Partyflock

Forumonderwerp · 703567

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Hoe denken jullie er over om varkensvlees te verkopen aan een moslim?

Stel je verkoopt hamburgers en je bent bang er mee te blijven zitten.
Dr komt komt een groep (blijkbaar) moslims aan die vragen of er varkensvlees in verwerkt is?
Wat dus het geval is, verkoop je gewoon en lieg je, of heb je medelijden met die reine moslim?

Van mij krijgt ie er een servettje bij:P

Waarschuw beheerder
Doe mij maar een broodje @@p....
Waarschuw beheerder
donateur
Zou ik niet doen!
Ik respecteer hun keuze daarin.

Waarschuw beheerder
QomB@tiQon en Loes (k) :respect:

Waarschuw beheerder
haha.ahahaha (6) jaa! ga maar lekker happe!

Waarschuw beheerder
verkopen natuurlijk maar zou het eerst op de grond laten vallen ghehe

Waarschuw beheerder
PS. als iemand t nou navolgt, kan hij zeggen dat hij t idee van jou heeft en dan ben je nog medeplichtig ook... strak plan hoor!

Nu overdrijf je, dan moet de tegenpartij toch wel 10 Moscowiczen hebben, anders krijgen ze het nooit zo dat jij alleen omdat je een of ander dom topic'je op PF geopend hebt, medeplichtig bent aan de gepleegde daad.

Volgens mij denk je nu ietwat teveel in USA termen ;-)

Chris

nee hoor, da's gewoon "aanzetten tot misdrijf", dat mag in NL óók niet :no: - DSW
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
je kan beter een varken moslimvlees voeren

Waarschuw beheerder
varkens vlees aan een moslim verkopen zou ik nooit doen o:)

Waarschuw beheerder
donateur
Heb een jaar stage gelopen als klasse-assistente. Op een gegeven moment trakteerde we broodjes knakworst (varken) in de klas, maar ik heb de moslim-kiddo's nergens over horen klagen hoor :devil:
;p
Waarschuw beheerder
zou jij een moslim stiekem varkensvlees geven?

whehehe

Ja:$:$
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zou ut ook doen :Yes:

Zei voere onze jeugd toch ook met drugs en dergelijke :S
Waarschuw beheerder
een hamburger is rundvlees toch :P
Waarschuw beheerder
respect is weer ver te zoeken hier zeg ...

sukkels
Waarschuw beheerder
heb al der al honderden varkensvlees gevoerd , heb vorig jaar paar maand gewerkt in een gesloten illegaleninstelling :-)

Waarschuw beheerder
(Y)
Waarschuw beheerder
Zou ze gewoon verkopen geen probleem, zelf gekocht o:)
Waarschuw beheerder
Tuurlijk verkopen!Business is business.

Waarschuw beheerder
hahaha wat denk je wat ze zelf verkopen als shoarma haha das ook vaak geen schaap
Waarschuw beheerder
donateur
Als 't een lief klein jongetje is dan niet (L) .. maar als 't zo'n zeurend persoon is wel :[ ..,
en ouweschool --> daar heb je gelijk in ..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als 't een lief klein jongetje is dan niet:lief:

kleine jongentjes worden ook groot:[
Waarschuw beheerder
donateur
Nee srry.. dat zou 'k zielig vinden ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wheheh, ok aan de andere reacties te zien ontkomt ie er toch niet aan:[

--Sharonnetje is TE goed:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
En dan nóg vragen sommigen zich af hoe het komt dat sommige moslims zo'n hekel hebben aan westelingen... :/

en nogmaals:

als jij weet dat ergens varkensvlees in zit, je zegt "nee" als ze daarom vragen en ze komen er uiteindelijk achter, dan zitten zowel jij als de zaak waar je werkt goed in de poep vanwege overtreding van de Warenwet.

Of nog erger, iemand ziet er volgens jou uit als een moslim (hoe zie je dat eigenlijk?), vraagt of ergens varkensvlees in zit, je zegt "nee" en de man overlijdt de volgende dag omdat ie zwaar allergisch voor varkensvlees is.

"Ja maar, ik dacht dat een moslim was en ik wou m pesten" is bij de rechter echt geen geldig excuus voor "dood door schuld"

echt heel triest, sommige reakties hier :/ ...tijd voor een (long overdue) slotje dus.