Partyflock

Forumonderwerp · 703567

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoe denken jullie er over om varkensvlees te verkopen aan een moslim?

Stel je verkoopt hamburgers en je bent bang er mee te blijven zitten.
Dr komt komt een groep (blijkbaar) moslims aan die vragen of er varkensvlees in verwerkt is?
Wat dus het geval is, verkoop je gewoon en lieg je, of heb je medelijden met die reine moslim?

Van mij krijgt ie er een servettje bij:P

Waarschuw beheerder
je moet mensen respecteren vieze fascist :(

Waarschuw beheerder
Van mij krijgt ie er een servettje bij

Van mij ook!! En eet smakelijk :P

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb n ex die is is moslim van geloof..
en ik had n keertje spagetti gemaakt met half om half gehakt..
omdat ik ff niets anders had in de vriezer..
maar t had m goed gesmaakt hoor..(y)
zonder dat ie t wist heeft ie t op gegeten..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ik zal wel zeggen dat er varkensvlees in zit..

Beetje lullig als het je zelf gebeurd en je ergens bv. allergisch voor bent :S

Waarschuw beheerder
to MoDaCha:

ok dat is een ander verhaal, als je er allergisch voor bent moet je dat er dus zeker bij zeggen.Een verkoper probeert te verkopen he.

En die gore kebab zaken zijn ook niet goed voor de volksgezonheid.(maar wel hallal)
Waarschuw beheerder
Jah ik zou hem gewoon verkopen aan die groep en zeggen dat er RUNDVLEES in zit. (proeven ze toch niet [img]http://home.hccnet.nl/bart.vancoenen/Smiley/437.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Jah ik zou hem gewoon verkopen aan die groep en zeggen dat er RUNDVLEES in zit. (proeven ze toch niet

Hhahahahaha steengoed!!!
Artiest KDT
Waarschuw beheerder
Gewoon verkopen die handel er moet toch geld verdient worden!!!
Waarschuw beheerder
IStie hamburgrerH whel 100precent Halal?

Waarschuw beheerder
donateur
ok dat is een ander verhaal, als je er allergisch voor bent moet je dat er dus zeker bij zeggen.Een verkoper probeert te verkopen he.

ik vind dat vergelijkbaar met moslims en varkensvlees..
een goede verkoper is eerlijk over zijn producten omdat hij toch wel verkoopt :)
Waarschuw beheerder
Veel mensen worden ziek als ze iets eten wat ze nog nooit gegeten hebben. Als je dan de keuringsdienst van waren op je dak krijgt dan hang je echt.

Waarschuw beheerder
In de horeca is dat nog maar de vraag. En ik vind allergie of een principe kwestie toch een verschil.

Waarschuw beheerder
jahaa

tagg die moslims zouden het ook bij ons flikke !
als ze wat kwijt moeten. Hohh
eet maar lekker op :jaja:

en aan het einde wel zeggen dat het varkens vlees was ;)

Waarschuw beheerder
Hehehhe, gewoon voeren die hap!! :yes:

:devil:

Waarschuw beheerder
donateur
Vind het stom dat iedereen hier zegt dat ze iemand met een principe gewoon zullen voorliegen zodat diegene zich niet kan houden aan zijn geloof..

Maar als zoiets gebeurd bij jezelf is de wereld te klein :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
MoDaCha 2 september 2004 16:36

donateur! Vind het stom dat iedereen hier zegt dat ze iemand met een principe gewoon zullen voorliegen zodat diegene zich niet kan houden aan zijn geloof..

Maar als zoiets gebeurd bij jezelf is de wereld te klein

Welkom op pf :(
De wereld van kortzichtigheid :/

Maar als zoiets gebeurd bij jezelf is de wereld te klein

Waarschuw beheerder
hahhah, achmed, voor jou is vleesh goed,prima:P
Waarschuw beheerder
Och houd toch op moraalridders boeien geld is geld als zij willen geloven dat het rundvlees is dan is het rundvlees voor mij part is het stront als ik het maar kan verkopen. (y)

Waarschuw beheerder
ik isch wil eten die shoarma mm lekker schapie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is die troep wel kosjer dan ?

Waarschuw beheerder
donateur
Als je opzettelijk iemand varkensvlees verkoopt als rundvlees overtreed je de Warenwet. Verder ben je aansprakelijk voor alle geleden schade (ook emotionele) en dat kan in dit geval flink oplopen.

Rechters maken in Nederland korte metten met dit soort geintjes, dus als je zoiets flikt, hoop ik dat je een flinke krantenwijk hebt :[

Waarschuw beheerder
donateur
PS. als iemand t nou navolgt, kan hij zeggen dat hij t idee van jou heeft en dan ben je nog medeplichtig ook... strak plan hoor!

Waarschuw beheerder
[img cacheid=0013273f0012cd920c5039601a0062f108]http://www.omroep.nl/rvu/berichten/2003/september/betervanniet/gfx/logo_betervanniet.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Nee :S Ik accepteer dat het hun geloof en cultuur is dat ze geen varkensvlees eten en daarom zou ik dat ook absoluut niet stiekem doen!
Vind dat zoiets toch wel een beetje weg heeft van andere geloven en culturen niet accepteren :/
Waarschuw beheerder
allemaal praatjesmakers hier:yes:

denk dat je er niet goed vanaf komt als ze erachter komen en dat doen ze heus wel

Waarschuw beheerder
donateur
Jah,iest egt van de sjchaap....

[img cacheid=0013347f00147aefdcef90531a00733cf0]http://www.middle-east-online.com/pictures/biga/_9859_tunisia-ramadan-16-11-2002.jpg[/img]

:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
verkoop jij je colaatj ook als je er ghb in gegoten hebt en niets zeggend zeggen dat het een (dood) normaal colaatje is??

pfffff

:gaap:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee doe ik nie :S

Waarschuw beheerder
2 SENSOR: hij is goed!:D:P

verkoop jij je colaatj ook als je er ghb in gegoten hebt en niets zeggend zeggen dat het een (dood) normaal colaatje is??

pfffff

uh,beetje vage vergelijking:vaag:
dan kan je evt. mensen in gevaar brengen.
ennuh, persoonlijk zou je mij er niet over horen als er wat G in mn colatje zat:)
Waarschuw beheerder
je verkoopt gewoon wat je verkoopt en geeft ze niets extra's wat men niet weet!!!!
Waarschuw beheerder
Werkte bij een snackbar:p dus antwoord is ja haha we hebben van alles derop gegooit te erg gewoon:$
Waarschuw beheerder
donateur
:no: zou ik noooooit doen! net zoals iemand echt mij geen kip aan moet smeren!
Waarschuw beheerder
donateur
Een verkoper probeert te verkopen he.

maar een goeie verkoper zegt t eerlijk en verkoopt ze iets anders, zodat ze tevreden zijn en weer terugkomen.

je kan iemand wel oud brood verkopen en zeggen dat t vers is, diegene komt er thuis toch achter en komt nooit meer bij je terug en nog erger slechte mond op mond reclame
Waarschuw beheerder
Werkte bij een snackbar :p dus antwoord is ja haha we hebben van alles derop gegooit te erg gewoon *bloos*

Gelukkig waren jullie wel 100% hygienisch bij niet-moslims?
Waarschuw beheerder
Ehm:$ was iets van 14 en 2 jonge collegaatjes haha we hadden voorkeuren, maar tja we hebben de gekste dingen derop gedaan:$ o.a. varkensvlees bij moslims!

Waarschuw beheerder
Ik zou wel zeggen dat er varkensvlees in zit... lijkt me ook niet meer dan normaal eignelijk :/

Waarschuw beheerder
Nee laat een Moslim lekker in zn waarde

Waarschuw beheerder
Haha ik vind dat wel een goeie ,
ja ik zou het wel zeggen boeit mij dat wat, maar tegenwoordig weet je toch niet wat in hamburgers en frikandellen zit. :/

Waarschuw beheerder
Als je opzettelijk iemand varkensvlees verkoopt als rundvlees overtreed je de Warenwet. Verder ben je aansprakelijk voor alle geleden schade (ook emotionele) en dat kan in dit geval flink oplopen.

Rechters maken in Nederland korte metten met dit soort geintjes, dus als je zoiets flikt, hoop ik dat je een flinke krantenwijk hebt

"Onze nieuwe werknemer had een fout gemaakt met het neerleggen van het gehakt, we zullen meneer een passende vergoeding geven, varkenshaas wat :devil: "

Waarschuw beheerder
donateur
beetje sneu als je dat zou doen
ik ben ziek en ik mag ook geen varkensvlees.. dus ik zou het ook niet koel vinden als je er niet tegen kan en je word er dus ziek van
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
ja hoor, verkopen die hap...
Waarschuw beheerder
donateur
Wheheeh op me vorige werk zijn een marokaan ineens :dit smaakt naar varkensvlees !

Wij : hoe weet jij dat nou weer ?

Hij : Je mag wel proeven maar je mag het niet eten ! :vaag:

Ze draaien toch om de regeltjes dus voeren :9
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een zielige figuren hier

Oo kleutertjes
Als er bij jullie wat geflikt word dan zitten jullie binnen de kortste keren allemaal te huilen bij je mammie

Waarschuw beheerder
deze is van het huis hoor meneer :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou ook zeggen dat er varkensvlees in zat. Je moet gewoon als je ergens anders aan het eten bent weten wat er met je eten is gebeurd/erin zit etc.

Als je zoiets doet dan mag je ook niet klagen als in een restaurant iemand een keer spuugt in je salade (of iets dergelijks), jij denkt dat je het eten voorgeschoteld krijgt dat je bestelde. Eet smakelijk! Zulke dingen zie je vaak gebeuren in Amerika. Meestal als de klant weinig fooi betaald dan krijgt hij daar de volgende keer van langs d.m.v. plas/spuug o.i.d. in zijn/haar eten. Die zieke mensen mogen ze ook direct op de electrische stoel zetten!

Maargoed, even on-topic. Ik zou dat gewoon eerlijk zeggen. Stel dat hij erachter zou komen dan zoekt hij je wel op en heb je misschien wel een mes tussen je ribben. Als dit niet het geval is dan moet je het zeker met de consequenties van DarkSkywise doen. Ook geen pretje...

Wat overigens wel kan 8)...
Ik heb wel eens op het werk ipv suiker, zout in de koffie van een collega gemikt hehe :) Heel veel zout :$ Haha, dat is gewoon komisch en zoiets werd uiteraard ook weer terug bij mij gedaan. Ik kreeg geloof ik een combinatie van koffiemelk en zout in mijn thee... :x

Waarschuw beheerder
Whehe (y) , ga werker jor!

Maar ik zou het natuurlijk niet express geven O:)
Waarschuw beheerder
werken? je kent me toch ;-)
Waarschuw beheerder
verkopen die handel... je mot tog winst maken niet?

en wie weet alst lkkr gesmaakt heeft kommuh ze terug :P
Waarschuw beheerder
Stelletje stakkers..

En maar vreemd vinden waarom ze zich afzetten tegen de nederlandse cultuur :Z

Waarschuw beheerder
SAUS: Wheheeh op me vorige werk zijn een marokaan ineens : dit smaakt naar varkensvlees !

Wij : hoe weet jij dat nou weer ?

Hij : Je mag wel proeven maar je mag het niet eten !

Ze draaien toch om de regeltjes dus voeren

:respect::D
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon verkopen :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
zou jij een moslim stiekem varkensvlees geven?
:no:

Zou ik bij jou stiekem een komkommer in je aars rossen? :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
heb het op mn oude werk wel eens gedaan :bloos: maar die hadden het ook echt verdiend :[
Waarschuw beheerder
donateur
haha gewoon voeren die hap idd:P

Waarschuw beheerder
Zou jij een @@p een banaan door zijn strot douwen???

Als hij zulke domme topics opent wel...
Waarschuw beheerder
Alsof alle moslims hetzelfde zijn. Je moet ze niet over 1 kam scheren.

Waarschuw beheerder
Bass-o-holic:zou jij een moslim stiekem varkensvlees geven?

Zou ik bij jou stiekem een komkommer in je aars rossen?

Uh, als jij daar op kickt..is ook niet echt

koosjer he;) zegt meer over jou als over mij!

Funky XXL:Zou jij een @@p een banaan door zijn strot douwen???

Als hij zulke domme topics opent wel...

Doe dan toch maar die banaan van jou!:P en dit topic is al een dikke maand oud hoor;)
Waarschuw beheerder
donateur
Nee dat zou ik niet doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij in de flat woont een woslim :yes:

Hij weet niks van het geloof af maar ineens was die een moslim :yes:

Bij een barbeknoei feestje ging die al janken toen ik mijn varkensvlees tegen zijn kip aanlegde :vaag:

Bij hem zou ik het doen ja .

Flut woslim :[
Waarschuw beheerder
Bij een shoarmatent verkopen ze je toch ook shoarma wat al 3 dagen uit de koeling is en saus wat op kamertemperatuur bewaard wordt?

Lijkt me dat dit gevaarlijker is dan een lekker varkenshaasje met pepersaus!

:P;)

Waarschuw beheerder
@@p.... je doet je naam niet eens eer aan... de gemiddelde chimpansee is nog intelligenter dan jou...

Maakt het wat uit dat het topic meer dan een maand oud is??? In mijn optiek niet, feit is dat het een zielige actie zou zijn.

Waarschuw beheerder
@@p.... je doet je naam niet eens eer aan...

heb je apen zo hoog zitten dan?:/

En dat het een ziellige actie zou zijn kan mij me kont niet jeuken! ik zou het zo weer doen:D

Waarschuw beheerder
Het zegt niets over hoe hoog ik apen heb zitten... meer over hoe laag ik jou heb zitten!

Waarschuw beheerder
:bier:Funky XXL:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Bedankt voor je bloemen maar ik heb liever zo'n lekkere hamburger van je ;-)
Waarschuw beheerder
@@p ik denk dat het verstandiger is dat jij gewoon je mond dicht houd blijkbaar kun je niets zinnigs zeggen!Open anders ff een nuttig topic
Waarschuw beheerder
donateur
van mij krijgen ze ze gratis mee :p

Waarschuw beheerder
ik wel, anders moek het weggooien, da vink zonde ;)

Waarschuw beheerder
Bedankt voor je bloemen maar ik heb liever zo'n lekkere hamburger van je

ok dan! BEEFburger voor XXL:D

@@p ik denk dat het verstandiger is dat jij gewoon je mond dicht houd blijkbaar kun je niets zinnigs zeggen!Open anders ff een nuttig topic

STFU:flower:
Waarschuw beheerder
gewoon verkopen
Artiest {SHOWLIST artist 395, 15937}
Waarschuw beheerder
ja, hehe. Ik denk dat ze het niet eens proeven! Half om half gehakt ofzow.....

Waarschuw beheerder
Ik zou als ze een kroket willen hebben even een drol frituren en het dan laten opeten.
Waarschuw beheerder
Als ze nie weten dat het varkensvlees is dan is er ook nix aan de hand
Dan krijgen ze geen SCHtraf van Allahchmed

Waarschuw beheerder
Ik ken geen Moslims, maar als ik de kans zou krijgen zou ik het zeker doen!

Waarschuw beheerder
donateur
Veel mensen vergeten dat Allah vergeeft als de moslim het niet weet of kan weten

gezien jij niet in A gelooft en niet bang bent voor zijn straf, en de moslim volgens de wetten der islam ermee wegkomt, is het een win-win situatie

dus ja, ik zou verkopen

(same goes with jews)

tenzij ze ernaar vragen, ik ga niet liegen, vragen ze niets, zeg ik ook niets:)
Waarschuw beheerder
donateur
dan zal ik zeker wel doen
interesseert mij dat nou of ze dat nie mogen...zolang ik er maar geld mee verdien :P
Waarschuw beheerder
Bij bepaade moslims zou ik het wel doen ja. Ken er namelijk een stelletje die neuken, snuiven, blowen en drinken zich helemaal kapot. Maar ondertussen wel heilig zeggen dat ze geen varkens vlees mogen eten. Flikker toch op man.
Waarschuw beheerder
:jaja: zou het wel doen :jaja:

Waarschuw beheerder
:$ Ik ook..:$

Waarschuw beheerder
ik heb ook al zat van die vragen gehad...zo van zit daar varkensvlees in? en ik zeg het gewoon eerlijk :)
zijn ook maar mensen!
en daarbij komt stel dat jij daar zou staan en je wil bepaald vlees niet eten...dan wil jij toch ook een eerlijk antwoord :)
Waarschuw beheerder
ik zou m dat niet stiekem verkopen.
Heeft verder ook niets met intergratie te maken ofzo he.
Ieder mens kiest zijn eigen eten uit!!
Bijv. een vegetarier eet geen vlees,..en iemand die niet van
wit brood houdt die eet bruin brood....

Dus een moslim die geen varkensvlees wil eten die moet je dan ook in zijn waarde laten denk ik he!!
Waarschuw beheerder
Nou werk ik toevallig bij een slager (in supermarkt, en krijg inderdaad regelmatig vragen van moslims of er varkensvlees in zit verwerkt? Niet alleen met hamburgers, ook met andere producten. De oudere generatie kan toch niet lezen is mijn ervaring, maar goed dit gebeurd alleen bij klanten die zich aso gedragen.

Dus ja hoor! :P
Waarschuw beheerder
Echt wel dikke grap als je dat doet.
Waarschuw beheerder
dat wel haha:p
Waarschuw beheerder
donateur
Neh triest geintje vriend

Waarschuw beheerder
Zal ik jou eens stiekem wormen tussen je tosti duwen? :[

Ha, ha.

Ineg
Waarschuw beheerder
donateur
gewoon verkopen..... het is eten en mijn gezin moet ook eten hebben :) en nu niet meteen zeggen dan eet je dat varkensvlees op....

Ook ik wil iets anders :9
Waarschuw beheerder
als ik dit antwoord ben ik rascist :S
Waarschuw beheerder
Zal ik jou eens stiekem wormen tussen je tosti duwen?

Mits het meelwormen zijn, waarom niet!? vol proteïne

Alhoewel ik dit ook bij collega's gedaan heb, onder het mom lekkere runder gehaktballetjes in satesaus...
En zij hier heerlijk van smulde, en nadat we verteld hadden dat het varkensvlees bleek te zijn, werd daar helemaal niet raar op gereageerd dus wat klopt er dan niet?!?

Ik zou dan als moslim helemaal uit me dak gaan, maar er werd zelfs om gelachen, dus zo erg was het nou ook weer niet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Er is nou eenmaal een grote groep mensen die geen varkensvlees wil of mag eten en ik vind t best wel zielig dat sommigen zich zo bang hebben laten maken door een groepje moslim-rotjochies en een groepje moslim-rotfundamentalistjes dat ze daardoor zó graag de overgrote rest van de moslimgemeenschap (die nooit wat gedaan heeft en ook nooit wat zal doen) te pakken willen nemen dat ze graag t risico willen nemen hun baan kwijt te raken en zelfs t bedrijf waar ze werken in ernstige moeilijkheden te brengen.

Want reken er maar op: als jij weet dat ergens varkensvlees in zit, je zegt "nee" als ze daarom vragen en ze komen er uiteindelijk achter, dan zitten zowel jij als de zaak waar je werkt goed in de poep vanwege overtreding van de Warenwet.

Of nog erger, iemand ziet er volgens jou uit als een moslim (hoe zie je dat eigenlijk?), vraagt of ergens varkensvlees in zit, je zegt "nee" en de man overlijdt de volgende dag omdat ie zwaar allergisch voor varkensvlees is.

"Ja maar, ik dacht dat een moslim was en ik wou m pesten" is bij de rechter echt geen geldig excuus voor "dood door schuld" :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar heb je helemaal gelijk in zo had ik het nog niet bekeken maar dat zal waarschijnlijk komen omdat ik nog niet zoveel ervaring heb in die branche en het bij ons 'self-service' is.

En ik wel in contact sta met de klant alleen de klant het zelf in de hand heeft wat hij koopt, begrijp me niet verkeerd ik probeer het niet goed te praten.

Maar t wil wel eens gebeuren dat er producten verkeerd gestickerd worden en dan met name gehakt even in het bijzonder. Dat het wel eens kan gebeuren dat er een ander etiketje op rundergehakt zit of contra.
Dan zou het 'dood door schuld' ook niet opgaan, of is dit heel erg zwart/wit gezien.

Correct me if I'm wrong!

Waarschuw beheerder
donateur
Dan zou het 'dood door schuld' ook niet opgaan, of is dit heel erg zwart/wit gezien.

In t geval van een foute sticker kan niemand daar iets aan doen, tenzij de sticker er opzettelijk is opgeplakt ;)

Maar als iemand vraagt of ergens varkensvlees in zit en jij wéét dat het er in zit, mag je dus nooit "nee" zeggen.
Waarschuw beheerder
Wat een idioot, echt een stomme @@P..

Die mensen mogen/willen dat niet eten, maar je wilt het stekem toch doen?

En dan?

Ben je stoer (Y)

TRIEST topic man, get a life!

Waarschuw beheerder
Wat een idioot, echt een stomme @@P..

Die mensen mogen/willen dat niet eten, maar je wilt het stekem toch doen?

En dan?

Ben je stoer

TRIEST topic man, get a life!

SoW:vaag: en jij kan niet tegen kleurstof ofsow?

laarzen fetisj trouwens:D;)

Waarschuw beheerder
Doe mij maar een broodje @@p....
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik niet doen!
Ik respecteer hun keuze daarin.

Waarschuw beheerder
QomB@tiQon en Loes (k) :respect:

Waarschuw beheerder
haha.ahahaha (6) jaa! ga maar lekker happe!

Waarschuw beheerder
verkopen natuurlijk maar zou het eerst op de grond laten vallen ghehe

Waarschuw beheerder
PS. als iemand t nou navolgt, kan hij zeggen dat hij t idee van jou heeft en dan ben je nog medeplichtig ook... strak plan hoor!

Nu overdrijf je, dan moet de tegenpartij toch wel 10 Moscowiczen hebben, anders krijgen ze het nooit zo dat jij alleen omdat je een of ander dom topic'je op PF geopend hebt, medeplichtig bent aan de gepleegde daad.

Volgens mij denk je nu ietwat teveel in USA termen ;-)

Chris

nee hoor, da's gewoon "aanzetten tot misdrijf", dat mag in NL óók niet :no: - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
je kan beter een varken moslimvlees voeren

Waarschuw beheerder
varkens vlees aan een moslim verkopen zou ik nooit doen o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een jaar stage gelopen als klasse-assistente. Op een gegeven moment trakteerde we broodjes knakworst (varken) in de klas, maar ik heb de moslim-kiddo's nergens over horen klagen hoor :devil:
;p
Waarschuw beheerder
zou jij een moslim stiekem varkensvlees geven?

whehehe

Ja:$:$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zou ut ook doen :Yes:

Zei voere onze jeugd toch ook met drugs en dergelijke :S
Waarschuw beheerder
een hamburger is rundvlees toch :P
Waarschuw beheerder
respect is weer ver te zoeken hier zeg ...

sukkels
Waarschuw beheerder
heb al der al honderden varkensvlees gevoerd , heb vorig jaar paar maand gewerkt in een gesloten illegaleninstelling :-)

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Zou ze gewoon verkopen geen probleem, zelf gekocht o:)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk verkopen!Business is business.

Waarschuw beheerder
hahaha wat denk je wat ze zelf verkopen als shoarma haha das ook vaak geen schaap
Waarschuw beheerder
donateur
Als 't een lief klein jongetje is dan niet (L) .. maar als 't zo'n zeurend persoon is wel :[ ..,
en ouweschool --> daar heb je gelijk in ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als 't een lief klein jongetje is dan niet:lief:

kleine jongentjes worden ook groot:[
Waarschuw beheerder
donateur
Nee srry.. dat zou 'k zielig vinden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wheheh, ok aan de andere reacties te zien ontkomt ie er toch niet aan:[

--Sharonnetje is TE goed:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
En dan nóg vragen sommigen zich af hoe het komt dat sommige moslims zo'n hekel hebben aan westelingen... :/

en nogmaals:

als jij weet dat ergens varkensvlees in zit, je zegt "nee" als ze daarom vragen en ze komen er uiteindelijk achter, dan zitten zowel jij als de zaak waar je werkt goed in de poep vanwege overtreding van de Warenwet.

Of nog erger, iemand ziet er volgens jou uit als een moslim (hoe zie je dat eigenlijk?), vraagt of ergens varkensvlees in zit, je zegt "nee" en de man overlijdt de volgende dag omdat ie zwaar allergisch voor varkensvlees is.

"Ja maar, ik dacht dat een moslim was en ik wou m pesten" is bij de rechter echt geen geldig excuus voor "dood door schuld"

echt heel triest, sommige reakties hier :/ ...tijd voor een (long overdue) slotje dus.