2215x bekeken
Tjah als alle sigaretten automaten uitverkocht zijn ..... in de hemkade bijvoorbeeld dan schooi ik wel eens een peukie.....
Ik geef ze ook vaak weg duzzzz
Ik geef ze ook vaak weg duzzzz
onze oosterburen hebben geen mooie dames.
Op de meeste grote feesten verkopen ze alleen Camel voor 3.65 en dat vind ik toch smerig 

bahh, betaal liever 25 cent meer voor een lekker Lucky Strike 
Moet wel zeggen dat ik liever een Camel rook , dan dat ik moet gaan lopen bietsen, als je 45 euro voor een kaartje kan betalen kan je ook sigaretten betalen.
maar, je moet toch wat om aan je nicotine te komen
Moet wel zeggen dat ik liever een Camel rook , dan dat ik moet gaan lopen bietsen, als je 45 euro voor een kaartje kan betalen kan je ook sigaretten betalen.
maar, je moet toch wat om aan je nicotine te komen
donateur
Ik neem zelf altijd genoeg mee 
Opzich vind ik het echt niet erg als iemand een peukie komt bietsen ook niet als ik diegene niet ken.
Maar op vakantie in Italie werd ik er echt gek van elke 3 minuten een italiaan die een peukie komt bietsen
(nou werden er in die discotheken geen sigaretten verkocht,maar toch)
dan denk ik echt neem gewoon zelf sigaretten mee stelletje scrale honden

Opzich vind ik het echt niet erg als iemand een peukie komt bietsen ook niet als ik diegene niet ken.
Maar op vakantie in Italie werd ik er echt gek van elke 3 minuten een italiaan die een peukie komt bietsen
dan denk ik echt neem gewoon zelf sigaretten mee stelletje scrale honden
laatste aanpassing
donateur
Iedereen moet altijd van mij roken 
Tja, de ene keer krijg ik een peuk van mijn vriendin en de volgende keer roken we een peuk van mij. Ga er echt niet moeilijk om doen hoor. Af en toe vraagt een onbekende om een sigaret en die krijgen ze meestal ook wel. Zelf zal ik niet snel iets van een onbekende aannemen. Je weet nooit wat ze ermee gedaan hebben dus dan koop ik gewoon een nieuw pakje. Op de meeste plekken kan dat ook gewoon. Het enige wat ik wel is biets is een vuurtje want ik raak op de een of andere manier altijd mijn aansteker kwijt.

ben de beroerdste niet maar maak ook wel eens mee dat je dr een wat geeft staan er gelijk nog 2 vriendjes bij natuurlijk ook moeten roken.
jah dan gaat ut snel! jongens leg dan gewoon gezamelijk je spaarcentjes in en koop samen een pakkie! voor je het weet zit je zelf zonder.!
moraal: bedenk goed wat je met je party peuken doet!(camel gaat er zowieso niet in)
jah dan gaat ut snel! jongens leg dan gewoon gezamelijk je spaarcentjes in en koop samen een pakkie! voor je het weet zit je zelf zonder.!
moraal: bedenk goed wat je met je party peuken doet!(camel gaat er zowieso niet in)
donateur
ben de beroerdste niet maar maak ook wel eens mee dat je dr een wat geeft staan er gelijk nog 2 vriendjes bij natuurlijk ook moeten roken.
--------------------------
Dat is zeker waar
--------------------------
Dat is zeker waar
donateur
Duitsers en Belgen?
Moet je die Fransen maar eens meemaken
Rare quibuzzen, met hun warrige haar en rugtassen,
moeten áltijd iets van je hebben.
Lijkt wel alsof ze daar geen sigaretten, slokjes drinken, hash en
verkopen in Frankrijk 
Moet je die Fransen maar eens meemaken
Rare quibuzzen, met hun warrige haar en rugtassen,
moeten áltijd iets van je hebben.
Lijkt wel alsof ze daar geen sigaretten, slokjes drinken, hash en
Ja maar dat kan je nooit weten van te voren of die gedachte er achter zit als iemand een peuk aan je vraagt die je niet kent..
Er is inderdaad een uitzondering als er geen automaten zijn of als ze op zijn. Anders vind ik: hadden ze er maar rekening mee moeten houden en geld mee moeten nemen. Ik moet werken voor mijn peuken dus de rest ook.
het valt mij wel op dat er ineens niemand schooit.....
als ik op een feessie ben dan zorg ik ook wel voor mijn eigen peuken... maar ze willen natuurlijk nog wel is opgaan... dan heb ik er echt geen moeite mee om het aan iemand anders te vragen......
aan mij wordt er ook regelmatig gevraagd of ik een peukie heb, dan geef ik ze ook meestal wel..
als ik op een feessie ben dan zorg ik ook wel voor mijn eigen peuken... maar ze willen natuurlijk nog wel is opgaan... dan heb ik er echt geen moeite mee om het aan iemand anders te vragen......
aan mij wordt er ook regelmatig gevraagd of ik een peukie heb, dan geef ik ze ook meestal wel..