Partyflock

Forumonderwerp · 703605
3 volgers · 16095x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Welke delen heb jij gespeeld/uitgespeeld?

The Legend of Zelda (NES)
The Adventure of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Ocarina of Time (N64)
Majora's Mask (N64)
The Wind Waker (GameCube)

En welk deel vond jij het best?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 16 februari 2009 om 16:19:
nee het is gewoon n wallpaper

snik!:'(
Waarschuw beheerder
zou het vet zijn als ze n next gen remake ervan zouden maken

Waarschuw beheerder
Uitspraak van S.F.X. op maandag 16 februari 2009 om 18:28:
zou het vet zijn als ze n next gen remake ervan zouden maken

a link to the past OOT/TP stijl:respect:
Waarschuw beheerder
ik ben weer bezig met OOT
het blijft gewoon de meest awesome game ooit! :D

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=468 height=351 cacheid=00105ff3002d41cf8efed4e31a0271cb71]https://album.partyflock.nl/13202169.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
^ always related
anyway

een hele tidj terug waren er wat petenten formulieren voor de nieuwe zelda uiteglekt
zat oa iets in over dat je bepaalde hoofdstukken opnieuw kon spelen..
het zal dus in levels/hoofdstukken gaan denk ik..

weet nog niet of dat wel zo geweldig is
ikz al btw kijken of ik dat nog kan vinden

end ie wallpaper si vet ja, die gast heeft meerdere van dat soort wallpapers gemaakt voor meerdere games
best vet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Demanufacturer op maandag 23 februari 2009 om 20:06:
die gast heeft meerdere van dat soort wallpapers gemaakt voor meerdere games

Die van Metroid zijn vet :kwijl:

Waarschuw beheerder
ben benieuwd naar de nieuwe zelda voor de Wii:$
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 maart 2009 om 19:06:
ben benieuwd naar de nieuwe zelda voor de Wii

Welke nieuwe Zelda?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MC Arteroot op dinsdag 3 maart 2009 om 12:54:
Welke nieuwe Zelda?

las ik ergens op IGN...dat er al een nieuwe zelda in ontwikkeling is, TP was gewoon een port van de GC versie:P

en dus niet de echte versie voor het nieuwe console van nintendo. Elke console van Nintendo heeft minimaal 1 zelda titel:P
Waarschuw beheerder
omg intro muziek OOT ;__;

zo mooi ;_;
Waarschuw beheerder
OOT blijft gewoon de meest geniale game die ik ook gespeeld heb ^^
Verplichte kost voor mijn kinderen later :$ xD

Waarschuw beheerder
donateur
Nintendo DS ~ The Legend of Zelda Spirit Tracks
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
The Wind Waker (NGC) met stip bovenaan (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 april 2009 om 09:53:
The Wind Waker

Laatst voor de 2e keer uitgespeeld!
Eens, dat dit de beste Zelda is..Erg van genoten weer :)

Die Spirit Tracks lijkt me echt helemaal niks, zo op het eerste gezicht..Beetje kinderlijk (n)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hairy Testicles op maandag 27 april 2009 om 19:03:
Die Spirit Tracks lijkt me echt helemaal niks, zo op het eerste gezicht..Beetje kinderlijk

Lijkt me hetzelfde als Phantom Hourglass, maar dan met een trein ipv bootje.. maar goed, elke Zelda is min of meer hetzelfde, maar tegelijkertijd ook weer anders 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op maandag 27 april 2009 om 19:58:
Lijkt me hetzelfde als Phantom Hourglass, maar dan met een trein ipv bootje.. maar goed, elke Zelda is min of meer hetzelfde, maar tegelijkertijd ook weer anders

Ik had bij de Wind Waker toen ie net uit was ook het gevoel van: "Mwah, dat cartooneske en met een bootje?" Gaat mij dat wel liggen? Dat deed het dus wel! Dus het kan natuurlijk nog alle kanten op :p..Alleen dit ziet er net iets té kinderachtig uit..

We zien het wel :)
Waarschuw beheerder
donateur
In welk opzicht bedoel je dan, te kinderachtig? Aangezien het volgens mij precies dezelfde engine / graphics zijn als PH..

En sja, dat is nou eenmaal Nintendo he.. heeft (bijna) altijd wel wat kinderlijke/vrolijke/kleurrijke uitstraling bij de eigen games.. Is ook (voor een (klein) gedeelte) ook de kracht van Nintendo..

Weet niet waar ik het eens had gelezen, maar vond t op zich wel een mooie vergelijking;

Nintendo is net zoals de Efteling, en (bijvoorbeeld) Playstation is meer als Walibi World :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 2 september 2004 om 17:45:
The Legend of Zelda (NES)

bijna uitgespeeld zelfs alleen had ik een probleempje toen ik in de dark world of hoe die ook hete
naar het hoofdkasteel te gaan, je moest daar een sleutel zoeken en kon die nooit vinden :s
en daarna mn nes verkocht
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op maandag 27 april 2009 om 20:30:
In welk opzicht bedoel je dan, te kinderachtig? Aangezien het volgens mij precies dezelfde engine / graphics zijn als PH..

Naar aanleiding van dat filmpje lijkt me ook dat dat dezelfde engine is (Cel-shade), dat is echt een pluspunt, de Wind Waker en PH waren echt tof! Nogmaals, dat treintje (wat natuurlijk centraal gaat staan), ik weet niet of dat wat gaat worden, lijkt net of ik naar Thomas de Stoomlocomotief zit te kijken..:p

Uitspraak van VR!DZ op maandag 27 april 2009 om 20:30:
En sja, dat is nou eenmaal Nintendo he.. heeft (bijna) altijd wel wat kinderlijke/vrolijke/kleurrijke uitstraling bij de eigen games.. Is ook (voor een (klein) gedeelte) ook de kracht van Nintendo..

Dat is ook, en helemaal niet erg, laat ik dat voorop stellen! Nintendo en dan vooral de DS moet het vooral ook hebben van kinderen en vrouwen..Opzich dan logisch dat het wat "kinderlijker" word gemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hairy Testicles op maandag 27 april 2009 om 19:03:
Die Spirit Tracks lijkt me echt helemaal niks, zo op het eerste gezicht..Beetje kinderlijk

Zal best meevallen denk ik.. hopelijk schieten ze een beetje maar zal wel weer een tijdje duren
Daarna waarschijnlijk een nieuw deel voor de Wii, moet twilight princess ook nog altijd uitspelen :o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op maandag 27 april 2009 om 19:58:
Lijkt me hetzelfde als Phantom Hourglass, maar dan met een trein ipv bootje..

Qua vernieuwing is Spirit Tracks misschien wel de minst interessante game uit de serie, omdat het echt doorgaat waar Phantom Hourglass is gebleven.

Soort van vervolg dus op PH

Waarschuw beheerder
iemand al een glimp opgevangen van de nieuwe Zelda?;)

[img width=540 height=769]http://timondesign.com/files/z2010b.png[/img]

Waarschuw beheerder
The Legend of Zelda (L):respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 20 juli 2009 om 18:09:
iemand al een glimp opgevangen van de nieuwe Zelda?

ja waarschijnlijk is da vrouwtje op de voorgrond je master sword.
Waarschuw beheerder
Wss weer zo'n Nintendo Mindfuck :p

Zelfde als met Twilight Princess,
dik veel verwijzingen naar Majora's Mask waardoor iedereen dacht: Majora sequel/prequel.
Maar nee hoor, was gewoon een compleet nieuwe Zelda, nou was hij wel gestoord vet trouwens :p

Waarschuw beheerder
nog helaas geen gameplay gezien:(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 21 juli 2009 om 23:28:
nog helaas geen gameplay gezien

dat zal nog wel ff zo blijven ;)

Waarschuw beheerder
zucht...nog ww=el ff wachten tot ie uit is
Waarschuw beheerder
Duidelijk A link to the past. Zal em binnekort weer es gaan spele:)
Waarschuw beheerder
donateur
Toevallig gisteren een lading spellen besteld, waaronder de eerste Zelda op de NES (2e zou eigenlijk ook nog moeten, al vind/vond ik dat een verschrikking om te spelen, voor zover ik m ook gespeeld heb :$)

En ook Link To The Past (SNES) en Ocarina of Time / Majora's Mask voor de N64 besteld, hopelijk over paar dagen binnen.. :)

Had ze al op die ene speciale GC-disc, maar toch eigenlijk liever ook origineel hebben, en spelen op de console waar ie voor uitgekomen is.. :)

Moet mezelf er eigenlijk toe aanzetten nu in mn vakantie wat meer Zelda te gaan doen, zijn er nog n paar die ik zo goed als niet of nog helemaal niet heb gespeeld :O :X

Waarschuw beheerder
A Link to the Past B)
Waarschuw beheerder
donateur
Sinds paar dagen (weer) aan de gang gegaan met de allereerste Zelda op de NES.. Enkele jaren terug ook al eens uitgespeeld via NES-emulator. Alleen... :$

Ik heb de 1e kerker uitgespeeld, en de 3e tm/ 6e ook.. en heb 7e, 8e en 9e ook al weer gevonden.. Maar ik krijg de 2e kerker maar niet gevonden :O Aan ene kant zou ik gewoon moeten blijven proberen, maar mja, tegenwoordig ben je al snel geneigd ff stukje walkthrough op te zoeken.. :$ Ik zou zeggen dat ie op de begraafplaats zit, linksbovenaan op de map.. er zijn 2 stenen waar geen spookje uit komt als je ze aanraakt.. 1 er van zit mannetje achter met (waarschijnlijk) Master Sword (kan m alleen nog niet pakken, nog niet genoeg hartcontainers denk ik).. maar die andere krijg ik niet aan de kant.. en ik zou zeggen dat daar 2e kerker moet liggen (aangezien dat vrouwtje wat beetje links van het begin zit, wat zo nu en dan tips geeft, zegt dat je met de ouwe man @ the grave moet praten..)

Grr :[ :$

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
De aanwijzingen die je krijgt in die 1e Zelda zijn echt een drama, tis echt een kwestie van rondlopen in de hoop dat je wat tegenkomt...wat wel weer goed is voor het avontuur gevoel...tegenwoordig wordt je juist teveel aan het handje genomen imo

Bij die Zelda kreeg je btw een map met de lokatie van alle kerkers, dus als je het ergens opzoekt is het niet echt valsspelen...maar die 2e kerker was niet echt moeilijk te vinden weet ik nog wel...volgens mij was die niet op het kerkhof...was het niet die in die boom? Of was dat de eerste?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 augustus 2009 om 19:43:
De aanwijzingen die je krijgt in die 1e Zelda zijn echt een drama, tis echt een kwestie van rondlopen in de hoop dat je wat tegenkomt...wat wel weer goed is voor het avontuur gevoel...tegenwoordig wordt je juist teveel aan het handje genomen imo

Jup, tegenwoordig wordt alles veel te duidelijk aangegeven, of liggen oplossingen vrij voor de hand, of je wordt overspoeld met 1ups etc :X een spel moet wel uitdaging bieden, dan geeft het ook een veel meer voldaan gevoel als je het dan eindelijk uit hebt gespeeld (en tussendoor ook de nodige frustraties en scheldkannonades 8))

Uitspraak van verwijderd op donderdag 27 augustus 2009 om 19:43:
Bij die Zelda kreeg je btw een map met de lokatie van alle kerkers, dus als je het ergens opzoekt is het niet echt valsspelen...maar die 2e kerker was niet echt moeilijk te vinden weet ik nog wel...volgens mij was die niet op het kerkhof...was het niet die in die boom? Of was dat de eerste?

Kan ik me ook nog wel wat van herinneren, dat destijds ooit in zo'n Nintendo-blad te hebben gelezen.. Ik heb dus echter alleen de losse (gouden 8)) cartridges, onlangs dus 2ehands gekocht via gaming-site.. dus verder geen map of wat dan ook erbij helaas..

En idd, de 1e dungeon is makkelijk te vinden, in een boom idd.. En alle andere dungeons dus ook al gevonden, behalve de 2e :X (Kon t niet laten, en heb net toch ff een filmpje op Youtube gekeken, weet nu dus al meteen 2 a 3 meer verborgen heartcontainers die je anders echt niet zo maar had gevonden.. zomaar lukraak wat bomen wegbranden of muren opblazen in de hoop ze tegen te komen.. of je moet t gewoon maar net weten.. (Net zoiets als met de eerste Super Mario Bros., daar moet je ook maar net weten waar alle verborgen blokken met muntjes / 1ups etc zitten.. zoals in level 1-2 om maar iets te noemen 8))
Artiest {SHOWLIST artist 83443, 61150}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op donderdag 27 augustus 2009 om 20:01:
Ik heb dus echter alleen de losse (gouden ) cartridges, onlangs dus 2ehands gekocht via gaming-site

me2, heb hem helaas nooit echt orgineel gehad :(

Spirit Tracks lijkt me ook wel wat, the wind waker had ook toch wel een apparte sfeer!
Waarschuw beheerder
Beste spel OOIT.

Kan niet kiezen tussen Ocarina of Time en Twilight Princess.
Windwaker vond ik een beetje raar omdat het zo anders is. Maar misschien moet ik die maar gewoon is uit gaan spelen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Myrara op dinsdag 1 september 2009 om 18:19:
Beste spel OOIT.

Windwaker vond ik een beetje raar omdat het zo anders is. Maar misschien moet ik die maar gewoon is uit gaan spelen.

zelda fan, binnekort een tattoo van hier tot weet ik veelwaar..
trouwen,kinderen etc etc :kwijl:

OT

twilight princess wat een spel :honger:
1 uur gespeeld wil hem hebben :kwijl:
Waarschuw beheerder
The Legend of Zelda (NES) geef ik toch een 9
The Adventure of Link (NES) een magere 5
Ocarina of Time (N64) een dikke 10
The Wind Waker (GameCube) 8
Twilight Princess (Gamecube) een gore smerige vette 10 ^^

van mij hoeven al die gameboy shizzle niet

weet iemand of majora's mask beschikbaar is voor gaycube?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van kruispiloot op woensdag 2 september 2009 om 21:23:
weet iemand of majora's mask beschikbaar is voor gaycube?

Alle NES en N64 edities van Zelda zijn / waren beschikbaar op zo'n limited edition-schijfje die bij sommige edities van Windwaker zat dacht ik.. maar je kan ze her en der ook nog wel tegenkomen op internet.. ik heb de mijne toen iig op de zwarte markt in Beverwijk gekocht.. :) Maar heb ze nu ook gewoon origineel op NES / N64 ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op woensdag 2 september 2009 om 21:25:
Alle NES en N64 edities van Zelda zijn / waren beschikbaar op zo'n limited edition-schijfje die bij sommige edities van Windwaker zat dacht ik..

got it!!!
te vet! Zelfs de oldschool zelda's inderdaad! echt een mooi schijfje :P

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 1 september 2009 om 23:40:
zelda fan, binnekort een tattoo van hier tot weet ik veelwaar..
trouwen,kinderen etc etc

ja joh, en dan geven we onze kinderen een tattoo van zelda voor hun b-day! sounds like a plan! :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
YESSSSS.
Maar eerst een spelletje spelen
Waarschuw beheerder
Beste spel OOIT.

same here, windwaker is wel leuk hoor, alleen inderdaad totaal anders, heb em wel uitgespeelt :)

Waarschuw beheerder
Beste spel OOIT.

Waarschuw beheerder
donateur
Nu bezig met de 2e Quest van Zelda op de NES nog steeds (ik speel nog maar sporadisch :X), heb nu de eerste 2 kerkers uitgespeeld, en ook al een paar kerkers meer gevonden (4 en 7 dacht ik).. maar nu dus nog eerst op zoek naar kerker 3 8)) Heb al een heartcontainer in de overworld gevonden, blauwe ring, power bracelet en white sword ook al in bezit, locatie van master sword ook al gevonden.. nu alleen alle kerkers dus nog af :X Wordt op den duur wel frustrerend om 'doelloos' rond te lopen 8)

Waarschuw beheerder
Legend of Zelda (NES)
The Adventure of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Oracle of Seasons (Gameboy Color)
Oracle of Ages (Gameboy Color)
laatste aanpassing