Partyflock

Forumonderwerp · 703073
8 volgers · 146810x bekeken
Waarschuw beheerder
Ze moeten er zijn... Partyflockers met het electro-hart op de juiste plaats! Mensen wiens hartje op hol slaat bij het horen van een setje van Dave Clarke, Anthony Rother of dr. Lektroluv.

LektroLovers laat je horen, en breng je favoriete nummer mee!

Mijn favo op dit moment is "Age" van Anthony Rother.

Of heb jij soms iets beters?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Housewerk op woensdag 23 november 2005 om 21:40:
Ik ga alleen als we gastenlijst krijgen

We hebben 1 GL.

Uitspraak van PlE op woensdag 23 november 2005 om 14:36:
donderdag weer wat gaan doen?? bij mij of bij jullie?

Ik ben paraat :)

Eerst weer ff werken en daarna weekend!

Voor Paul:
Tering, erg hoor sashman, dat Transllusion album :yes:

Over dat Transllusion album, zie je nou wel :)
Artiest Pie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 23 november 2005 om 13:50:
Sleeparchive is wel vet hoor

ik zie gewooon nu dat dat Skanfrom is en Bakterielle Infektion! vet :D
Waarschuw beheerder
Ik ga er toch niet heen hoor, moet je voorstellen wat voor publiek er komt. Minimal én ook nog eens in de N&W, doe mij maar vieze bass shit voor 4 euro in Utrecht!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Moer op woensdag 23 november 2005 om 22:32:
doe mij maar vieze bass shit voor 4 euro in Utrecht!

:yes:
Waarschuw beheerder
Yo...

Maar waar spelen in hemelsnaam "HRVATSKI, DAKAR & GRINSER en REINHARD VOIGT"???... Da's wel rete interessant!

BTW as dinsdag spelen The juan mclean (DFA) in effenaar in Eindhoven... is ook niet verkeerd!

Spaterrrr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elektrikpunkboy op woensdag 23 november 2005 om 23:22:
Maar waar spelen in hemelsnaam "HRVATSKI, DAKAR & GRINSER en REINHARD VOIGT"???... Da's wel rete interessant!

Waterfront te Rotterdam.
Waarschuw beheerder
Ik ga er toch niet heen hoor, moet je voorstellen wat voor publiek er komt. Minimal én ook nog eens in de N&W, doe mij maar vieze bass shit voor 4 euro in Utrecht!

Ik ga de arabieren-sjaaltjes denkik wel trotseren. Moet Swayzak gewoon live zien :)
Waarschuw beheerder
Ik hoor goede verhalen over sleeparchive maar dan andere kant wannabehipscene heb ik echt geen zin in.

Waarschuw beheerder
Ik wil me er binnenkort wel eens in verdiepen. Het enige dat me aan electro doet denken is Felix da Housecat.

Iemand aanraders wat te downloaden / kopen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 november 2005 om 12:32:
Het enige dat me aan electro doet denken is Felix da Housecat.

(N)

Lees het topic maar door, er komen genoeg namen voorbij:

Drexciya, Anthony Rother etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Heinrich op donderdag 24 november 2005 om 09:29:
Ik hoor goede verhalen over sleeparchive maar dan andere kant wannabehipscene heb ik echt geen zin in.

Precies, er staan op zich wel wat coole dingen maar die mensen heb ik echt geen zin an.
Waarschuw beheerder
Ach ja, wanna-be-hipsters heb je overal en ergens. Fok them... als ik me 1 ding heb voorgenomen, is het wel om naar bands, dj's, acts etc te gaan die ik echt wil zien! En als ik op de dansvloer sta, lekker mee kan dansen op Swayzak, ook nog eens met mijn vuist in de lucht kan meezingen!!... Wie is dan de hipster zonder wanna be!

Ja toch!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elektrikpunkboy op donderdag 24 november 2005 om 13:20:
Ach ja, wanna-be-hipsters heb je overal en ergens.

Ik probeer ze toch echt zoveel mogelijk te ontlopen op feesten. Van de zomer voor het laatst op een minimal feestje geweest, nooit meer. Allemaal gare gay Hawtin kapsels, sjaaltjes, piercings en arrogante wijven [img width=15 height=15]http://forum.phono.nl/modules/PNphpBB2/images/smiles/puke2.gif[/img]

En dan nog in de Now & Wow met een belachelijk deurbeleid en, genoeg reden om niet te gaan.
Waarschuw beheerder
hehe... soms zijn arrogante wijven wel lekker, yammie "Who's your daddy!"! Maar idd laat die arafat sjaaltjes maar thuis in de kast...

Hmmm, maar ik draag ook weleens een stropdas...
laatste aanpassing
Artiest B82
Waarschuw beheerder
Uitspraak van elektrikpunkboy op donderdag 24 november 2005 om 15:25:
hehe... soms zijn arrogante wijven wel lekker, yammie "Who's your daddy!"! Maar idd laat die arafat sjaaltjes maar thuis in de kast...

Hmmm, maar ik draag ook weleens een stropdas...laatste aanpassing 24 november 2005 15:26

Maarem, welkom in het topic trouwens ElektrikPunkBoy (Y)

En effe aan alle slome figuren hiero, ik heb vlede week nog gevraagd waarom iedereen afhaakt en niet naar de vette Prstpct 4L dram & bass in Nighttown gaat as. zaterdag? :S(behalve Pieter dan!)

Ik heb hier nog wel laatst zelfs wat vette geluidjes geplaatst!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Moer op woensdag 23 november 2005 om 23:43:
Uitspraak van elektrikpunkboy op woensdag 23 november 2005 om 23:22:

Waterfront te Rotterdam.

Dit is misschien nog net iets vetter lektro sletjus:

vr 2 december 2005

Crack Beats #8:

LIVE:
HRVATSKI
Amboss
Zombieflesheater

DJ:
Rocket Martin
RIOTEER
Sah Selecter

@ Batcave 013 Tilburg
www.013web.nl

Aanvang 22.00 / tot 04.00 / zaal open 22.00
Bat Cave / entree 5,00 euro /

Alleen is terugreizen met OV van Utrecht naar Vlaardingen een drama :S En de locatie Waterfront schopt konten :D

Maar Zombieflesheater en Rioteer maken wel heftige muziek zeg!
Ga maar luisteren ;)
http://www.sprengstoff-recordings.com/welcome.htm
Waarschuw beheerder

waar ga jij heen dan en wanneer?
Waarschuw beheerder
cosmic force ergens in utrecht
Waarschuw beheerder
ow ok...

ik ga lekekr naar tresor night dan!
jij ging daar ook heen of niet?
Waarschuw beheerder
yup, zeer waarschijnlijk wel.. weer eens een techno avondje (y)
Waarschuw beheerder
ja precies...ik ben toen vorige keer op die tresor night in de poema geweest en heb me toen kostelijk vermaakt...

was voor jij toen ook weer een hele beleving dat techno, maar zeker niet onaangenaam :)

die dry was er toen ook -was ook de enige echte resident begreep ik - en die draaide echt moeilijk vet gewoon!

van die hele duistere, obscure techno...heerlijk vies gewoon :)
Waarschuw beheerder
ja die dj's zijn allemaal locals geloof ik.. nu tresor dicht is kennen ze lekker geld verdienen door te touren.. maar het zijn gewoon geweldige dj's hebben met de grootste namen gedraaid (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op donderdag 24 november 2005 om 19:45:
maar het zijn gewoon geweldige dj's hebben met de grootste namen gedraaid

zijn het geweldige dj's omdat ze met de grootste namen hebben gedraaid? :/

;p
Waarschuw beheerder
jij maakt er omdat van.. ikke niet hoor :D
Waarschuw beheerder
ja maar zo las ik het :)

leek net of je dat wilde zeggen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die lui draaien gewoon geweldig, de nachten/ochtenden in de Tresorbunker op Nature One zijn onvergetelijk....
Waarschuw beheerder
ja ik vond die sound dus ook helemaal heerlijk gewoon :)(Y)

Artiest Baz Reznik
Waarschuw beheerder
He he, zit al jaren op partyflock en dit is voor het eerst dat ik een toppic tegenkom waar mensen tenminste iets van muziek weten.

Heb geen tijd gehad om het hele toppic door te kijken maar aangezien er om wat goeie shit werd gevraagd:

doe mij maar wat Alden Tyrell, Dopplereffect, Metroplex en een paar Bunkertjes erbij en mijn avond is goed!
Werkzaam bij Arctic Boogie
Artiest Endfest
Waarschuw beheerder
To Baz: Zie je dat van de zomer op een feest met Daniel Wang hebt gedraaid .. hoe was die set van Wang destijds (ben jij trouwens die Baz die afgelopen jaar ook in de finale van die dj-contest in Bootleg zat)?

Waarschuw beheerder
Hey Endfest: dat komt me ook bekend voor... van cbs ofzo/
Ja, ik zat inderdaad in die finale (die ik helaas verkloot heb)

Die set van Wang was te gek! (wel heeeel erg disco / gay-disco, zou het niet een hele avond moeten horen). Maar er was weer eens geen publiek (Alkmaar zuigt qua publiek voor dat soort dingen) toch wel lache, Daniel is ook onwijs aardige gast...
Artiest Dacato
Waarschuw beheerder
En dan nog in de Now & Wow met een belachelijk deurbeleid en, genoeg reden om niet te gaan.

Mmmm....:/
Zou toch denken als er een andere avond georganiseerd wordt....door een andere organisatie dan, dat het deurbeleid van de Now&Wow er niet is omdat die geen reet er mee te maken hebben?
Vind N&W overigens zelf wel een dikke tent!
maar goed, meningen verschillen...

Kent iemand deze plaat al?
John Starlight - Shadowbreakers....:respect: x1000 zo vet!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dacato op vrijdag 25 november 2005 om 11:24:
Zou toch denken als er een andere avond georganiseerd wordt....door een andere organisatie dan, dat het deurbeleid van de Now&Wow er niet is omdat die geen reet er mee te maken hebben?
Vind N&W overigens zelf wel een dikke tent!

Klopt ook hoor. Het deurbeleid van de N&W telt natuurlijk niet voor deze avond. Omdat het is afgehuurd door een organisatie :yes:
Waarschuw beheerder
10th December Jacks SE1 London.

Scan 7 Live PA – Underground Resistance
Dash – Tresor Head Quarters
Steve Strawberry – Tilted Disco & Box
Andrea Parker – Touchin’ Bass
Cultek –Touchin’ Bass
Art Mecanicqual Live – Wandering Soul
ADJ – Pyramid Transmissions
Agent 2 – Rebel Intelligence
Waarschuw beheerder
Elektron: Saturday, 26th of November ‘05
@Ballroom, Vooruit, Sint-Pietersnieuwstraat, Gent, Belgium

Line-up :

DJ Assault (Jefferson Ave, Databass, Mo Wax, Electrofunk, USA)
Novamen Live (Bunker, Murder Capital, Viewlexx, NL)
Spacid (Body to Body, Elektron)
C-Mikron (Aaaight!, C-mikron.com)
Shaman (313-retroactive) feat. SHED (Shadowboxing)

This edition of elektron is dedicated to Booty Bass and Ghetto tech, you know the up-pitched electro with nasty, dirty sextalk that already went down really well on 10 years Kozzmozz! A genre that's extremely popular in Detroit and is now also blowing over to Belgium.

And who have we got in store for you ...

Elektron is very proud to welcome DJ Assault, thé booty bass / ghetto tech dj. from Detroit. The man we all know from underground hits as Ass & Titties, Let me C U Pop, Hoez get naked, ...
Expect a steaming hot set from this technical master that will sure set the ladies in the house on fire.

But there's more ...

Novamen is the ultimate reïncarnation of Hashim, gemixed with Kraftwerk and Afrika Bambaataa. Or also: superior old skool electro funk. Feel that bass? Lower, lower, even more lower, .... Oh yes, Novamen have a fine grip on this style!
Novamen are well wanted internationally and there aren't many opportunities to see them live in action. Luckily they gladly make an exception for Elektron. And when the gentlemen do come out of their cave, they usually blow the roof off !

So Elektron guarantees a divers and innovating musical programm but that’s not all …a lot more sound and light will be added to the Ballroom than last time for the ultimate party pleasure!

Info: www.kozzmozz.com[/b]
Waarschuw beheerder
!!!!!!!!Feb 25th (Saturday) - Amsterdam, NL

Cyberian Knights in AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!

Agent K and myself will be touring around Europe/UK in Feb. We already have some stuff sorted out, but since we are going to be in the area, we would like to add some shows.

The dates we have booked up so far :

Feb 3rd (Friday) - Birmingham, UK
Feb 4th (Saturday) - Dublin, IE
Feb 10th (Friday) - London, UK
Feb 25th (Saturday) - Amsterdam, NL

If you know of any promoters / clubs that might be interested, more info is located at http://www.myspace.com/jbreak

Or you can email me at jbreak@gmail.com

thanks again in advance!!

Jason
J-Break,
Cyberian Knights Recordings
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PlE op vrijdag 25 november 2005 om 14:40:
Cyberian Knights in AMSTERDAM!!!!!!!!!!!!!!

Klinkt vet! :9 Weet behalve dat 'Sound of the Underground' een zwaar vette plaat is eigenlijk niets van die gasten. Is het een liveact, aangezien Scot Weiser erin zit, ofnie? En is er al locatie bekend?
Waarschuw beheerder
dat zal wel live zijn ja :yes:..

lokatie staat er niet..

misschien paradiso :9
Waarschuw beheerder
Electro ja lekker die drumcomputer de TR808

Waarschuw beheerder
Electro is wel een paar decenia ouder dan de 808 hoor ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 november 2005 om 18:56:
Electro is wel een paar decenia ouder dan de 808 hoor

1975 om precies te zijn, krafwerk :respect:
Waarschuw beheerder
bla bla bla hij zegt alleen dat de 808 lekker is, en daar heeft die gelijk in :9

Behalve de cowbell :o
Waarschuw beheerder
nog ietsje verder hoor :)

volgens mij maakte die klaus schulze in '69 al electronica :)
Waarschuw beheerder
MMMM... Yammie! En helemaal met ijs, geschaafde amandelen en warme chocola!
Zo lust iedereen hem wel... :9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van riK™ op vrijdag 25 november 2005 om 19:02:
volgens mij maakte die klaus schulze in '69 al electronica

hoe dan?

kraftwerk heeft de synth en de drumpads uitgevonden!
Waarschuw beheerder
...als we het toch gaan hebben over wie, wat, waar en hoe! Nog eerder zelfs... en wel in Nederland! bij... jawel luitjes: Philips!
Maar heb geen zin om dat allemaal te gaan typen... bladiebladiebla... lang leve muziek!

check!
http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/VOLUME07/Natlab_electronics.html

Spaterrrr en iedereen een goed dansweekend! Ik ga vanavond ff stampen op Awakenings!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van elektrikpunkboy op vrijdag 25 november 2005 om 19:14:
...als we het toch gaan hebben over wie, wat, waar en hoe! Nog eerder zelfs... en wel in Nederland! bij... jawel luitjes: Philips!
Maar heb geen zin om dat allemaal te gaan typen... bladiebladiebla... lang leve muziek!

:/
Artiest Faux
Waarschuw beheerder
is die klaus schulze ook niet van das boot?
Waarschuw beheerder
l
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kraftwerk zijn de uitvinders van de synth en de drumpads 100% zeker :yes: