2 volgers · 7064x bekeken
donateur
ik kies dr lekker 4
guusje pim en andre en peter paul
laatste aanpassing
Kan er gewoon niet bij dat mensen hier pim en andre aankaarten want ze "hebben" zoveel betekend??
Toen Pim Fortuyn er nog was,, had hij nog niet zoveel betekend, Maar als hij er nog was was het zeker wel anders gegaan met Nederland !!
En moet je nu kijken hoe het gaat met al die bezuinigingen, laat staan over 5 á 10 jaar !
laatste aanpassing
Maar als hij er nog was was het zeker wel anders gegaan met Nederland !!
Dat is jouw mening die ik respecteer. Maar nu nog denk ik dat die Pim helemaal niks zou bereiken want hij kwam niet met concrete oplossingen.
Maar om even on topic te blijven. Ik kan het gewoon niet begrijpen want van alle mensen op de hele wereld en wereldgeschiedenis kiest men Pim en Andre. Ondanks dat er zoveel andere mensen die wel heel veel betekenis hebben gehad in de wereldgeschiedenis of voor Nederland. Ik kan gewoon niet begrijpen dat men bijv. Pim voor Anne Frank kiest of Pim voor een Willem van Oranje of een Pim voor Ghandi etc etc.
Mijn maat was 19 toen ie zichzelf ophing, en dat was in zomer 2000... Nee, ik snap zijn geval ook even weinig. Hij zat bij het leger, en alles leek em verder voor de wind te gaan.
Maar goed, ik weet uit eigen ervaring stiekem ook wel dat dat misschien alleen maar schijn is naar de buitenwereld toe... Ik heb in 1998 zelf ook een poging gedaan (die gelukkig niet lukte!). Tis op zich ook een leerproces, het leren inzien dat hetgene wat je nu meemaakt slechts een momentopname is, en dat het vrijwel later altijd wel weer beter kan gaan...
Van mezelf durf ik ook vrijwel zeker te zeggen dat ik nooit meer een poging zal doen; ik ben immers te bang voor de dood om mezelf van het leven te beroven

Maar goed, ik weet uit eigen ervaring stiekem ook wel dat dat misschien alleen maar schijn is naar de buitenwereld toe... Ik heb in 1998 zelf ook een poging gedaan (die gelukkig niet lukte!). Tis op zich ook een leerproces, het leren inzien dat hetgene wat je nu meemaakt slechts een momentopname is, en dat het vrijwel later altijd wel weer beter kan gaan...
Van mezelf durf ik ook vrijwel zeker te zeggen dat ik nooit meer een poging zal doen; ik ben immers te bang voor de dood om mezelf van het leven te beroven
Waterballon, wat heeft Anne Frank dan voor onze samenleving gedaan dat men op haar zou stemmen??
Ik zeg ook niet dat zij wat gedaan heeft voor de samenleving. Alhoewel haar dagboek een diepe impact op vele mensen over de hele wereld heeft gemaakt. Maar ik wilde alleen aangeven dat ik eerder snap dat men Anne Frank gaat roepen dan Pim Fortuyn.
nou ik zou echt niet weten waarom mensen anne frank boven pim zouden verkiezen 
anne frank was gewoon een simpele burger
pim fotruyn had nederland tot een land kunnen maken waar we trots op hadden kunnen zijn...
(ik kan nu niet echt trots op ons land zijn met onse wetten,ons beleid en onse balkenende die er een sooitje van maakt
)
anne frank was gewoon een simpele burger
pim fotruyn had nederland tot een land kunnen maken waar we trots op hadden kunnen zijn...
(ik kan nu niet echt trots op ons land zijn met onse wetten,ons beleid en onse balkenende die er een sooitje van maakt
laatste aanpassing
mijn lieve papa
Van de BN-ers Pim
Van de BN-ers Pim
laatste aanpassing