Partyflock

Forumonderwerp · 703586
fruitloops is moeilijk, en nerges zie ik een handleiding in het nederlands staan. ik snap der nie veel van. :nee:
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
Een hogere samplerate (+ xx-bit resolutie) geeft meer details. Je kan het vergelijken met een foto van 800x600 en 1024x768. Die van 1024x768 geeft meer details.

Wat maakt die samplerate eigenlijk uit???
Cd's hebben altijd een sample rate van 44.1khz en dvd's 96khz
Je moet er gewoon tijd in steken om het te leren, dat is met elk programma zo, zelfs met spelletjes ;)
Een taal leren doe je ook niet ff 1,2,3....

Leren gaat gewoon tijd in zitten, en als je er geen geduld voor heb dan kan je beter nu bij de pakken gaan neerzitten.

Verder benk het met Proto X eens, maar ja...die heeft nou eenmaal altijd gelijk ;p
hehe ja die wijsneuzen ook altijd :9

fruityloops.teringherrie.nl
Site is af en staat vanaf vandaag volledig online. Site is compleet in het nederlands en er staan inmiddels ook 1 fruityloops handleidingen op (meer volgt natuurlijk!).

K vond het wel een handig idee. Die topic's en vragen elkekeer word je moe van. T is wel leuk om ff uit te leggen, maar telkens hetzelfde uitleggen is wat minder ;). Btw zo leer ik ook meer van fruityloops, vooral de dingen die ik nog niet weet.
ja goed bezig Ralf (Y)

Moet jij niet es wat opsturen naar labels ofzo, gaat wel goed met jou dacht ik zo :jaja:

als je via ASIO rendert klinkt het echt niet ruk hoor :)

FruityStudio4 is trouwens al stukken beter dan zijn voorloper en heeft een leuk scala aan VST's die wel goed klinken en meestal licht die bagger kwaliteit dan ook aan de gebruikte samples.

Als die van matige kwaliteit zijn wordt het natuurlijk nooit kraakhelder als het op cd staat.

Verder zal het meestal eerder aan de kwaliteit van de monitoring liggen als je boxen gebruikt voor je gewone installatie geeft dit een vertekend beeld van de werkelijkheid. Wanneer je dan over een andere installatie luisterd klinkt het gelijk heel anders
En dan kom je weer bij de kunst van het afmixen :)
En dat wil niet als je een verkeerde geluidskaart hebt...
Ik kan bijna niet wachten op een eigen pc!
E-MU 0404 was volgens de kenners goed, dus denk dat ik die maar neem.