eerder een dump middel van ouder zo van ohhhhhhhhhh zo nu zijn wij er van af ..
en nu kan een ander ons kind op voeden ieder kind heeft zo zijn puberteit en ze streken maja alles heeft een reden zeg ik altijd denk dat zulke kids te weinig aandacht krijgen van thuis uit en liefde en dan gaan ze het verkeerde pad op ....
Ja joh .. ?

Denk je dat ?
Denk je het toch verkeerd ..
Ik vind het ook een beetje dom van mensen om gelijk te zeggen op een internaat leer je nix en ik zou gek worden bla bla bla...
Inderdaad.. .en als je normaal doet kom je veel verder ...
als ik zie hoe de jongeren (kinderen) waarmee ik werk "verpest" zijn...heeft vaak te maken met de opvoeding...een kind wordt niet zomaar een "rotkind" of "moeilijk"...ligt puur aan de opvoeding...structuur en duidelijkheid (en liefde) is iets wat een kind vanaf kleins af aan nodig heeft...dat is de basis...
Je kunt dan misschien wel groepsleiding zijn ( wat ik overigens zelf ook graag wil wordn 'later' ), maar mijn gedrag van eerst ligt dus zeker niet aan mijn opvoeding ..
Nu ben ik erg veranderd ( positieve zin ), maar zit toch in een internaat .. 7 weken op een leefgroep en nu dus fasehuis ...
Doe er goed m'n best en maak m'n school af..
Sommige mensen vragen zich af wat ik in vredesnaam op een internaat doe 'omdat dat toch wel zo verschrikkelijk is en voor mensen met veel problemen enz enz'..
Tjah, mensen veranderen, ik kan d'r nu alleen nog maar beter van wordn ..
Internaten zijn echt niet 'zo erg' als veel mensen denken .. je hebt zelf heel veel inbreng op 'hoe erg' 't is ...
zou mijn kids zoiets nooit aan doen...
Nooit zoiets aandoen ? ..
Een kind kan er vaak alleen maar op vooruit gaan, MAAR dan moet ie 't zelf ook willen ..
En als je ergens ook in de betere zin door kan veranderen heeft het niks met 'aandoen' te maken.