Partyflock

Forumonderwerp · 703909
2693x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
hey mensuh alles goed valt er van het weekend nog wat te feesten?

Waarschuw beheerder
jah precies gaan we nou alweer ruzzie maaken???

Waarschuw beheerder
ga nou niet bijdehand worden he kirst

geef je alleen een tip maar hoe jij het schrijft komt mischien wel een beetje raar over denk je ook niet o nee je weet niet waar ik het over heb toch.
Waarschuw beheerder
de engine die mij kirst mogen noemen dat zijn cindy me zusje me ouders me vriend en deborah als ze ooit nog tegen me praat en voor de rest niemand

Waarschuw beheerder
kan iemand het haar even uitleggen !!!!!!!

Waarschuw beheerder
en ike niet???
Waarschuw beheerder
en jij ook en ik ben blond maar niet dom maar ik reageer niet op mensen die anders nooit wat tegen me zeggen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
doe ik ook niet aleen als het belangrijk is

Waarschuw beheerder
ze wi wel tegen jou praten maar nou ook niet meer denk zo als je tegen mij doet ik probeer wat uit te leggen je vriend mag hem niet en jij wel maar als ze een woordewisseling krijgen neem je het voor je zogenaamde broertje op inplaats voor je vriend en wat ook kan het vuurtje proberen te blussen maar.

en ze wou morgen met je praten maar als ik dit laat zien dan ook niet meer denk wat als een mens niet eens een tip mag geven of iets uitleggen gfaat het toch wel de hele verkeerde kant op in de wereld
Waarschuw beheerder
omdat jij het ook mag schat maar als ik bij jou ben of jij bij mij moet nou vertelle wat er nou zo erg aan hem is
Waarschuw beheerder
Hij's snel op de tenen getrapt, dom en hij denkt dat ie heel wat is. dat soort mensen mag ik gewoon niet.

Waarschuw beheerder
jah ik snap het ook niet hoor ik doe geen vlieg kwaad elke keer als ik wat zeg moetie er over uitvalen
Waarschuw beheerder
ik word gek van jullie
Waarschuw beheerder
ga niet te ver he

Waarschuw beheerder
wie niet dat is zo
Waarschuw beheerder
ik wil geen ruzie hier oke dus ga niet te ver met shelden
Waarschuw beheerder
Ik scheld niet, ik zeg gewoon hoe ik erover denk als dat al niet meer kan :S

Waarschuw beheerder
ik scheld niet hoor ik praat gewoon normaal
Waarschuw beheerder
oke zeg dat dan maar tegen elkaar

Waarschuw beheerder
jah ik maak nu geen ruzzie hoor lekkere zussie van me
Waarschuw beheerder
hey handjes thuis en geen groote mond en schat dat moet je juist wel doen anders ga ik je missen

Waarschuw beheerder
hahahaha dat heb ik van jou geleerd he schat
Waarschuw beheerder
Kirsten zie je nou niet dat ie loopt te fucken? Hij maakt je gewoon belachelijk. En dit was m'n laatste post hiero. Maar ja moet je zelf weten.

OUT_

Waarschuw beheerder
ik maak niemand belachelijk
Waarschuw beheerder
ik wil niet dat het hier mis gaat

Waarschuw beheerder
ik heb jhe gewaarschuwd kirsten hierzo maar ja jij wou niet luisteren en nu zie je het wat er van komt

Waarschuw beheerder
hey zegtie wat is dit dan als je niet aan het stoken ben ( jah ik maak nu geen ruzzie hoor lekkere zussie van me) is dat geen stoken dan en je maakt daar wel iemand belachelijk mee maar ja dat zal je zelf wel niet in de gaten hebben toch ?
Waarschuw beheerder
hey ik luister wel maarik wil niet praaten als deborah het zelf niet zegt

Waarschuw beheerder
moet je vooral zo blijven doen ?
Waarschuw beheerder
deborah kan vandaag langs komen zo niet dan hoef ik niet te praaten
Waarschuw beheerder
Gezelligheid ten top hiero :frusty:

Waarschuw beheerder
wat ben jij vies zeg om zo iets neerzetten nou doe net of het haar schuld is dat ze niet meer tegen praat terwijl jij degene ben geweest die zo stom liep te lullen met natas dus ik weet niet waar je mee bezig ben hoor maar pas op je woorden
Waarschuw beheerder
ik heb niks tegen nats gezegt ik praat al weken niet meer tegen natas en ik denk dat natas dat heb lopen door lullen

Waarschuw beheerder
he weet ik niet maar ze heb tegen mijn gezegt dat ze ruzie heb met jou om een jonge ik heb nu ook ruzie met haar hoor

dit stukkie hier boven is van natas en ze zal dat heus niet voor jan lul zeggen dit hoor

Waarschuw beheerder
hey deborah ik heb gehoor van kirsten dat je ruzie met haar heb ik heb denk ik nu ook ruzie met haar op de camping zag ze mijn niet staan wanneer kom je online

en dit heb ze ook gezegt en nou moet ik van jou naar jou toe komen ik denk eerder anderssom want als jij zulke dingen zegt kom ik niet naar jou toe
Waarschuw beheerder
jerry! jerry! B)
Waarschuw beheerder
deborah het zit zo een jongen op de camping vond ik leuk en die mijde ook maar hij was al 18 en daarom koos hij voor mij achteraf was het ook stom wand ik hoorde van een meisje dat het een player was en als je me niet geloofd vraag dan maar aan ben

Waarschuw beheerder
het gaat niet om die jongen die je leuk vondt of vindt op de camping
maar het gaat over dat gelul dat wij ruzie hebben om een jongen en die jongen is niet degene van de camping afz deborah
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik zou niet weten over welke jongen dat is maar het zal wel weer
Waarschuw beheerder
ja zal best ik weet niet wat ik nou leuker vind dat je dit weekend hietr bent of dat je me elke avond belt

Waarschuw beheerder
wat een raar mennetje die zegt ie heeft ie zijn relatie weg gehaald die jongen kan pas goed liegen maar niet hues hij zzet zich zelf weer eens voor lul
Waarschuw beheerder
schat nog even en dan ben je weer bij me ik laat je nooit meer los