Partyflock

Forumonderwerp · 704423
219 volgers · 1387705x bekeken
Waarschuw beheerder
+5
donateur
Vraag hier maar hoe welk nummer heet! Vermeld wel even het genre erbij :9
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is de titel van het plaatje van Miss Kitten met daarin de sample:
I'LL BEAT THAT BITCH TO DA HIT

Miss Kittin - requiem for a hit
Waarschuw beheerder
Ik zoek een nummer waarvan ik dus alleen de vocal ken.

Het is een Hardtrance nummer meen ik te herinneren en er zit precies dezelfde vocal in als J.T.S. - Ein Modelina alleen dan in het engels Weet iemand toevallig de titel van het nummer. Alvast bedankt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe heet dat ene nummer dat op een mindcontroller staat met de volgende tekst:

Being in love really sucks
kisses hugges couple of fucks

Dit wordt gezongen door een heel hoog stemmetje
Waarschuw beheerder
Hoe heet dat ene nummer dat op een mindcontroller staat met de volgende tekst:

kisses hugges couple of fucks

Dit wordt gezongen door een heel hoog stemmetje

Stunned Guys - Love Really Sucks
Waarschuw beheerder
donateur
Hallo forumers:), ik zoek een bepaald liedje!;)
misschien kunnen jullie me helpen?

ik heb het liedje een keer in Frankrijk in een discotheek gehoord in de zomer van '96.
het begint met dezelfde 16 maten intro van YMCA (datzelfde trompetje van te-te-te tetetete-tenene)
maar daarna komt er in tegenstelling tot YMCA een hele vette club-bass in en wordt het een heerlijk soort funky/disco-achtig clubnummer waar ik lekker op heb staan dansen!;)

ik weet dat het een moeilijke vraag is misschien, maar als iemand dit nummer kent of mij er meer over kan vertellen, laat het me effe weten?

ben benieuwd!:)

(P.S. het klonk niet persee als een Frans nummer ofzo, meer gewoon Engels of Europees!)

Waarschuw beheerder
de theme song van qbase??? ik wil dat nummer zo graag hebben masr geen idee hoe die heet :S

Waarschuw beheerder
oh al gevonden :Frusty: stond erboven, sorry (F)
Artiest Thooza
Waarschuw beheerder
Hoe heet dat enerlaatste nummer van de live set van Promo sensation black? 'taking it back to the next millenium" ??

Waarschuw beheerder
Het is waarschijnlijk een heeele domme vraag, maar van wie is het laatste nummer wat ze gebruiken bij de reclame van Mindcontroller?(met dat gezang...Oooh oooh ooh ooooh)

:$
Waarschuw beheerder
donateur
oh al gevonden stond erboven, sorry

:P
Je ziet het tenminste staan (Y) :)

Waarschuw beheerder
@Muppy, bedoel jij niet Brohymn van DJ Paul & Teenage Warning?
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
go diehakker go diehakker :9

Waarschuw beheerder
Sth. Rec. SUPER SUPER SUPER!!!

echt vet gave plaat:)

Waarschuw beheerder
ben opzoek naar die intro plaat van qbase..
zou niet weten hoe die heet!

iemand een idee?

hmm heb em al:\

vergeet ofcuz met mn domme kop iets omhoog te scrollen:>
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoe heet het nummer waarin:

Like it, love it, need it, want it...

in voor komt????

Dit nummer is o.a. 2 keer gedraaid door Sasha in de Powerzone (1 keer samen met Sander Kleinenberg als toegift),
en afgelopen vrijdag kwam alleen de tekst in beeld bij Sander Kleinenberg in Panama
Waarschuw beheerder
sequential One - Dance daar een of andere mix van die knalt de pan uit
weet iemand msischien welke dat is?

Bass D en King Matthew draaiden hem nog bij moh

Kan ook de 2001 remix zijn van DJ E-Rick...die knalt ook aardig!
Waarschuw beheerder
donateur
Money in my pocket stoned like a rocket is dat nou helemaal zo de titel van Neophyte&stunned guys of is het een gedeelte?

Als het een gedeelte is, welk gedeelte dan?
Artiest Gonzo
Waarschuw beheerder
Money in my pocket - 3 steps ahead

Daar zit ook dezelfde sample in. Ik ken er geen andere van in ieder geval!
Waarschuw beheerder
daantjuh > is een vocal uit een track van 3 steps ahead

boom boom boom i'm gonna....(toch?)

lunatic4life > de kans dat iemand die track op een feest hoort is euhm....0?
Waarschuw beheerder
Shadow----->Staat ook op een masters cd dus is best moglijk!
Waarschuw beheerder
Ik ben opzoek naar een nummer met daarin dat geluidje van Pacman en dan met een hardstyle beat eronder.

Hij lijkt op Max B. Grant - Pac Man, maar dan een hardere versie ervan. (Niet de Hardbass of original versie)

Werd ook op Scantraxx gedraait geloof beetje op t eind...

Oja en hoe heet de nieuwe So Happy Together?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
werkt al goed die nieuwe opzet...

happy together = dj tony - wipe out/kick (weet ff neit meer welke van de 2!!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
opzich was het echt wel goed bedacht!! alleen teveel afhankelijk van 1 iemand!! en alleen de mensen die hier vaak komen weten er vanaf!! je zou eigenlijk een soort lijst met vragen moeten hebben en daarop kunne doorklikken en antwoord kunnen geven en dat het na een paar dagen automatische verwijderd word ofzo!!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik wel eens naar gekeken om dat op te zetten, maar mensen nemen zowiezo niet de moeite om eerst te zoeken maar hun vraag neerzetten is gewoon makkelijker...
Waarschuw beheerder
precies!! daarom moet je idd iets hebben wat dat tegen gaat en het toch overzichtelijk houd!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is aardig onmogelijk, daarvoor moeten de mensen die iets moeten weten nml veranderen :)
Waarschuw beheerder
hahah!!! ja idd!! dus iegenlijk gewoon deze topic niet groter laten worden dan 10 pagina's!! de rest gewoon deleten?
Waarschuw beheerder
donateur
Enigste manier is om de lijst met IDs neer te zetten en als iemand vervolgens vraagt om een nr wat al in die lijst staat, die post gewoon te deleten :)

Waarschuw beheerder
Nou ben ik weer ffies hoor, want ik heb nog steeds het nummer niet wat ik zoek en ik vind hem zo leuk...
Je hebt dus een melodie die constant door het nummer gaat. Ik heb het nummer voor het eerst op strike one gehoord. Het is een lage melodie.. hij gaat: Tuh..duh..duuuuh... dudududuh.. tuh.. duh..duuuuhh. Op een gegeven moment gaat er door dat nummer een hoge toon melodie. Die is sneller dan de lage melodie. Meer kan ik er helaas echt niet over vertellen. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, anders weet ik het echt niet meer.
Waarschuw beheerder
donateur
Wat voor soort plaat is het qua style?

Waarschuw beheerder
Ik vind het een dance nummer. Misschien kan je hem ook zien onder trance nummer. De lage melodie is een soort brom/zoem geluid..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geen hardstyle? Anders zou ik denken dat je Southstylers - Pwoap bedoelde...

Waarschuw beheerder
Nee het is zeker geen hardstyle... Hmm erg lastig zeg.
Waarschuw beheerder
donateur
Weet je nog wie hem draaide op Strike One?
Waarschuw beheerder
plaat die je bedoeld Siemoonuh is Rocker van Alter Ego...erg vette plaat overigens..

Waarschuw beheerder
Nee weet ik niet meer, ik weet alleen dat het tegen de avond(schemer) was..

En Marku$, ik heb al eerder dat nummer gekregen maar toen ik hem gedownload had leek hij er niets op.. Hij begon heel anders..
Misschien moet ik nog een keertje luisteren en dan helemaal afluisteren.. Had ik vorige keer niet gedaan :$:$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dus niet deze? http://217.158.65.110/MP3/SF145718-01-01-01.mp3

Ik denk toch dat MARKU$ gelijk heeft... :/
Waarschuw beheerder
sQribie 25 september 2004 19:19
ik zoek weer een nr, wie ken me helpen? tis een trance nr wordt regelmatig op id-t radio gedraaid en je hoor een chick zinge: me all in vantime, of iets in die richting.

Het nr wat je zoekt heet Kinda New van Spektrum..en zij zingt: we all live and die..

Waarschuw beheerder
Nee het is hem echt niet. Maar het is wel dezelfde toon(dat brom zoem), niet dezelfde melodie.
Waarschuw beheerder
Anders zou ik t echt niet weten siemoonuh....

Waarschuw beheerder
Ik hoor hem altijd via de internetradio van Hollywood. Ze draaien hem best wel vaak..
Waarschuw beheerder
donateur
Vage shit :/

Waarschuw beheerder
Haha zeker!
Er gaat door dat nummer ook een soort van robotstem maar ik kan echt niet verstaan wat hij zegt. Dat is trouwens niet constant, hij zegt een beetje aan het eind zijn zin vier of vijf keer en dan houdt het weer op..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je bedoeld dezelfde als sQribie....Kinda New van Spektrum....zeker weten Siemoonuh...lijkt qua bass wel een beetje op Alter Ego...en stem zingt we all live and die..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zoek nog steeds een nummer wat wel eens bij mental theo on the road wordt gedraaid, als ze een stukje film laten zien, van daar waar ze zijn.
het is geen revolution, geen happy hardcore, meer een beetje hardstyle achtig vind ik het.
alvast bedankt.

Waarschuw beheerder
Ik heb Spektrum - Kinda New (Tiefschwarz Remix) gedownload, maar die was het ook niet.. Nou heb ik net ergens gelezen dat er twee zijn, moet ik dan die andere hebben??
Waarschuw beheerder
Ja ik zou t orgineel effe beluisteren van Kinda New....de Tiefschwarz mix klinkt wel een stuk anders..