hoe heet dit nummer ook weer?
http://www.speedyshare.com/758729302.html
en dan nog een vraagje weet iemand hoe dat nummer al best oud dat je alleen maar borsten ziet in de clip
Is dat niet Gregor Salto ofzo
Dat nummer is van Bastian- You've Got My Love (tevens producer van veel nummers v/d Jeugd van Tegenwoordig, whaha!)
is dat niet dezelfde clip dat al die vrouwen op een bootcamp gaan ?
als dat zo is dan is het bob sinclar ft fireball - what i want
ik zoek een nummer waarin ze steeds zeggen: rotterdam is hard. het is een erg oude track die onderandere op een video van global hardcore nation 98 staat.
toto - africa ?
Ik zoek naar een nummer waar ik niets van weet
Ik weet dat het een heel rustig nummer is (geen hardcore ofzo meer top 40) en volgens mij word het gezongen door een of andere afrikaan, gezien dat het niet te verstaan is (of de radio stond te zacht..)
Je hoort dus wel degelijk tekst, maar op een gegeven moment doet ie zo van ''Whaaa hoooeee hoooo aaaaaa'' ofzo ()
En daarbij slaat zijn stem over..
Wie o wie ?
Evil Maniax - We're The Creators Of Hardcore (Bodylotion Mix)
Een track met ; 'Fucking hell.. ik zeg fucking hell.. teringzooi.. is toch fucking niet normaal'
'Checkcheckcheck check dit dan,, fockfockfockfocking hard'
'Waarom heb je zo weinig respect naar de meisjes toe en naar mij'
'Stukken viezigheid, m&m's over de hele vloer, glas dat kapot is.. wat wil je nou?'
(Hardcore)
Stoere tekst weer
Een track met ; 'Fucking hell.. ik zeg fucking hell.. teringzooi.. is toch fucking niet normaal'
'Checkcheckcheck check dit dan,, fockfockfockfocking hard'
'Waarom heb je zo weinig respect naar de meisjes toe en naar mij'
'Stukken viezigheid, m&m's over de hele vloer, glas dat kapot is.. wat wil je nou?'
Is dat niet een nieuwe Partyraiser?
hij weet ons telkens weer te overtreffen met meesterlijke vocals..
nummer dat partyraiser draait op defqon 06 (jaaa beetje laat)
op minuut 53 en 54 met die vette breakbeat, stukje rap en dat daarna helemaal los gaat