Partyflock

Forumonderwerp · 703073
8 volgers · 141714x bekeken
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn... Partyflockers met het electro-hart op de juiste plaats! Mensen wiens hartje op hol slaat bij het horen van een setje van Dave Clarke, Anthony Rother of dr. Lektroluv.

LektroLovers laat je horen, en breng je favoriete nummer mee!

Mijn favo op dit moment is "Age" van Anthony Rother.

Of heb jij soms iets beters?
Waarschuw beheerder
Ik ga zeker wel even een kijkje nemen bij de parade, vond het 2 jaar geleden best leuk.
Waarschuw beheerder
komen er nog noemenswaardige acts dan?
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Nee, want ik mag niet draaien op de Best-Beatz-Exposure truck :(
Tzal wel zaad worden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riK™ op maandag 8 augustus 2005 om 14:50:
komen er nog noemenswaardige acts dan?

Geen idee, ik denk het niet neen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op maandag 8 augustus 2005 om 14:48:
vond het 2 jaar geleden best leuk.

ben wel benieuwd wat je er nu van zult vinden hehe :)
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad, ben behoorlijk veranderd in die 2 jaar, vooral op muzikaal gebied. Er zal toch vast wel één leuke kar zijn?
Waarschuw beheerder
donateur
Wordt een koel avondje int paard :woepwoep:
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
avondje bunker dus (y)
Waarschuw beheerder
Zeker weten (Y)
Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
http://www.flashvaults.com/e107_plugins/coppermine_menu/displayimage.php?album=13&pos=2

Iedereen deze al gezien?

Rubber Johnny..
Waarschuw beheerder
Hier wat meer info over die rooftop party.

Zaterdag 13 Augustus / Rooftop Panorama Party / Syncom Data / Pametex & Bas roR / Tako & Loud-E

Phonies,

A.s. Zaterdag 13 Augustus vind de derde editie van de ‘Hoge Wiek’ Rooftop Panorama Party plaats. Op dit feest zullen de dj’s in duovorm elk hun eigen muziek draaien wars van enige hype, maar getrouw aan de roots van de underground house muziek. Hoe divers deze house legacy is zal blijken uit de verschillende stijlen die op het dak zullen klinken. Disco, italo, electro, chicago en techno zullen dit feest niet vreemd zijn. Naast het dj vak beheerst elk van de artiesten ook de kunst van het muziek maken. Zij bezitten de juiste ingredienten voor een hoogstaand feest. Aankomende zaterdag serveren zij muzikale diversiteit op één dak!

LINE-UP

Nukubus & Raoul (Syncom Data / Kaalslag)
Pametex & Bas roR (Clone)
Tako & Loud-E (C-B-S)

Hosts: Mark Boon & Jelle van der Heiden

DATUM: Zaterdag 13 Augustus
TIJD: 16:00u – 23:00u
TOEGANG: Gratis

Het ‘Hoge Wiek’ flatgebouw bevindt zich aan de Oostmolenwerf, tegenover het Havenziekenhuis nabij Metrostation Oostplein. Met de auto bereik je het gebouw via de Maasboulevard richting het centrum, en neem je de eerst afslag na Tropicana. Dit feest vind overdag plaats. Wanneer het dak vol is gaan de toegangsdeuren dicht. Kom dus op tijd.

Consumpties zijn €1,- (bier/wijn/fris). Je mag eigen drank meenemen, maar glaswerk is niet toegestaan op het dak.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik had het expres niet hier geplaatst Sacha
Waarschuw beheerder
Hoezo? Er zijn vrij weinig mensen hier in dit topic.
Waarschuw beheerder
ik vind informatie altijd wel handig hoor :yes:

Waarschuw beheerder
Damn! Kunnen ze dat feestje in 't Paard niet op een andere datum gooien :(

Wel een van de gaafste lokaties die ik ken (y)
Waarschuw beheerder
ja, wat kan mij het eigelijk ook verrotte. een leeg dak en lege dystopia is ook geen poepgat aan
Waarschuw beheerder
Wat is er nog meer dan Jordy?

Waarschuw beheerder
Endfest draait in de kleine zaal in Doornroosje. FF supporten dus. Luciano in de grote zaal. (Staat nog HOOG op m'n verlanglijstje)

Wordt nog kiezen dus ...

Waarschuw beheerder
Ik hoorde vanmiddag dat ik zaterdag waarschijnlijk vrij heb (voor het eerst in drie jaar ofzo) dus dat dakterras feestje lijkt me een zeer interessante optie voor de Dystopia pre-party (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 augustus 2005 om 18:47:
Ik hoorde vanmiddag dat ik zaterdag waarschijnlijk vrij heb (voor het eerst in drie jaar ofzo) dus dat dakterras feestje lijkt me een zeer interessante optie voor de Dystopia pre-party

Kijk eens aan, het gaat nog gezellig worden!
Waarschuw beheerder
is er nog wat te doen in zoetermeer vanavond? :bounce: ..:/|?
Waarschuw beheerder
Denk het niet nee.
Waarschuw beheerder
saai zeg
Waarschuw beheerder
Is er geen bierfestijn bij jou dan?

:P
Waarschuw beheerder
nee, zoetermeer roeleerd man
Waarschuw beheerder
Sinds wanneer?
Waarschuw beheerder
sind de spetters natuurlijk!!
Waarschuw beheerder
Dat was inderdaad erg rulerend :x
Waarschuw beheerder
donateur
Phoe dan moet PIE zkr nog loco meemaken! Dat is helemaal geweldig :D
Waarschuw beheerder
Niks loco, Estupendo is de shit! :bounce: :cocktail:
Waarschuw beheerder
Oja Estupendo inderdaad, daar laten we Jeff Mills makkelijk voor lopen he Paul ;P
Waarschuw beheerder
Jeff Mills is een mietje vergeleken bij de huis-dj van Estupendo.

Hoe die gast 'Toeter op mijn waterscooter' veilloos mixt met een dikke vette bubbling-beat, ongekend gewoon :jaja:

Waarschuw beheerder
Geniaal idd.
Waarschuw beheerder
donateur
Ahh Jordi kent hem ook gewoon :o

Waarschuw beheerder
:x
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Waarschuw beheerder
Heb ergg veel zin in dat dakterrasfeestje ... Dystopia is nog even een twijfelgevalletje ... maar ja, ligt wel op de route van de terugweg ;)
Waarschuw beheerder
Vanuit R'dam ben je zo in Den Haag inderdaad :)

Waarschuw beheerder
Ik heb hier trouwens onenigheid met m'n broeder. Hij wil naar de Asta (Pappa, Numf, C-Jay) Ik wil daar eigenlijk ook wel heen, maar goed, Dystopia is Dystopia :)

In ieder geval, zaterdagavond Den Haag :D
Waarschuw beheerder
Dystopia gaat boven alle joh ;)
Waarschuw beheerder
ik ben weer eens aan het verdwalen op interne.. en ben op een japanse electro site terecht gekomen waar gewoon COVOX (gamyboy) en Jackal & Hyde naast elkaar genoemt worden :lief: ze snappen het daar in japan :yes: vind ik echt geweldig!!
Waarschuw beheerder
Ze snappen het dus duidelijk niet in Japan:s
Waarschuw beheerder
hehe, strakste opmerking om 6.55 door Ernesto :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heinrich op dinsdag 9 augustus 2005 om 06:55:
Ze snappen het dus duidelijk niet in Japan

:D tuurlijk wel, het is te vet dat ze het ene 'uiterste' naast het andere 'uiterste' zetten. En kwam o.a op die site (worsmile) via de site van Buffalo Frequency van Spinks, Kalbata en The Dexorcist. Omdat Spinks ooit een japanse tour had en dat door o.a. Worsmile georganiceerd was. En op de cite van Worsmile word op de zelfde pagina ook nog UR genoemt en bijv. MARCO BERNARDI, een jonge electro producer uit engeland als ik het goed heb. zo kom je toch wat namen tegen die totaal niks met elkaar te maken hebben. dat geeft mij misschien niet zo een bevooroordeeld gevoel. En trouwens, Japan heeft wel wat voor de electro wereld betekent, maar word een beetje onderuit geschoffeld door detroit, omdat het daar ooit begonnen zou zijn. Maar ik noem nu een Logic System met het album Logic, Released: 1981! pure electro uit Japan! neem de plaat Unit :respect: volgens mij heb ik IF hem weleens horen draaien. Maar je hoord er eigelijk niemand over.. en daarnaast een gameboy koop je tegenwoordig voor 10euro een 808 voor veeel euro's en volgens mij is het moeilijker een vette sound uit een gameboy te halen dan uit een 808, alleen daar betaal je een gods vermogen voor. het is natuurlijk appels met peren vergelijken maar je maakt er allebei muziek mee en je bent met een gameboy net ze creatief bezig dan met een 808.. en daar ligt mijn respect voor gameboy muziek, en dus voor die japanse site die het beide naast elkaar zet:D

en daarnaast kom je ook nog een leuke Silicon Scally act tegen

Silicon Scally Live at TEBP Vol.11 << link REAL PLAYER bestand
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JOHN STARLIGHT VINYL No.1- FRESH (television records #023)

Catching the last waves of the ever-pleasing summer breeze this elbow-raiser surely has
all what it takes to shake the legs of a demanding crowd. Straight forward in its beat
construction and completely in-your-face!

In the stores by August 15th 2005

A1: John Starlight - Fresh
B1: John Starlight - Fresh (Steve Barnes Remix)

JOHN STARLIGHT VINYL No.2 - Shadowbreaker (boyz noise records #004)

Another spin off from the acclaimed hit album "Rip It" Album. This bass pumping,
steamrolling track will be re-released together with a high octane remix by boyz noise.

Out in september 2005

A1: John Starlight - Shadowbreaker
B1: John Starlight - Shadowbraker (Boys Noize Remix)

zijn wel twee hele vette tracks van John starlight :yes:
Waarschuw beheerder
Je hebt ze al? :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja het orgineel van Shadowbreaker en Fresh zijn uitgebracht op Rit It!! het zijn ook re-release + remixen
Waarschuw beheerder
Loos ;P