Partyflock

Forumonderwerp · 702910
Waarom verkopen ze in Nederland eigenlijk geen lachgasbalonnen op feesten?
Dit komt van de website van het NRC.

LACHGAS
Ontdekt in 1776. Vroeger als verdovend middel in zwang bij kleine operaties en tandheelkundige ingrepen. In de vorige eeuw vaak een attractie op de kermis.

Lachgas wordt geïnhaleerd, waarna de gebruiker zo lang mogelijk de adem inhoudt. Kan worden uitgeblazen in ballon en opnieuw geïnhaleerd. Een tijd populair geweest op feestjes en houseparty's, waar kleine ondernemers het vaak voor een rijksdaalder per ballon verkochten. Ook te koop in supermarkten, in patronen voor slagroomspuiten. In dat geval eerst in ballon spuiten en dan pas inhaleren, anders kunnen lippen en longen bevriezen.

Minuut of iets langer werkzaam. Stijgt snel naar het hoofd, dan gevoel van bijna-bewustzijnsverlies, duizelingen, evenwichtsstoornissen. Vaak giechelig gedrag vandaar lachgas. Niet verslavend en voor zover bekend geen bijwerkingen. Hoofdpijn bij al te intensief gebruik vooral door zuurstofgebrek in de hersenen.

Je kan het inderdaad bij de horeca groothandel krijgen, 50 patronen voor ca. 14 euro, kan je 15 goede balonnen mee vullen.

http://www.ephedra.demon.nl/uitjebol/lachgas.htm
laatste aanpassing
Of je doet het zo...lol
**Kinderen, probeer dit niet thuis**

NOx 2 the Maxx
simpel, gewoon een slagroomspuit kopen met bijbehorende capsules, geen slagroom er in doen natuurlijk en zuigen maar. 1 capsule = 1 shot

Dit is de reden dat je ze haast nergens meer in de winkel kan krijgen

Ik mis de balonnen ik jouw verhaal dude !!
Zonder gaan nie lukken..

Ik mis de balonnen ik jouw verhaal dude !!
Zonder gaan nie lukken..

Geen ballon voor nodig hoor, gewoon vanuit de slagroomspuit :jaja:

tot een paar jaar terug hadden ze ze hier gewoon op de afters in de Rixy en de Joey's... zie ze laatste tijd vrijwel al1 op illegale feestjes..
suck it 'till yah drop! :p
laatste aanpassing
Geen ballon voor nodig hoor, gewoon vanuit de slagroomspuit

Dan moet je wel 10 minuten je adem inhouden voor hetzelfde effect.
Principe berust op O2 tekort in je hersens. elke x dat je uitademt in de ballon-->minder O2, meer N2 !! als je blijft doorademen ga je gewoon out.
Simpel zat, have fun