Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Carloz komt op 't zelfde model neer
Wat dan, je hebt pumps, laarzen, en instappers met puntneus.
dat zijn al 3 verschillende modellen...
De enige overeenkomst is de vorm van de neus.
Jouw vlieger gaat niet op, de puntschoen is geen model.
Ik hou er zelf niet van, maar ik ben tenminste niet zo zielig dat ik anti-puntschoenen op me profiel ga zetten...
laatste aanpassing
Carloz76 APC 20 september 2004 16:51
Sorry F-L-D, maar als je soms op puntschoenen doelt:
Je hebt lage puntschoenen, puntlaarzen, open puntschoenen, dichte puntschoenen, groene, paarse, blauwe, witte, gele, bruine, beige, rode en wat the fuck nog meer voor soorten puntschoenen.
Kisten heb je in 1 soort: zwart, hoog en lomp
Sorry F-L-D, maar als je soms op puntschoenen doelt:
Je hebt lage puntschoenen, puntlaarzen, open puntschoenen, dichte puntschoenen, groene, paarse, blauwe, witte, gele, bruine, beige, rode en wat the fuck nog meer voor soorten puntschoenen.
Kisten heb je in 1 soort: zwart, hoog en lomp
Met jou kan ik praten!
Jullie rukken dat hele clubkutten gedoe uit z'n verband.
Dat waren clubkutten en zo zijn ze nog steeds!
lindaaatje 5 september 2004 21:11
Clubkutten zijn mensen die denken dat sinds zij weg zijn van hardcorefeesten het een belachelijk zooitje is. Voelen zich ontzettend volwassen, nu ze die o zo 'kinderachtige' herrie vaarwel hebben gezegd. Staan de hele nacht een beetje mooi te wezen door zo min mogelijk te bewegen in de hoop dat er een fototoestel langskomt, zodat ze mensen die wel lekker uit d'r dak gaan kennen uitlachen omdat ze in makkelijkere kleding lopen en er niet zo perfect uitzien.
Clubkutten zijn mensen die denken dat sinds zij weg zijn van hardcorefeesten het een belachelijk zooitje is. Voelen zich ontzettend volwassen, nu ze die o zo 'kinderachtige' herrie vaarwel hebben gezegd. Staan de hele nacht een beetje mooi te wezen door zo min mogelijk te bewegen in de hoop dat er een fototoestel langskomt, zodat ze mensen die wel lekker uit d'r dak gaan kennen uitlachen omdat ze in makkelijkere kleding lopen en er niet zo perfect uitzien.
Dat waren clubkutten en zo zijn ze nog steeds!
Waarom wordt een jongen van 17 die voor het eerst naar een groot hardcorefeest gaat en niet helemaal volgens de norm gekleedt gaat dan voor clubkut uitgemaakt en gesommeerd 'op te kankeren'?
Ik denk dat bij het walgelijke hardcorevolk van tegenwoordig het begrip clubkut niet helemaal duidelijk is.
Ik ga al 12 jaar naar hardcorefeesten maar de mentaliteit van tegenwoordig is zo droevig dat ik er trots op ben een clubkut (Clubkutten zijn mensen die denken dat sinds zij weg zijn van hardcorefeesten het een belachelijk zooitje is. Voelen zich ontzettend volwassen, nu ze die o zo 'kinderachtige' herrie vaarwel hebben gezegd) te zijn.
Hardcore is en blijft mijn muziek, maar waarom doet de huidige generatie zo zijn best om het allemaal zo te verzieken dat veel mensen van de oudere generatie deze kinderachtige herrie vaarwel zeggen!
Hardcore is dood!
Ik denk dat bij het walgelijke hardcorevolk van tegenwoordig het begrip clubkut niet helemaal duidelijk is.
Ik ga al 12 jaar naar hardcorefeesten maar de mentaliteit van tegenwoordig is zo droevig dat ik er trots op ben een clubkut (Clubkutten zijn mensen die denken dat sinds zij weg zijn van hardcorefeesten het een belachelijk zooitje is. Voelen zich ontzettend volwassen, nu ze die o zo 'kinderachtige' herrie vaarwel hebben gezegd) te zijn.
Hardcore is en blijft mijn muziek, maar waarom doet de huidige generatie zo zijn best om het allemaal zo te verzieken dat veel mensen van de oudere generatie deze kinderachtige herrie vaarwel zeggen!
Hardcore is dood!
laatste aanpassing
Nieuwste uitvinding: Puntkisten, voor de modegevoelige terrorhelga!
Hahaha
Wel met echte stalen punt he!
laatste aanpassing
Er zijn zoveel mensen niet volgens 'de norm' gekleed die nog nooit zoiets meegemaakt hebben. Weet niet wat voor feestjes dat zijn waar je zulke dingen wel hoort, maar ik ben vaker om de debielste redenen voor wazi of whatever uitgemaakt de twee jaar, dan dat ik ooit iemand met clubkut aangesproken zag worden...
Maar ik schrok inderdaad toen ik al die mensen zondag vanaf Masters terug zag komen, ken me voorstellen dat die niet snappen dat er mensen zijn die zich graag op d'r eigen manier kleden, door hen was ik misschien zelfs ook voor clubkut uitgemaakt
Heb al een tijdje genoeg van die hele tweedeling, waarom moet je persé clubkut of terrorhelga zijn? Ken je niet gewoon lekker je niets van die hele onzin aantrekken en feesten?!
Maar ik schrok inderdaad toen ik al die mensen zondag vanaf Masters terug zag komen, ken me voorstellen dat die niet snappen dat er mensen zijn die zich graag op d'r eigen manier kleden, door hen was ik misschien zelfs ook voor clubkut uitgemaakt
Heb al een tijdje genoeg van die hele tweedeling, waarom moet je persé clubkut of terrorhelga zijn? Ken je niet gewoon lekker je niets van die hele onzin aantrekken en feesten?!
laatste aanpassing
Gewoon normale mensuh die van lekkah feestuh houden zijn Blijkbaah Clubkutten !!
Ik en 3 vrienden van me zijn zaterdag naar MOH gegaan in heerenveen... We werden bedreigt door die Tyfus nazi's Ik bedoel waar gaat dit nog ovah ... Clubkutte moeten opkankeruh..
Ik weet niet wat ze nah uitkrame ..maar CLUBKUTTE luisteren niet echt naar HARDCORE volgens mij dus k heb vanaf zaterdag eg een Gore tering hekel aan dat soort pleures mensuh die heel je avond heb vertieft !!! GvD gewoon gediscrimineerd om t zo maar ff te zegguh door je eiguh landgenote " Meer Buitenaardsuh wezens !!"
Ik en 3 vrienden van me zijn zaterdag naar MOH gegaan in heerenveen... We werden bedreigt door die Tyfus nazi's Ik bedoel waar gaat dit nog ovah ... Clubkutte moeten opkankeruh..
Ik weet niet wat ze nah uitkrame ..maar CLUBKUTTE luisteren niet echt naar HARDCORE volgens mij dus k heb vanaf zaterdag eg een Gore tering hekel aan dat soort pleures mensuh die heel je avond heb vertieft !!! GvD gewoon gediscrimineerd om t zo maar ff te zegguh door je eiguh landgenote " Meer Buitenaardsuh wezens !!"
https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/708111
Dit zegt al genoeg over het trieste kutvolk wat zichzelf gabber noemt tegenwoordig...
Dit zegt al genoeg over het trieste kutvolk wat zichzelf gabber noemt tegenwoordig...
Kben self een clubkut volgens de meeste wazi's die op MOH rondliepen
Nog nooit soveel trieste kkfiguurtjes bij elkaar gezien en stoer da ze zijn in der houthakkerspakkies kijk in de spiegel man JE LOOP VOOR LUL vooral die wijven 3/4 kaal
Gwoon weggejaagd op een feest omda je geen lonsdale draagt en ni op kisten loopt etc
Waar gaat dat over je gaat tog naar zo'n feest om los te gaan
mja ksal ut wel verkeerd zien!
Carlo
Carlo
MOH lijkt me een boutfeest, maar ik krijg gewoon spontaan zin om mijn roze beenwarmers aan te trekken, een gezellig glitterpakje aan te doen, mijn gezicht vol make up te smeren, en te gaan huppelen op puntschoenen op MOH 
betaal je dan 45 euro of hoeveel het ook mag zijn, zodat je anderen kan gaan pesten?
ben je op feesten niet een uitbundigere, lievere, en gezelligere versie van jezelf? ik snap dat niet zo goed 
btw, ik ben zelf overduidelijk een qlubqut
ben 1 keer naar een feest met alleen hardcore geweest, in gewone kleren, en heb er geen gezeik gehad
ja je ziet die terror meisjes wel kijken, maar ze deden nix ofzo. ik vond het heel gezellig dus ik ga volgende keer gewoon weer
nu nog beslissen welke beenwarmers ik aandoe..
betaal je dan 45 euro of hoeveel het ook mag zijn, zodat je anderen kan gaan pesten?
btw, ik ben zelf overduidelijk een qlubqut
ben 1 keer naar een feest met alleen hardcore geweest, in gewone kleren, en heb er geen gezeik gehad
Ik ben er trots op om een "Qlubkut" te zijn, ik hak lekker door op mijn beenwarmers en puntschoenen, drink geen bier, heb mijn eigen stijl, doe mijn haar mooi en niet halfkaal, draag geen kisten,want ik zit gvd niet in het leger en accepteer iedereen, behalve stomme wazi's
Maar zit er niets tussen clubkut en terrorhelga? Of is dat te lastig?
Ik huppel namelijk lekker rond op m'n kisten, met een biertje, was altijd halfkaal, maar heb m'n eigen stijl en accepteer iedereen die ook normaal tegen mij ken doen.
Ik zie dat probleem niet zo...
Het schijnt alleen vanaf beide kante (clubkutten en terrorhelga's dus) zo lekker duidelijk te zijn om iedereen in een hokje te stoppen. Dan weet je precies tegen wie je wel aardig moet doen en wie je altijd af moet zeiken.
Ik huppel namelijk lekker rond op m'n kisten, met een biertje, was altijd halfkaal, maar heb m'n eigen stijl en accepteer iedereen die ook normaal tegen mij ken doen.
Ik zie dat probleem niet zo...
Het schijnt alleen vanaf beide kante (clubkutten en terrorhelga's dus) zo lekker duidelijk te zijn om iedereen in een hokje te stoppen. Dan weet je precies tegen wie je wel aardig moet doen en wie je altijd af moet zeiken.
Carloz 
Lindaatje, heus wel
Heb zelf nog nooit problemen gehad qua mijn clubkuttenstijl, behalve op Thrillseeka dat binnen no time een 1 of ander 17 jarig Helgaatje tegen me aan begon te springen...Dacht, lama hangen, kind is het niet waard.
Nanc...Draag nooit beenwarmers, maar ik ga met je mee!
Glitter,glitter en nog eens glitter! Worden ze helemaal duizelig van 
Lindaatje, heus wel
Heb zelf nog nooit problemen gehad qua mijn clubkuttenstijl, behalve op Thrillseeka dat binnen no time een 1 of ander 17 jarig Helgaatje tegen me aan begon te springen...Dacht, lama hangen, kind is het niet waard.
Nanc...Draag nooit beenwarmers, maar ik ga met je mee!
MOH was sowieso een triest zooitje
draag zelf ook lonsdale en kisten maar vind het gewoon belachelijk dat ze op een feest zeggen van he clubkut optieften
als ik eerlijk ben ziet een clubkut er over het algemeen lekkerder uit dat zo`n "helga" vind die puntschoenen ove rhet algemeen niet zo mooi maar jah boeie als diegene het maar mooi vind
zie het liefst de vrouwen op nike`s en een strak topje
draag zelf ook lonsdale en kisten maar vind het gewoon belachelijk dat ze op een feest zeggen van he clubkut optieften
als ik eerlijk ben ziet een clubkut er over het algemeen lekkerder uit dat zo`n "helga" vind die puntschoenen ove rhet algemeen niet zo mooi maar jah boeie als diegene het maar mooi vind
zie het liefst de vrouwen op nike`s en een strak topje
2 muilwijk, vind je jezelf niet triest zoals je hier tekeer gaat.. ??
Miss Woodswing begrijpt geloof ik niet echt wat er gebeurd is.. maar ik hoop dat jij het zelfde een keer meemaakt dan reageer je niet zo lomp..
Kom hier niet discussieren als je niet eens weet waar het over gaat ja toch !!!
Carlos
De JvR Thnxx ! Denk dat de rest me ook wel begrijpt
Miss Woodswing begrijpt geloof ik niet echt wat er gebeurd is.. maar ik hoop dat jij het zelfde een keer meemaakt dan reageer je niet zo lomp..
Kom hier niet discussieren als je niet eens weet waar het over gaat ja toch !!!
Carlos
De JvR Thnxx ! Denk dat de rest me ook wel begrijpt
Jongen die ik ken was naar MOH geweest afgelopen zaterdag.
Hij had 'gewone' kleren aan en zijn haar in stekels.
Toen kreeg ie daar te horen dat ie kon opkankeren want clubkutten waren niet gewenst.
Hoe diep triest is het gesteld met de mentaliteit van de huidige 'gabber'?
Hardcorevolk van tegenwoordig: ik kots erop, gadverredamme wat een laag, minderwaardig, dom, kortzichtig, meeloperig tuig loopt er tegenwoordig op die feesten.
Hij had 'gewone' kleren aan en zijn haar in stekels.
Toen kreeg ie daar te horen dat ie kon opkankeren want clubkutten waren niet gewenst.
Hoe diep triest is het gesteld met de mentaliteit van de huidige 'gabber'?
Hardcorevolk van tegenwoordig: ik kots erop, gadverredamme wat een laag, minderwaardig, dom, kortzichtig, meeloperig tuig loopt er tegenwoordig op die feesten.
Nu duw je alle hardcorevolk in een hokje, niet iedereen is zoals diegene die dat had gezegd!
laatste aanpassing
Ik ga al 12 jaar naar hardcorefeesten maar de mentaliteit van tegenwoordig is zo droevig dat ik er trots op ben een clubkut (Clubkutten zijn mensen die denken dat sinds zij weg zijn van hardcorefeesten het een belachelijk zooitje is.
Alsof wij zoveel beter waren...volgens mij noemde wij ze in onze tijd gewoon zwabbers.
Kan me zat incidenten herinneren dat mensen met bv. een bos haar in bepaalde tenten bepaald geen leuke avond hadden.
Of bv. in de fun dat men op petjes jacht ging (kaal of kammeh weetje wel
Dat was idd toen ja, maar het pesten van zwabbers en mellowpoten ging nooit zo ver dat ze in mekaar getrapt werden.
En in 'onze' tijd kon je ook in je gewone kleren naar een gabberfeest.
Het waren juist de meelopers die gepest werden, nu zijn het de meelopers die denken dat zij de dienst uitmaken, das het verschil...
En in 'onze' tijd kon je ook in je gewone kleren naar een gabberfeest.
Het waren juist de meelopers die gepest werden, nu zijn het de meelopers die denken dat zij de dienst uitmaken, das het verschil...
Er bestaat niets tussen clubkut en terrorhelga, omdat alles wat geen terrorhelga is automatisch clubkut genoemd wordt.
hmmm...jullie maken 't ff moeilijk voor mij hoor. Zal ik wel te blond voor zijn..tsssssssss...Nee, het hardcore volk op Q-dance feesten is gelukkig niet zo dom en kortzichtig, maar het MOH en Hellraiser volk kun je gerust over 1 kam scheren!
Ik ga regelmatig naar die feesten van MOH en Hellraiser enz. enz. Ik pogo niet, draag geen kisten maar stamp wel...Ben ik nou een terrorhelga of een clubkut...zie mezelf als geen van beide, maar er zit dus nix tussenin? tjongejonge wat een zwart- wit gedoe... laatste aanpassing
Dat was idd toen ja, maar het pesten van zwabbers en mellowpoten ging nooit zo ver dat ze in mekaar getrapt werden.
Nee hoor op station Adam gebeurde nooit iets na afloop van bv. de pascha of kabul.
Gasten met haar werden niet de trap af geschopt in Medusa.
Nooit vochten we met skaters en de standaard gabbers vs allochtonen ruzies waren er ook allemaal nog niet...pff het is allemaal al zo oud.
Leuk voorbeeld: Nozems vs Provo's
http://www.homepages.hetnet.nl/~rpn60/selectie.htm
Andere tijd...zelfde id,hoezo oud.
Over meelopers kan ik maar 1 ding zeggen...als ik kijk naar hoeveel er van "ons" nog over zijn op de feesten zijn er maar verdomd weinig die kunnen zeggen dat ze geen meeloper waren.
laatste aanpassing
Clubkutten tja wat moet je daar nou over zeggen?

Nee hoor op station Adam gebeurde nooit iets na afloop van bv. de pascha of kabul.
Nooit vochten we met skaters en de standaard gabbers vs allochtonen ruzies waren er ook allemaal nog niet...pff het is allemaal al zo oud.
heb dat bij Parkzicht en Club X gelukkig nooit gezien
Ik heb het bij ClubX ook gezien vaak ook bij de grens overgang...iets niet zien betekend niet dat het niet gebeurd.
En ook bv. in de energiehal was men nou niet echt vriendelijk op bepaalde feesten tegenover de wat harigere medemens.
Dat zeg ik...fijn uitzicht
En ook bv. in de energiehal was men nou niet echt vriendelijk op bepaalde feesten tegenover de wat harigere medemens.
ik ben een clubkut en draag roze beenwarmers op MOH
Dat zeg ik...fijn uitzicht
laatste aanpassing