Neptoona is easy joh gewoon overdreven lang op 1 map rond blijven varen, komt ie vanzelf wel keertje tevoorschijn.. en dan dus gaan vissen Wel een kans dat je een gewone zwaardvis vangt ipv Neptoona, maar toch..
ja nou ik vang dus alleen maar zwaardvissen heh, en snap niet waarom ie niet gewoon in beeld blijft net als die andere vis
Kom er net achter dat ik the minish cap van de GBA gewoon niet op me lite kan spelen omdat ik geen G6kaartje heb balen!!
zijn die spellen van dezelfde grote dan, jij hebt waarschijnlijk alles origineel.
Kan me niet herinneren dat ik dit ben tegengekomen of ben ik nou gewoon dement aan het worden Waar is dit?
Gaat hem niet worden voor mij misschien even van iemand lenen
Als ik zo de rest van t plaatje bekijk, lijkt t mij meer een beta-versie ofzo? Ik bedoel, kijk de levensmeter van het bootje, het kanon als item, de cijfers voor de snelheid (I guess?), de aanlegsteigers bij de eilandjes..
vond het maar apart ook, snap trouwens ook niet wat bedoeling is van die man en die vrouw linksonderaan mercay island.. fff uitvogelen maar als het uberhaubt iets is haha
dacht dat er wel wat mooiers te halen viel haha maar dat had ik inderdaad al vanaf het begin.
Vraag me af of je in Zelda sommige dingen kan missen, bijvoorbeeld dat je verder komt en dat bepaalde hard of item niet meer kunt halen omdat je verder bent gekomen. Volgens mij niet.
Bijdewee, komt in 2009 een film van het spel
http://movies.ign.com/dor/articles/863515/legend-of-zelda-movie-trailer/videos/legendofzelda_filmtrailer_040108.html
Om eerlijk te zijn valt 't me, wat ik heb gezien, tegen;
De karakters lijken qua uiterlijk net exacte copies van het spel... Herkenbaarheid is natuurlijk een pré, maar dit is wel heel erg exact... Bv: Link's outfit is wel héél groen... Had meer gehoopt op iets meer soberders en 'realistischer', zoals LOTR-trilogie...
Jammer... Want ben ervan overtuigd dat je met het verhaal van Ocarina Of Time, de juiste mensen en een blockbuster-budget, wel een degelijke film gebaseerd op een game kan maken...
Op de handheld alleen Link's Awakening... Werkelijk elk deel uitspelen, betekend ook elke console aanschaffen en dat vond ik het voor de handhelds niet waard... 3x spelen en het beland in een stoffig hoekje...
hoe ver wil je hem uitspelen dan?
The Legend of Zelda (NES)
The Adventure of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Ocarina of Time (N64)
Majora's Mask (N64)
En komt d'r nog een Zelda uit voor de Xbox..?!
...en idd, staat er nog een nieuwe Zelda op de planning?
heb net The Minish Cap besteld ben benieuwd
Ik vond het geen flop hoor. Ik vond ze toen wel lekker spelen
Ahh dus toch.. Nja sorry dat ik niets meer liet weten anders, maar vond t toch wat te weinig voor zo'n spel anders
oh,voor op de nes heb je twee zelda spellen.. een in het goud en een in het zilver.. weet iemand of die zilvere nog verkrijgbaar is? en wat hij zou kosten..???
nee link to the past geloof ik
Heb m helemaal uitgespeeld zonder walkthrough in ieder geval