Partyflock

Forumonderwerp · 703605
3 volgers · 16243x bekeken

Waarschuw beheerder
donateur
Welke delen heb jij gespeeld/uitgespeeld?

The Legend of Zelda (NES)
The Adventure of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Ocarina of Time (N64)
Majora's Mask (N64)
The Wind Waker (GameCube)

En welk deel vond jij het best?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Neptoona is easy joh :9 gewoon overdreven lang op 1 map rond blijven varen, komt ie vanzelf wel keertje tevoorschijn.. en dan dus gaan vissen :) Wel een kans dat je een gewone zwaardvis vangt ipv Neptoona, maar toch..

En wat betreft die trap.. heb t niet nagespeeld ofzo, maar ikzelf heb volgens mij ook niet alles gevonden/gedaan in de tempel..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op dinsdag 15 april 2008 om 23:26:
Neptoona is easy joh gewoon overdreven lang op 1 map rond blijven varen, komt ie vanzelf wel keertje tevoorschijn.. en dan dus gaan vissen Wel een kans dat je een gewone zwaardvis vangt ipv Neptoona, maar toch..

ja nou ik vang dus alleen maar zwaardvissen heh, en snap niet waarom ie niet gewoon in beeld blijft net als die andere vis :S

Kom er net achter dat ik the minish cap van de GBA gewoon niet op me lite kan spelen omdat ik geen G6kaartje heb :( balen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 16 april 2008 om 10:52:
ja nou ik vang dus alleen maar zwaardvissen heh, en snap niet waarom ie niet gewoon in beeld blijft net als die andere vis

T moet natuurlijk wel 'moeilijk' blijven he, om een 'legendarische' vis te vangen ;)
Uitspraak van actief op woensdag 16 april 2008 om 10:52:
Kom er net achter dat ik the minish cap van de GBA gewoon niet op me lite kan spelen omdat ik geen G6kaartje heb balen!!

Een watte? :O Ik heb geen Lite, maar kon m (logisch) gewoon spelen op mn DS..

Waarschuw beheerder
donateur
zijn die spellen van dezelfde grote dan, jij hebt waarschijnlijk alles origineel.

Hoeveel harten en Gems heb je nu?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 17 april 2008 om 09:48:
zijn die spellen van dezelfde grote dan, jij hebt waarschijnlijk alles origineel.

Ja ik heb alles origineel, niet van die geheugenkaartjes ofzo..

Ik heb t niet echt meer gespeeld, alles wat ik de laatste tijd heb gespeeld, is op de Wii, Mario Kart en weer beetje verder gegaan met Super Paper Mario :)

Waarschuw beheerder
donateur
zat op google te zoeken naar een vet plaatje voor bovenaan dit topic kom ik in ene deze foto tegen...
[img width=272 height=408]http://www.m-gaming.nl/files/ZeldDSa8.bmp[/img]

Kan me niet herinneren dat ik dit ben tegengekomen of ben ik nou gewoon dement aan het worden :| Waar is dit?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 15 april 2008 om 22:08:
Denk dat ik ermee klaar ben zo ongeveer en ga beginnen aan The Minish Cap. Hoop dat die een beetje leuk is

Minish cap is zeker een leuk spel:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat hem niet worden voor mij misschien even van iemand lenen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op vrijdag 18 april 2008 om 10:48:
Kan me niet herinneren dat ik dit ben tegengekomen of ben ik nou gewoon dement aan het worden Waar is dit?

Als ik zo de rest van t plaatje bekijk, lijkt t mij meer een beta-versie ofzo? Ik bedoel, kijk de levensmeter van het bootje, het kanon als item, de cijfers voor de snelheid (I guess?), de aanlegsteigers bij de eilandjes..
Uitspraak van actief op vrijdag 18 april 2008 om 12:04:
Gaat hem niet worden voor mij misschien even van iemand lenen

Ik heb m dus nog liggen, maar doe er niet veel meer mee, heb m toch al uitgespeeld.. 8)

Waarschuw beheerder
Zelda (L) :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 18 april 2008 om 18:05:
Als ik zo de rest van t plaatje bekijk, lijkt t mij meer een beta-versie ofzo? Ik bedoel, kijk de levensmeter van het bootje, het kanon als item, de cijfers voor de snelheid (I guess?), de aanlegsteigers bij de eilandjes..

vond het maar apart ook, snap trouwens ook niet wat bedoeling is van die man en die vrouw linksonderaan mercay island.. fff uitvogelen maar als het uberhaubt iets is haha
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 20 april 2008 om 17:04:
vond het maar apart ook, snap trouwens ook niet wat bedoeling is van die man en die vrouw linksonderaan mercay island.. fff uitvogelen maar als het uberhaubt iets is haha

Huh welke man en vrouw? :9 (weet zo snel ff niet meer precies hoe elk eiland heet :$)

Waarschuw beheerder
donateur
begin eiland waarop ook de ocean temple zit, hij zegt dat ze vrouw zaadjes aan het halen is of iets dergelijks terwijl ze binnen staat
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is gewoon een vuile slet :jaja:

Mja was volgens mij al helemaal aan t begin van het spel.. moest je alle stenen uit dat tuintje weggooien en dan kreeg je iets ofzo.. en als je later terugkomt en alle 'struikjes' wegslaat, krijg je veel hartjes er voor terug (ook toevallig achter gekomen)

Waarschuw beheerder
donateur
dacht dat er wel wat mooiers te halen viel haha maar dat had ik inderdaad al vanaf het begin.

Vraag me af of je in Zelda sommige dingen kan missen, bijvoorbeeld dat je verder komt en dat bepaalde hard of item niet meer kunt halen omdat je verder bent gekomen. Volgens mij niet.
Artiest {SHOWLIST artist 27861, 53869}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 24 april 2008 om 18:49:
dacht dat er wel wat mooiers te halen viel haha maar dat had ik inderdaad al vanaf het begin.

Vraag me af of je in Zelda sommige dingen kan missen, bijvoorbeeld dat je verder komt en dat bepaalde hard of item niet meer kunt halen omdat je verder bent gekomen. Volgens mij niet.

denk 't ook niet... alles valt te halen... je kan immers altijd terug gaan naar een kerker...

OT: heb alle delen voor TV-consoles uitgespeeld, behalve die op de CD-i en Majora's Mask... Ben nog bezig met Twillight Princess...

Op de handheld alleen Link's Awakening... Werkelijk elk deel uitspelen, betekend ook elke console aanschaffen en dat vond ik het voor de handhelds niet waard... 3x spelen en het beland in een stoffig hoekje...

Bijdewee, komt in 2009 een film van het spel

http://movies.ign.com/dor/articles/863515/legend-of-zelda-movie-trailer/videos/legendofzelda_filmtrailer_040108.html

Om eerlijk te zijn valt 't me, wat ik heb gezien, tegen;
De karakters lijken qua uiterlijk net exacte copies van het spel... Herkenbaarheid is natuurlijk een pré, maar dit is wel heel erg exact... Bv: Link's outfit is wel héél groen... Had meer gehoopt op iets meer soberders en 'realistischer', zoals LOTR-trilogie...

Jammer... Want ben ervan overtuigd dat je met het verhaal van Ocarina Of Time, de juiste mensen en een blockbuster-budget, wel een degelijke film gebaseerd op een game kan maken...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Destructive Nature op zaterdag 26 april 2008 om 01:31:
Bijdewee, komt in 2009 een film van het spel

http://movies.ign.com/dor/articles/863515/legend-of-zelda-movie-trailer/videos/legendofzelda_filmtrailer_040108.html

Om eerlijk te zijn valt 't me, wat ik heb gezien, tegen;
De karakters lijken qua uiterlijk net exacte copies van het spel... Herkenbaarheid is natuurlijk een pré, maar dit is wel heel erg exact... Bv: Link's outfit is wel héél groen... Had meer gehoopt op iets meer soberders en 'realistischer', zoals LOTR-trilogie...

Jammer... Want ben ervan overtuigd dat je met het verhaal van Ocarina Of Time, de juiste mensen en een blockbuster-budget, wel een degelijke film gebaseerd op een game kan maken...

Ook goeiemorgen 8) Kijk eens naar de datum? O:)
Uitspraak van [SF] Destructive Nature op zaterdag 26 april 2008 om 01:31:
Op de handheld alleen Link's Awakening... Werkelijk elk deel uitspelen, betekend ook elke console aanschaffen en dat vond ik het voor de handhelds niet waard... 3x spelen en het beland in een stoffig hoekje...

Ik heb dus wel alle handheld Zelda's uitgespeeld (naja, bijna klaar met Phantom Hourglass.. maar heb de meeste dus op emulators gespeeld op mn pc. Alleen de bovengenoemde en Minish Cap heb ik origineel.

Met beide NES en N64-edities heb ik ook geluk gehad, dat ik op de zwarte markt in Beverwijk die Limited Edition-disc los heb kunnen kopen, 4 spellen op 1 GC-schijfje, heuj B)

Waarschuw beheerder
donateur
De Phantom Hourglass intussen allang weer uitgespeeld, heb zin in een nieuwe Zelda!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op zaterdag 26 april 2008 om 16:19:
Ik heb dus wel alle handheld Zelda's uitgespeeld (naja, bijna klaar met Phantom Hourglass.. maar heb de meeste dus op emulators gespeeld op mn pc. Alleen de bovengenoemde en Minish Cap heb ik origineel.

hoe ver wil je hem uitspelen dan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 1 mei 2008 om 03:32:
hoe ver wil je hem uitspelen dan?

Hoe bedoel je dat precies dan? :) Alle geheimen vinden etc? Mja, meestal ben ik 'tijdens' het spel zelf al vaak wat langer bezig, veel rondlopen / zoeken / terug gaan naar plaatsen waar k al ben geweest, om mogelijke geheimen te vinden.. en natuurlijk geeft t meer voldoening als je ALLES vind.. maar om nou alleen daarvoor een spel te blijven spelen, als je t verder al hebt uitgespeeld.. neh, hoeft voor mij ook niet meer.. moet wel leuk blijven natuurlijk :)

Maar heb ondertussen ook Phantom Hourglass uitgespeeld, misschien dat ik een enkele keer nog wel eens speel en verder ga zoeken, maar op zich zit t er nu op met dat spel.. :) gaat ie denk k wel weer een laag stof vangen 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op donderdag 2 september 2004 om 17:45:
The Legend of Zelda (NES)
The Adventure of Link (NES)
A Link to the Past (SNES)
Ocarina of Time (N64)
Majora's Mask (N64)

En ben bezig met Twilight Princess (Wii)...

Die laatste schijn je ook met een micro-remote op de Xbox 360 te kunnen spelen.. Weet iemand daar meer van..?! Aangezien ik denk dat het spel iets mooier tot zijn recht komt via m'n HDMIkabel..

En komt d'r nog een Zelda uit voor de Xbox..?!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 17:31:
En komt d'r nog een Zelda uit voor de Xbox..?!

Lijkt me heel onwaarschijnlijk 8) Enige non-Nintendo editie van Zelda was voor zover ik weet een behoorlijke flop, op de CD-i.. en lijkt me wel heel erg sterk dat Nintendo 1 van hun A-karakters/spellen (nu nog) naar andere platformen zou overzetten.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 mei 2008 om 17:31:
Die laatste schijn je ook met een micro-remote op de Xbox 360 te kunnen spelen..

Dat lijkt me ook sterk...
...en idd, staat er nog een nieuwe Zelda op de planning?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 mei 2008 om 00:46:
...en idd, staat er nog een nieuwe Zelda op de planning?

Dit jaar nog en anders in 2009 komt er een 2e uit voor de Wii, Shigeru Miyamoto zal de game zelf gaan maken. Spel is al in de maak alleen is vrijwel niets over te vinden op internet. Twilight Princess stond eigenlijk ook veel en veel eerder op de planning maar er moest gewacht worden tot de Wii op de markt kwam.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
gisteren weer stof van me n64 afgeblazen en Zelda derin getieft! blijft toch heerlijk om voor de eerste keer weer dat veld op te stappen:)

Waarschuw beheerder
Lijkt me heel onwaarschijnlijk Enige non-Nintendo editie van Zelda was voor zover ik weet een behoorlijke flop, op de CD-i.. en lijkt me wel heel erg sterk dat Nintendo 1 van hun A-karakters/spellen (nu nog) naar andere platformen zou overzetten.

Had al zo'n vermoeden... Maar kon het toch proberen ;)

Dat lijkt me ook sterk...

Ben d'r al achter, was een stom geintje op internet :$

Waarschuw beheerder
donateur
heb net The Minish Cap besteld ben benieuwd :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van VR!DZ op donderdag 15 mei 2008 om 20:48:
Enige non-Nintendo editie van Zelda was voor zover ik weet een behoorlijke flop, op de CD-i..

Ik vond het geen flop hoor. Ik vond ze toen wel lekker spelen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 31 mei 2008 om 23:02:
heb net The Minish Cap besteld ben benieuwd

niet echt lastig zelda spel.. wel gaaf dorpje :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zaterdag 31 mei 2008 om 23:02:
heb net The Minish Cap besteld ben benieuwd

Ahh dus toch.. :) Nja sorry dat ik niets meer liet weten anders, maar vond t toch wat te weinig voor zo'n spel anders :$
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 01:28:
Ik vond het geen flop hoor. Ik vond ze toen wel lekker spelen

Heb het nooit gespeeld, dus zou verder niet weten.. Enige leuke spel op de CD-i (voor zover ik er op heb gespeeld), was Hotel Mario en Littil Devil.. maar damn, dat is ook alweer jaren terug :O 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op woensdag 4 juni 2008 om 22:59:
Ahh dus toch.. Nja sorry dat ik niets meer liet weten anders, maar vond t toch wat te weinig voor zo'n spel anders

haalt niet uit, heb hem nu voor €12,- nieuw in doos :)
ben nu een zooi overstuurde kippen aan het vangen in het dorp
blijf aan de gang joh, 3 kippen binnen 55 sec maar zie er maar 2 haha
Waarschuw beheerder
donateur
Ahja, dat stukje ken ik nog wel.. :9 ben je wel tijdje mee bezig, want je komt net wat seconden te kort elke keer 8)

Waarschuw beheerder
donateur
kan die 3e kip niet eens vinden, heb het al een keertje of 10 gehaald ofzo.
misschien later in het spel zit er namelijk wel 1 op het dak en over de brug
Waarschuw beheerder
donateur
Nee die op het dak is voor wat anders, voor zover ik nog kan herinneren.. (ook alweer 1 a 2 jaar terug dat ik dat gespeeld heb joh :$)
Waarschuw beheerder
Ocarina of Time (N64):D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op vrijdag 6 juni 2008 om 17:41:
Nee die op het dak is voor wat anders, voor zover ik nog kan herinneren.. (ook alweer 1 a 2 jaar terug dat ik dat gespeeld heb joh )

ben nu in de bergen links op de plattegrond. toch wel ff wennen zonder stokje :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 juni 2008 om 01:28:
Ik vond het geen flop hoor. Ik vond ze toen wel lekker spelen

Maar ze verkochten reteslecht, en dat verstaat men onder ''flop''

Waarschuw beheerder
me verloofde is helemaal gek van zelda,moet me bek houden als ze aan het spelen is :lol:
Waarschuw beheerder
hoi mensen.... heb bijna alle spellen van zelda uitgespeeld.. zit alleeen vast bij het zeldaspel dat samen te koop was met four zwords..(ben de naam even kwijt.)(voor de GBA trouwes)ik zit ook vast bij links awakening voor de GBA.. weet iemand waar ik een nederlands talige walkthroug van deze spellen kan krijgen.?
oh,voor op de nes heb je twee zelda spellen.. een in het goud en een in het zilver.. weet iemand of die zilvere nog verkrijgbaar is? en wat hij zou kosten..???

Waarschuw beheerder
donateur
hoi mensen.... heb bijna alle spellen van zelda uitgespeeld.. zit alleeen vast bij het zeldaspel dat samen te koop was met four zwords..(ben de naam even kwijt.)(voor de GBA trouwes)

The Minish Cap, nederlandse walkthrough is er niet alleen Engels maar daar moet je helemaal geen gebruik van maken joh. zonde!

Uitspraak van waspqueen op dinsdag 29 juli 2008 om 15:33:
oh,voor op de nes heb je twee zelda spellen.. een in het goud en een in het zilver.. weet iemand of die zilvere nog verkrijgbaar is? en wat hij zou kosten..???

Marktplaats staan er genoeg, zo ook...The Adventure of Link
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 4 augustus 2008 om 00:43:
The Minish Cap

nee link to the past geloof ik

minisch cap was wel leuk trouwes..
mooie graphics

en hoe zit het met links awakening?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van waspqueen op maandag 4 augustus 2008 om 18:06:
links awakening

1 van de betere zelda's imo :)

Gaaf eiland, leuk om te spelen, eigenlijk de enige Zelda die zich niet in Hyrule afspeelt die ik vet vind :P Mooi verhaal ook
Waarschuw beheerder
vond ik ook.. maar is daar een complete walktrough voor? in nederlands?
zit vast en weet begod niet wa k moe doen

Waarschuw beheerder
www.gamefaqs.com

anders engels leren :P

btw, ik heb links awakening in het duits uitgespeeld nog eens...dat was soms ook wel ff puzzelen :D was toen ook echt 13 ofzo, dan is je duits nog niet zo ontwikkeld :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van waspqueen op maandag 4 augustus 2008 om 18:06:
nee link to the past geloof ik

Als het echt die is (zeker naar de GBA gepoort van de SNES?), kan je t hier misschien ook vragen? alweer aantal jaren geleden dat ik Link to the Past heb gespeeld (op emulator :$), maar misschien weet ik t nog wel? Heb m helemaal uitgespeeld zonder walkthrough in ieder geval :) Net zoals Links Awakening dus..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van VR!DZ op maandag 4 augustus 2008 om 21:03:
Heb m helemaal uitgespeeld zonder walkthrough in ieder geval

Zo hoort het en zelda zelf is toch ook gewoon in het Engels dus boeien dat een walkthrough in het engels is, niet dat ik hem lezen zal maar toch.

Hoe zit het trouwens met de voorspelde zelda voor de Wii?

Waarschuw beheerder

fake, toch lol
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
zonder twijfel is Ocarina of Time de beste zelda game ooit.
kan me niet voorstellen dat er een nog betere uit gaat komen :S