Ik kan wel wat opheldering gebruiken over een sampletje wat door darkraver is ingesproken, ik heb een cd van hem daar zit ie ergens doorheen gegooid, maar nou hoorde ik laatst ergens een nummer(door dana gedraaid), met dat sampletje erin:"Komt ie dan he?" dan is mijn vraag, is dit een nummer of ist gewoon een of andere vage a-capella achtig iets?
de laatste plaat mogen jullie bepalen
komt ie dan he...

KUT dat ze het weer gaan gebruiken
komt ie dan he...
KUT dat ze het weer gaan gebruiken
Dat nummer werd ook gedraaid door Deepack op Decibel dacht ik.
Tis zo'n hardstyle nummer met daarin veelvoorkomend de tekst : Komt ie dan he?Komt ie dan..
(Darkraver stem)
Dus niet Hardhead-Tu Tu Tu
Tis zo'n hardstyle nummer met daarin veelvoorkomend de tekst : Komt ie dan he?Komt ie dan..
(Darkraver stem)
Dus niet Hardhead-Tu Tu Tu
http://www.discogs.com/release/92583
dit is hem, ken dit nummer nog van een oude megarave cd
dit is hem, ken dit nummer nog van een oude megarave cd
Is nieuw nummer dat geproduced is door Darkraver & Norman samen. Komt over tijdje pas uit omdat ze momenteel nog met de B-kant bezig zijn en miss. nog wat willen veranderen aan de A-kant (komt ie dan). Alle grote/bevriende dj's hebben em echter al gekregen...
Is overigens niet dezelfde plaat als "Darkraver style" zoals iemand onlangs beweerde hier op PF.
Is overigens niet dezelfde plaat als "Darkraver style" zoals iemand onlangs beweerde hier op PF.
laatste aanpassing
in die plaat hoor je eerst zo"n rave geluidje met een mislukt first rebirth melodie..en dan ineens wag ff wag ff..nee nee nee zet die plaat terug..dan krijg je die bass (rtc bass toendertijd) en dan zegt ie komt ie dan he! en dan krijg je dat dont touch that stereo gedoe, ingesproken...wat een onzin nummer trouwens maar da maakt nie uit..