ja is goed
Klopt, echt een hele dikke (ala nosferatu) Ragbass zit erin.. zeker lekker
Gozert jij snapt t niet helemaal
hoezo snap ik het niet ?
hij vraagt aan mij of 'het tweede rijtje remix' ook goed is dus ik antwoord dat die ook goed is
Vondt dit dus echt een belachelijk dikke minimix...
Als iemand weet wie deze geproduceerd heeft laat me ff weten, stuur ik de producer een taart en een bos bloemen !!!
Dat is t m juist
Dit nummer hoorde ik in een remix van Terror Blind HC State 3. Tis een hardcorenummer, je hoort "put your hands up in the airrr" en dan "wwoooooohooohooo woooohoohohoo" z'n kerel volgens mij Bono van U2 want daarna hoor je "How long, How could sing this song" (zoiets)
Iemand een idee??
Dan heb jij dus duidelijk geen verstand van voetbal en Feyenoord
early hardcore nummer:
in de mix van paralizer @ ghosttown ongeveer minuut 28.
hoor je in het begin zon stem. daarna zon vette melodie en heletijd taptaptaptaptaptaptaptaptap
Uitspraak vanDUIZEL
op maandag 4 december 2006 om 19:39:
early hardcore nummer:
hoor je in het begin zon stem. daarna zon vette melodie en heletijd taptaptaptaptaptaptaptaptap
Ken je die mix of dat nr niet ff online zette?
ja ik zoek die dus ook.. en hij klonk juist wel vet
maar als je net wakker bent
Ken je die mix of dat nr niet ff online zette?
Ik hoorde ook 1 of andere vage minimix van The First Rebirth met The Dreamer van Lenny Dee? Klonk niet zo tof
En toch is die niet officieel uitgekomen
http://www.megaupload.com/?d=XJJAW4HR
beetje onduidelijk maar je herkent um vast wel
early hardcore nummer:
Square Dimensione - Brand New Dance
oek nummer van het begin van de set van Miss Zelda op Pandemonium in maart 2006....
verslag ervan staat op www.q-dance.nl moet je ff paar pagina's verder onder de video zaal 1 vs zaal 2...
Sunbeam - Outside World
Zoek nummer van het begin van de set van Miss Zelda op Pandemonium in maart 2006....
verslag ervan staat op www.q-dance.nl moet je ff paar pagina's verder onder de video zaal 1 vs zaal 2..
Uitspraak vanDj Demon Rage
op maandag 4 december 2006 om 22:26:
Weet iemand toevallig hoe dit ''Jump'' nummertje heet ... ?
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6839519231903242347&q=jumpstyle
Vorwerk - Vietnam