time?
The Prophet - I Like It Loud, staat gewoon op TD XIV...
heb al beetje gezocht, maar kan t niet vinden
NEE!!!!!!!!
…
en dis em al helemaal nie!!!!!!!!!!!!!
In plaats van mensen af te katten die je willen helpen kan je zelf ook eens wat duidelijker zijn wat je dan bedoelt...
Ik maak uit je onduidelijke vraagstelling op welk nummer in Miss Groovy - Search & Destroy wordt gemixt, en dat is toch echt The Prophet - I Like It Loud.
Dan moet je tog egt weer na school
Deze sample begint met 'It's My Volume' enzovoort...
nogmaals dank
Weet je nog een ander waar deze zelfde sample in zit?...
Dit is nie et zelfde nr uit de mix van Manu Le Malin vs Liza N Eliaz die ik ken...
haha zulle we anders dit effe verplaatsen naar tracklist topic... zet ik de link van de hele mix der bij want er zitten nog meer nr's in die ik kneiter vet vin ma nie ken
Als jij de versie uit de Artcore Rave Party II mix van Manu en Liza bedoelt dan kan ik je niet helpen, ken dat nummer niet...
Hoe dan ook, succes met de zoektocht...
Nou nog de eerste nummertje van:
wie weet??
een vraagje: wie is dit?
ik kan wel wachten op een antwoord op youtube, maar dan kan ik wachten totdat ik een ons weeg.
extra tip: Trance Volume 2 2004. Heb de cd niet meer, en nergens is een tracklist terug te vinden. Help
hip hop nummer met in het refrein steeds okay okay
Hallo ik zoek een classic uit 90-92 hij heet Just for fun geloof ik en er zit dit deuntje in uit een door paffendorf verkrachte versie.
http://www.youtube.com/watch?v=xEpZGlBmlFw bij 0:13 hoor je het oeoeoeoeoooe wat ik zoek.
Ik moet dus de artiest die het orginele nummer "just for fun"heeft gemaakt.
Hallo ik zoek een classic uit 90-92 hij heet Just for fun geloof ik en er zit dit deuntje in uit een door paffendorf verkrachte versie.
http://www.youtube.com/watch?v=xEpZGlBmlFw bij 0:13 hoor je het oeoeoeoeoooe wat ik zoek.
Ik moet dus de artiest die het orginele nummer "just for fun"heeft gemaakt.
G.N.D. - for fun
bjorn svin - mand over board?
Tracklist Rampage & Obscurity Hardcorepower Week 16-2008 End-Mix:
hardcore nummer...kan er niet opkomen..
i am no 1 public enemy, public enemy etc.
2,5 jaar geleden en het was samen met Obscurity. Het zijn ook niet de bekendste tracks ooit