Partyflock

Forumonderwerp · 703073
8 volgers · 134686x bekeken
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn... Partyflockers met het electro-hart op de juiste plaats! Mensen wiens hartje op hol slaat bij het horen van een setje van Dave Clarke, Anthony Rother of dr. Lektroluv.

LektroLovers laat je horen, en breng je favoriete nummer mee!

Mijn favo op dit moment is "Age" van Anthony Rother.

Of heb jij soms iets beters?
Waarschuw beheerder
wow is zeker vet ja!
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
ik ben officeel afgeknapt op detroit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 18:38:

Wouskadet!
Waarschuw beheerder
Tering de UR set is nu 10 minuten bezig hiero, fenomenaal :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 18:38:

:O en wat is jouw officiele HELE goede reden daarvoor dan??
Waarschuw beheerder
Cultuurbarbaar :P
Waarschuw beheerder
beheurlijk ja... :@
Waarschuw beheerder
ik heb wel respect voor detroit hoor...en ik maak geen vrienden als ik het hier ga uitleggen :D

Octave One - I Believe
vind ik wel een super plaat bijv.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Cultuurbarbaar

:D rare
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 18:54:
ik heb wel respect voor detroit hoor...en ik maak geen vrienden als ik het hier ga uitleggen

Het is een kwestie van smaak daar komt het op neer.

*kan er eigenlijk nog steeds niet bij*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
smaak...ik hou echt van alles, maar we houden het op smaakverschil ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 19:02:
maak...ik hou echt van alles, maar we houden het op smaakverschil ja

lijkt me wel de meest logische verklaring idd of heb je er een andere reden voor?

mag je best zeggen hoor...kunnen we wel hebben :P

ieder ze ding toch? :)
Waarschuw beheerder
Heb het al vaak genoeg met de knakker erover gehad, gelukkig houden van genoeg dezelfde dingen :)
Waarschuw beheerder
ja ik heb het hier al eens in het topic gezegt geloof ik, ik ga het even opzoeken...(waar begin ik aan ... volgens mij was het ergens in het begin van dit topic)
Waarschuw beheerder
THE MASTER AVRIL MIXTAPE <<<<<<

Avril is een franse electro band. de 'mix' hier boven is een platen selectie van Fred Avril. Hele vage muziek maar erg mooi moet je echt ff horen

Avril stond op 05 days Off dit jaar, en daar was ik bij

www.avril-members-only.comlaatste aanpassing 3 oktober 2004 20:22

MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 20:29
ik heb ze ook gezien op 5 days off
was wel aardig ja
PlE citeer 3 oktober 2004 20:36
ja ik vond het erg cool, het leukste van die avond

maar deze download is niet alleen met nummer van hun, er staan echt hele aparte dingen op
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 20:42
was dat de Garnier avond ja he?
PlE citeer 3 oktober 2004 20:53
yep
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 20:56
dan vond ik de Youngsters en Garnier toch wel wat leuker moet ik eerlijk bekennen
PlE citeer 3 oktober 2004 20:58
the youngsters had ik op diesel :u: music festival gezien, en toen waren ze 2x zo goed

garnier, tja qua producer 10x beter dan die avond
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 21:01
youngsters heb ik op diesel u music moeten missen helaas
garnier hoorde ik voor het eerst op een feest op 5 days off, dus ik vond het helemaal geweldig
PlE citeer 3 oktober 2004 21:03
ik ook!!

maar mijn verwachtingen lagen wat hoger denk...het was wel goed hoor, maar nirvana hoef ik niet te horen o.a.
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 21:30
dat vond ik zwaar vet juist maar ik heb zowiezo een zwak voor die plaat, ik luister reglmatig die set nog thuis en hij blijft vet

aan het einde nog Octave One - Blackwater
PlE citeer 3 oktober 2004 21:55
ja iedereen heeft een zwakte voor die plaat, daarom een beetje simple om die te draaien

Octave One - Blackwater

ja leuk....maar kom eens met wat nieuws, al die voorgekauwen platen. en dat door een dj als Laurent Garnier
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 22:18
ja oke maar soms is het gewoon een goed moment om hem toch te draaien,

maar over de plaatkeuze van Garnier heb ik helemaal geen negatief woord te zeggen. Ik heb erg veel sets van hem en ik hoor hem weinig dezelfde platen draaien. Ik vind zijn platenkeuze erg evt altijd, soms ook gewoon een swingende jazzplaat, daar kun je me altijd voor wakker maken
MoerSauzert citeer 3 oktober 2004 22:19
laten we weer ontopic gaan btw

ELECTRO..
PlE citeer 3 oktober 2004 22:29
laurent garnier heeft ook goeie electro producties
PlE citeer 4 oktober 2004 22:26
monkeyshop - niagare

super plaat!!!! echt één van de beste op dit moment, zaxxon draaide deze op profiles nadat hij officieel moet stoppen laatste aanpassing 4 oktober 2004 22:27

PlE citeer 4 oktober 2004 22:57
trouwens Monkeyshop bestaat uit:

Luke Eargoggle & Rutherford

die eerste is wel bekend van meer electro platen

check:

www.eargoggle.com/laatste aanpassing 4 oktober 2004 22:59

ik kwam dit tegen vond ik wel grappig, volgens mij konden wel elkaar toen niet eens :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 19:16:
ik kwam dit tegen vond ik wel grappig, volgens mij konden wel elkaar toen niet eens

Hij was toen al een beetje verliefd op je :bloos:
Waarschuw beheerder
De totstandkoming en geschiedenis van een lange liefdesrelatie tussen pie en moersauzert, ik moet bijna een traantje wegpinken :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pie het was toch iets van kaal en zonder emoties teveel nadruk op de term man machine?
Waarschuw beheerder
die set van avrnil vond ik ook zeker wel het vetste van die avond :D

wat was dat stoer..met dat apparaat waar die tonen uit komen (was het eerste apparaat waar electrische geluiden uit komen geloof ik...)

stond daar vooraan te springen en te schreeuwen (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heinrich op woensdag 8 juni 2005 om 19:32:
Pie het was toch iets van kaal en zonder emoties teveel nadruk op de term man machine?

zaterdag meeten in rdam? weet de weg niet naar die stubnitz enzo....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van riK™ op woensdag 8 juni 2005 om 19:33:
weet de weg niet naar die stubnitz enzo....

Is niet zo moeilijk. Gewoon vlak naast de Erasmusbrug
Waarschuw beheerder
Naast het Luxor, Halte Wilhelminaplein met de metro.

Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 19:16:
ik kwam dit tegen vond ik wel grappig, volgens mij konden wel elkaar toen niet eens

Haha nee idd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 8 juni 2005 om 12:34:
Maar nu weet ik eigenlijk nog niet wie jij bent. Heb ik of Paul je aangesproken toen? Of heb ik met jou staan praten bij die tafel waar dat tuig aant blowen was? Nou weet ik het allemaal niet meer zo goed :P Kheb ook zoveel mensen aangesproken :D

Euhhh jij was weer met Emile toen op Dopplereffekt. Dat ineens iedereen elkaar weer tegen kwam in die shoarmatent en vervolgens de rest van de bezoekers met elkaar op de vuist ging.
Waarschuw beheerder
Klinkt gezellig (Y)
Waarschuw beheerder

zoiets heb ik gezegt ja...over de artiest die zijn apparaat kent enzo...maar daarnaast heb ik ook andere dingen gezegt, ook over wat ik wel kan waarderen van detroit...

maar waar het in kort ook op neer komt is...detroit is altijd goed...de rest is altijd kut...dat is niet mijn kijk op muziek...er is zoveel meer dan detroit...detroit word een beetje overschat tegenover andere stylen.

niks tegen detroit
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DK079 op woensdag 8 juni 2005 om 19:36:
Is niet zo moeilijk. Gewoon vlak naast de Erasmusbrug

ik weet alleen CS te vinden omdat ik daar uitstap 8)

zou niet weten hoe ik daar moet komen dan hehe, maar zal wel goed komen...
Waarschuw beheerder
Ja is goed meeten op CS
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 19:43:
maar waar het in kort ook op neer komt is...detroit is altijd goed...de rest is altijd kut...dat is niet mijn kijk op muziek...er is zoveel meer dan detroit...detroit word een beetje overschat tegenover andere stylen.

niks tegen detroit

ok :) (Y)
Waarschuw beheerder
Op CS de Erasmuslijn pakken (blauw dacht ik) en dan de 4e halte eruit. Als je dan het metrostation uitkomt zie je als het goed is de boot schuinrechts voor je :)
Waarschuw beheerder
donateur
En anders is het gewoon lopen naar die hele grote brug die uitsteekt :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 8 juni 2005 om 19:47:
Op CS de Erasmuslijn pakken (blauw dacht ik) en dan de 4e halte eruit. Als je dan het metrostation uitkomt zie je als het goed is de boot schuinrechts voor je

tnx! :)

Uitspraak van Heinrich op woensdag 8 juni 2005 om 19:44:
Ja is goed meeten op CS

maar ik heb al een gids ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

zoiets heb ik gezegt ja...over de artiest die zijn apparaat kent enzo...maar daarnaast heb ik ook andere dingen gezegt, ook over wat ik wel kan waarderen van detroit...

niks tegen detroit

Oke zo een instelling heb ik weer niet maar er zijn bepaalde stylen dat ik denk nee dit is geen muziek meer of hier ontbreekt orginaliteit en creativiteit. Dan heb je ook nog dat sommige stijlen je gewoon niet raken maar andere weer juist wel.
Waarschuw beheerder

niks tegen detroit

Euhmmm tja aan de andere kant......ik doe echt hard mijn best om qua Electro ook iets anders echt leuk te vinden dan Detroit. En ik vind het eigenlijk best wel lastig om iets te vinden wat er aan kan tippen.

Tja Techno is een ander verhaal. Dat maakten ze 15 jaar geleden bij mij om de hoek al net zo goedsd.
Waarschuw beheerder
ik doe echt hard mijn best om qua Electro ook iets anders echt leuk te vinden dan Detroit. En ik vind het eigenlijk best wel lastig om iets te vinden wat er aan kan tippen.

hier leef ik voor :yes: :D ik heb soms het gevoel dat mensen gek van mij worden om het feit dat ik ze altijd muziek wil laten horen, het liefst iets waar ze nog niet van gehoord hebben 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op woensdag 8 juni 2005 om 20:18:
Euhmmm tja aan de andere kant......ik doe echt hard mijn best om qua Electro ook iets anders echt leuk te vinden dan Detroit. En ik vind het eigenlijk best wel lastig om iets te vinden wat er aan kan tippen.

de hague!
Waarschuw beheerder
de hague!

zekers

o.a. :p
Waarschuw beheerder
he PIE zit jij trouwens niet op slsk 8)?
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op woensdag 8 juni 2005 om 19:42:
Uitspraak van Julian DJ aka Nijntjenz op woensdag 8 juni 2005 om 12:34:
Maar nu weet ik eigenlijk nog niet wie jij bent. Heb ik of Paul je aangesproken toen? Of heb ik met jou staan praten bij die tafel waar dat tuig aant blowen was? Nou weet ik het allemaal niet meer zo goed Kheb ook zoveel mensen aangesproken

Euhhh jij was weer met Emile toen op Dopplereffekt. Dat ineens iedereen elkaar weer tegen kwam in die shoarmatent en vervolgens de rest van de bezoekers met elkaar op de vuist ging.

Uhmm, ja dat klopt :D Jij bent toch ook Bla van het Kraakpiep forum? Alleen weet ik je echte naam nu weer niet :P
En je stelde me nog voor aan je broer en (achter)neef die eerst in Vlaardingen had gewoond toch? En owja! JE ging je speciale danse voordoen ofzo haha :D Twas gezellig ja (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van riK™ op woensdag 8 juni 2005 om 20:30:
de hague!

Bunker is zeker waardige electro (Y)
Waarschuw beheerder
he PIE zit jij trouwens niet op slsk

zo af en toe, ik zit nu meer op emule
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 21:37:
zo af en toe, ik zit nu meer op emule

emule...ok..is dat net zoiets?

beter dan slsk?
Waarschuw beheerder
slsk vind ik relaxt om hele albums te downloaden, emule voor de wat exclusivere dingen, maar met emule moet je geduld hebben want daar heb je altijd wachtrijen

als ik het één niet vind bij emule dan zoek ik het bij slsk
Waarschuw beheerder
ah ok :)

dan ga ik de moeite niet nemen iig...

maar kan ik jou dan niet toevoegen op slsk?
Waarschuw beheerder
jawel ik ben PIE geloof ik :D, alleen zit er nu niet op, heb hem wel aanstaan trouwens

Waarschuw beheerder
Albums downloaden :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 20:26:
hier leef ik voor :yes: :D ik heb soms het gevoel dat mensen gek van mij worden om het feit dat ik ze altijd muziek wil laten horen, het liefst iets waar ze nog niet van gehoord hebben 8)

Ik ken nog zo'n gek :$

Uitspraak van B82 op woensdag 8 juni 2005 om 20:46:
Uhmm, ja dat klopt :D Jij bent toch ook Bla van het Kraakpiep forum? Alleen weet ik je echte naam nu weer niet :P
En je stelde me nog voor aan je broer en (achter)neef die eerst in Vlaardingen had gewoond toch? En owja! JE ging je speciale danse voordoen ofzo haha :D Twas gezellig ja (Y)

HET speciale dansje(Y), alleen niet voor Electro feesten.

Maar er kwam op Novalectra iemand naar me toe die zei "ik zag iemand in een beetje aparte stijl dansen en ik dacht al dat jij het was" :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op woensdag 8 juni 2005 om 21:57:
jawel ik ben PIE geloof ik , alleen zit er nu niet op, heb hem wel aanstaan trouwens

PIE toegevoegd, maar niet herkend volgens mij...staat iig off en geen hoeveelheid bestanden erachter :) zal wel....