Partyflock

Forumonderwerp · 703073
8 volgers · 140732x bekeken
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn... Partyflockers met het electro-hart op de juiste plaats! Mensen wiens hartje op hol slaat bij het horen van een setje van Dave Clarke, Anthony Rother of dr. Lektroluv.

LektroLovers laat je horen, en breng je favoriete nummer mee!

Mijn favo op dit moment is "Age" van Anthony Rother.

Of heb jij soms iets beters?
Waarschuw beheerder
:bye:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik werd vanmorgen wakker zo half in een droom van een ontzettend vette baslijn, meteen de PC opstarten, en dan maar dat melodietje vasthouden in mijn hoofd totdat ik het eindelijk in kon spelen.

Straks ff terugluisteren of 'ie echt zo goed was.
Waarschuw beheerder
Misschien toch nog een extra special guest op BLOC, dit kreeg ik terug van die gest:

you'll have to wait & see m'good man...

FSOL O:)
Waarschuw beheerder
Kobol Electronics - Computer Pervaded Society (Minimal Rome 06)
http://www.clone.nl/item8849.html

Nice aquatic 6 track tribute ep composed by Andrea Merlini in memory of Drexiya's James Stinson.

* 1 computer pervaded society
* 2 scentific progress
* 3 intellicon
* 4 zentralrechner
* 5 tidoc
* 6 phase linear

Niet zozeer vanwege de Drexciya link dat ik deze plaats, maar ik ben gewoon een groot liefhebber van al het spul op Minimal Rome :) Check ook die andere dingen v/h label
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MichelHartogNL op dinsdag 6 maart 2007 om 14:33:
Ik weet toch zelf wel wat electro of club is

:loser:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 maart 2007 om 10:22:
@ Housewerk: check http://www.myspace.com/bazreznik daar staat de tracklist van de cbsmix onder: Playlist

tnx man (Y) leuk setje, soms ietwat te blij voor mij, maar wel relaxt ;)

Uitspraak van Moer op dinsdag 6 maart 2007 om 15:41:
Misschien toch nog een extra special guest op BLOC, dit kreeg ik terug van die gest:

you'll have to wait & see m'good man...

FSOL

oehhh spannend.. :) ik heb er ook over gepost in het Bloc-forum:

http://www.uncollected.co.uk/forum/viewtopic.php?t=1604&start=15

ben benieuwd 8)
Waarschuw beheerder
Klinkt goed, wel erg veel dezelfde sounds als Drexciya. Ik kende die gast niet.

Ik zie dat hij ook Drexciya in zn tracktitels verwerkt op Discogs :)

Kobol Electronics - Von Kraft Zum Drex
Kobol Electronics - The Long Wave of Lardossa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 6 maart 2007 om 17:32:
Klinkt goed, wel erg veel dezelfde sounds als Drexciya. Ik kende die gast niet.

die andere track van hem op Minimal Rome klinken wel anders hoor. Beter imho
Waarschuw beheerder
Ze zijn wel serieus over geen soundsystems volgens mij, dit is een post van het forum daar :/

basically mate, if you can plug it in and it makes a noise, we're going to throw it in a volcano.

all speakers of all sizes, shapes and distinctions are a definite no! We're running the risk of BLOC being shut down halfway through. So we have to be militant.

thanks dudes!

bloc
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
als future sound of london komt ga ik dood..na het optrede
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 6 maart 2007 om 18:13:
basically mate, if you can plug it in and it makes a noise, we're going to throw it in a volcano.

all speakers of all sizes, shapes and distinctions are a definite no! We're running the risk of BLOC being shut down halfway through. So we have to be militant.

thanks dudes!

bloc

Das wel gay eigenlijk, had me wel tof geleken, private bloc feestjes bij anderen in hun hut...
Waarschuw beheerder
Ik vind die plaatjes met allerlei bekende Doppler en Drex klanken er in echt kut. Ik bedoel, het ging om het hele concept en de originaliteit waarmee het gebracht werd dat ik dat goed vond, niet of synthesizergeluid X en Y gebruikt werden.

Ik hoor liever iets met een even eigen geluid en concept wat totaal anders klinkt, voor mij is dat meer het zelfde dan die klonen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op dinsdag 6 maart 2007 om 18:13:
[Moer] Ze zijn wel serieus over geen soundsystems volgens mij, dit is een post van het forum daar :/

thanks dudes!

bloc

Een paar jaar geleden met Dedbeat in hetzelfde park hadden we zonder problemen een flinke ghettoblaster meegenomen. Lekker chillen op het gras voor je huisje... Geen probleem, vergeet alleen je verloopje niet naar engelse stekker!
Dit jaar kan ik helaas niet, voor degenen die gaan: Have fun, it's great!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van akai op woensdag 7 maart 2007 om 00:32:
Een paar jaar geleden met Dedbeat in hetzelfde park hadden we zonder problemen een flinke ghettoblaster meegenomen. Lekker chillen op het gras voor je huisje... Geen probleem, vergeet alleen je verloopje niet naar engelse stekker!

Jij bent bij Dedbeat geweest, heftig man.. (Y) zat vandaag toevallig wat te lezen daarover. Goeie tip ook over die stekkers daar, iets om in de gaten te houden

Dit is een klein stukje text van een gast die beschrijft hoe hij op de zaterdag wakker wordt, klinkt niet al te slecht dacht ik zo :) :

Waking up indoors, with sofas, TV, a hot shower and a fully functioning kitchen (mmmmmm, bacon) made us fully appreciate the differences with Glasto et al. Perhaps we're just getting old… After recovering from Friday's antics, we spread our team of reporters thinly, like so much butter across the musical toast that was Saturday's Dedbeat (our breakfast really was that good). While Richard D James (aka Aphex Twin) span an early afternoon set of old-skool acid and jungle in the Pulse Ranks
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van akai op woensdag 7 maart 2007 om 00:32:

ik neem echt wel pc-speakertjes mee.. daar heen echt niemand last van en je hebt wel gewoon een lekker muziekje (Y)
Waarschuw beheerder
tuurlijk man, ze brengen het een beetje drastisch omdat ze geen risico willen nemen dat mensen barbaarse installaties meenemen..

maar zal echt geen probleem zijn dat je wat eigen muziek meeneemt, als je maar geen overlast bezorgd
Waarschuw beheerder
idd Paul
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op dinsdag 6 maart 2007 om 22:47:
Ik vind die plaatjes met allerlei bekende Doppler en Drex klanken er in echt kut. Ik bedoel, het ging om het hele concept en de originaliteit waarmee het gebracht werd dat ik dat goed vond, niet of synthesizergeluid X en Y gebruikt werden.

Ik hoor liever iets met een even eigen geluid en concept wat totaal anders klinkt, voor mij is dat meer het zelfde dan die klonen.

6 maart 2007 17:40
Uitspraak van B82

die andere track van hem op Minimal Rome klinken wel anders hoor. Beter imho

maar die eerste twee tracks van deze plaat vind ik toch wel tof klinken hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op woensdag 7 maart 2007 om 13:36:
Ik zeg ook niet dat ik het niet met je eens ben?

uhmm, jij vindt de Doppler en Drexciya deuntjes in platen niet leuk zeg je net?
die zitten toch ook (deels) in track 1 en 2 verwerkt?
en laatst gaf je zelf ook nog een ander vergelijkbaar stuk vinyl aan, namelijk die van Luke Eargoggle http://clone.nl/item8541.html

daar vind ik niet alle tracks even stevig van btw
Waarschuw beheerder
Ja maar toen had ik nog niet die derde keer geluisterd waarna ik het beu was denk ik.
Waarschuw beheerder
wat zijn jullie toch een stel wijven :D
Waarschuw beheerder
22:00-23:15 Lysergic
23:15-00:00 Umwelt Live
00:00-00:45 Bytecon Live
00:45-01:45 Satamile
01:45-03:00 Andrea Parker
03:00-05:00 Andrew Weatherall
05:00-06:00 W-Sap

vetste act als eerste.. maarja
Waarschuw beheerder
Is het nou gelukt met die tickets?
Waarschuw beheerder
nee.. nu heb ik ander rekening nr. maar hij zegt dat het nummer niet bestaat.. dus heb weer naar ze gemaild
Waarschuw beheerder
[img width=679 height=453 cacheid=000daa2b0027286f62c40a871a01cc54d9]http://i39.photobucket.com/albums/e161/crazydemo/20070117_joc05.jpg[/img]

een foto van de lokatie
Waarschuw beheerder
Vorige maand een electro cd uitgekomen in Duitsland met een nummer van mij er op. Electro City volume 2. Mijn nummer is track 1 van cd 2 (dubbel cd). Best grappig aangezien ik niet erg veel electro maak op zich.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj REsound op woensdag 7 maart 2007 om 16:42:
Vorige maand een electro cd uitgekomen in Duitsland met een nummer van mij er op

une preview??
Waarschuw beheerder
ok gent is betaald.. moet alleen nog een bevestiging krijgen
Waarschuw beheerder
Ik heb via een vriend van mn pa de snelste weg per mail gekregen:

Route: Den Haag HS (op t uur) via Antw. Berchem (overstappen) naar Gent Dampoort of blijven zitten tot Gent Sint Pieters. Hangt ervan af waar hij moet zijn. Beide stations liggen vrij ver van t centrum. Op HS achter in trein stappen want in Berchem (overstappen) is een lang smal perron en hij moet naar een ander perron (trap af).

------------------------------------------------

Dus ff kijken waar we er het beste uit kunnen, dan maar een taxi nemen van en naar het station..
Waarschuw beheerder
We have received the payment for your reservation of 4 tickets for:
"ELEKTROTEKNIK"
Just present yourself at the entrance with this code: 808-808.
Your tickets will be waiting for you there.

See you there!

-- The Democrazy team
Waarschuw beheerder
yup O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B82 op woensdag 7 maart 2007 om 17:12:
une preview??

Zoek maar op goole naar "The alchemist feat. Join forces - the hottest stuff (Civil engine remix)", hij is overal te koop als mp3 of op die cd: electro City vol. 2.
Waarschuw beheerder
Alchemist? Producer van oa Mobb Deep?
Waarschuw beheerder
Zal toch niet :D

Mooie code die 808 :yes:
Waarschuw beheerder
[img width=558 height=551]http://www.robodust.com/tracks/robo002/pics/front.jpg[/img]

[img width=557 height=551]http://www.robodust.com/tracks/robo002/pics/back.jpg[/img]

Klik hier om de tracks te beluisteren!!<<LINK!!

alle tracks zijn vet.. maar vooral Darxus - Crime is ziekelijk duister en mijn fav. O:).. komt deze maand uit

En daarnaast heeft dit label mij afgelopen nacht gevraagd om tracks te sturen voor een split LP met waarschijnlijk Darxus. wat natuurlijk ZIEK is :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
1

[img width=390 height=268]http://www.robodust.com/tracks/robo001/pics/3615mangedisque.gif[/img]

(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van PlE op vrijdag 9 maart 2007 om 14:36:
En daarnaast heeft dit label mij afgelopen nacht gevraagd om tracks te sturen voor een split LP met waarschijnlijk Darxus. wat natuurlijk ZIEK is

Vette shit man :D Goed bezig! :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op vrijdag 9 maart 2007 om 14:36:
En daarnaast heeft dit label mij afgelopen nacht gevraagd om tracks te sturen voor een split LP met waarschijnlijk Darxus. wat natuurlijk ZIEK is :D

Labels die je komen vragen? Gast hoe doe je dat? :D
Waarschuw beheerder
ja weet ik het, ik heb er echt 0,0 iets voor hoeven doe, kreeg ineens een verhaal op mijn mail met de vraag

We are planning for the next release and wanted to know if you're interested to do a side of a split LP with Darxus or OstZilator?

de tweede in één maand.. dus ik moet aan de bak denk ik :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(Y)

Tof man Pie!!!

:bounce:

die Manasyt/Darxus klinkt ook koel trouwens...

Waarschuw beheerder
doe je goed gast
Waarschuw beheerder
Gaat wel erg hard zo, vette shit :)
Waarschuw beheerder
Volgens mij moet ik snel een MySpace in elkaar draaien en een hoop electrolabels gaan adden :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 10 maart 2007 om 11:09:
Volgens mij moet ik snel een MySpace in elkaar draaien en een hoop electrolabels gaan adden

labels zoals Puzzlebox Records die adden mij gewoon O:) :9

Uitspraak van Transistor Rhythm op zaterdag 10 maart 2007 om 11:10:
Welke tracks ga je insturen?

ik zou het nog niet weten, en ik moet sowieso dingen afmaken enzo. vandaar een goeie geluidskaart met minimaal 8 inputs en een goed knutsel programma