Partyflock

Forumonderwerp · 703605
3 volgers · 15599x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Welke delen heb jij gespeeld/uitgespeeld?

The Legend of Zelda (NES)
The Adventure of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Ocarina of Time (N64)
Majora's Mask (N64)
The Wind Waker (GameCube)

En welk deel vond jij het best?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 januari 2010 om 19:45:
Wat ik ook blaas, er komt maar bijna geen geluid. Waarschijnlijk is mijn DS niet meer zo goed. Ik had het spel iig weer teruggebracht naar de winkel, want het was mij de frustratie niet waard!

Ja joh dat is de eerste x van de 8 ofzo.. laatste 2 wordt het pas echt frusterend :|
Maar dan is je microfoon waarschijnlijk naar de klote.. vond die panfluit juist wel wat hebben, als je het gehaald had dan tenminste :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 14 januari 2010 om 21:20:
Ja joh dat is de eerste x van de 8 ofzo.. laatste 2 wordt het pas echt frusterend
Maar dan is je microfoon waarschijnlijk naar de klote.. vond die panfluit juist wel wat hebben, als je het gehaald had dan tenminste

Jah, kun je nagaan. Als het nu al niet lukt om maar 3 noten te blazen, dan wordt de rest al helemáál niks! Maar goed dat ik het spel heb teruggebracht! En ik ga ook geen nieuwe DS kopen voor zoiets. Van nu af aan voor mij alleen nog maar spellen waarin niet geblazen hoeft te worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 januari 2010 om 13:52:
Jah, kun je nagaan. Als het nu al niet lukt om maar 3 noten te blazen, dan wordt de rest al helemáál niks! Maar goed dat ik het spel heb teruggebracht! En ik ga ook geen nieuwe DS kopen voor zoiets. Van nu af aan voor mij alleen nog maar spellen waarin niet geblazen hoeft te worden.

haha... bij PH hoefde je minder te blazen.. toen was het nog nieuw.. Had net me ds wel een dag of 2 erover gedaan om te ontdekken hoe je die eerste fakkel uit moest blazen.. werd gek!!!

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
Ben nu Phantom hourglass aan het spelen. Wel leuke game. Beetje makkelijke dungeons tot nu toe.

Waarschuw beheerder
donateur
Temple of the Ocean King wordt het pas lastig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja kutzooi ook, ik heb Spirit Tracks dus al tijdje thuis liggen, maar nog steeds niet gespeeld.. bewust hele tijd niet in dit topic geweest, bang om mogelijke spoilers tegen te komen :$ Ben ff tijdje uit mn Zelda-bui geweest, paar weken helemaal niet meer gespeeld.. binnenkort miss maar weer eens beginnen, weer verder gaan met Oracle of Seasons.. en dan ook eindelijk maar eens n keer aan de N64-versies beginnen, dan wel GC / Wii-versies.. enige versies die ik nog (zo goed als) helemaal niet gespeeld heb :O

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 22 januari 2010 om 15:49:
Ja kutzooi ook, ik heb Spirit Tracks dus al tijdje thuis liggen, maar nog steeds niet gespeeld.. bewust hele tijd niet in dit topic geweest, bang om mogelijke spoilers tegen te komen

hoe ver ben je?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zeg ik, ik heb het nog helemaal niet gespeeld 8) Eerst nog met wat andere (Zelda)spellen bezig die ik eerst helemaal uit wil spelen, voordat ik over ga naar andere spellen.. anders werkt t ook zo verwarrend, meerdere Zelda / puzzelspellen door elkaar heen spelen :$

Waarschuw beheerder
donateur
Geef je groot gelijk ja

Waarschuw beheerder
Volgende maand zullen we de eerste preview zien van de nieuwe Zelda voor de Wii.
In Nintendo Official Magazine of Nintendo Power.

Waarschuw beheerder
donateur
dat wordt um!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 22 januari 2010 om 15:49:
geweest, bang om mogelijke spoilers tegen te komen

je moet door het bos lopen en de hele tijd shit zoeken.
Waarschuw beheerder
donateur
He verdomme, nu moet ik al mn Zelda-spellen verkopen :(

Waarschuw beheerder
donateur
weet nog wel een goed doel ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 26 januari 2010 om 10:51:
weet nog wel een goed doel ;)

The Legend of Haiti?

Uitspraak van verwijderd op zondag 24 januari 2010 om 09:31:
je moet door het puin lopen en de hele tijd mensen zoeken.

Benieuwd of je ook het Zelda-geluidje hoort als ze weer iemand onder het puin vandaan hebben gehaald.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op dinsdag 26 januari 2010 om 17:28:
Benieuwd of je ook het Zelda-geluidje hoort als ze weer iemand onder het puin vandaan hebben gehaald.

Te, ne, ne, ne, ne, ne, newwwwwwwwwww.

En dan ook echt denken dat je slim bent en anderen dit nooit kunnen weten :lol:

Waarschuw beheerder
die niet.. :nosmile:

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=711 height=987 cacheid=00110ad0002e57b5589214ac1a02a18b0f]http://images.fanpop.com/images/image_uploads/Link-being-harsh-the-legend-of-zelda-408841_711_987.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
HELLO

Zelda Fans

Waarschuw beheerder
donateur
Up!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm, laatste tijd ligt mn Zelda-project beetje stil, meer bezig geweest met de nodige Mario RPG's :$
Waarschuw beheerder
http://www.zeldainformer.com/2010/06/breaking-news-latest-zelda-wii-rumors-confirmed.php

•Zelda Wii's official title is "The Legend of Zelda". There will be no subtitle.
•The game tells a story several hundred years before Ocarina of Time.It also answers the question of how the Mastersword came into being.
•The fairy-like girl plays is a very important character in the game. Her Name is Zordiana.
•The Hookshot is also in the game and it has new abilities. It will not pull you immediately to the target you aimed. Now it is possible to swing with the Hookshot, like with the Grappling Hook from WW. The Hookshot makes no use of Wii Motion Plus.
•Sometimes you have to "draw" a specific symbol on a door with your sword, to open it.
•The Bow-Control is very similar to the Bow-Control in Wii Sports Resort, as the script shows.
•There are two levels of difficulty. Aonuma put it through. Miyamoto didn't want to include it.The Normal-Mode for amateurs. The Hero-Mode has no "Super Guide" included and the enemies tougher.
•The On-Stage Dungeon, which is also playable at E3, isn't a Dungeon as we know it from the Zelda series. When entering a Dungeon, you will not notice you are in one. It will be a smooth gradation. There will be Dungeons with no Bosses and Bosses with no Dungeon. The "Dungeon" you are able to play at E3 will be an Ice-Level. It will be the frist "Dungeon" in the Game.

als dit waar is gaat dit een hele dikke game worden 8)

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Dat denk je op basis van dat rijtje? Nou...er staat niets verkeerds in, maar dat betekent nog niet dat het echt een vette game moet worden
Waarschuw beheerder
ik twijvel er niet aan dat het kwa sfeer etc etc goed zal worden, en de gameplay zal vast ook weer goed worden zoals vanouds, maar als er een hard mode bij komt (wat écht nodig is, die games zijn veel te makkelijk tegenwoordig) dan wordt het al gelijk een stuk leuk om te spelen omdat er dan meer uitdaging is.

dat en het stukje over de dungeons geeft de impressie dat het een grote open wereld zal zijn, soort sandbox game zeg maar.

Waarschuw beheerder
Mmm ok. Hard mode kan geen kwaad idd, al speel ik Zelda niet voor de uitdaging :P Maar het hoort er wel bij natuurlijk. En eigenlijk ben ik helemaal geen sandbox fan, maar ik ben benieuwd hoe Zelda dit gaat neerzetten...de serie is wel hoognodig toe aan een frisse wind, hopen dat dat met dit deel gaat beginnen! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ze weer terugvallen naar windwaker graphics.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demanufacturer op zondag 13 juni 2010 om 21:43:
dat en het stukje over de dungeons geeft de impressie dat het een grote open wereld zal zijn, soort sandbox game zeg maar.

mij juist precies het tegenover gestelde!!
dat ze er juist vanaf stappen en dat je dus een meer lineare wereld door je mik gedouwd krijg

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op dinsdag 15 juni 2010 om 20:04:
Jammer dat ze weer terugvallen naar windwaker graphics.

riiiight.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 07:39:
riiiight..

ja het is een mix van Twilight princess wind waker graphics. Zon beetje halve bak cel shaded graphics.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
uh.. nee :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 14:54:
uh.. nee

Nou leg het is uit wat het wel is dan?

Waarschuw beheerder
gwn nieuwe stijl :| ..erg smakelijk al zeg ik 't zelf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 15:33:
gwn nieuwe stijl

uh.. nee

Gewoon een mix van 2 stijlen.

Ben er zelf niet zo van weg maar das gewoon kwestie van smaak.

Maarja het is en blijft een nieuwe zelda dus aanschaffen zal ik toch wel doen.

Waarschuw beheerder
niet lullen Dip.. game draait op 'n vanaf de grond opgebouwde Wii engine.. en lijkt 't meest op z'n voorganger... en de stijl van WW is er nauwelijks in terug te vinden :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 19:09:
niet lullen Dip..

Dus eigenlijk zeg je dat iedereen lult behalve jij zelf. Aangezien ik het overneem van zon beetje alle gamefora etc die ik bezoek.

Maar ja klopt ik weet het alweer jij wil altijd je gelijk.

Boeit verder ook niet. Word toch een vette game.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 19:09:
en de stijl van WW is er nauwelijks in terug te vinden

Bietje scheel denk.

Waarschuw beheerder
Volgens mij snap ik wel waar Dip op doelt. Waar we natuurlijk allemaal op wachten is een Zelda met echt levensechte graphics - Uncharted 2 style. Waarbij we echt de sfeer van het bos kunnen ruiken, kunnen trillen van de eindbazen, en we ons echt kunnen verplaatsen in Link. Die game, echt, dat wordt gruwelijk, maar helaas is de Wii er gewoon nog niet aan toe. Voor nu is het gewoon settelen met deze game. Het lijkt me best vet hoor, met dat motion plus enzo, maar is dit echt de toekomst van Zelda? Als je het mij vraagt is dit nog niet eens current-gen gaming, laat staan next-gen :p Maar fokit, t'is Zelda, en ik ga hem kopen en keihard iedereen slashen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 20:45:
Volgens mij snap ik wel waar Dip op doelt. Waar we natuurlijk allemaal op wachten is een Zelda met echt levensechte graphics - Uncharted 2 style. Waarbij we echt de sfeer van het bos kunnen ruiken, kunnen trillen van de eindbazen, en we ons echt kunnen verplaatsen in Link.

Dat zowiezo. En met Twilight princess gingen ze al een heel eind in de goeie richting. En dit is weer een "stap terug", mijn mening dan.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 16 juni 2010 om 20:45:
Maar fokit, t'is Zelda, en ik ga hem kopen en keihard iedereen slashen!

Dat is 1 ding wat zeker is :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dip op woensdag 16 juni 2010 om 19:42:
Bietje scheel denk.

vanochtend 'n dump op 't toilet.. had verdacht veel weg van 'n moorkop :|

[img width=600 height=337]http://www.1up.com/media?id=3821522&type=lg[/img][img width=350 height=266]http://www.el33tonline.com/images/cache/510.jpg[/img]

dude.. je hebt gelijk... 't is net The Wind Waker :respect:

Waarschuw beheerder
Gast, je snapt echt wel wat hij bedoelt

Waarschuw beheerder
check die overeenkomsten dan Ballie B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juni 2010 om 00:36:
Gast, je snapt echt wel wat hij bedoelt

Valt niet met die gast te discussieren.

Zo maar een handjevol reacties van diverse gamesites.

Lijkt op een mix van Twilight Princess en Wind Waker.. realistisch.. maar toch cartoony..

By going with a mix of Twilight Princess and Wind Waker

In addition, the game features cel shaded graphics a la The Wind Waker

It does look like a mix of Twilight Princess and Wind Waker

etc etc etc

Maar ja blijkbaar ben jij de 1 van de weinige die dat niet vind. En daardoor is het dus ook niet.

Waarschuw beheerder
typisch geval van gebrek aan creativiteit om de stijl te omschrijven :|
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juni 2010 om 11:26:
typisch geval van gebrek aan creativiteit om de stijl te omschrijven

:roflol:

Nou neem ik je al helemaal niet meer serieus.

Waarschuw beheerder
:P ..ik zou 't omschrijven als *light cell shaded acrylic/aquarel*

zo'n stijl wat zoete lekkere trek opwekt :)

Waarschuw beheerder
art style ziet er goed uit, doet mij juist een beetje denken aan a link to the past :D
maar aan de andere kant ziet het er uit als een kiddy game voor de casuals.
ik trek nog geen conclusies, wil em eerst spelen.

maar.. er is meer :)
al valt deze game tegen heeft nintendo nog een verrassing in petto.
ik zeg niet wat, kijk zelf maar..
ga naar http://e3src.nintendo.com/3ds/ en klik onderaan op Nintendo Titles en check de bovenste titel :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soul collector op woensdag 16 juni 2010 om 06:15:
mij juist precies het tegenover gestelde!!
dat ze er juist vanaf stappen en dat je dus een meer lineare wereld door je mik gedouwd krijg

Nóg linearder???
TP was al zo ''ren van punt A naar B''
Er kwam vrij weinig onderzoek en verkenning aan te pas.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 juni 2010 om 18:59:
klik onderaan op Nintendo Titles

Paper Mario B)(y)

Waarschuw beheerder
:k kwam vandaag de nieuwe titel tegen op youtube:Respect:
Artiest {SHOWLIST artist 83443, 61150}
Waarschuw beheerder
jammer hoor! TP was geniaal, technisch gezien hoogstaand (Op de cube!) en dan nu dit op de wii? jammer :(