Partyflock

Forumonderwerp · 703818

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe ga jij je huis inrichten ooit??
Waar hou je wel of niet van??

Misschien weet iemand nog wat sites met woonideeen of voorbeelden,of gewoon een site waar je meubels kan bestellen ofzo vind ik even leuk om te bekijken voor ideeen!

Ben druk op zoek namelijk,over paar maanden moet ik het echt allemaal weten...beetje moeilijk toch wel...

Ik hou van strak/modern,geen of weinig kleur,gewoon een beetje grijs/wit.Accesoires in rvs-kleur en hele grote planten vind ik ook mooi.Op de vloer laminaat (licht) de muren ook wit..Tafel met glasplaat vind ik ook wel wat hebben.Hele grote lichtgrijze bank en een mega-tv
En een designaquarium ofzoiets...

8)

Ik ben wel benieuwd wat jullie voor inrichting zouden willen en of je juist van modern,antiek,kleur of weet ik veel wat houdt..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Anders moet je gewoon effe bij de Ikea gaan shoppen. Hele leuke dingen voor weinig geld. Ik heb ook het grootste deel van mijn spullen daar gekocht en ik heb het ook grijs/wit ingericht.

Ik hou van strak/modern,geen of weinig kleur,gewoon een beetje grijs/wit.Accesoires in rvs-kleur en hele grote planten vind ik ook mooi.Op de vloer laminaat (licht) de muren ook wit..Tafel met glasplaat vind ik ook wel wat hebben.Hele grote lichtgrijze bank en een mega-tv

Klinkt als mijn woning. :/ :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb een zooi van ikea staan, bank, kasten e.d.

heb de muren wit, behalve een hoek, die is knalgroen
Waarschuw beheerder
ja idd, bij ikea heb je wel die stijl die jij omschrijft!
ik hou van klassiek modern.

Waarschuw beheerder
donateur
Ikea kan ik niet echt veel vinden..

Misschien ben ik een zeikerd :jaja:
Waarschuw beheerder
alles mooi strak.
wit, niet te veel meubels.
gewoon strak dat vink eg mooi!

als je je richtlijnen weet, kan je daarop tog je aankopen op vestigen.
misschien moetje gewoon meubel voor meubel kopen.
kijken wat je tegen komt.
succes.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Volgens mij passen er geen meubels in een kartonnen doos.............:P
Waarschuw beheerder
Ik hou ook van roestvrij staal, zwart\zilver
zeker wel modern.
eventueel met bordeaux en donker paars
Waarschuw beheerder
Modern, en als het kan graag dat me grote breedbeeld tv een centrale plaats inneemt.

Het moet alleen niet TE modern zijn, waardoor sommige zitkamers er 'kil' uitzien, maar er moet wel een huiselijke sfeer zijn.

Planten MOETEN aanwezig zijn, die halen die 'kil heid' weg :)

De muren moeten wit blijven, en de accesoires moeten gekleurd zijn, het liefst blauw. De tv/dvdspeler/stereo installatie aluminium.

Vloer idd laminaat (makkelijk schoon te maken ook).

En voor de rest je eigen spulletjes he, zoals bijv een grote AJAX (of andere club)..

*Oja, en een hele grote foto van GUP boven me tv :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb allemaal spullen van Riviera Maison,oud wit met donkere teksten erop.zit zeker gezellig uit.

Waarschuw beheerder
donateur
Qombination :[

*slaat een puntschoen op zijn hoofd*

PATS!!!!!!!!!! :9

Waarschuw beheerder
donateur
Dum shit...

zoiets??

[img]http://www.happytown.nl/NijmLaBelle/P9227228KL4.jpg[/img]
[img cacheid=0013277c0012d4306eb27aba1a00625d64]http://www.eilandweb.nl/images/image004.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
:P

Foto's vind ik ook belangrijk hoor ;)
Waarschuw beheerder
Alle muren zijn wit op 2 na die zijn muisgrijs.

De vloer is van leisteen, dwz hangekapte tegels van 30 x 30 cm in donkergrijs met vloerverwarming.

Eethoek: grijs gebeits houten tafel met 6 leren zwarte stoelen

Zithoek: donkregrijze hoekbank (3 en 2 zits) met tegen de muur 2 archiefkastjes naast elkaar van metaal kleur wit. Daarop staat de tv maar ik wil een lcd... en een grove vierkante houten salontafel.

Accesoires: oosters, veel boedha's, mooie schalen met kaarsen, zachte kussens in diverse kleuren op de bank, mooie lampen, gordijnen en vetplanten in grote grijze potten.

Ik ben aan het sparen voor een buddhatobuddha schilderij...

www.buddhatobuddha.com

Eerst hadden we alles geel met roest, en gebroken wit enzo, beetje Italiaans met veel tierelantijntjes maar na 6 jaar was ik daar wel op uitgekeken ;)
Waarschuw beheerder

Goh... waar ken ik dat van?? Wij zijn op het moment druk bezig :jaja:
Waarschuw beheerder
Gupcore jij snapt het!

Waarschuw beheerder
rood met wit...niet spierwit maar ook geen creme...

(L)
Waarschuw beheerder
en een donkerbruine-houte vloer!

Waarschuw beheerder
donateur
Dum Shit,het is niet helemaal mijn smaak,maar het ziet er erg gezellig uit....!!!

Zo te lezen hebben er hier meer een beetje dezelfde smaak als ikzelf..

iemand trouwens al meegemaakt,dat de partner een hele andere smaak had???
Mijn vriend gelukkig niet!!
Waarschuw beheerder
een zomerse zwoele tint..
met een stukje antiek erbij en oude hebbe dingetjes..

ik weet het niet ik heb een droom,maar dat is een droom maar die droom is nog niet af,dus kan ik hem nog niet verwerkelijken..

schiet eens wat foto's gub,dan kan ik zien waar je timmermannetje mee bezig is!

suxces..(F)

Waarschuw beheerder
donateur
We hebben nog geen meubels Joh,het is nog onbewoonbaar!!!

http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=4887444&uid=772712

Zoals je ziet.. 8)

Ps Ik had niet verwacht dat 'jongere' antiek nog mooi zouden vinden,meen je dat echt??
Ja het kan best natuurlijk,ik vind dat echt vreselijk lelijk,maar misschien vind jij dat wel van mijn smaak haha,maakt ook niet uit verder.. :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img cacheid=000000230012d451db1422731a00625e97]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/4887444/62034541.jpg[/img]

een waar architect kunnen jullie er wel bij gebruiken!

mooi land huisje zeg..:jaja:

ik zal de ondersteuningsbalken van het dak de dwarbalken (dorpels) in originele staat laten en een stukkie lak erover en ertussenin gipsplaten en erover heen gaan met witte latex..

binnen zal ik halfsteens muren zetten (gebroken wit) parelmoer..woonkamer heb ik het over..

donkere plafuises passen wel mooi bij wit bv in de keuken..

uhm voor de rest weet ik het niet,maat zo heb je een beetje een schets van jullie onderkomen!

erg mooi trouwens,daar kan je timmermannetje wel aan zijn trekken komen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn eigen huis wordt kleurrijk, maar toch ook heel rustig..

Dat is het enige wat ik in mijn hoofd heb zitten.. Veel hout, parketvloer.

En verder heb ik nog geen flauw idee!

Waarschuw beheerder
donateur
He dank je (en voor de tips ;) ),maar het is wel in slechte staat allemaal hoor,maar ja anders hadden we het weer niet kunnen kopen,want als het in goede staat was,was het vast te duur geweest,dus het is nou eenmaal zo.
De achterkant ziet er lelijker uit,dat wordt helemaal anders..
Als er geld over is komen er donkere dakpannen trouwens de voorkant blijft verder hetzelfde
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja ik zie het je vriend en jij pakken het slim aan..

alles eraf en al het houtrot aanpakken..:respect:

de vloer zag er trouwens nog pikobello uit al die dwarsbalken

nu je het toch al los hebt he,zal ik er toch wel vloerverwarming in leggen,maar ja ik kan mooi praten nu het budget is het budget!

tegenwoordig heb je elektrice kabels zijn niet zo duur geloof ik en scheelt je ook duiten in plaats van je warme water..

damned ik moet bekennen dat dit een GROTE klus is maar volgens mij is dit de mooiste tijd van jullie leven!

hoe vet man een eigen huis van begin tot eind zelf opknappen!

petje af hoor!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb een beetje koloniaalse stijl meubels. Gaan over een maandje in mijn (huur)huisje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wil mn huissie lkkr modern enzow hebben :jaja:
Maar ook niet weer te..wel een beetje natuurlijke kleuren niet dat als je thuis bent van een feest dat je denkt van woooow shit man wat is dittt..space hem nog harder
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zijn jullie allemaal saai wat inrichting betreft zeg!!!

Ben net verhuisd en ben mij is het halletje heel erg rood, en de deurposten zijn roze! Verder hangen er allemaal roze/rood/oranje/goud-kleurige accesoires aan de muren. En er hangt een gigantische kroonluchter in het midden (erg kitsch)

M'n slaapkamer heeft aan de ene kant oud engels bloemetjes behang en aan de andere kant bordeauxrood. Daar bij staan 2 oudroze troonstoelen.

En de woonkamer is ook een verhaal apart, de muren zijn een beetje lichtbruin-grijs-achtig, en staat vol met Queen Ann-meubels, als iemand dit iets zegt!

Klinkt allemaal verschrikkelijk maar is erg leuk. Heb nog geen foto's online helaas..

Strak is dus helemaal niets voor mij! :D

Edit: de wc is helemaal een topper: zwart/wit geblokte vloer, zwart plafond, en felgroen/zwart-wit jaren '60 behang :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heel strak en modern. Veel licht en veel lichte kleuren. (ook wel een ietsiepietsie rose als dat kan :D) Verder een vierkant bankstel, lekkere grote eettafel, veel glas/melkglas enzo.

Waarschuw beheerder
donateur
Ben net verhuisd en ben mij is het halletje heel erg rood, en de deurposten zijn roze! Verder hangen er allemaal roze/rood/oranje/goud-kleurige accesoires aan de muren. En er hangt een gigantische kroonluchter in het midden (erg kitsch)

M'n slaapkamer heeft aan de ene kant oud engels bloemetjes behang en aan de andere kant bordeauxrood. Daar bij staan 2 oudroze troonstoelen.

En de woonkamer is ook een verhaal apart, de muren zijn een beetje lichtbruin-grijs-achtig, en staat vol met Queen Ann-meubels, als iemand dit iets zegt!

Dit klinkt voor mij als :AFSCHUWELIJK
Haha,maar jij houdt weer niet van strak :P
Jammer dat je geen foto's hebt !!
Leuk hoor,die verschillende meningen :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ook ik ben net verhuisd. :yes: En een beetje kleur vind ik toch wel belangrijk. Niet in mijn meubelen, maar met kleine dingen kan je een hoop doen. Mijn vloer is laminaat, eiken. De kasten zijn allemaal van onbewerkt teakhout, gekocht bij Morres meubelen in Wormerveer. De bank is lichtbruin en de eetkamerstoelen zijn donkerbruin. Beiden suede, ook bij Morres vandaan.

Om alles een beetje op te leuken heb ik gekozen voor de kleuren paars, lila en zilver. Zo is de vitrage paars/lila. Paarse en lila kaarsen, lampjes, windlichten, kleedjes, kussentjes enzovoorts. Aan de wanden heb ik wat zilverkleurige lijstjes hangen met gekleurde afbeeldingen erin. Verder ben ik zelf ook best een crea-thea, dus heb wat schildersdoeken gekocht en ga daar ook mee aan de slag. Voor het overige houtwerk van bijvoorbeeld spiegeltjes heb ik paars, lila en zilverkleurige verf gekocht. Die ga ik dus ook beschilderen. :yes:

Paar planten in huis maakt het ook af! Wat ik nog graag wil zijn die mega hoge en smalle vazen, die je gewoon op de grond kan zetten.

Paars en lila overheersen in de woonkamer. In de slaaokamer overheerst het zilver meer. Daar heb ik bijv. ook zilverkleurige vitrage opgehangen.

Ik heb dus strakke meubelen gecombineerd met de warmte van die kleuren. :)

en het leuke ervan is, dat als ik het paars zat ben, ik heel gemakkelijk de boel kan veranderen, aangezien mijn meubelen redelijk neutraal zijn.

Succes ermee! 't Is erg leuk om jezelf hier compleet in uit te leven! :flower:

Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel.. :flower:

Ik ben wel benieuwd naar foto's,dus wie heeft er foto's van hun woonkamer en wil het even delen met de rest van dit topic??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Not yet... ik woon er nog geen maand. en 't is eigenlijk nog niet af, dus dat durf ik niet aan. 8)
Waarschuw beheerder
2 Laura: saai? :(

Wat jij nu hebt had ik toen ik met een vriendin op kamers woonde in een appartement, mega bont en ons huis kon zo in een hip blad maar geloof me dat gaat heel snel vervelen.

Je smaak veranderd ook...als ik mijn inrichting toen en die van nu vergelijk zit daar een wereld van verschil in, wellicht heeft elke periode in je leven een eigen stijl qua inrichting van je leefomgeving :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet al precies hoe ik me huis wil!

Ik ben een vrolijk mens dus wil alles kleur!
Zo veel mogelijk kleur:D

Ik wil 1 muur (de grootste) in de woonkamer grafety...
Daar komt een tekening in van een draak die een bal vast heeft en in die bal komt een foto van mij en mijn zus...
We hebben samen een vriendschaps tattoo en die wil ik ook verwerkt hebben in de grafety!

de andere muren wil ik roze, geel, en blauw!
Verder wil ik geen nieuwe meubels...
Alleen 2e hands die ik lekker zelf kan schilderen en opknappen!
Ik ben er nu al voor aant sparen en heb al best veel:D
De vloer maakt me eigenlijk geen bal uit!

En m'n slaapkamer..
Ja ik heb een hemelbed en wil gele sterren op de muur!
verder nog nit echt wensen eigenlijk voor de slaapkamer :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nou ik heb net een mooie tafel gekocht super duur en heel groot.. stoele heb ik ook gekoch maar daar moet ik nog 4 weken op wachten nu :S een bank ben ik nog naar op zoek moet wel een mooie zijn ben daar wel zo in dat het mooi moet zijn..

En ben nu aan het kijken naar een heel groot en mooi bed maar vindt niet zo snel een mooie bed dus. ik doe lekker rustig aan.

en de rest zie ik wel moest en wilde eerst een nieuwe auto :P
die ik ook heb ;d;d8-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit midden in de verhuizing en verbouwing van me nieuwe huis.

Muren zijn allemaal wit. Rest van het huis is aangekleed met rood en geel. Heel oud huis dus ziet er best authentiek uit :):)
Waarschuw beheerder
ben net de laatste hand aan't leggen aan onze flat. nog een vloertje in de keuken enz... 15 sept. leveren ze m'n keueken aan huis. enz... blablabla...

maar goed, hoe gaat het er uitzien... wat in de sector van interieur wordt genoemd:

minimalistish

strakke vormgeving, rechtlijnig, simpel, geen tralala... eenvoudig, maar mooi. nou ja, da's m'n smaak. had em wel iets goedkoper gewenst, maar ja, wie van disign houd, moet er ook wat voor over hebben. zo weet ik waarvoor ik werk.

Muren Toscaans rood en warm grijs, plafond wordt wit,(open)keuken wordt basalt-grijs met berken werkblad, salon is donker grijs. vloer is een laminaat uit beukenhout. Daar het een duplex flat is staat er ook een trap. die is in aluminium met glazen treden, waaronder spotjes zijn aangebracht in de vloer. en de slaapkamers... weet nog niet welk kleur. ben nog op zoek.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, ik heb al zo vaak me huissie ingericht!!

Nu heb ik alles beetje lichthout (Essen) en hiervoor alles strak modern!! Wie weet gaak dalik over op antiek of eiken - nou denk ut nie [img]http://members.lycos.nl/neutebeut/smilies/januari/snore2.gif[/img]

Waarschuw beheerder
http://pita.kicks-ass.net/egelstraat.WMV

filmpiej van me nieuwe huissiej :)

alles is zwart leer, met roze accesoires, heel veel dingen van glas en chroom :)

Waarschuw beheerder
Hmm....

In ieder geval...Felle mooie lichte kleurtjes!

Zomersss!! :D

Waarschuw beheerder
Modern, maar wel gezellig, niet te strak dus
Houten vloer (donker)
geen frutsels en prullen
geen rvs
openhaard
Grote planten
1 muur in een heftige kleur en de rest wit
1 groot schilderij
grote bank met veel kussens

liefst alles in wit/creme kleur met roze/rode muur en paar spullen (vazen bv) in zelfde kleur roze/rood.

had ik maar ene huissie :-(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk dat filmpje Cossie!!!

Wij hebben trouwens afgelopen dinsdag al wel een keuken gekocht bij de Zuiderster,maar in half januari komen ze hem pas brengen,omdat het nu nog niet kan bij ons.
De keuken is wit met een donker blad.

Waarschuw beheerder
ag gewoon een kamer tv erin en radio klaar en hoop troep ben tog nooit thuis student zijn is best leuk :P:P
Waarschuw beheerder
Ik hou vooral van hout. Eik is bijna alles hout bij mij. Op me muren moet ik echt geen kleur hebben, das gewoon wit. Zou echt gek worden van een kleur.
Verder donkerblauwe bank en het blauw komt terug in me gordijnen en vloerkleed.

Hou van simpel en niet teveel accesoires overal.

foto's

http://www.xs4all.nl/~mixie/huis/

Waarschuw beheerder
donateur
ik richt het in met meubels :P
wel modern en zoals nu me kamer heb enzo strak modern, beuken enzo

Waarschuw beheerder
donateur
Mixie thanks dat je er foto's bij deed....!!

en die van Rebel komen dan nog wel een keer....ooit ;P
Waarschuw beheerder
IK woon in een oud herenhuis van 107 jaar oud en met org plafond ornamenten dat is al heel gaaf.
Verder heb ik in mn woonkamer een muur van 5,50m x5,50m en daar heb ik een vriendin van mij een muurschildering laten maken van 3x3 meter zie ook op www.ninavalkhoff.nl voor meer werk doet ook alles op aanvraag.
Verder is mn huis veel zilver/blauw en zwart
redelijk modern dus, ook mn vloer is zilverblauw laminaat en dat is echt heel gaaf.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb die site even bekeken en ze is erg goed (Y)
Leuke/mooie dingen staan er tussen :jaja:
Zelf zou ik zoiets alleen niet op mijn muur of wcbril ofzo willen :)
Waarschuw beheerder
ons huisje is gezelig knus !!

veel plaats om te feesten en uuh beetje griekse style !

Waarschuw beheerder
donateur
Grieks??

Zoiets als de Manhatten-style,of ken je dat niet??

Daar heb ik nu in de slaapkmer een tafel van,is ook wel mooi ja!

Kijk zoals deze keukentafel
[img]http://meubelwereld.pietklerkx.nl/images/products/Big/0054880015.jpg[/img]
Of bedoelde je het niet zo,dat Grieks?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hou van warme kleuren en ben gek op accesoires
Die maken echt alles af!!
Lekker hippe dingen allemaal

Mijn kamer is nu donker rood met veel koloniale spullen erin

Dus het word of iets in die richting of ik maak van me huis gewoon 1 grote lounge! :D
Ideetje? :D

Waarschuw beheerder
Mocht ik ooit zover zijn dan maak ik er een ontzettend warm plekje van. Paars vind ik een mooie kleur maar wat lichte kleuren ook om het te compenseren.. ,maar ik ga het ook niet weer té maken. wel overal mooie dingen aan de muur en beeldjes en lijsten. Zo'n kuipstoel lijkt me ook vet! Modern vind ik wel mooi maar niet alles, sommige antieke spullen zijn ook heel erg mooi. Leuke ming vaas ;) (niet voetballen in de huiskamer!!) een volle aankleding vind ik wel belangrijk..lekkere hangbanken, kaarsjes etc...
*droom droom droom*
Waarschuw beheerder
Na 6 jaar aankloten op appartementjes is het zover..

Dura's CRIB!! (binnenkort op mtv:p)

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album10/S2020109.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album10/huidgroot_0005.sized.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album10/S2020101.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album10/S2020103.jpg[/img]
Modern EN Antiek :D
[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album10/S2020105.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album11/S2020082.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album12/S2020095.jpg[/img]

En das alleen nogmaar de woonkamer en de keuken :P

Aaaa ooOOOoo Wat mooi! :D
Waarschuw beheerder
Moeten jullie de tuin ook zien? :D

Waarschuw beheerder
cool hoor!!!
Waarschuw beheerder
Thanx you!
Waarschuw beheerder
vooral de keuken vind ik erg mooi
Waarschuw beheerder
Goed he! :D die keuken zat er al in maar was oud diep bruin met vieze bruine tegeltjes :(
Waarschuw beheerder
dit vind ik een stuk leuker
Waarschuw beheerder
Tuin is ook goed :yes:

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album14/S2020074.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album14/S2020069.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/martin/modules/xoopsgallery/cache/albums/album14/S2020067.jpg[/img]

[img]http://www.geblaat.nl/gallery/albums/userpics/10001/PICT0127.JPG[/img]

Waarschuw beheerder
duracell, je hebt het echt mooi voor elkaar zo!!! (y)
Waarschuw beheerder
Thanks jou Thanks Jou :D

Er komen nog meer foto's ooit, van meer kamers ben zelfs een gameroom aan het bouwen :D

Waarschuw beheerder
je katten zijn ook heel lief .. hou zelf ook veel van katten!! een gameroom? wat komt daarin te staan dan? arcade of pooltafel ofso?
Waarschuw beheerder
Ja zoiets idd

We hebben nu 3 slaapkamers en een gigantise zolder Waar je overal kan lopen enzo

1 extra kamer is logeerkamer/Boudicca's Bieb. Zal foto's maken :P

1 kamer is (word) mijn kantoor / computerroom)

En op de zolder idd
Exra TV met playstation pooltafel dartbord ect ect.

Waarschuw beheerder
na 6 jaar appartementjes heb je dit dan ook wel verdiend! een kamer met boeken lijkt me ook wel gaaf! computerhol uiteraard :p , logeerkamer .. Jullie hebben er vast veel tijd in gestoken.. erg mooi...
Waarschuw beheerder
Veel tijd ingestoken.. en moet nog meer in

OMDaT JE HUIS NOOIT AF IS ;)

Waarschuw beheerder
klopt, dat is inderdaad nooit af.. ik zie het wel bij mijn ouders thuis. Volgens mij houden jullie van blauw :p
Waarschuw beheerder
:yes: O.a.

Maar tijd insteken is het wel waard je ziet alles beter worden en perfect in je eigen ogen
Waarschuw beheerder
donateur
ziet er netjes uit dura :p

Waarschuw beheerder
op dit moment ben ik bezig met me huisje!ik was altijd heel slecht om kleuren bij elkaar te combineren,het gaat nu zeker lukken!!
-in de woonkamer heb ik bewust lichte kleuren gebruikt om de ruimte groter te laten lijken!
-slaapkamer is licht-blauw geworden
-de keuken is een mengkleur geworden (terra maar dan een tint donkerder)
-de wc is blauw
-houten vloer(licht)
-grote bank met veel kussens(2 en 2.5)
Modern, maar wel gezellig, niet te strak dus
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Duracelle erg leuk die foto's!!
Het ziet er supergezellig uit en echt leuk gedaan!!!!!!!!!!!!!Het is niet helemaal mijn smaak,nou ja sommige dingen weer wel,maar ik vind het toch erg mooi!Zulke lampen nemen wij trouwens ook voor boven de keukentafel.Blauw is wel een hele mooie kleur.Ik zei dat ik ons huis wit/grijs gaan maken,maar als dat te 'saai' lijkt als het af is,ga ik toch 1 kleur gebruiken en dat wordt dan ook blauw!De tuin is ook mooi!!
Over tuin gesproken......pfff dat moeten wij ook nog eens helemaal doen aan 2 kanten :frusty:

Dit is trouwens een nieuwe foto van de woonkamer:

[img cacheid=000000230012e88a0b74811b1a0062b8c4]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/4887444/65724951.jpg[/img]
Nou ziet er weer gezellig uit he,vinden jullie niet?? ;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Vooral die stoel een mooi detail :P

Die moet je daar zeker laten staan ;)

Waarschuw beheerder
Met heel veel kleurtjes en streepjes!
Slaap kamer moet wel rustig worden maar alles wordt vrolijk:D

Kheb de hele inrichting al, moet nu alleen nog een huis hebben:S:p

Waarschuw beheerder
donateur
Die stoel is echt geweldig ja :/ :P

Die is nog van de vorige bewoners of misschien wel van de 1e bewoners van 100 jaar geleden,zo ouderwets is hij... 8)

THANKS VOOR DE TIP ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik richt zo mijn huisje in :
veel kaarsen
heel veel zachte kussens
lekkere lange bank
een relex stoel die je zo achterover kunt leggen
een zachte sprei voor de openhaard
een hond die rondloopt door de kamer
een big muziek instalatie
een grote t.v
een grote keuken met een bar
een lange eettafel
een bad en sauna en douche met muziek
een romantische slaapkamer met heel veel dekens en kussens en een muziek instalatie en romantische cd`s en dvd`s
een tuin met veel zon plekjes waar je kunt zonnen
een zwembad overdenk en niet over denkt
en ga zo maar door
maar het liefste wil ik mijn vriend voor altijd
schat hou van je

Waarschuw beheerder
donateur
een zwembad overdenk en niet over denkt

Overdekt bedoel je denk ik ?? :P

Ja ik zou dat ook wel willen,maar dat is echt duur hoor!
Waarschuw beheerder
maar het liefste wil ik mijn vriend voor altijd
schat hou van je

:/ :X

Een yacuzzi zou ook wel super zijn (in de ene hoek je plasma tv, in de andere je bankstel, in de 3e hoek je eettafel en je 4e hoek je yacuzzie)

Maar is dure grap :P ghehe
Waarschuw beheerder
donateur
Over een paar maandje swoon ik voor het eerst helemaal alleen, en ik ga er mijn sprookjeshuis van maken;

De gang; ik ga allemaal foto's van vriendinnen enz laten uitvergroten (op verschill fotmaten) en daar ga ik de gang mee behangen. Als meubilair wil ik strakke singen, zoals bv oude stationsstoelen. En een luchter ga ik zelf maken van filmrolletjes ed.

De woonkamer; ga ik fuscia verven met op een muur 'stadsmadammetjes' zoals ik het noem; grafische tekeningen van dames, daar wil ik witgelakte meubels bij (tweedehands= dus zelf doen) en ofwel witte kerstlampjes over de hele plafond, of anders met takken en lichtjes een luchter maken.

de keuekn; paars en groen, horizontaal gescheiden, met grappige accenten, zoals geoenten en fruit overal (in kaders, op de kastjes)

de badkamer; ik wil in plaaster zeesterren ed maken en die op de muur plakken, dan wil ik met blauwe turkoizen en witte tinteneen zeegevoel creeren.

Alleen de slaapkamer moet ik nog is over denken.

Het is wel een beetje maf, maar het is ook helemaal MIJ!
Waarschuw beheerder
In het huis van Soleil overheerst de kleur paars :D :D Muren en plinten zijn in 3 tinten paars (zo'n serie van Coleur Locale). Vloerbedekking en bank zijn wit, grote houten tafel (moet ik nog iets lichter lakken). Verder staan er 2 grote witte 'fluffy' zitzakken en veeeeel bont kussentjes :D :D
Voel me af en toe een barbie girl in a barbie world :D

Waarschuw beheerder
Ganja... klinkt juist onwijs gaaf!! Ben benieuwd...laat je foto zien als t af is??
Waarschuw beheerder
ik denk beetje retro style ofzo, dat behang van vroeger, gemeleerde bruin/donkergrijze bank. alleen de rest vd kamer met wat mooiere kleuren dan ze vroeger hadden :)

Waarschuw beheerder
donateur
Een yacuzzi

Het enige goede van ons bouwval,is de badkamer en daar zit een yacuzzi in :jaja:

Maar niet zo'n luxe hoor...maar toch :P

He Soleil??? Foto??!! :jaja: 8)

Ganja....mmmmmmm....apart hoor,ben zeker wel benieuwd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik weet het nog niet, ik moet eerst nieuwe woonruimte vinden :(
Waarschuw beheerder
<--- vlaggen maken het ook gezellig :P ;)

Waarschuw beheerder
sowieso veel marmer :) ligt aan me woning dan, anders gewoon heel warm, meer richting Engelse stijl :). Ik hou van warm en knus. En sowieso alles er op en er aan dus en een sauna en yakuzi en whirlpool en weet ik wat nie allemaal :) moet er allemaal in...... :) heb er hard genoeg voor gewerkt dan, thuis wil ik kunnen genieten :)
Waarschuw beheerder
Ik wil wel ooit nog een "spa" in me tuintje, die dingen die je neer kan zetten worden steeds goedkoper

Waarschuw beheerder
Je moet eens in Loods 5 gaan kijken in Zaandam en laatste week sept is er in de Rai Woonbeurs waar je ook leuke ideetjes kan opdoen..
Ik hou zelf wel van strak en ook van kleurrijke accesoires..
Alessi vind ik helemaal (y)
Koop ook eens 101 woonideeen, daar staan ook leuke en betaalbare tips in..

Succes
Waarschuw beheerder
Lekker strak en stijlvol!!

Waarschuw beheerder
donateur
sowieso veel marmer

Ga maar vast flink sparen dan ;)

Naar de woonbeurs ga ik ook,nog nooit geweest,maar lijkt me wel wat.

Is dat een beetje betaalbaar loods 5?

Waarschuw beheerder
donateur
Strak en sfeervol...alsof je op een terrasje bent in de tropen.
Een mooie muurschildering....zonsondergang !
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Loods5 is n outletstore
www.loods5.nl

en op de woonbeurs staan o.a. alle woonmagazines met n eigen stand..

Ik ben er ook nog nooit geweest, maar heb wel advertentie in vt wonen zien staan.
Anders moet je die maar even doorlezen..

Waarschuw beheerder
donateur
Naar die loods5 ga ik volgende maand zeker even heen!!Bedankt voor de tip!

Waarschuw beheerder
donateur
warm modern met luxe en een tintje grieks

Waarschuw beheerder
Graag gedaan en succes

Waarschuw beheerder
a la frans bauer :D

Waarschuw beheerder
zoiezo 1 lichtroze muur, veel wit pluche en veel kleine hebbedingetjes :D
ik weet het...ik ben erg :(
Waarschuw beheerder
simpel, modern en stijlvol

Waarschuw beheerder
Gaan volgend jaar verhuizen...willen ook graag koloniaals, veel creme, en een limoengroene muur...kicken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Echt heel veel verschillende smaken alweer zo te lezen (Y)

Ik heb ook al wat bedacht voor de slaapkamer : ZEE&STRAND

De muren worden verschillende kleuren blauw en een zandkleurtafel hebben we al,voor de rest koop ik gewoon een hoop accersoires die met zee&strand te maken hebben...

En mijn personal timmerman bouwt voor mij ....

een....

:respect: INLOOPKAST :respect:

Eindelijk 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik woon samen met mijn Broer....

Inloopkastje is reeds aanwezig :p
Ik hou van strak.....en toch gezellig....
Maar 1 ding is zeker...geen zooitje :s

Ik wil wel wat foto's plaatsen....
Maar moet eerst een site hebben zodat ik een link heb....

Waarschuw beheerder
donateur
Apart trouwens,met je broer samen wonen!Hoor je niet vaak!!
Waarschuw beheerder
Jongens, ik ben eruit. Ik ga me huis met mooie vrouwen inrichten :yes:

Net als Hugh Hefner :) (mtv cribs, afl met het playboy-mansion gezien?)

:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ja....het is niet zo dat we er "bewust" voor gekozen hebben...
Moeders ging verhuizen voor haar werk & lover.
Dus wij bleven saampjes min of meer achter :P
Waarschuw beheerder
donateur
Oké...thanks by the way for the link :P

Home sweet home....

[img cacheid=0000002300132a9d2bacc4461a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774679.jpg[/img]

De huiskamer...tv

[img cacheid=0000002300132ab255a872591a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774644.jpg[/img]

Huiskamer....de rode muur ;)

[img cacheid=0000002300132ac86b74073c1a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774650.jpg[/img]

Keuken...

[img cacheid=0000002300132adc949c7a271a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774677.jpg[/img]

Slaapkamer...alhoewel ik van strak en netjes hou.....hou ik ook wel van gezellig :p

[img cacheid=0000002300132ae35c7cf5571a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774672.jpg[/img]

Slaapkamer....vensterbank

[img cacheid=0000002300132af21bdc8f871a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774671.jpg[/img]

Slaapkamer...my angels....

[img cacheid=0000002300132b03a394884c1a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774655.jpg[/img]

Kledingkamer....

[img cacheid=0000002300132b11ede075921a0065489c]http://pic16.picturetrail.com/VOL670/2624363/5229908/66774660.jpg[/img]

Kledingkamer...

Niet alle foto's zijn even duidelijk....
Maar als ik weer wat nieuwe heb...dan update ik ze wel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Het is trouwens wel duidelijk waar ik van hou....
Rood....strak....zilver....zwart-wit (vooral foto's)....en netjes :)
Artiest {SHOWLIST artist 13636, 49499}
Waarschuw beheerder
k zal mijn appartementje ook wel ff plaatsen binnenkort maar me digitale camera is aan gort
:(:(

Waarschuw beheerder
Volg het grote IKEA 2004 boek, en je komt er wel!
Waarschuw beheerder
Ik ben nu hard bezig met inrichten, tis bijna af! Heb ik de huiskamer alles lichtblauw en appelgroen, de slaapkamer rood. Heb echt alles bij de IKEA vandaan, heb zo onderhand aandelen....

Waarschuw beheerder
donateur
Leuk die foto's!!!
Rode muur is wel gewaagd hoor en het staat best goed eigenlijk!

Kledingkamer :kwijl: :P :P

Ps picturetrail wist de foto's wel op den duur trouwens als je niet betaald...

Waarschuw beheerder
Ik hou van strak, persoonlijke dingen (ik zou nóóit een poster kopen bij voorbeeld, als ik niets daarmee hebt) en veel ruimte. Ook hou ik van netjes, maar niet té netjes 8-) Het moet geen ziekenhuis zijn... En ik heb niks met planten! Ook is het een cactus, bij mij gaan ze dood!

Een bos bloemen vind ik mooi staan midden in de kamer, geeft gezelligheid!
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi die rode muur :o

Wij hebben één donkerblauwe muur ook erg (y)

Waarschuw beheerder
ik hou niet zo van dat strakke meubilair word nog een probleem want mn ventje weer wel :s
doe mij maar lekker simpel en knus hahah

Waarschuw beheerder
donateur
hoe ik mn huisje later wil weet ik ongeveer wel maar dat duurt nog ff heb nu het probleem hoe ik mn nieuwe kamer moet gaan schilderen enzo :S weet t echt niet :(

Waarschuw beheerder
donateur
Fafa dat heb ik nu ook hoor :P
We hebben nog niet alle bouwvergunningen voor beneden,dus we zijn nu ook met de slaapkamer bezig...mm...best lastig allemaal.
Ik ga boven wel met kleuren doen,blauw en aquablauw...welke kleuren ga jij doen??

Vandaag begonnen met de inloopkast te maken
[img cacheid=0000002300133d44aabf588b1a006631ce]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/4887444/67051723.jpg[/img]

Die ramen gebruiken we niet,vandaar dat ze wit geverfd zijn,de inloopkast is nog niet af,maar het begin is er ;P

Voor een kledingkamer zaols Crazy-C hebben we geen ruimte,maar zoveel kleding heb ik nou ook weer niet :D

Waarschuw beheerder
lekker oosters en kitscherig haha

Waarschuw beheerder
mijn kamer word verbouwd... geheel naar mijn ontwerp echt super cool:)
de kleuren : roze/paars/rood.... en mijn "inloopkast" lichtblauw/limoengroen
dat zie je op deze foto een beetje... ik heb een draaiende wand waardoor je dus van mijn kamer in de kast komt... hij staat hier voor de helft open:

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4d739b3127cceb685aa2257220000001610[/img]

hier komt mijn bureau en die rode vlakken zijn geverfd met schoolbordverf

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4d739b3127cceb685aa2057200000001610[/img]

mijn slaapgedeelte... met een filmstrip op de muur... bovenaan komen kastjes zodat die ruimte ook word benut. die donkerpaarse wand zitten allemaal gaatjes in en daarachter zitten lampen dus lijken net sterren

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4d739b3127cceb685aa1457140000001610[/img]

de draaibare wand nogmaals... nou van de kant van mijn kamer gezien

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4d739b3127cceb685aa1057100000001610[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat gaaaaaaaf die kamer.
Ik haat de kleur roze,maar dit is toch wel erg mooi moet ik eerlijk zeggen!En die filmstrip is ook (Y)
Haha ook al een inloopkast..het wordt nog eens populair joh ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Die site van Loods5 doet het niet,weet iemand of het elke zondag open is??

Waarschuw beheerder
heeft iemand nog goeie ideeen om een schuine muur te benutten? k wil graag alle ruimte in mijn kamer zo effectief mogelijk gebruiken dus ook de schuine muren...
Waarschuw beheerder
donateur
Mijn inloopkast is niet zo heel erg groot hoor !

Ziet er nice uit Hotgirl ! Echt je eigen style...daar hou ik van !
Erg orgineel...en zo breng je andere mensen nog eens op een idee :P

Ja trouwens Gupcore...die ramen kun je het best wit maken...en nog iets ervoor hangen...anders gaat je kleding verkleuren !

Waarschuw beheerder
donateur
...en nog iets ervoor hangen

Ja goed idee inderdaad,nog niet eens aan gedacht :flower:

Waarschuw beheerder
Tijdloos.

Waarschuw beheerder
HotgirlHH :respect: Echt een heeeeeleee vette kleur die kamer!!!!
Als mijn vriend en ik gaan samenwonen dan wil hij bijna alles in Japanse stijl..
Terwijl ik zelf heel veel kleurtjes heel leuk vind :)
Geef mij maar lekker een koeienbank en een felgroene muur :lief:
Maar alles in het lichtroze/wit lijkt me ook heel leuk,maar zwart igg niet :no:
Dus ik denk dat dat later nog een hele discussie gaat worden :p

Waarschuw beheerder
Thanx knuffolMutz :)
haha mijn vriend vind t roze niet zo leuk ;) maar jah hij hoeft er niet te slapen dus dat maakt mij niet zoveel uit
k zal binnenkort weer ff nieuwe fotos maken.... en ff naar de ikea natuurlijk
Waarschuw beheerder
strak
gewaagd
modern
apart

Waarschuw beheerder
donateur
k zal binnenkort weer ff nieuwe fotos maken

En wel hier plaatsen natuurlijk he ?! ;)

Waarschuw beheerder
tuurlijk :D haha dat doe ik dan onmiddelijk....

Waarschuw beheerder
donateur
oke dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
barok/rococo

Wat is dat eigenlijk? Nog nooit van gehoord :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Kenmerken
* barok straalt steeds beweeglijkheid, pracht, praal en triomfalisme uit,
* kerken moeten hemelse heerlijkheid uitstralen,
* kostbare materialen, marmer en bladgoud,
* plattegrond van kerk is ovaal en rechte lijn wordt zoveel mogelijk vermeden,
* vormen zelden symmetrisch,
* er is veel licht en donker werking,
* sterke kleurcontrasten,
* bij rococo de zelfde vormen maar speelser en grilliger,
* barok is verspreid over geheel Europa
* in rococo zelfde vormen als in barok alleen nog fijner en grilliger.

(mijn examen kunstgeschiedenis vorig jaar ;))

Waarschuw beheerder
donateur
ahaaaaaaaa,weer wat geleerd :)

Waarschuw beheerder
heb zelf een vaag huis ... niets is standaard zelfs de vloer is anders dan normaal ...

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QQAXA6ATton6u6kKAvedoMLjkyX2d5nrDrCUIP!Lec!BHcYuZS0W5PyBLDy1Bp9SWMLx0aPUDYcE72QVkjSUp3Bd51aFhROlB4*Vn5Ug7YE/vloer.jpg?dc=4675490694701648861[/img]

Waarschuw beheerder
donateur
ja hoe dan :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nu ook mn huis..het is nu nog helemaal leeg alles moet er nog aan gebeuren dus voordat ik er eenmaal inzit..maar goed ik wil het een beetje neutraal houden zodat ik het over tien jaar nog mooi vind, beetje gebroken wit met of donkerblauw of bordeauxrood.

En zit nog heel erg te twijfelen tussen laminaat of tapijt. Tapijt vind ik veel mooier maar is moeilijk schoon te houden volgens mij..
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 3417, 168}
Werkzaam bij {SHOWLIST location 14513, 22781}
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb in 1,5jaar tijd al thuis huizen ingericht :p

maar hou erg van beuken met zilver en ook traanplaat :kwijl:

Waarschuw beheerder
donateur
wat is dat traanplaat?

Waarschuw beheerder
[img]http://www.tanja.nl/artikelen/380/silver.jpg[/img] <-- traanplaat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zweef,ik vind tapijt juist niet mooi en laminaat wel,dus voor mij een makkelijke keus,maar ja smaken verschillen!

Denk dat we deze nemen:
[img]http://www.vloer-online.nl/Vloerexpresse/artikelen%20foto%27s/Berryfloor/Casa%20for%20Kids%20Muisgrijs.jpg[/img]

Maar wat zou je dan bijv in traanplaat willen of heb je al??

Waarschuw beheerder
ik laat het doen

Waarschuw beheerder
donateur
Met meubels!!;)

Waarschuw beheerder
heb traanplaat op mijn meubels gezet ... op mijn salon tafel ... en mijn eettafel :)

kikke spul :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
He vagejetje heb je niet meer foto's van je vagehuis???

Waarschuw beheerder
hihi had al zitten zoeken ... maar nee ...

zal er ff een paar maken .. zal ik ze wel hier in zetten ;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Gupcore: Jou interieurwensen lijken op wat ik al heb :D
Lichte muren (grijs/wit), chroom, tafel met glazen plaat, grote grijze bank en een 60-ties dressoir (grijs/chroom/glas).
Alleen het laminaat ontbreekt en de mega TV.
Veel assecoires heb ik in (donker)blauw.

Succes met de inrichting!

(ga trouwens ff bij Trendhopper kijken, hebben ze zeer mooie spullen!)

Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAdAx8TIXJ2qCOcJkQbq27TfqRVnBt9bRDelicHppl5V0753k6XNVkKIaz0070RIlU4mJNupO1eYx9UvEHsYivcDqibNd1EiN6JYX7V2k4/IMG_0290.JPG?dc=4675490727328049779[/img]
woonkamer

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RABAAyETl3J2qCOcJkQbq7bHeAethUBXtqTQdtMSZqickpDTa4GljioOC*2IvNM0lxEa7a96romGU3OGvAd2S7bTvEggRwr6hagUYnKJ8D4/IMG_0292.JPG?dc=4675490727330610852[/img]
andere kant woonkamer ( troep bij de pc :$ ALTIJD :[ )

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAdAyIT0nJ2qCOcJkQbqxr1XTow9QuwMbuZ*HCED5QHUS4OxIXV3iJNJpZL!FVTnEw2s8oTOth1l67gZpMOAjB1dxHMxOKp0esZ1nKv7cY/IMG_0293.JPG?dc=4675490727933878777[/img]
woonkamer (mijn vage poppetje :$ )

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADdAiQTSHN2qCOcJkQbqw60GQFNgPtUTYrCMKANrYCacibIP7UHnG9K52p!JCqfMdjrQ13QrF44FNI6K!1Nq7C44JlOti3BUAR3qq3TQ5k/IMG_0295.JPG?dc=4675490727338087277[/img]
mijn flyer muur ... de gang

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RAAdAyUTg3N2qCOcJkQbq4UpcZmlHWu!BZmb*k4jf1tmyoj4HqHrEpD6l6z3lGljCm19z6AGKp7FM5UbJLd8Ir1r6fCKmg*vRkQyxnQqCrQ/IMG_0296.JPG?dc=4675490727340500412[/img]
andere kant gang ... moest ik wel erg aan wennen :S beetje erg druk die muur :vaag:

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADvAiMTDXN2qCOcJkQbqzKLixS3hQF8u32JiMRLQY5n3tk1hpg*AZ1o2hdPtja1hyn0s6PdREZ4A*emZdA03tmi1xFL00U8Ip5nwgecZdc/IMG_0294.JPG?dc=4675490727936264870[/img]
keuken

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RADfAhgTfXBU52gy!Q3x6K1NuSp8JM!mAt*94BNwXWj3uTSR03d3FiyGrzWHIDs17mH7hDXXfOU5SyRGGOlqFBZSkX2rdNk5IitA*0AWrag/IMG_0301.JPG?dc=4675490727343013764[/img]
de vloer, alleen om die vloer zou ik al niet meer willen verhuizen :no:

Waarschuw beheerder
donateur
So dat is zeker een vaag huis!!!
Nee zo zal je niet veel huizen ingericht zien,zoals die!
Leuk hoor een eigen style (Y) het is dan wel niet mijn smaak,maar ik vind het toch een cool huis zo :jaja:

Waarschuw beheerder
:) thanx ... weet ook niet of het mijn style is ... maar kom er elke keer weer terug ;)

maar als ik ga verhuizen .. dan toch wel anders weer ... alleen hoe ??? ligt aan het huis denk ik :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik neem wel laminaat in de kamer..het is toch het makkelijkste. Ik zie mezelf ook niet elke dag stofzuigen en tapijt doe ik wel in mn slaapkamer en boven.

mag ik vragen waar je dat traanplaat vandaan hebt? (echt stoer zo)

heb een heel huis te doen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAXAwwTd2vO62OTCfML!ZffTYltvWWz0!1UNUHH0UIYwEDYxAXKQQvYF41nyAP3YcRMKdntmUwiumbbJdBMGFK3GY3fZnOBhiZD!yOuqrg/Dscn0628.jpg?dc=4675490737345954418[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgATAw0TsGvO62OTCfML!clt0p4sFOsQiUpGGuJejGo*myWbmjwq2D34ZHQv!CrUVlTzb0e4lND9FbX2AGetXjbGAmK*ybQe534q4ilumMQ/Dscn0629.jpg?dc=4675490737581616093[/img]

Zoals me slaapkamer nu is (heb niet meer foto's..) zo zou ik me huis later ook willen denk, hou niet echt van felle kleuren enzo. Maar de meubels die ik nu in me kamer heb die heeft me moeder uitgezocht dus tegen die tijd moet ze me maar weer helpen :) Ben zelf niet echt goed in combineren enzo :/

Waarschuw beheerder
donateur
Thomas wat mooi!!Dat is zo'n beetje waar ik ook van hou!
Waarschuw beheerder
donateur
iig kleuren wat veel ruimte geeft, niet te druk, maar rustgevend, wij hebben veel grenen spullen vind ik ook erg mooi, dus denk dat iig in me huiskamer komt, verder nog niet echt een idee

komt denk wel als je ermee bezig bent wat je een beetje wilt

Waarschuw beheerder
Wist het helemaal precies, maar begin nou beeeetje te twijfelen..

ik wil een zwarte leren bank met zebra kleed eng ordijnen hoop donker hout..

zo'n houten kist als salontafel..

ja kwam nooit verder dan de huiskamer :$

Waarschuw beheerder
donateur
Wist het helemaal precies

Haha,ja ik ook (niet dus :P )
Een half jaar geleden zei ik iets anders al nu en een jaar daarvoor weer wat anders :S

Maar ik geloof dat ik er nu wel uit ben,maar dat huis is de komende maanden toch nog lang niet af,dus ik heb eventueel nog bedenktijd :D
Waarschuw beheerder
[img cacheid=00132cca00137bd29109aa0b1a006951d5]http://www.seacrestbythesea.com/rooms/newroompix/nw-jacuzzi-H.jpg[/img]

:P Een yacuzzi..

Alleen nog gezelliger inrichten (flat tv erbij, kleine koelkast, stereoset, dolby set:P enz)
Waarschuw beheerder
Ik wil alles strak, kleuren: gebroken wit
En Teak hout
Waarschuw beheerder
donateur
Maak me niet uit als ik me er maar thuis voel!!

Waarschuw beheerder
Een dikke mercedes voor de deur....

en lekker met ze allen zitten op sinaasappelkistjes.... heeft wel wat denk ik zo...

Waarschuw beheerder
donateur
Een yacuzzi..

Haha zo die is mooi en middenin een 1 of andere chillkamer nog wel :P

Die van ons is dan een stuk saaier,maar ja die zat eral in he....!!

[img cacheid=0000002300137c2bf4b7aff01a006959d4]http://pic14.picturetrail.com/VOL564/772712/4887444/65725010.jpg[/img]
Ps. let niet op die vieze vloer 8)

Waarschuw beheerder
ik wil alles wit, strak en design, een laag wit dressoir en een bordeaux rode dik gehaakte mat op de vloer. zelfde kleur kussens op de bank, niet teveel kleuren en poespas
Waarschuw beheerder
Ja, Gupcore, dat wou ik altijd al hebben :P

Lijkt me zo relaxed, en dan niet in de badkamer, maar in de hoek van de (GROTE) zitkamer :)

Lekker tv kijken, drankje erbij, werelds!:D

Waarschuw beheerder
Lekker overdreven en modern!:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nog nieuwe foto's Gupcore van jullie project :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nee het schiet niet echt op,we wachten op vergunningen enzo en dat duurt maanden geloof ik met die ***gemeente :@

Waarschuw beheerder
IK HEB NIEUWE FOTO's
het bed (moet nog nieuw dekbedovertrek), sterrenwand en filmstrip (moeten nog foto's in komen...)

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4ce22b3127cceb7935dea89c70000001610[/img]

de draaibare wand, de schoolborden en de plek waar mijn bureau komt (onder het schuine dak)... het lijkt heel donkerroze maar dat is het niet beetje slechte kwaliteit foto's sorry

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4ce22b3127cceb7935dd308ce0000001610[/img]

met de draaibare wand omgekeerd lijkt het al heel anders

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4ce22b3127cceb7935dc308de0000001610[/img]

de draaibare wand nogmaals maar nu andersom... mijn bed en mijn loungehoekje.....

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4ce22b3127cceb7935ddc89f10000001610[/img]

de andere kant van de draaibare wand.... mijn kledinggedeelte ;)

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4ce22b3127cceb7935ddb08c60000001610[/img][img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4ce22b3127cceb7935dc708da0000001610[/img]

mijn make up hoekje ;) naast de deur.... en mijn vogeltje die staat daar nog maar k zoek een mooiere kooi voor in mijn kamer

[img]http://im1.shutterfly.com/procserv/47b4ce22b3127cceb7935dc108dc0000001610[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zoo mooi hoor!

Waarschuw beheerder
dankje :)
Waarschuw beheerder
oe Gupcore ik ben jaloers op je bad :) Als ik ooit geld heb wil ik ook me badkamer laten verbouwen en er een bad in laten zetten. Maar ja dat is een tig jaren plan :D

De kamer van hotgirl vind ik wel leuk voor in een blad ofzo :) Maar ik zou er zelf niet kunnen wonen, krijg al hoofdpijn als ik er naar kijk. Die kleuren, damn. Zou voor mij niet echt rustgevend zijn.

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik vind t wel heel mooi..maar zelf doe ik iets waarvan ik zeker weet dat ik t over tien jaar nog mooi vind, zeker voor in de huiskamer wat meer neutraal.

maar het blijft mooi haha

Waarschuw beheerder
ik ga er toch vanuit dat ik wel uit huis ben binnen nu en 10 jaar dus dan maakt het niet uit als ik er dan op uitgekeken ben:)
en die kleurtjes geven mij veel energie dus ik zit daar niet voor de rust:D dan word ik helemaal gek

Waarschuw beheerder
donateur
Mixie ik heb hier thuis bij mijn ouders ook een bad ,maar ik ga er eigenlijk nooit in!!Douchen vind ik veel makkelijker.
Deze badkamer is ook wel leuk maar van dichtbij zie je dat het slecht/lelijk is afgewerkt. :P

HotgirlHH echt leuk dat je nog nieuwe foto's hebt geplaatst!!Die kleurtjes doen zeker wel ff pijn in mijn ogen :P maar ik vind het echt (Y)
Waarschuw beheerder
:|

Das echt creatief met kleuren, Hotgirl, maar ik zou er hoofdpijn van krijgen:$

Heb liever de muren altijd gewoon wit/licht gekleurd(creme bijv) en geen felle kleuren, die werken zo drukkend :$

Maar leuk dat je foto's gemaakt heb :Respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb ipv eettafel neer tezetten , ruimte gelaten om te dansen en lichteffecten opgehangen en ook een kinky zoldertje ingericht :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Gaaf, Hotgirl!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Woonkamer : Zwart met wit en heel minimalistisch

Keuken : Rood lak met zilver & zwart

Badkamer : Zwembadblauw

Slaapkamer : Bruin met blauw

Slaapkamer : Roze

Slaapkamer : Zilver

Less = More

Waarschuw beheerder
Verschillende stijlen, de woonkamer is het leukst met warme kleuren. Maar dat mag m'n vriendin lekker doen, ik heb toch geen smaak :devil: Ik wil in ieder geval 1x kamer verbouwen tot mini-bioscoop. En een jacuzzi zou ook niet verkeerd zijn. Nog ff doorsparen dus :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
...:D wij gaan hem vandaag inrichten, want we motten vandaag over verhuisen..:yes:

en hij wordt zo ingricht dat de hondjes alle gemak van de wereld hebben..(L) :yes:
kwa ruimte verbruik etc etc..

vandaag eerste nachie in me nieuwe huissie..:yes:
(K)

Waarschuw beheerder
Ik hou van rooomkleurig met licht eiken. Niet te strak allemaal, moet lekker gezellig zijn! En niet teveel en te harde kleuren want daar word ik helemaal hyper van :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kheb me huis al ingericht ..glas, licht beuken en veel metaal en zilvergrijs
Waarschuw beheerder
gelukkig hebben mn vriend en ik dezelfde smaak!
Houden allebei van grenen meubels en de aankleding met gebroken wit! Laminaatvloertje, leuke vaasies met mooie bloemen, gezellige kaarsjes enzo. Witte siergordijnen.
Waren laatst in n vakantiehuisje en was precies ingericht als hoe we zelf wel in gedachte hadden. Alleen ontbrak er een mooie foto met een prachtig bounty strand, maar nu komt t: Die hebben we inmiddels zelf gemaakt dus die komt cker in ons huissie! :D

Waarschuw beheerder
ook ik heb mijn huis al ingericht.. en de woonkamer is al helemaal naar mijn zin.. Ik heb een bamboe parket vloer (heel licht van kleur met een bamboe structuur erin. Verder heel veel met wit gewerkt en design spullen er in. Ik heb een witte leren bank en dan twee witte leren stoelen. Verder denk ik dat je lampen en soort licht (dimmers) erg belangrijk is voor sfeer bepalers. Ik heb in mijn huiskamer allemaal designlampen van dezelfde soort hangen (hoorde bij elkaar). Ook kan je 1 kleur laten terugkomen in je huiskamer..tenminste dat heb ik gedaan..de kleur donker rood (erg mooi bij wit). Echt super huisje!!
sterkte met inrichten (trouwens woonhuisbeurs in utrecht echt een aanrader!)

Waarschuw beheerder
oh mijne is nu al mooi ook al heb ik nog geen woning :P

Heb een donkerrood leren bankstel, met donker houten pootjes eronder, de vloer lijkt op mexicaans grenen, de muren worden wit, in betweens voor de ramen, koloniale meubels erin, en wat rode aankleding.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zit nou toch te denken dat het huis misschien te kleurloos gaat worden,omdat het grijs/wit wordt,maar zou een gekleurde muur dan bijv leuk staan??En welke kleur??
Moeilijk is dat zeg,zo zonder voorbeeld :P
Waarschuw beheerder
Hm, ja 1 muur gekleurd is wel mooi! WElke andere kleur geef je je assecoires? :$ Dan zou ik die muur in die kleur doen zeg maar :)

Heb ik ook gedaan :)

Waarschuw beheerder
donateur
nou die accesoires wou ik ook grijs/wit en een soort rvs/zilverachtige kleur doen...:P

Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee... Maar de kans is heeel groot dat ik een huis van iemand voor 1,5 jaar overneem.. Leuk beginnershuisje, maar ik ga daar toch niks aan doen.. :)

En dan kijk ik wel weer als ik mijn eigen huisje heb! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij heeft iedere ruimte n andere kleur, hal waar je binnen komt is turquoise, hal erahter is donkerpaars, keuken is knalroze met traanplaatplakplastic op de keukenkastjes, slaapkamer 1 is blauw, slaapkamer 2 staan zoveel kasten dat je de muur niet meer ziet, en de woonkamer is dan weer wel 'rustig', 2 muren zijn cremekleurig sierpleister en 1 muur koffie-verkeerd-kleur sierpleister met n cremekleurige band horizontaal net onder het midden.

Inmiddels zijn er duidelijk gestructureerde plannen voor t nieuwe huis, maar die hou ik nog ff voor me tot t af is, we zijn druk bezig, dus t zal niet lang meer duren :)
Waarschuw beheerder
donateur
Warm, gezellig maar wel modern.. met oosterse accesoires.. buddha's enz. :) maar geen overdreven gekleurde oosterse kussens en prulledingetjes (lampekapjes en dat soort kitscherige dingen).. Dat is niks voor mij. En veel kaarsen! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
He...

Ja ik heb ook heel veel wit en grijs in huis.
Ik heb een rode muur genomen....
Om het een beetje te breken :)

Misschien een optie ?

Waarschuw beheerder
Ik heb een paarse muur en traanplaat op de trap :)
Waarschuw beheerder
Houten vloer altijd goed, donkerrode muur, een pilaar met schoolbordverf gedaan (kun je opkrijten) verder veel 2e hands en overgeschilderd. Chocoladebruine banken, kroonluchters, antieke piano, barok spiegels, olielampen. Kattekamer met oud bankstel en speeldingen. Elke kamer heeft een ander thema, slaapkamer is Chinees. Draaikamer met legernetten en heel industrieel. Badkamer met veel kleur. Mijn huis is een allegaartje met veel antiek gecombineerd met modern en landelijke invloeden.

Duidelijk he?

Waarschuw beheerder
Heb je foto?

Waarschuw beheerder
donateur
Ja meer foto's leuk leuk leuk :kwijl:

Misschien toch maar een blauwe muur als we het durven :D
Maar boven doen we ook kleur daar is het klein maar beneden zijn het best lange en hoge muren,ik weet niet of het een te groot oppervlak is voor een kleur.
Kan het natuurlijk ook eerst wit doen en als het echt te saai is dan alsnog verven ? :D

Waarschuw beheerder
je kunt ook vlakken een kleurtje doen op een witte muur ofzo dat geeft heel leuk effect....
bijvoorbeeld gekleurde cirkels en dan hang je in die cirkel fotolijsten of een haakje voor een jas :) lijkt echt heel grappig

Waarschuw beheerder
donateur
lekker modern moet het zijn

Waarschuw beheerder
donateur
dat is misschien wel een idee ja van die vlakken