THE MASTER AVRIL MIXTAPE <<<<<<
Avril is een franse electro band. de 'mix' hier boven is een platen selectie van Fred Avril. Hele vage muziek maar erg mooi moet je echt ff horen
Avril stond op 05 days Off dit jaar, en daar was ik bij
www.avril-members-only.comlaatste aanpassing 3 oktober 2004 20:22
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 20:29
ik heb ze ook gezien op 5 days off
was wel aardig ja
PlE citeer 3 oktober 2004 20:36
ja ik vond het erg cool, het leukste van die avond
maar deze download is niet alleen met nummer van hun, er staan echt hele aparte dingen op
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 20:42
was dat de Garnier avond ja he?
PlE citeer 3 oktober 2004 20:53
yep
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 20:56
dan vond ik de Youngsters en Garnier toch wel wat leuker moet ik eerlijk bekennen
PlE citeer 3 oktober 2004 20:58
the youngsters had ik op diesel :u: music festival gezien, en toen waren ze 2x zo goed
garnier, tja qua producer 10x beter dan die avond
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 21:01
youngsters heb ik op diesel u music moeten missen helaas
garnier hoorde ik voor het eerst op een feest op 5 days off, dus ik vond het helemaal geweldig
PlE citeer 3 oktober 2004 21:03
ik ook!!
maar mijn verwachtingen lagen wat hoger denk...het was wel goed hoor, maar nirvana hoef ik niet te horen o.a.
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 21:30
dat vond ik zwaar vet juist maar ik heb zowiezo een zwak voor die plaat, ik luister reglmatig die set nog thuis en hij blijft vet
aan het einde nog Octave One - Blackwater
PlE citeer 3 oktober 2004 21:55
ja iedereen heeft een zwakte voor die plaat, daarom een beetje simple om die te draaien
Octave One - Blackwater
ja leuk....maar kom eens met wat nieuws, al die voorgekauwen platen. en dat door een dj als Laurent Garnier
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 22:18
ja oke maar soms is het gewoon een goed moment om hem toch te draaien,
maar over de plaatkeuze van Garnier heb ik helemaal geen negatief woord te zeggen. Ik heb erg veel sets van hem en ik hoor hem weinig dezelfde platen draaien. Ik vind zijn platenkeuze erg evt altijd, soms ook gewoon een swingende jazzplaat, daar kun je me altijd voor wakker maken
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 22:19
laten we weer ontopic gaan btw
ELECTRO..
PlE citeer 3 oktober 2004 22:29
laurent garnier heeft ook goeie electro producties
PlE citeer 4 oktober 2004 22:26
monkeyshop - niagare
super plaat!!!! echt één van de beste op dit moment, zaxxon draaide deze op profiles nadat hij officieel moet stoppen laatste aanpassing 4 oktober 2004 22:27
PlE citeer 4 oktober 2004 22:57
trouwens Monkeyshop bestaat uit:
Luke Eargoggle & Rutherford
die eerste is wel bekend van meer electro platen
check:
www.eargoggle.com/laatste aanpassing 4 oktober 2004 22:59
ik kwam dit tegen vond ik wel grappig, volgens mij konden wel elkaar toen niet eens