Dan ben je echt telaat geboren
Kan me de fun nog wel herinneren.
Liepen ze massaal met een ballonnetje
Kan me de fun nog wel herinneren.
Liepen ze massaal met een ballonnetje
Ghehe.. inderdaad... Te laat geboren..
Ben nu 'pas' 18... Dus 5 jaartjes te vroeg ofzo..
Dubbel
Nee hoor!
Dit gaat niet om de ervaringen!
Ik VRAAG alleen waarom et niet in NL word verkocht op feesten!
Ff beter lezen!
In de beste jaren hadden we altijd een kleine cylinder, en natuurlijk een adresje waar we hem konden laten vullen voor 175 gld. Scheelt een hoop kilo's oud ijzer van de lege patronen...lol
Dan wordt het pas echt lachen, trouwens...de sligro dacht idd mee, was op zondag +/- een uurtje open, kwestie van timing. haha maar ideaal voor apfelkorn en lachgaspatronen.
NOx....Hoppaaaahhhh
ff vraagje, hoe kan ik op iemand reageren (weet je wel, met zo'n kadertje, zoals hierboven)
Cyaa
Dan wordt het pas echt lachen, trouwens...de sligro dacht idd mee, was op zondag +/- een uurtje open, kwestie van timing. haha maar ideaal voor apfelkorn en lachgaspatronen.
NOx....Hoppaaaahhhh
ff vraagje, hoe kan ik op iemand reageren (weet je wel, met zo'n kadertje, zoals hierboven)
Cyaa
The Mean Raving Machine, M.S.S.M. 31 augustus 2004 15:48
donateur! Zeg Bulldog, wil je ff je muil houden en gewoon zeggen dat er nog idd plaatsen zijn waar ze nog ballonnen verkopen.
Owee als er binnenkort daar geen ballonnen meer te krijgen zijn geef ik jou de schuld.
donateur! Zeg Bulldog, wil je ff je muil houden en gewoon zeggen dat er nog idd plaatsen zijn waar ze nog ballonnen verkopen.
Owee als er binnenkort daar geen ballonnen meer te krijgen zijn geef ik jou de schuld.
Uuhm ik dacht het ff niet he!
Wil je je muil houden Whahahahah
Half Nederland weet dat ze in de carte balonnen verkopen!
MUTS!
Dynamike regelt 
Goede actie van DMP om us een keer HARDSTYLE naar de carte halen
Goede actie van DMP om us een keer HARDSTYLE naar de carte halen
Heb tvroeger vaak gezien hoor. In de Carpe Diem in Eersel en in de Carte Blache. Volgens mij hebben zedaar zelfs tegenwoordig af en toe nog ballonnen.
Lag iedereen op zondag compleet van de wereld aan die ballonnen te lurken.
Ik gebruik t nooit meer. Operatie-assistenten enzo die in de jaren '70 veel met lachgas moesten werken, kregen gewoon genendefecten. Misvormde kinderen enzo. Kanker, weet ik t. Ken echt mensen die elke dag aan die rommel zaten toen, niet normaal. Is net als met poppers volgens mij, je moet t echt met mate doen anders is t lijp spul.
Vandaar datt ook niet zomaar meer verkocht word lijkt me.
Lag iedereen op zondag compleet van de wereld aan die ballonnen te lurken.
Ik gebruik t nooit meer. Operatie-assistenten enzo die in de jaren '70 veel met lachgas moesten werken, kregen gewoon genendefecten. Misvormde kinderen enzo. Kanker, weet ik t. Ken echt mensen die elke dag aan die rommel zaten toen, niet normaal. Is net als met poppers volgens mij, je moet t echt met mate doen anders is t lijp spul.
zal wel een eurootje of 4 geweest zijn per balloon en voor die korte tijd dat je er wat van voelt kan je denk ik beter andere middelen nemen hahaha
Ja klopt dat het duur is.. maar ik heb drugs anderhalf jaar geleden afgezweert, en dat bevalt me (meestal) prima..>
Ennuh..:
Kijk hier heb k wat aan..
Dat wist ik echt niet....
Thnx wackiejacky