Partyflock

Forumonderwerp · 703233
2 volgers · 29844x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie wil er lekker een potje bek vechten ?
Waarschuw beheerder
aah shit, julie hebben ontdekt dat ik toch ook niet zo slim ben.. hhmm jammer..
Waarschuw beheerder
whehehehehe..... 8)

niet zo slim?????? NIET ZO SLIM???? understatement...

zeg maar gewoon dat je best achtergesteld bent :yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hebben we nou ook niet egt de wereld voor rond moeten reizen hoor...een dommert herken ik uut 1000-en
Waarschuw beheerder
duuzenden??? :D
Waarschuw beheerder
sodeju, ik kan echt niet meer, voel me zoo afgezeken hier.. kunnen jullie niet ff een ander pakken? kan ik op krachten komen en dan sterk weer terug komen
oja gekkenhuus, jij mag echt niet zonder begeleiding reizen met je debielenhoofd

Waarschuw beheerder
donateur
Met ze allen op mij dan!
Waarschuw beheerder
dacht dat jij wel gewent was om onder de zeik te zitten....

nee kheb ook begeleiding, ik neem me personeel meestal mee op reis
Waarschuw beheerder
Nou ja, Carloz??? met z'n allen? Hoer!!! Slet!!! bahbah.

personeel meestal mee op reis
schattebout, das niet je personeel. Die mensen zijn er niet echt....wordt weer es tijd voor een bezoekje aan de psych, hè??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar je weet dat ik terug zeik, en ik kan tenminste wel mikken...
Waarschuw beheerder
hahahaha...carloz vind golden showertje op ze tijd wel relaxt..nah ja wrom zouden we hem dat niet gunne tog..carloz, bij deze pis ik je helemaal onder ..
Waarschuw beheerder
ouwe zeikerds. Het stinkt hier naar pis.
Waarschuw beheerder
denk dak hullie allemaal maar een pakkie stimorol ga sturen ..smell ya laterrr
Waarschuw beheerder
beter als die graflucht uit jou bek!!
whe hehe...zo hou ik irritant volk op een veilige afstand. En ik vinnut gewoon lekkerrrr :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Je kan in de supermarkt niet in natura betalen hoor, dan moet je gewoon met geld doen gay-boy en carloz pisnicht ben je der ook weer
Waarschuw beheerder
supermarkten moet jij idd alles van afweten aangezien je daar waarschijnlijk de rest van je teringleventje vakken moet vullen..
Waarschuw beheerder
donateur
Leerling Bouw/Techniek

Weet je wat ik nou niet snap?
Je hebt GVD een bril waar er jampot glazen in hangen die geloof ik wel 10cm dik zijn en dan nog niet kunnen lezen?

Of heb je gewoon het IQ van een dood plantje?

Waarschuw beheerder
donateur
Je studeert voor heipaal?
Ik vind je meer een steunbeer...
Waarschuw beheerder
donateur
Steunbeer?
Is dat een woord dat ze in het stenen tijdperk gebruikten?

Of bleef het meer bij oega boega?

Waarschuw beheerder
donateur
oega boega? Nee dat ken ik niet!
ik denk dat jij het stenen tijdperk wel leuk zou vinden, kun je met je knuppel mannen op hun hoofd slaan en meeslepen naar je grot, dat is uberhaupt enige manier dat jij mannen met je mee zou kunnen krijgen.
Waarschuw beheerder
whe hehe...nou Carloz...jou zou IK gewoon slaan, maar meeslepen naar m'n grot? NEEUH. Getverdemme zeg. Meen je ik heb zin om m'n mooie grotje dan te moeten laten ontsmetten?? 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
u all suk anus ...bleh

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet zeker dat jouw grotje een hele renovatie nodig heeft als ik me er een nacht mee bezighoud.
Je plafond is in ieder geval gewit!
Waarschuw beheerder
bleh??? bleh??? was dat nou voor Nederlands?? blehbleh..

Blaatschaap.

Als je niks zinnigs hebt te zeggen, zeg dan helemaal niks.

Anuszuigen doe je met een anuszuiger :yes:

Je plafond is in ieder geval gewit!
zover komt jouw kwastje niet liefie *knipper knipper*
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Mijn kwastje komt in alle hoekjes babe!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
kun je met je knuppel mannen op hun hoofd slaan en meeslepen naar je grot, dat is uberhaupt enige manier dat jij mannen met je mee zou kunnen krijgen.

Ja, jij ook leernicht

Mijn kwastje

IEW
Waarschuw beheerder
Mijn kwastje

IEW

idd....IEW...ik zie 'm al zielig met z'n eikeltje hopeloos in de verte kijken tussen die 2 beentjes.

whe hehehe 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, jij ook leernicht

Kom op, een beetje meer originaliteit graag.
Ik weet dat je saai bent maar ga in ieder geval wel met een beetje waardigheid ten onder!

Eikeltje? Hallo, we hadden het hier over kwasten.
Jullie oversexte teven kunnen ook alleen maar aan 1 ding denken, omdat jullie chronisch droog staan.
Spinnewebbenverzamelaars!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan misschien wel saai wezen maar ik ben geen overjarige seniele pruim die er trots op is om het over zn kwastje te hebben
Waarschuw beheerder
Eikeltje? Hallo, we hadden het hier over kwasten.
Jullie oversexte teven kunnen ook alleen maar aan 1 ding denken, omdat jullie chronisch droog staan.
Spinnewebbenverzamelaars!

Mijn kwasten hebben allemaal eikeltjes, hoor :@

Ikke droog? Neuj joh, ben alweer aan de drank. Ben niet voor nix een drankorgel, hè.

Wij vrouwen kunnen aan 153 dingen tegelijk denken. En idd, één daarvan is altijd sex. Tja, kan ik niks aan doen.

Het feit dat jij dat niet hebt, zegt mij dat jij een frigide leernicht bent :yes: Ik WIST het wel (y)

overjarige seniele pruim
en dat ook!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nee, jij bent een vadsige dikke trol met een kop als een kernramp die bij gebrek aan een echte vent haar sexuele frustraties wil botvieren door op internet ruzie te zoeken met mannen die ze stiekum eigenlijk wel leuk vind!
Waarschuw beheerder
Oh....nou raak je me!!!

Het is een feit dat ik bijna niemand leuk vind. Das zo vervelend hè. Kijk, ik vind jou maar een arrogant stuk vreten. Maar ik zou je zo graag aardig willen vinden. Maar het GAAT gewoon niet. :cry: Ik ben gewoon hopeloos harteloos. erg. echt erg.

:[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kan misschien wel een vadsige trol zijn, maar geloof me zelfs die willen jou ouwe verlopen rotkop niet!

Ik heb Dr Schoemacher voor je gebelt maar zelfs hij kwam tot dde conclusie dat plastische chirurgie je hoofd niet meer kon redden, de enigste optie is um er gewoon afhakken

En als er iemand sexuele frustraties heeft ben jij dat wel rozijnenkop

Waarschuw beheerder
donateur
Alsof frigide leernichten niet aan sex denken. maar neem even een slok van je wodka dan kun je jezelf moed indrinken
Waarschuw beheerder
*neemt flinke slok en de Dikke van Dale erbij*

Frigide: seksueel ongevoelig!!! dussss. Eerst denken, dan tikken :lief: whe heheh!!!

Zo, en nu heb ik weekend. Werd tijd. Was leuk om ff mijn sexuele frustraties en drankprobleem met jullie te bespreken! Nou tot de volgende keer. DAAAG :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar moest je niet weg voor een auditie bij de Jostiband?
Waarschuw beheerder
Hoe weet jij dat nou? Owja...jij bent dat kind dat eruit geflikkerd is vorige week omdat ze de maat niet hield!!! MOEHAAHAA!! ;)

Zo. ennuisutechtweekend. punt.

Waarschuw beheerder
zo,wie zal ik es effe lekker in ze bek spugen?

Waarschuw beheerder
donateur
Zo zo, een Dikke van Dale!
Ik had nou nooit verwacht dat iemand van jouw niveau intelectuelere boeken dan kookboeken in haar boekenkast had.
Toen jij de Dikke van Dale bestelde dacht je zeker dat het een vibrator was?
Waarschuw beheerder
----> vrouwe kenne aan 153 dingen tegelijk denken??!

hullie kenne over 153 dingen tegelijk zeiken bedoel je !!

Waarschuw beheerder
heb ik al verteld dat ik jullie allemaal spuugzat ben

Waarschuw beheerder
anders ik jou wel Chris.........
Waarschuw beheerder
why don't u all just piss off !!

Waarschuw beheerder
we all piss on YOU!!
Waarschuw beheerder
nee D , zown feessie wordt het niet ..gloof dat je met golden shower feessies bij carloz zijn..

Waarschuw beheerder
wat dacht je dr van als ik met mn golden shower ff helemaal nergens heen ging,GADVER!
hahahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Dus ik mag wel over jouw kop heenzeiken?
Ga maar liggen, bek open en als je geluk hebt laat ik ook nog een dikke drol in je bek vallen!
Waarschuw beheerder
Ja die dikke drollen moeten wel lukken he Carloz....omdat je zo'n groot kontgat heb, waar al 600 keer een lul ingeschoven is :jaja:

Waarschuw beheerder
kijk dan niet raar op als ik uit ontevredenheid met enige brute kracht je hoofd van je nek verwijder en em achter je kringspier laat verdwijnen......
Waarschuw beheerder
Die kringspier was toch groot genoeg dus dat komt mooit uit :D