Partyflock

Forumonderwerp · 703792
Waarschuw beheerder
'Iedereen kent het wel'..
Je gaat naar een feest,naar de kroeg of naar de discotheek in de buurt.
Je raakt aan de praat met iemand of je komt iemand leuks tegen.
En ineens wat zie je daar..
de desbetreffende vrouw heeft één of meerdere pakjes sigaretten tussen haar broek gedaan.
Ik moet daar altijd zo om lachen :)
Zelf vind ik het er niet uit zien,je denkt gelijk och god heb je weer zo iemand.
Het is een constatering én misschien valt het juist mij alleen wel op doordat ik niet zo voor roken ben.
Maar ik moet er altijd wel om lachen.. :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
roken:no:

wat nou als ze een pony pack tussen der broek heeft:p
Waarschuw beheerder
donateur
Als je geen vriendje met broekzakken bij je hebt of zelf geen zakken in je outfit hebt dan is het gewoon vasthouden of tussen je broek.
Lekker belangrijk wat iemand anders dr van vind :S
Waarschuw beheerder
nouja als je nou dik genoeg bent zal niemand het pakje tussen je buik vinden

Haha
Waarschuw beheerder
voor veel meisjes die geen broekzakken hebben en wel een pakje peuken mee willen hebben is t wel de oplossing denk ik, anders moet je een handtasje mee :/
Maar lijkt me wel dat je peuken dan helemaal nat worden als je n beetje uit je dak gaat en zweten :P
Waarschuw beheerder
Stoppen met roken, lijkt me een mooie oplossing.. Voor mij is het een enorme afknapper als vrouwen roken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stouw altijd gewoon al m;n zakken vol:

telefoon in de rechter achterzak, sigaretten in m'n linker achterzak, geld in m'n linker (voor)zak, garderobekaartje en dope en andere dit-mag-ik-echt-niet-kwaijtraken-troep in m'n rechterzak :D

Goed systeem vind ik zelf.. loop alleen wel continu met volle zakken rond te banjeren.. maar ach.. alles aan een ander geven om vast te huoden.. dan moet ik continu opletten of ik diegene nog wel zie..
Artiest {SHOWLIST artist 59448, 60688, 114861, 26509}
Waarschuw beheerder
ik vin da wel leuk, dan komt die broek een beetje van dat lichaam af, en als je dan dichtbij gaat staan, kun zo langs dat pakje sigaretten afkijken, en kun je een beetje naar binnen kijken :P

inkijk ja :P
Waarschuw beheerder
ja dus en!!!
Waarschuw beheerder
heb meestal een trainingsjackie aan of om me middel, in die zakken past een hoop hoor, en anders idd tussen me broek jah

Waarschuw beheerder
Da Phool 4 september 2004 23:19
Ah zo iemand van het type 'pakje peuken tussen je broek' :S

Ja :)

Hahahaha :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
'Iedereen kent het wel'..
Je gaat naar een feest,naar de kroeg of naar de discotheek in de buurt.
Je raakt aan de praat met iemand of je komt iemand leuks tegen.
En ineens wat zie je daar..
de desbetreffende vrouw heeft één of meerdere pakjes sigaretten tussen haar broek gedaan.
Ik moet daar altijd zo om lachen
Zelf vind ik het er niet uit zien,je denkt gelijk och god heb je weer zo iemand.
Het is een constatering én misschien valt het juist mij alleen wel op doordat ik niet zo voor roken ben.
Maar ik moet er altijd wel om lachen..

Pfff sommige mensen die moeten ECHT een leven zoeken! :S
Waarschuw beheerder
ik vind het wel leuk staan soms weet niet waarom ga me er ook niet aan ergeren rook zelf ook en als ze het nergens anders kwijtkunnen:P
Waarschuw beheerder
:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

ze zijn gewoon jaloers..ze willen natuurlijk ook eens een bobbel in hun broek :-P

:bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

Waarschuw beheerder
moet toch ergens t pakkie laten?

Waarschuw beheerder
ik vind dat er zo dom uitzien
(net zoals een sigaret achter je oor stoppen btw :P )
Waarschuw beheerder
ach dat boeit me zka eingenlijk! waar moeten ze dan peuken laten? in n tasje..vind ik al al helemala lomp op n feest
Waarschuw beheerder
wat boeit mij het..
kep liever dat ze het lekker zelf bij zich houden dan dat ze vragen of ik het ff vast wil houden ofzo

laat mij maar lekker stampuh ;)

Waarschuw beheerder
ik zie het ook wel eens maargoed, waarom zou ik me er druk om maken?..de een doet het in de broekzak, de ander in een tasje en de ander tussen de broek..tsja...daar maak ik me niet druk om.
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ze daar meestal ook zitten als ik geen zakken heb of anders in mijn laarsen als ik die aanheb :P

Waarschuw beheerder
ik duw ze of in mij laarzen, of "tussen" (:S)mijn broek of ik duw ze bij mijn vriend in zijn broekzak...:)
laatste aanpassing

Artiest Chemo
Waarschuw beheerder
Of in je kniekous, ook charmant

Werkzaam bij Struikgewas
Waarschuw beheerder
fout!
Waarschuw beheerder
donateur
je moet ergens je spullen kwijt :)

Waarschuw beheerder
lekker boeiend waar je het stopt :S
Waarschuw beheerder
Ja idd waar iemand zich druk om maakt.

Ik doe mijn pakje sigaretten ook vaak achter mijn broek. Lekker boeiend of het eruit ziet, maar ik moet het toch ergens laten.

Waarschuw beheerder
donateur
tja, ik heb nou eenmaal een hekel aan handtasjes en meestal heb k geen zakken in mn broek/rokje (whatever) en k moet ze toch ergens kwijt..

Waarschuw beheerder
hmm... vind het erger als ik een aantrekkelijke jongen in de discotheek zie die zijn shag uit zijn broek haalt, het onder zijn arm stopt en een shaggie gaat draaien.

Wat een gelul zeg, Javaanse jongens driekwart zwaar vind ik gewoon beter te pruimen dan welke sigaret ook. :[

Waarschuw beheerder
Is dat een nieuwe mode vrouwen met sigarettenpakjes tussen hun broeken? :)

Waarschuw beheerder
meisjes met pakjes shag in hun kontzak DAT IS PAS ERG!!!
Waarschuw beheerder
je moet ze toch ergens kwijt he.. ik heb het heel af en toe, dus bijna nooit :)

Waarschuw beheerder
oplossing: als je geen zakken hebt, geen tasje mee wilt zeulen, gewoon iemand meeneme die wel zakke heeft :) gewoon bij diegene dumpen. klaar.

Waarschuw beheerder
Slechte oplossing.
Dat betekent dus als ik met mijn vriendinnen op stap ga al hun spullen moeten vasthouden :no:

Waarschuw beheerder
maakt mij niet echt uit...

ik heb liever iemand ie niet rookt dus zo zie je dat wel makkelijk :P

Waarschuw beheerder
als jij de volgende keer mijn tas vasthoud de hele avond, zal ik mijn sigaretten daar niet meer stoppen
Waarschuw beheerder
En als we het in onze broekzakken doen krijgen we ook commentaar Ik ga echt niet de hele avond met een tasje lopen hoor weet je wel hoe irritand dat is :S
Waarschuw beheerder
vindt het niet staan sorry
Waarschuw beheerder
Nou ik vind mannen met van die grote portomonees in hun kont zak ook niet staan. Weg vorm van de kont :)

Waarschuw beheerder
donateur
ziet er idd niet uit nee :no:
Waarschuw beheerder
wat is groot? maar waar moeten wij onze portomonees doen dan wij moeten toch jullie betalen en in de voorzak kan het niet
Waarschuw beheerder
Dan doe je toch gewoon briefjes voor 100 in je zak :) kun je ons betalen en heb je geen bobbel in je achterzak :D
Waarschuw beheerder
omdat je vaak geen broeken kan kopen voor vrouwe met broekzakke!nu wel weer meer als daarvoor,maar als je het pakje in je broekzak doet, peuke juist naar de klote gaan!en je ze makkelijker kunt pakke zo,zal het niet! koppie koppie;)wat ken jou het nou schele
Waarschuw beheerder
Ik lig er echt niet wakker van wat vrouwen in hun broek hebben hoor :D

Waarschuw beheerder
Nou dan is het tijd dat er een protestactie komt en dat er broeken voor vrouwen komen met van die zakken :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind t nou niet echt vervelend om te zien hoor :)

Lekker makkelijk toch!
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Mooi vind ik het niet, maar beter dat ze de sigaretten daar bewaren dan in een handtasje!

Snap dat het praktisch is, maar mooier is als ze helemaal niet roken :)

Waarschuw beheerder
nee je gaat lekker de hele avond met een HANDTASJE rondlopen... :devil: is niet handig

Waarschuw beheerder
donateur
of sigaret achter hun oor... bestaat dat nog?
Waarschuw beheerder
jaja stoppen met roken is de oplossing..maar dat lukt nu eenmaal niet zo makkelijk..:S

vind het niet echt uitzien..hou ze meestal gewoon in mijn handen..en soms in mijn kontzak, maar alleen als het ff niet anders kan eigenlijk..

ennuh handtas? nou nee..das nog veel onhandiger!
not for me!!