Partyflock

Forumonderwerp · 703073
8 volgers · 140052x bekeken
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn... Partyflockers met het electro-hart op de juiste plaats! Mensen wiens hartje op hol slaat bij het horen van een setje van Dave Clarke, Anthony Rother of dr. Lektroluv.

LektroLovers laat je horen, en breng je favoriete nummer mee!

Mijn favo op dit moment is "Age" van Anthony Rother.

Of heb jij soms iets beters?
Waarschuw beheerder
B-82 -> nah ziet er niet zo spannend uit die line-up.

Ik weet wel dat er altijd wat bijzonders moet draaien om het voor mij echt de moeite waard te maken. Naar een electro feest gaan om dat er een electro feest is doe ik niet.
Waarschuw beheerder
Jesse Voorn
Jan Liefhebber (OVB)
Darko Esser
Kid Goesting (OVB)
Kafka
Hansz
Joris
Nils
Sentinel
Jaz Millinx
Endfest
Morgan Brancato
Degi
Dan-D
Pawel (polen)

ons 1 jarig bestaan.... we zijn nog bezig met wat andere.....
op 9 sept.... en dit allemaal op 1 area en in 6 uur.... one big dj trash...
iemand intresse nog?? hahaha PM dan maar LOL
Waarschuw beheerder
Ik wil meer electrobass, niets anders, geen slappe aftreksels en lauwe net niet muziek, gewoon dikke opgepompte 808 beats, scheurende synths en gemene vocoders... Hoop echt dat Stereolize met een dikke line up komt, verwacht het wel, check die line ups van voorgaande jaren maar... 3 dagen zieke shit!

www.stereolize.org
Waarschuw beheerder
En ben ook benieuwd naar die shit in Düsseldorf, heb je Larry al gemailt, Ernesto?
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op woensdag 20 juli 2005 om 20:52:
of drexpieya of ectomorpieh of 13 ural piekators op superpietcher
wat een insPIEratie op een woensdagavond

:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op woensdag 20 juli 2005 om 22:22:
B-82 -> nah ziet er niet zo spannend uit die line-up.

Ik weet wel dat er altijd wat bijzonders moet draaien om het voor mij echt de moeite waard te maken. Naar een electro feest gaan om dat er een electro feest is doe ik niet.

Nee, ik eigenlijk ook niet, maar Willem en ik zijn beide toe aan afleiding :P
En ik dan het liefst met harde muziek en (te) veel alcohol (dystopia flashback :P )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heinrich op woensdag 20 juli 2005 om 21:36:
Over dat feest van Electronation twijfel ik niet eens om wel te gaan wat een klote line up behalve SE allemaal wannebee electro dj's.

Mja, heb je wel gelijk in.
Hmm, kdenk dattik morgen maar eens effe wat verse platen bij Clone gaat scoren :) Wat zijn jou laatste aankopen?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 22:48:
En ik dan het liefst met harde muziek en (te) veel alcohol (dystopia flashback :P

:x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:00:
@ JulianDj aka Mark aka Nijntje aka B-82: D'r is genoeg gezegd over dat Electronation feestje. Lineup is gewoon te ernstig. (op Sandrien en Steve na, ze draaien idd. te kort)

Opzich zou ik toch best willen gaan, maar dan moet ik wel vervoer hebben, kheb geen zin om te treinen.

Klopt, de treinreis is te vermoeiend om die line-up mee te maken ook.
Mja, maar kheb toch nog zin om te feesten bij Willem :)
Waarschuw beheerder
Luister de nieuwe Beta Evers, 'Don't be Afraid' nog een x als je morgen bij Clone bent Mark .... wellicht raak je toch nog net zo verslaafd aan dat nummer als mij ;)
Waarschuw beheerder
Zag op Clone staat dat Serge er in iedergeval draait en op een andere site dat Aux 88 7, 8 en 9 oktober in Europa zijn, dus als Aux 88 dus waar is wat ik wel verwacht omdat Keith Tucker er de afgelopen 2 edities heeft gestaan, wordt het een sowiesootje...

Check die site echt elke dag of er al iets bekend is...

:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 20 juli 2005 om 22:50:

SLET! Kheb je godverdomme niet EEN keer zien dansen (uberhaupt andere bewegingen maken dan je bierflesje optille naar je muil was er niet eens bij :P zeker bij mij niet)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 22:51:
Klopt, de treinreis is te vermoeiend om die line-up mee te maken ook.

Ik zit ook sterk te twijfelen Mark ... probeer nog een gastenlijstplek te regelen, maar heb er een hard hoofd in (en sets van 40 min. zijn niet cool) ...

... is er geen ander lekker feestje waar we anders heen kunnen gaan (in A'dam volgens mij niet echt)?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 22:53:
SLET! Kheb je godverdomme niet EEN keer zien dansen (uberhaupt andere bewegingen maken dan je bierflesje optille naar je muil was er niet eens bij :P zeker bij mij

Ik heb me uiterst vermaakt bij het kijken naar jouw act :x

;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endfest op woensdag 20 juli 2005 om 22:54:
Ik zit ook sterk te twijfelen Mark ... probeer nog een gastenlijstplek te regelen, maar heb er een hard hoofd in (en sets van 40 min. zijn niet cool) ...

... is er geen ander lekker feestje waar we anders heen kunnen gaan (in A'dam volgens mij niet echt)?

Hmm, dit weekend niet echt :S Sinds de Stubnitz houd ik geen agenda's meer bij. Te druk gehad met school en werk, en nu ik weer tijd heb kom ik erachter dat er allemaal leuke dingen zijn geweest zoals 5 Days Off en nu is in Belgie zo'n 10 Days Off achtig gebeuren toch?

Wat betreft die Beta Evers, dat gaat em niet worden hoor.
Kga wat standaard spul kopen denkik, in ieder geval Suburban Knight - Art Of Stalking en een duistere darkwave/electro plaat van Vidrio.
Waarschuw beheerder
niemand intresse in de line up :( :( :( hahahahahah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van justinkees op woensdag 20 juli 2005 om 22:41:
Ik wil meer electrobass, niets anders, geen slappe aftreksels en lauwe net niet muziek, gewoon dikke opgepompte 808 beats, scheurende synths en gemene vocoders... Hoop echt dat Stereolize met een dikke line up komt, verwacht het wel, check die line ups van voorgaande jaren maar... 3 dagen zieke shit!

www.stereolize.org

Leuk, een (live)set van Egyptian Lover te downen daar :)
Alleen gaat iemand me zeker wel vertellen hoe je zo'n bestand gaat veranderen naar een Winamp bestand toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hazeleger op woensdag 20 juli 2005 om 22:59:
niemand intresse in de line up hahahahahah

Wanneer is dat feest dan? Kid Goesting wil ik wel een keer zioen/horen. Nog nooit meegemaakt.
Maarem..wie de fok is Endfest?? :S

Waarschuw beheerder
Kid Goesting heeft mij dit jaar al twee keer niet weten te overtuigen. Op Free your Mind niet en op Neon Tokyo niet. Hij begint altijd lekker, maar daarna speelt ie toch iets te veel in op het publiek zonder z'n eigen ding te doen.

Wel relaxede gast trouwens :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 22:58:
duistere darkwave/electro plaat van Vidrio

Glass Slavery toevallig? In dat geval, vette keus ;)
Waarschuw beheerder
Ach, draaien wat het publiek wil vind ik echt niet altijd een slechte eigenschap hoor. Integendeel zelfs soms! Harder of zachter gaan, meer of minder (geen) hitjes draaien. Kvind het best prima :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 23:00:
wie de fok is Endfest??

Kerel moet je daar niet tussen zetten bij zo'n 1-jarig jubileum, dikke kneus. Weet nooit wat ie wil. Dan weer bootybass, dan weer acid, dan weer italo, dan weer electro, dan toch weer techno, dan weer chicago house ... geen touw aan vast te knopen ... ophangen dat soort volk.
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
tenzij je tussen fout publiek staat
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endfest op woensdag 20 juli 2005 om 23:04:
Glass Slavery toevallig? In dat geval, vette keus

:D

Tip mij trouwens nog eens wat betreft rauwere en harde electro, want ik ben er pas 4/5 maanden bekend mee.

Trouwens, wat betreft een BBQ, misschien een dagje/avondje plannen dat het weer goed is, en dan neemt iedereen fijne muziek mee, en we maken een potje voor de boodschappen, biertje/roseetje d'rbij, niks mis mee lijkt mij zo :)
Onze tuin is wel redelijk groot, niet gigantisch, maar kweet niet of men wel naar het wonderschone Vlaardingen willen komen :P
Waarschuw beheerder
[quote element=message id=14559665]{element is niet toegankelijk}Kerel moet je daar niet tussen zetten bij zo'n 1-jarig jubileum, dikke kneus. Weet nooit wat ie wil. Dan weer bootybass, dan weer acid, dan weer italo, dan weer electro, dan toch weer techno, dan weer chicago house ...quote]

...Dan weer de hele reeks Offensive records platen van DJ Paul met o.a. het nummer POGO-action :P

Waarschuw beheerder
En dan heeft ie weer een of andere rare Oost-Duitser bij zich ;)
Waarschuw beheerder
Trouwens, voor de liefhebbers is er vrijdag in Rotterdam een leuk acid/dram'n'bass/breakcore/noise feestje in Crooswijk georganiseerd door Ketacore.
http://www.ketacore.com/

Helaas kan ik geen voorbeelden v/d muziek geven, en de line-up is ook nog onbekend. Mja, echt veel weet ik dus nog niet :$ Maar ik ga WEL!!
Waarschuw beheerder
Nahja, hier wat geluidjes bij de MP3 sectie, die je zou kunnen verwachten op het feest:
http://www.anti-narcose-records.com/

En vergeet The Scooter Tribute CD niet!!
http://www.smerk.ca/
Click bij 'RECORDS' en geniet!!
Waarschuw beheerder
Kid vind ik zelf wel lekker, ook een aardige dj om mee te maken... gewoon kid = kid...... en Endfest?? heb ik die geboekt.... zal wel een fout gemaakt hebben..... jammer dat I-G en TLR in buitenland zitten...... :( maarja... 9 sept gaan we er een feestje van maken in Arnhem
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 20 juli 2005 om 19:28:
Dit is trouwens het enige dat ik op Extrema heb gezien, het strand voor en naast de electrotent en de electrotent zelf. En de hele tijd dat uitzicht op de rest van het festival

was een leuk uitzicht ja :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endfest op woensdag 20 juli 2005 om 19:45:
In het kader line-up ... zou ik dan graag Spacid uit België willen horen draaien

spacid schopt zwaar kont!!! die gast kan echt wel draaien! dikke scratches...

in februari in gent gehoord..

wat een avondje (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 22:48:
Nee, ik eigenlijk ook niet, maar Willem en ik zijn beide toe aan afleiding
En ik dan het liefst met harde muziek en (te) veel alcohol (dystopia flashback )

dan zou ik lekker 3 weekjes wachten....
Waarschuw beheerder
op?...
Waarschuw beheerder
dystopia!!!! :D :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 23:09:
Trouwens, wat betreft een BBQ, misschien een dagje/avondje plannen dat het weer goed is, en dan neemt iedereen fijne muziek mee, en we maken een potje voor de boodschappen, biertje/roseetje d'rbij, niks mis mee lijkt mij zo

Draaitafeltjes / cd-spelers neerzetten, PIE zijn 909 mee, veel pint :bier: en vlees :9

Goed plan dude (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op woensdag 20 juli 2005 om 23:32:
Uitspraak van B-82 op woensdag 20 juli 2005 om 23:09:
Trouwens, wat betreft een BBQ, misschien een dagje/avondje plannen dat het weer goed is, en dan neemt iedereen fijne muziek mee, en we maken een potje voor de boodschappen, biertje/roseetje d'rbij, niks mis mee lijkt mij zo
Draaitafeltjes / cd-spelers neerzetten, PIE zijn 909 mee, veel pint en vlees

Goed plan dude

klinkt verrekte gezellig!

ik ben vanaf morgen 3 weken vrij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 23:09:
Tip mij trouwens nog eens wat betreft rauwere en harde electro, want ik ben er pas 4/5 maanden bekend mee.

Niet nieuw, wel rauw (en volgens mij bij Clone op voorraad)...

Erik Travis - The other side of space (Metroplex)
The Unknown DJ & DJ Slip - X-Men (X-Files)
The Aquanauts - Spawn (UR)

Wat betreft die BBQ, goed plan.
Waarschuw beheerder
mag ik ook mijn INMIDDELS TWEE koffers mee nemen??
Waarschuw beheerder
Als er ijskoud HertogJan bier in zit wel ja, platen van Miss Klitten en The Ha(c)kker zijn niet welkom :P

Geintjuh Pieter ;)
Waarschuw beheerder
http://mark-1982.hyves.nl/index.php?l3=ph&l4=show&mediainmediaalbum_id=13627760
Waarschuw beheerder
Of zullen Pie bij het lijstje neerzetten?? en Endfest afvoeren :P :P :P

Waarschuw beheerder
Endfest Vs. Pie Featuring Ernesto (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 20 juli 2005 om 23:36:
Als er ijskoud HertogJan bier in zit wel ja, platen van Miss Klitten en The Ha(c)kker zijn niet welkom

Geintjuh Pieter

niks geintje! :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Of alleen Ernesto vocaal :) Opsoute met die andere twee zwabbers :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riK™ op woensdag 20 juli 2005 om 23:38:
Als er ijskoud HertogJan bier in zit wel ja, platen van Miss Klitten en The Ha(c)kker zijn niet welkom

Geintjuh Pieter

niks geintje! laatste aanpassing 20 juli 2005 23:39

Nee, eigenlijk ben ik BLOEDserieus
Waarschuw beheerder
Ernesto solo!! ik ben voor :9
Waarschuw beheerder
weet ik...je wist niet eens dat miss kittin uit frankrijk kwam, dus ik neem je heel serieus nu :yes:
Waarschuw beheerder
haha, dat was idd flink kansloos vanmiddag :P Je suis une loserrrr