Partyflock

Forumonderwerp · 703073
8 volgers · 140287x bekeken
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn... Partyflockers met het electro-hart op de juiste plaats! Mensen wiens hartje op hol slaat bij het horen van een setje van Dave Clarke, Anthony Rother of dr. Lektroluv.

LektroLovers laat je horen, en breng je favoriete nummer mee!

Mijn favo op dit moment is "Age" van Anthony Rother.

Of heb jij soms iets beters?
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
Jeroen Tell, Lo-Bat, Goto80 @ Ekko, Utrecht
C-men presents vj launch

I was asked to host a night, based on people in the field I'm active in, both visually and musically.
So, what else to honour then our beloved chipcommunity ? So, some calls and mails from polar_b
and me later, the line-up was complete... With a very special live-set from.......

artists: visuals:
otromatic 🇫🇷
gieskes 🇳🇱
the c-men 🇳🇱

music:
lo-bat 🇧🇪
goto 80 🇸🇪
jeroen tel 🇳🇱

dj:

venue: EKKO, Bemuurde Weerd 3, UTRECHT, Netherlands

more info: http://www.vjlaunch.nl

kassa open 20.00 / aanvang 21.00 / 5,- (1.00)

16bit visuals meet the best of 8 bit music.

Op donderdag 5 april vindt een nieuwe VJLaunch plaats in EKKO, deze keer gehost door een van Neerlands oudste en meest invloedrijke vj's: The C-men.

Vroeger thuis veel naar het scherm van je Commodore Amiga zitten kijken? Eindeloos spelletjes gespeeld? Ongetwijfeld herken je dan veel in het werk van Julian van Aalderen, alias The C-Men. Van Aalderen heeft een lange geschiedenis als vj achter de rug: tijdens zijn studie aan de kunstacademie raakt hij geïnspireerd door deze vroege computers en maakt (aanvankelijk samen met geestverwant Sjors Trimbach)alle beelden met oude Commodore Amigas. In 2000 organiseerde The C-men het eerste Nederlandse VJ-festival Phoejay in Enschede en begin 2007 trad hij op tijdens EuroSonic/Noorderslag met het C64 Orchestra, een klassiek orkest dat Commodore 64 gamemuziek speelt. The C-men maakt bovendien deel uit van de omvangrijke, internationale internetcommunity Micromusic, die zich wijdt aan het maken van hoogwaardige dancemuziek met behulp van low tech apparatuur zoals gamesconsoles.

Op 5 april presenteert The C-men in EKKO een indrukwekkend en internationaal programma met optredens van Otro (F), Gieskes 🇳🇱, Lo-bat (B), Goto 80 (Swe), DJ DMDN en natuurlijk The C-men zelf met godfather van de C64 gamemuziek, Jeroen Tel aka Maniacs of Noise.

In het café zal een doorlopende workshop circuitbending plaatsvinden,gegeven door Gieskes en Tom Verbruggen (Toktek, winnaar tweede prijs van Visual Sensations 2005). Circuitbending is, kort samengevat, het verbouwen van electronische apparaten. Door een apparaat open te schroeven en nieuwe verbindingen te maken in het electronische deel van het apparaat, veranderen zowel de muzikale als visuele output drastisch. En iedereen kan het! Dus: neem je eigen Sega mee en verbouw onder deskundige begeleiding je electronisch speelgoed of prulradiootje tot (vj) instrument!

Meer informatie:
www.micromusic.org
www.thecmen.com
www.alleslos.nl
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op dinsdag 3 april 2007 om 14:29:
ook

ik vandaag niet. morgen wellicht even als ik tijd kan vinde/make
Waarschuw beheerder
Kaarten voor Gent gereserveerd!

Ben benieuwd, lijkt me sowieso een kicken locatie waar ze het geven, en ik ben nog nooit in Gent geweest, dus.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op dinsdag 3 april 2007 om 15:51:
Kaarten voor Gent gereserveerd!

Ben benieuwd, lijkt me sowieso een kicken locatie waar ze het geven, en ik ben nog nooit in Gent geweest, dus.

ooow.. ik wil ook.. aangezien ik het niet snel meer zie gebeuren dat ultradyne binnenkort nog ergens in nederland staan.

en gent rules (y)
Waarschuw beheerder
wow vet circuitbending workshop!
ga denk wel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op dinsdag 3 april 2007 om 16:22:
ooow.. ik wil ook.. aangezien ik het niet snel meer zie gebeuren dat ultradyne binnenkort nog ergens in nederland staan.

en gent rules (y)

Euhm wat mij betreft ga je gewoon mee, en ik denk dat Joris er ook geen bezwaar tegen heeft. Ik heb gemaild met de locatie zelf, en die waren zo vriendelijk om de kaartjes tot vijf uur die zaterdag voor me vast te houden.
Waarschuw beheerder
Ik ga ook mee naar Gent, moet zeker Ultradyne zien :)

PIE als je even eerder had laten weten dat je naar Clone ging had je Gesamtkunstwerk voor me mee kunnen nemen ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 3 april 2007 om 17:35:
Gesamtkunstwerk

ik heb hem zien liggen idd

Darxus / Ulusoy - Elektrosucht (Robodust)
MANASYt / Darxus - Central Services (Robodust)

en MANASYt - Brainwash Volunteer Program Ep op het Touchin' Bass label lag er ook ineens (y).. dus heb ik ook aangeschaft.
Waarschuw beheerder
En heb je wel een Slices meegenomen voor me?
Waarschuw beheerder
nee, luilak
Waarschuw beheerder
Jongen, dat had ik al een tijdje terug gevraagd, voor als je daar weer kwam.
Waarschuw beheerder
ik heb er echt totaal niet aan gedacht ben ff binne geweest voor die robodust releases
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op dinsdag 3 april 2007 om 18:37:
ik heb er echt totaal niet aan gedacht

Ja dat begraaf ik :)

Ik wil hem wel even lenen binnenkort (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 3 april 2007 om 17:35:
PIE als je even eerder had laten weten dat je naar Clone ging had je Gesamtkunstwerk voor me mee kunnen nemen ;)

klaar met school, heel de dag geen ruk te doen, en NOG te lui om naar Clone te gaan :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op dinsdag 3 april 2007 om 18:59:
heel de dag geen ruk te doen

Dat valt wel mee :)

Ik ga wel langs als ik mn diploma heb opgehaald O:)
Waarschuw beheerder
Triest mannetje (N)

Jump is IQ loos!
Waarschuw beheerder
mwa ik moet toch ergens mijn nieuwe moves showen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 3 april 2007 om 20:39:
Triest mannetje

Jump is IQ loos!

vertel dat maar tegen die knakker bij jan thuis :lol:
Waarschuw beheerder
Moer, Huiswerk, niet zo kinderachtig andere stijlen afkraken, dan verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau, en daarnaast ist niet netjes en too easy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op dinsdag 3 april 2007 om 22:22:
dan verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau

indirect doe je het nu zelf toch ook? :)

maar je hebt wel gelijk ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op dinsdag 3 april 2007 om 22:26:
maar je hebt wel gelijk ;)

:lief:

gaan we zaterdag lekker danse op ouwe school muziek he
Waarschuw beheerder
:gaap:

denk sowiezo niet dat hier veel van de desbetreffende mensen meelezen en beledigd zullen zijn :)

Uitspraak van PlE op dinsdag 3 april 2007 om 20:44:
vertel dat maar tegen die knakker bij jan thuis

hehe ach op zich wel lache mannetje dat.. alleen beetje jammer dat hij toen het er op aankwam de jump-battle niet aandurfde :lol:
Waarschuw beheerder
ja kut.. ik had me camera gereed staan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op dinsdag 3 april 2007 om 20:44:
vertel dat maar tegen die knakker bij jan thuis

Dit heb ik gemist, wie was het, die kleine domme blonde zeker?

Uitspraak van B82 op dinsdag 3 april 2007 om 22:22:
Moer, Huiswerk, niet zo kinderachtig andere stijlen afkraken, dan verlaag je jezelf tot hetzelfde niveau, en daarnaast ist niet netjes en too easy

Doe eens niet zo volwassen ouwe relnicht :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 3 april 2007 om 22:43:
Doe eens niet zo volwassen ouwe relnicht :D

naarmate je wat ouder wordt, wordt mijn gedrag ook wat kalmer (en mijn hoofd nog kaler :D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op dinsdag 3 april 2007 om 23:02:
naarmate je wat ouder wordt, wordt mijn gedrag ook wat kalmer

ik verheug me nu al op je volgende uitspatting :yes:

Artiest Lenn
Waarschuw beheerder
wie ken's wat leuke mp3tjes plaatsen??? :)
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Waarschuw beheerder

Wordt het tijd dat we je weer eens ouderwets op de kast jagen ... ouwe bromtol van me ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 april 2007 om 23:28:
wie ken's wat leuke mp3tjes plaatsen??? :)

zie voorgaande pagina's voor uiteenlopende sets en tips
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 3 april 2007 om 20:39:
Triest mannetje (N)

Jump is IQ loos!

Ik las vandaag een stuk over dat jump dansen en heel die trend enzo in het Algemeen Dagblad.
Ik kan me nog herrinneren dat ik zelf rond 99 allemaal Belgische 'house' en hardstyle draaide. Dat was zegmaar de voorloper :D
Kheb inspiratie gekregen en denk dattik dat ouwe spul vanavond eens uit de kast ga halen voor een Early jump mix :lol: Jumpin back in timeeeee tututututttttu
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Endfest op dinsdag 3 april 2007 om 23:58:

Wordt het tijd dat we je weer eens ouderwets op de kast jagen ... ouwe bromtol van me ;)

Wie? Moi??
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=zAxQs6dSQC8

geweld :9
Waarschuw beheerder
hey vet!
Waarschuw beheerder
er staan echt veel filmpie's online zeg (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op woensdag 4 april 2007 om 14:57:
http://www.youtube.com/watch?v=zAxQs6dSQC8

geweld :9

ernstig vet ja
Waarschuw beheerder
deze is ook vet:
http://nl.celldorado.com/NL/ADS/920108606/index.php?trackid=2013078411
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op dinsdag 3 april 2007 om 18:29:
MANASYt / Darxus - Central Services (Robodust)

en MANASYt - Brainwash Volunteer Program Ep op het Touchin' Bass label lag er ook ineens .. dus heb ik ook aangeschaft.

Vet :)

Dat spul op zn Myspace die in mei uitkomt klinkt ook fucking vuig. Hij is echt goed bezig de laatste tijd. Erg veel optredens ook:

Confirmed dates so far :

Mar 30 @ BOCK, SARAJEVO w/ Oscilator Crew
Mar 31 @ TBC, SISAK - Electro City
Apr 06 @ KOCKA, SPLIT w/ Priroda i Drustvo Crew - Tehnolosji Otpad 2
Apr 07 @ CHANNEL ZERO, LJUBLJANA - Elektroliza.3
Apr 19 @ 8Z8, Madrid
Apr 20 @ PLEX, LONDON w/ Ultradyne, B12
Apr 28 @ METAVERSO, ROME w/ Minimal Rome Crew
May 19 @ MONOX - SOUNDHAUS, GLASGOW w/ Dave Tarrida - Tales Of Ignorance album launch
May 25 @ ROTE SONNE, MUNICH w/ Migumatix & Echolot
May 26 @ PICTURA, DORDRECHT w/ Black Replica, Beta Evers, Pametex, Syncom Data
May 27 @ DISTLLERY, LEIPZIG w/ Black Replica, Beta Evers and Blackred Crew
June 01 @ CLUB 8, AMSTERDAM w/ Headroom Crew
June 02 @ SOUNDSTATION, LIEGE w/ Poladroid, Joost de Lijser
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 4 april 2007 om 18:33:
MANASYt - Brainwash Volunteer Program Ep

dit is denk toch wel één van zijn betere releases. vooral Scornfinger is geniaal :respect:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 4 april 2007 om 18:33:
MONOX

dat is die gast die met Forshaw stond op Bloc

laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
http://www.deaf07.nl/index.php?option=com_program&act=event&task=show&id=27&Itemid=18

TodaysArt
Friday 13 April 2007
Start: 22:00
Admission: € 10,-

In collaboration with The TodaysArt Festival, DEAF07 brings you a night of music, video and experimentation from three acts devoted to electronic music. Five distinctive performances form a festival of its own kind. Starting with an electronic and acoustic performance by The Hague's POW Ensemble, followed by an onstage dialogue between audio and video by the groundbreaking Berlin duo Rechenzentrum.

The evening culminates with a live performance by the true Detroit experience; motor city's best kept secret Scan 7 and a DJ performance by breakbeat DJ Siuli K.O. both accompanied by video artist Remco Schuurbiers from Club Transmediale.

[img width=450 height=338 cacheid=000dc8380027768e2c6860fe1a01d591bb]http://www.deaf07.nl/images/stories/events/music/scan7_03.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Ahhhh ik wil een ESQ-10, jetzt sofort!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op donderdag 5 april 2007 om 13:05:
http://www.deaf07.nl/index.php ... =show&id=27&Itemid=18

TodaysArt
Friday 13 April 2007
Start: 22:00
Admission: € 10,-

In collaboration with The TodaysArt Festival, DEAF07 brings you a night of music, video and experimentation from three acts devoted to electronic music. Five distinctive performances form a festival of its own kind. Starting with an electronic and acoustic performance by The Hague's POW Ensemble, followed by an onstage dialogue between audio and video by the groundbreaking Berlin duo Rechenzentrum.

The evening culminates with a live performance by the true Detroit experience; motor city's best kept secret Scan 7 and a DJ performance by breakbeat DJ Siuli K.O. both accompanied by video artist Remco Schuurbiers from Club Transmediale.

lokatie:

[img width=320 height=120]http://www.arminius.nu/images/gebouw_img01.jpg[/img]
[img width=320 height=120]http://www.arminius.nu/images/gebouw_img02.jpg[/img]
[img width=320 height=120]http://www.arminius.nu/images/gebouw_img03.jpg[/img]
[img width=320 height=120]http://www.arminius.nu/images/gebouw_img04.jpg[/img]

[img width=440 height=318]http://www.rotterdam2007.nl/programma/images/moby03%20RH.jpg[/img]

ARMINIUS is een podium voor muziek, theater en voorstellingen in alle maten en toonsoorten.
Van amateurconcerten tot aan hedendaagse, experimentele elektronische muziek.
Het markante gebouw biedt een uitstekende akoestiek en décor voor orkest of opera gezelschappen, op zowel amateur als professioneel niveau. ARMINIUS is de gelegenheid voor jonge, talentvolle musici om in de Rotterdamse spotlights te treden.

ARMINIUS staat open voor alle eigenzinnige, vernieuwende uitingen op het gebied van kunst en cultuur. Onze programmering omvat uiteenlopende culturele activiteiten en evenementen zoals foto- en videotentoonstellingen maar ook digitale mediaprojecten en zelfs modeshows.

ARMINIUS presenteert niet alleen eigen projectinitiatieven maar fungeert tevens als intermedium. Regelmatig gaan wij samenwerkings-
verbanden aan met instellingen uit het culturele veld en organiseren we culturele activiteiten in opdracht.

ARMINIUS is gelegen in het Museumparkkwartier Rotterdam, een uniek gebied waar zich een keur aan musea, galeries en andere media- en cultuur-instellingen heeft gevestigd.
Wij bieden u een platform dat letterlijk en figuurlijk, én in de ruimste zin van het woord, midden in het Rotterdamse culturele en maatschappelijke leven staat!
Waarschuw beheerder
Is het in een kerk?
Waarschuw beheerder
Ziet er goed uit, Scan 7 wil ik zeker wel checken.

Gisteren goed dagje Rotterdam/Utrecht.

Eerste naar Clone om Dopplereffekt - Gesamtkunstwerk 2XLP te halen, natuurlijk kon ik het niet laten iets erbij te halen dat werd Underground Resistance - Millenium 2 Millenium. Toen met PIE gegeten in Rotterdam en daarna op naar Utrecht naar de C-Men Invites bit avond. Lobat en Jeroen Tel waren zoals verwacht weer erg vet :)

Via Juno ook nog binnengehad:

Dynamix II - Pledge Your Allegiance To Electro Funk
Vex'd - Degenerate 2XLP

:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heinrich op vrijdag 6 april 2007 om 11:24:
Is het in een kerk?

yup, omgebouwd tot podium