Partyflock

Forumonderwerp · 703073
8 volgers · 143072x bekeken
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn... Partyflockers met het electro-hart op de juiste plaats! Mensen wiens hartje op hol slaat bij het horen van een setje van Dave Clarke, Anthony Rother of dr. Lektroluv.

LektroLovers laat je horen, en breng je favoriete nummer mee!

Mijn favo op dit moment is "Age" van Anthony Rother.

Of heb jij soms iets beters?
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
[img width=620 height=189 cacheid=0009fd2d001cc4b8da1f8e9a1a00eec51c]http://blackred.de/graphics/br00I.gif[/img]

ff voor moersauzert!! :D YES!!
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je dat router probleem gefixed PIE?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 24 augustus 2005 om 21:10:
ff voor moersauzert!! YES!!

Yes!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op woensdag 24 augustus 2005 om 21:11:
Heb je dat router probleem gefixed PIE?

?? :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PlE op woensdag 24 augustus 2005 om 21:17:
??

Dat portforwarding gedoe waar ik je eest een PB over had gestuurd.

Pff laat maar zitten ook :)

Hoe heb je het dan gefixed?
Waarschuw beheerder
Op Soulseek bedoel je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op woensdag 24 augustus 2005 om 21:19:
Hoe heb je het dan gefixed?

ja...uhm.. niet :D hij deed het gewoon ineens

later
Waarschuw beheerder
Schiet nou maar op Pietermans!
Waarschuw beheerder
Hoe was gister Endfest? Was vorige week naar Vaaghuyzen omdat ik de datum niet goed gechecked had en was gister onverwachts bij Jurassic 5 in Paradiso beland...
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Waarschuw beheerder
Hahaha, kan gebeuren toch ... Was een ok avond gisteren. Gezellige mensen, goeie sfeer en Gstring draaide echt meesterlijke platen ... erg diepe Chicago House en veel CBS gerelateerde classics ('Easy Going - Fear' en 'Pluton and the Humanoids - World Invasion' om er maar eens twee te noemen) ...

... voor sommige café gang(st)ers was het soms wel een brug te ver had ik het idee, maar ja, daar kun je nou eenmaal niet altijd rekening mee houden als je wilt voorkomen dat bepaalde muziek ondergesneeuwd wordt ;)

Hoe was Jurassic 5?
Waarschuw beheerder
http://www.statemagazine.nl/forum.php/article?data[articleid]=290

Dit report verwoord goed zoals ik het ook beleefd heb, erg dik!!!

Moet trouwens binnenkort ook een keer in Vaaghuyzen draaien voor de ErroR KreW...

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op donderdag 25 augustus 2005 om 00:52:
Moet trouwens binnenkort ook een keer in Vaaghuyzen draaien voor de ErroR KreW...

Jij bent B. toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op donderdag 25 augustus 2005 om 00:18:
gister onverwachts bij Jurassic 5 in Paradiso beland

John hoe was dat dan? Vaag dat ze daar op een dinsdag staan :)
Waarschuw beheerder
Ik ga niet naar Rex ga platen halen en geld opzij zetten voor Berlijn.
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heinrich op donderdag 25 augustus 2005 om 01:36:

Beft. Maarem, ga je naar Clone? Welke vinyltjes ga je kopen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op donderdag 25 augustus 2005 om 11:50:
nee, echt...

Qua DJ-naam bedoelde ik :P .. maar goed, zit er vast weer helemaal naast :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heinrich op donderdag 25 augustus 2005 om 01:36:

Beft. Maarem, ga je naar Clone? Welke vinyltjes ga je kopen?

Voornamelijk alles op ebay en consorten.

heb net wel een plaat gehaald op het label van Moodymann NFD A kant te dik!
Waarschuw beheerder
Dinsdag nog te gast bij Arctic Boogie in Vaaghuyzen, nu met z'n mix LIVE op de CBS .... DJ Gstring .. check it out!

Waarschuw beheerder
Jurgen Paape - Cream <- Lekker plaatje (y)

(misschien wel helemaal geen electro, maar goed ... ) :P
Waarschuw beheerder
Ennem, trouwens.. ik heb nog wat leuke plaatjes gevonden en maar meteen even 'n kapitaal uitgegeven :P

HOTT - Radiosilence (Reference Analogue Audio HM 12103_
http://www.discogs.com/release/67035

Beverly Hills 808303 - Dealer (HM 12110)
http://www.discogs.com/release/66396

HOTT - Plain And Simple Jams (HM 12113)
http://www.discogs.com/release/55176

Beverly Hills 808303 - Greatest Shit (Drop Bass Network 039)
http://www.discogs.com/release/9315

Beverly Hills 808303 vs. Auto Kinetic (Electric Music Foundation 09-12)
http://www.discogs.com/release/19057

Godzilla vs. Metalhead - Destroy My Brain (Acid Planet 15)
http://www.discogs.com/release/115569

Beverly Hills 808303 vs. HOTT - Untitled (Viewlexx V07/1) 2x7"
http://www.discogs.com/release/67121

Owja! en ook Felix - Don't You Want Me :D Die past er lekker bij :$
Waarschuw beheerder
Ik verwacht voor het eind van september een met 2 turnies en een mixer opgenomen mix van je Mark met nummers van de platen die je hebt gekocht O:) ....

.... met als extra 'hidden track' Felix - Don't You Want Me' ... voor de good old rave spirit :bounce:
Waarschuw beheerder
hahaha :D en daarin mix ik dan weer Usura - Open Your Mind, en dan Ultimate Seduction - Housenation, etc. etc,
Waarschuw beheerder
En LA Style - James Brown is Dead natuurlijk niet te vergeten ;)
Waarschuw beheerder
En Holy Noise - Get Down Everybody :D

Ze staan allemaal in me platenbak hoor Willem ;)
http://www.discogs.com/user/bertje82
Waarschuw beheerder
Heb je ook Maurizio Braccagni - Tribal Techno (is trouwens paar maanden terug gere-issued op VIP Rec.)?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endfest op donderdag 25 augustus 2005 om 23:36:
LA Style - James Brown is Dead

Haha te vet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endfest op donderdag 25 augustus 2005 om 23:25:
voor de good old rave spirit

is het ook mogelijk een plaatjes aan te vragen van..acen, kev bird, sons of a loop da loop, altern 8 of ouwe zooi van 4 hero :9 ?? zou wel leuk zijn in ieder geval..
Waarschuw beheerder
of stakker humanoid :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op vrijdag 26 augustus 2005 om 10:32:
stakker humanoid

Tering, ik had hem gisteravond nog opstaan. Blijft een dikke plaat :9
Waarschuw beheerder
Heb de CBS top 100 van afgelopen jaar maar weer eens uit het CD-rek getrokken .. dus ben vanmiddag nog wel even onder de pannen :)

Nr. 72: Venise - Playboy ... over hoerig geile disco gesproken, aaaaaaarrrgggh. Onweerstaanbaar dit!!!
Waarschuw beheerder
ELECTRICFUSION bestaat 1 jaar en dat gaan ze vieren! Nog maar nauwelijks bijgekomen van het succesvolle Neon Tokyo, luiden ze het tweede seizoen in met een daverende ‘DJ Trash’ op 9 september. Daar moet je bij zijn! 17 DJ’s gaan 6 uur lang in de Zinc op de korenmarkt in Arnhem het verjaardagsfeestje compleet maken. De Zinc zal hiervoor op een bijzondere manier ‘aangekleed’ worden. En bij een verjaardag horen traktaties dus je kunt rekenen op veel give away’s!

Net zoals bij de afgelopen twee feesten van ElectricFusion, staat er een goed doel centraal. Op dit verjaardagsfeest is dat Globalicious. Deze organisatie staat voor een positieve en hongerloze wereld. Tijdens het ElectricFusion feest gaan ze foto’s maken voor het ‘Control Arms’ project. Meer informatie hierover vind je op de website www.globalicious.org.

Hier alvast een voorproefje van wat je op 9 september kan verwachten:

Jan Liefhebber, vaste DJ van Technotrixx (De Matrixx) zal de nieuwste platen van zijn eigen label Highlandbeats ten gehore brengen.

Hansz, bekend van zijn sets op Awakenings zal veel nieuwe promo’s laten horen.

Jesse Voorn, nieuwe ster in DJ land, en broer van Joris Voorn, zal een electro-set neer gaan zetten.

Darko Esser, programmeur van Planet Rose, eigenaar van het label Wolfskuilrecords, maar bovenal upcoming TechnoDJ (o.a. Awakenings Festival) brengt een cross-over tussen Electro en Techno.

Kid Goesting draaide een waanzinnige set aan het einde van Neon Tokyo, en heeft een eigen label, namelijk Blacklabel. Hij zal ook nu weer van de partij zijn!

Hakki Takki vs QFX, een dj battle van de eRRorKREW uit Amsterdam.

Javar vs Endfest, een dj battle van de Arctic Boogie Crew met een bijzondere draai. Kafka vs Pawel Blot, ofwel CBS vs Crème Organisation, een dark electro set waarvoor Pawel over komt uit Polen.

Verder zullen ook de vaste DJ’s van EF komen draaien op dit feestje. Joris en Nils zijn er al vanaf het begin bij. Morgan Brancato is de meest veelzijdige DJ van EF. Sentinel won de EF DJ Contest.

Jazz Millinx zal dit keer een aparte set neer gaan zetten, namelijk met LP’s, CD’s en een laptop. De opening van de avond zal verzorgd worden door Degi, die als DJ vrij nieuw is in de Electroscene.

Kaarten zijn verkrijgbaar op de avond zelf voor 10 euro, of in de voorverkoop via ticket@electricfusion.org, en kosten dan slechts 7 euro per stuk. Wees wel op tijd, want er is maar een beperkt aantal kaarten te koop!

Na het ‘verjaardagsfeest’ op 9 september staan er nog een aantal andere leuke feestjes van ElectricFusion op stapel. EF is op 22 oktober uitgenodigd om de kleine zaal te hosten bij Planet Rose. Voor de grote zaal heeft Planet Rose dan 100 % Isis en Steve Bug geboekt. EF zal in de kleine zaal Nils, Joris, Jazz Millinx, Morgan Brancato en VJ Mile neerzetten.

In november zullen er maar liefst twee feesten zijn van EF. Op één daarvan zal Supernatural uitgenodigd worden, en op de andere het label Bunker Records uit Den Haag.

We are Electric!
Waarschuw beheerder
[img width=360 height=72]http://perso.wanadoo.fr/smb_records/brouillon/bandeausmbdef.gif[/img]

SMB Records - Dj-Mix <<< LINK

electro breakbeat setje van SMB Records!! (y) kan de ruige kant op gaan :bloos:

Uitspraak van Hazeleger op vrijdag 26 augustus 2005 om 15:29:
ELECTRICFUSION

misschien wel een leuk idee om heen te gaan (y).. zolang endfest Mutron maar mee neemt
Waarschuw beheerder
Wat moet ik me bij een djbattle voorstellen?
Waarschuw beheerder
Om de beurt een plaat draaien ofzo :/
Waarschuw beheerder
ff westbam (LIVE!!?) checken vanavond (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op vrijdag 26 augustus 2005 om 19:33:
Wat moet ik me bij een djbattle voorstellen?

Iig niet wat jij je erbij voorstelt ... b2b was een betere benaming geweest ..

Die Mutron plaat gaat voorlopig niet uit m'n koffer, dus die gaat ook wel mee naar Arnhem Pie ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:47:
ff westbam (LIVE!!?) checken vanavond

Nee joh, hossen in Zoetermeer op 70/80/90'ees :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:47:
ff westbam (LIVE!!?) checken vanavond

haal dat live maar weg :s en het was niet echt een boeiende avond

Uitspraak van Endfest op vrijdag 26 augustus 2005 om 20:50:
Die Mutron plaat gaat voorlopig niet uit m'n koffer, dus die gaat ook wel mee naar Arnhem Pie

en terecht (y) (y)
Waarschuw beheerder
Beter dat ik niet ben gegaan naar Utrecht dan.
Waarschuw beheerder
Afgezien van het nummer: My Life Of Crime, vind ik Westbam wel zo ontiegelijk hard zuigen :D
(nu krijg ik vast het hele forum op me dak :P)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op zaterdag 27 augustus 2005 om 05:02:
haal dat live maar weg en het was niet echt een boeiende avond

Pfff ik had al niet hoge verwachtingen van meneertje Westbam, maar dat live gebeuren wou ik wel even zien.. komt je daar aan, staat die gewoon plaatjes te draaien :S In het begin draaide die echt vet (die gast kan ook echt wel deglijk mixen).. maar naar mate zijn set vorderde werd het precies zoals ik van hem verwachte, zielloze nep-electro, wat ook erg paste bij het utrechtse dronken studentenpubliek. Hoogtepunt van de avond was nog wel een acid-plaat die Terry Toner draaide.

Uitspraak van B82 op zaterdag 27 augustus 2005 om 11:10:
Afgezien van het nummer: My Life Of Crime, vind ik Westbam wel zo ontiegelijk hard zuigen
(nu krijg ik vast het hele forum op me dak

Denk dat veel mensen het juist met je eens zijn, en voor mij is het gister bevestigd..
Waarschuw beheerder
WestBam - A Practising Maniac At Work is wel een appart album, maar ook niet mijn smaak. tja als ik wist dat hij een dj-set ging doen was ik niet gegaan..
Waarschuw beheerder
Nerds, bij de 70/80/90 party werd er wel goed gedraaid :P

Satisfaction!!
Waarschuw beheerder
faker
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Maar ja, vanavond herkansing @ Rex. Weet iemand of die Sugerfactory beetje vette locatie is?