Partyflock

Forumonderwerp · 702813
Waarschuw beheerder
Bron: Fok

In Dokkum zijn dit weekend vier jongeren aangehouden die een reeks vernielingen hadden gepleegd en bovendien een egeltje tot de dood toe mishandelden. Getuigen zagen hoe de jongeren eerst een schutting kapot trapten en tegen garagedeuren sloegen. Daarna nam een 16-jarige jongen uit Bornwird een stuk schuttinghout ter hand en mepte daarmee een egeltje op de kop. Het zwaar gewonde diertje werd tenslotte door de 16-jarige knaap in een sloot getrapt.

De dader liep daarna verder met zijn maten, een 17-jarige jongen uit Raard en twee jongeren (15 en 17) uit Rinsumageest. Gezamenlijk trapten ze een ze fiets omver en vernielden feestpoppen en feestverlichting.

Toen de jongelui tenslotte bezig waren een verkeersbord te jatten werden ze opgepakt door de politie.

:'( :'( :'(...Klootzakken!!!
Lief zielig egeltjuh doden. Hoe laf kan je zijn :no:
Waarschuw beheerder
idd HOE LAF KAN JE ZIJN teringmongolen!!!:-@

DOODSTRAF :jaja:

Waarschuw beheerder
als ik ze tegen kom dezefde behandeling
Waarschuw beheerder
donateur
Nou nou.. het is maar een egeltje... Hoef je toch niet gelijk de doodstraf..??
Een taakstraf in een dierenasiel ofzo lijkt me wat passender...

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een sukkels zeg. (n)
Zoek een andere hobby
Waarschuw beheerder
tis maar een egeltje?????????

In mijn ogen is een dierenleven net zo kostbaar als een mensenleven maar goed.....
Waarschuw beheerder
maar idd die taakstraf zie ik wel zitten end an hoop ik dat ze gedurende 3 jaar elke dag biggenstront moeten scheppen!

Waarschuw beheerder
Sluit me bij Sasje aan:yes:
Waarschuw beheerder
In mijn ogen is een dierenleven net zo kostbaar als een mensenleven maar goed.....

Mee eens..(y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hee hee hee
ze komen wel uit friesland he?
ik bedoel dan ben je automatisch ontoerekeningsvatbaar ...

maar serieus
waarom zetten ze die gasten niet tussen
een kudde olifanten...kunnen ze eens voelen
hoe het is om vertrapt te worden
Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik de eerste zijn de hun met een plank op hun kop ramt?
Waarschuw beheerder
+1
Ik wilde precies hetzelfde zeggen Marja :yes:

Ik wil ook wel eens een stuk schuttinghout op hun hoofd stuk slaan, en ze dan ook de sloot in trappen !:@:@

Waarschuw beheerder
ahhh guttie,. arm lief egeltje,.wat zielug,.

ophangen die gasten!!
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, egeltjes zijn ook heel lief en kostbaar en belangrijk en bla bla bla..
ik vind het alleen lichtelijk overdreven om gelijk zulke dingen hier neer te gooien... Maarja, dat is mijn mening...

Waarschuw beheerder
donateur
kben geen dierenliefhebster, maar dat is asociaal.. afschieten die kinderen.. NU!
Waarschuw beheerder
@ topicopener

gaarne niet meer dit soort dingen posten :nee:

ben gelijk weer zwaar opgefokt en het is pas half 10.
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk, egeltjes zijn ook heel lief en kostbaar en belangrijk en bla bla bla..

Ik vind je reactie nogal mild..Stel ze Mishandelen een huisdier van jou (poes, hond, cavia, hamster) en iemand zegt ach Fairytale 'tis maar een poes (of iets anders) dan ontplof je toch ook.. en dan kun je wel aankomen met argumenten als "ja maar da's mijn huisdier enzo.." Maar waar het om gaat is dat die dieren vaak niks terug kunnen doen tegen zulke MONGOLEN! (want dat zijn het) Dus iedereen die hier mishandeling en doodstraf aan dierenmishandelaars predikt.. zeg Thumbs up! (Y) Ik sta vooraan om dat soort zieke geesten 'es ff lekker te mishandelen.

Dus eigenlijk vind ik gewoon dat je nu slap aan het lullen bent. (dat moest ik nog ff kwijt)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
wat een ongelooflijke stakkers heb je toch in de wereld. niet te geloven.
arme beesie.

Waarschuw beheerder
donateur
godverdomme wat erg dit :@

Waarschuw beheerder
donateur
Weer die Dokkumse #$%@&$#$ Debielen :@
Echt afslachten die gasten!!
:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
De Vetnek....Dat kan je vinden, en dat is jouw goed recht. Ik vind het alleen overdreven om zulke lijfstraffen hier op het internet te gooien.
En als iemand mijn kat doodmaakt of mishandeld word ik daar idd heel verdrietig van, maar dan nog ga ik niet zover dat ik daar in t openbaar zulke dingen over ga zeggen... Ik vind dat gewoon belachelijk.. Maarja, wie ben ik..
Een hele harde schop onder hun hol en verdere straffen graag pedagogisch verantwoord schiet je een hele hoop meer mee op.
Maar het is jullie gegund dat je hier nog even wat vreselijke dingen verzint, dan kunnen jullie die agressie ergens anders iig niet meer kwijt...

Waarschuw beheerder
donateur
Fairy maak je niet te druk meid:)
Ik denk dat de meeste dat hier ook niet daadwerkelijk zullen menen..het is denk ik meer een reactie op....

Waarschuw beheerder
+1
donateur
maar idd die taakstraf zie ik wel zitten end an hoop ik dat ze gedurende 3 jaar elke dag biggenstront moeten scheppen

Of gedurende de rest van hun leven olifantenpoep opscheppen!!:devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Fairytale helaas is onze hele maatschappij erop gericht op jeugddeliqenten en ander criminele types te heropvoeden met van allerlei pedagogisch verantwoorde zaken en bestraffende vingertjes. In mijn ogen is de enige straf die helpt een harde en zware straf waarbij vernedering en publieke tentoonstelling niet geschuwd hoeft te worden (wie niet luisteren wil moet maar voelen)

Ik werk dagelijks met veel arabische landen en het criminaliteitscijfer ligt daar beduidend lager om dat de meesten zich wel 3x bedenken alvorens ze iets uitvreten. Ik ben ook groot voorstander om van een stukje van hun strafwetgeving hier in te voeren om uiteindelijk iedereen in dit land zich een stukje veiliger te laten voelen.
Waarschuw beheerder
een vriend van mij zag laatst een aantal jongeren een strijker in de kont van een levende kat stoppen....de kat was tot zun middel weg....

zulke dingen doe je toch niet, dat is toch zeker onmenselijk :S:S
Waarschuw beheerder
tegen een egeltje kunnen ze wel he !!!

Waarschuw beheerder
en wat deed je vriend?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik werk dagelijks met veel arabische landen en het criminaliteitscijfer ligt daar beduidend lager om dat de meesten zich wel 3x bedenken alvorens ze iets uitvreten. Ik ben ook groot voorstander om van een stukje van hun strafwetgeving hier in te voeren om uiteindelijk iedereen in dit land zich een stukje veiliger te laten voelen.

Interessante uitspraak... Ben benieuwd waar die toe leid :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook! We zien wel ff. :jaja:

Waarschuw beheerder
heeft er niks mee te maken....
opozouten dus al-qaida fan:yes:

Waarschuw beheerder
dokkem he? dat is hier vlakbij....ik denk dat er ff een paar mensen geslagen en in de sloot getrapt moeten worden :[ stelletje randebielen!
Waarschuw beheerder
donateur
heeft er niks mee te maken....
opzouten dus al-qaida fan

Da's kortzichtige opmerking nr 1

Waarschuw beheerder
nee wat hebben arabieren te maken met een egeltje uit dokkum?
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
mensen die dieren mishandelen moeten ze in een marokaanse gevangenis opsluiten. of in de gevangening in IraQ ofzo.

En als ze geluk hebben worden ze ook nog verkracht.

Waarschuw beheerder
Tja tis beter dan met kuikentjes tennissen ...

Maarja het blijft een laffe daad.
Waarschuw beheerder
donateur
Arabieren hebben niks te maken met een egeltje uit Dokkum. Als je moeite even neemt om te lezen zie je dat Fairytale vind dat er te hard word gereageerd om zo'n voorval. Ik pleit alleen voor een hardere aanpak van criminelen met een vleugje arabische invloeden.. Lees eerst het topic maar eens helemaal aandachtig door en kom dan met een gegronde reactie i.p.v. loos geschreeuw n.a.v. 1 post

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het met fairytaile eens dat mensen eens moeten nadenken wat ze zeggen! Als de wet aangepast kon worden door de mensen op partyflock dan waren er al de helft minder bewoners in Nederland. Iedereen redeneert hier vanuit zijn gevoel terwijl je met je verstand moet redeneren. Het is gewoon erg dat die jongens dat doen maar de doodstraf is ook wel erg overdreven. Nog nooit een vlieg doodgeslagen omdat hij rond je hoofd vloog? ;)

Of komt dat omdat hier meer wetten zijn die gebroken kunnen worden waardoor je automatisch ook meer criminaliteit krijgt. Daar wordt ook nog eens alles vanuit geloof gebracht dus dan kijk je ook wel meer uit. Straks pakt allah je!!! En als je daar in gelooft dan kijk je ook wel uit. Geloof wordt daar gebruikt om mensen in het gereel te houden. ;)

Waarschuw beheerder
Teknix>

Ik vind best dat de doodstraf weer ingevoerd mag worden. Komt al dat zieke volk ook de straat niet meer op.

En je krijgt minder overbevolking. Daar maak ik me zorgen over. Jaja want als we zo doorgaan met ze allen kan het zo over zijn. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hehe!! eindelijk een zinnige post :respect: Het geloof speelt idd een grote rol in de islamitische strafwetgeving (sharia) in de Koran staat ook dat de straf een voorbeeld moet zijn voor het volk vandaar dat executies, zweep of stokslagen, het ontnemen van een vinger(s) of een hand ook publiekelijk worden voltrokken.. Dat schrikt wel dusdanig af dat iemand zich wel 3x bedenkt voordat 'ie wat uitvreet. Ik kom er geregeld (Saudi Arabie) maar uit ervaring kan ik je vertellen dat er niet veel mensen met 1 hand, 9 vingers of geen hoofd rondlopen ;) :D
Waarschuw beheerder
donateur
in die discussietijd had je al 20 schattige egeltjes naar de overkant van de straat kunnen brengen zonder dat ze platgereden worden. Beetje jammer van jullie.

Waarschuw beheerder
heeft niks met geloof te maken......
in de middeleeuwen deden WIJ dat ook.....

Waarschuw beheerder
Hehe Irri :)
vind ik ook :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat jullie een probleem maken van dat mensen over dit onderwerp eens moeten nadenken met wat ze zeggen. Mensen die dieren/mensen mishandelen mogen wat mij betreft zelf even gaan voelen hoe dat voelt.

Waarschuw beheerder
een egeltje :cry:

egeltjes zijn lief

klote friezen

als ik ze tegenkom, heb je het niet meer over friezen, maar over dooien!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind best dat de doodstraf weer ingevoerd mag worden. Komt al dat zieke volk ook de straat niet meer op.

En je krijgt minder overbevolking. Daar maak ik me zorgen over. Jaja want als we zo doorgaan met ze allen kan het zo over zijn.

Euh, als je je een beetje verdiept had in de situatie hier dan weet je dat wij niet echt een overbevolking hebben. Sterker nog, we groeien niet zo hard meer. Dit kan nog weleens tot grote problemen leiden aangezien er een vergrijzing voor de deur staat en die moet toch betaald worden door de beroepsbevolking die steeds kleiner wordt. Helemaal als je doodstraffen gaat uitdelen omdat egeltjes mishandelt worden.

Waarschuw beheerder
donateur
En teknix je snapt toch ook wel dat de doodstraf geven alleen maar een woedeuitbarsting is. Vind niet dat je dan moet zeggen dat ze op moeten letten met wat ze zeggen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap niet dat jullie een probleem maken van dat mensen over dit onderwerp eens moeten nadenken met wat ze zeggen. Mensen die dieren/mensen mishandelen mogen wat mij betreft zelf even gaan voelen hoe dat voelt.

Is goed, is volgende week heel nederland dood vanwege de doodstraf. Iedereen slaat weleens een vlieg, mug, spin of iets dergelijks dood. Of is dat wel goed? Het gaat er niet om dat er gezegd wordt dat het goed is, het gaat om die ongenuanceerde opmerkingen van doodstraf e.d. Dat slaat nergens op! Mensen hebben geen idee wat voor gevolgen dat zou hebben op ons land. Dus daarom ga ik er tegen in.

En teknix je snapt toch ook wel dat de doodstraf geven alleen maar een woedeuitbarsting is. Vind niet dat je dan moet zeggen dat ze op moeten letten met wat ze zeggen.

Ik snap dat wel, daarom mag iemand deze mensen er wel even op wijzen dat dat niet zo logisch is wat er gezegd wordt. En fairytale deed dat, wordt zij gelijk aangevallen terwijl zij gelijk had.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Een mens kan nog wat terug doen een egeltje niet.............

:cry:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja natuurlijk maar ik word ook helemaal gek bij de gedachte dat mens / of dier word mishandeld.

Waarschuw beheerder
Euh, als je je een beetje verdiept had in de situatie hier dan weet je dat wij niet echt een overbevolking hebben. Sterker nog, we groeien niet zo hard meer. Dit kan nog weleens tot grote problemen leiden aangezien er een vergrijzing voor de deur staat en die moet toch betaald worden door de beroepsbevolking die steeds kleiner wordt. Helemaal als je doodstraffen gaat uitdelen omdat egeltjes mishandelt worden.

zoals je weet, zijn we bezig met het afschaffen van het omslagstelsel

DUS GESELEN DIE HANDEL!

Waarschuw beheerder

Ik bedoel dat ook niet meteen. Maar ik ga er weer te ver mee offtopic.

Maar egeltjes slaan vind ik egt niet kunnen o:)

Waarschuw beheerder
Eerst Bonifatius, nu een egeltje bij Dokkum vermoord! Het moet niet gekker worden!

ps: jongens, er bestaat wel een verschil tussen ongedierte (muggen, vliegen, ratten) en 'lieve' dieren (cavia's, egels, koalabeertjes).
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en teknix: als je een egeltje doodschopt, kan ik me niet voorstellen dat je een constructieve bijdrage zal leveren aan de vergrijzing. Ik denk dat je dan zo'n kansloos "ik zit op de bank en ben werkloos" - type bent, dus alsnog vind ik dat die nazi dood moet.

Waarschuw beheerder
donateur
Word jij dan niet helemaal gek teknix als mensen of dieren worden mishandeld?

Waarschuw beheerder
donateur
Te triest voor woorden :/
:[

Waarschuw beheerder
donateur
zoals je weet, zijn we bezig met het afschaffen van het omslagstelsel

Dat wil niet zeggen dat de vergrijzing niet heel veel geld gaat kosten... ;)
Maar ik ga te ver offtopic.

Waarschuw beheerder
donateur
Word jij dan niet helemaal gek teknix als mensen of dieren worden mishandeld?

Jawel, maar ik denk niet van doodstraf maar ik denk meer in oplossingen bedenken voor die jongeren. Ze zijn 15 - 17. Dit zijn streken die echt nog wel afgeleerd kunnen worden. Jaja, ik ben zo naïef!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap dat wel, daarom mag iemand deze mensen er wel even op wijzen dat dat niet zo logisch is wat er gezegd wordt. En fairytale deed dat, wordt zij gelijk aangevallen terwijl zij gelijk had.

Ik gaf mijn mening net zo goed als jij of zij haar mening geeft

Jaja, ik ben zo'n naïef!

Ons hele land gaat zo onderhand naar de kloten met een heel leger sociaal werkers die elke keer maar weer proberen van die gasten weer op het spoor te krijgen
laatste aanpassing
Artiest [artist=182202]{element is niet toegankelijk}
Waarschuw beheerder
donateur
komt omdat ze geen lonsdale meer mogen dragen daar in dokkum..... dan krijg je protesten hè :yes::/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik gaf mijn mening net zo goed als jij of zij haar mening geeft

Tuurlijk, daarvoor is een forum. :) Daarom mag ik mijn mening ook geven net zoals iedereen anders. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Je hoort mij toch ook niet zeggen "Teknix mond houden want jouw mening is toch niet interessant" ;)
Waarschuw beheerder
donateur
volgens mij is dat hele dorp van god los :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja ieder zijn mening wat mij betreft mogen die gasten goed hard aangepakt worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Ons hele land gaat zo onderhand naar de kloten met een heel leger sociaal werkers die elke keer maar weer proberen van die gasten weer op het spoor te krijgen

Euh, onzin maar dat is een hele andere discussie die hier niet thuis hoort.

Waarschuw beheerder
Ons hele land gaat zo onderhand naar de kloten met een heel leger sociaal werkers die elke keer maar weer proberen van die gasten weer op het spoor te krijgenlaatste aanpassing: 31 augustus 2004 10:16

klopt wel enigzins

wij DURVEN in Nederland niet naar maat te straffen
Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja ieder zijn mening wat mij betreft mogen die gasten goed hard aangepakt worden.

ook neerslaan met een slaghou ehh schutting en dan in de sloot schoppen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Je hoort mij toch ook niet zeggen "Teknix mond houden want jouw mening is toch niet interessant"

Mij hoor je dat ook niet zeggen hoor. ;)

Waarschuw beheerder
volgens mij is dat hele dorp van god los

Zit je weer te Pf'en op school O:)
Waarschuw beheerder
donateur
wij DURVEN in Nederland niet naar maat te straffen

te bang voor een bestraffende les uit brussel
Waarschuw beheerder
donateur
jij dus ook zo te zien, Mr. Hardcore Slet :9

Waarschuw beheerder
Idd :P

moet tot 12 uur wachten

leraren hebben ook nooit tijd :( :@

Waarschuw beheerder
Anders was ik al in huis geweest :@:@ :[
Waarschuw beheerder
donateur
Krijg ik nou ook de doodstraf? ik druk net een vlieg dood :jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja lady kosakoff dat kan natuurlijk ook. Dat bedoel ik dus met hard aanpakken :)

Waarschuw beheerder
donateur
Zit je weer te Pf'en op school

nee ik zit lekker thuis :)
Waarschuw beheerder
@teknix

ik ben nieuwgierig wat je gebruikt hebt of waar jij in bent blijven hangen :jaja:
al die antwoorden van jou, in welke wereld leef jij, duidelijk niet in de huidige maatschappij :nee:
Ook je antwoorden in vorige onderwerpen over oa allochtonen, zie jij de problemen niet ofzo ?

Waarom probeer jij het een soort van allemaal goed te praten.

Waarschuw beheerder
donateur
Afmaken mensen die dierenmishandelen!!:yes: (6)
Waarschuw beheerder
een egeltje

egeltjes zijn lief

klote friezen

als ik ze tegenkom, heb je het niet meer over friezen, maar over dooien!

Effe tegen bodytobody!!!!

Wat hebben Friezen hier nou mee te maken!!!

Het zijn een stel zielige jongens die toevallig uit Friesland komen die dit gedaan hebben!!!!

Maar schiet daar niet heel Friesland bij af!!!

Waarschuw beheerder
donateur
@teknix

ik ben nieuwgierig wat je gebruikt hebt of waar jij in bent blijven hangen
al die antwoorden van jou, in welke wereld leef jij, duidelijk niet in de huidige maatschappij
Ook je antwoorden in vorige onderwerpen over oa allochtonen, zie jij de problemen niet ofzo ?

Waarom probeer jij het een soort van allemaal goed te praten.

Ik zie wel problemen maar jij legt bepaalde verbanden die ik niet bereid ben te leggen. Kijk, het enige wat jij kan doen is tegen dingen aanschoppen zonder enige onderbouwing. Ik heb nog niet vaak een zinnige reply van jou gelezen. Het enige wat jij kan doen is tegen mensen zeiken. Kom jij maar eens met zinnige argumenten in die andere topics dan kunnen wij een keer een echte discussie voeren. Ik leef niet in een eigen wereld, ik kijk gewoon anders tegen dingen aan. En dit forum is een mooie gelegenheid om over dat soort dingen te praten. Jammer dat jij nooit je standpunten eens onderbouwt.

Waarschuw beheerder
Zulke gasten hebben gewoon een steekje los :vaag:
Hetzelfde moet je bij hun doen eerst half dood trappen en de sloot in :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat jij nooit je standpunten eens onderbouwt.

Sorry Harley maar ik moet hem toch gelijk geven :jaja:

ik kijk gewoon anders tegen dingen aan.

Dat doe ik ook

Waarschuw beheerder
donateur
Dat doe ik ook

Dat vind ik ook altijd mooi aan andere standpunten, dan kun je een echte discussie krijgen. Zo kun je veel van elkaar leren. Het is goed om over bepaalde zaken met elkaar te praten zonder elkaar dom, kortzichtig of "waar ben je blijven hangen?" naar de kop te gooien. Ik ben altijd bereid toe te geven dat iemand anders gelijk heeft maar dan moet het wel in een goede discussie met goede argumenten. Als je kijkt waar ik overal op gereageerd hebt kun je ook zien dat ik dat wel doe.

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar het bovenaan beschreven artikel heeft toch wel even een andere inhoud dan het doodslaan van een vlug!!

Het mag algemeen bekend zijn dat vliegen nu eenmaal voor overlast zorgen, dat kun je niet zeggen van egels!!

Waarschuw beheerder
Effe tegen bodytobody!!!!

Het zijn een stel zielige jongens die toevallig uit Friesland komen die dit gedaan hebben!!!!

maak je niet zo druk. Ik maakte een woordspeling:

zo heb je het over Friezen, zo heb je het over dooien

zo heb je het over vriezen, zo heb je het over dooien

snapez vous?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry maar het bovenaan beschreven artikel heeft toch wel even een andere inhoud dan het doodslaan van een vlug!!

Het mag algemeen bekend zijn dat vliegen nu eenmaal voor overlast zorgen, dat kun je niet zeggen van egels!!

Klopt, maar waar leg je de grens? Wel doodstraf voor egels maar niet voor vliegen? Het gaat erom dat dat niet reëel is. En trouwens, jij hebt geen last van egels dat wil niet zeggen dat iedereen dat niet heeft. Even verder kijken... ;)
Waarschuw beheerder
misschien omdat PF nou niet echt de Serieuste site is ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
Het actueel forum wel... ;)
Waarschuw beheerder
ik ben hier niet om serieus te zijn :nee:

en ik kan met niet goed verwoorden, door een stukje tekst te typen :nee:

dus vandaar...:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
Tja, daarom zullen wij ook nooit een echte discussie kunnen voeren. Maar zeg dan niet van die onzin zoals je hierboven doet. Dat slaat namelijk nergens op....

Waarschuw beheerder
donateur
Mag ik de mensen hier vragen waar ze het meeste last van hebben??

Van egels of van vliegen??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Echelon, maak je niet zo druk

je gaat echt op dingen in, waar je niet op in moet gaan :no:

Waarschuw beheerder
donateur
;)

Waarschuw beheerder
donateur
kut boeren!!!! die gasten verdienen ook de dood!!!

Waarschuw beheerder
donateur

Bekende reactie :P

Waarschuw beheerder
donateur
Trouwens Richard, je mist mijn punt. Het gaat me niet om de vergelijking vlieg en egel maar wel om het punt dat je die grens niet kan trekken en dat het niet reëel is om een doodstraf te geven voor zo'n vergrijp. Het is erg, maar niet doodstrafwaardig.

Waarschuw beheerder
ik kots echt op die mensen!!

:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Zie mijn 1e reply!! Als mensen hier op die manier willen reageren is dat hun goed recht!!(y)

En dat is trouwens wel een grens die je kan trekken, dat denken 'wij' tenminste als mens zijnde!!

Mijn allereerste gedachte bij dierenmishandeling, is afmaken die personen, een heerlijke gedachte!! Maar is die reeel?? Nee, absoluut niet!!

Maar daarom is er nog wel die gedachte!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
aaaa lief egeltje...

als k gezien had had ik hun ff bewerkt

Waarschuw beheerder
donateur
Zie mijn 1e reply!! Als mensen hier op die manier willen reageren is dat hun goed recht!!

Dan heb je het alsnog niet begrepen wat ik bedoelde maar ik blijf hier niet op doorgaan.

En dat is trouwens wel een grens die je kan trekken, dat denken 'wij' tenminste als mens zijnde!!

Waar dan? Ben jij de eerste mens die dat kan.

Mijn allereerste gedachte bij dierenmishandeling, is afmaken die personen, een heerlijke gedachte!! Maar is die reeel?? Nee, absoluut niet!!

Maar daarom is er nog wel die gedachte!!

Precies, ik weet niet of die gedachte heerlijk is. Ik wens mensen niet zo snel de dood toe.

"Wat gij niet wilt, dat u geschied', doe dat ook aan een ander niet ..."

Geld voor beide kanten...

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry ben niet gelovig!!

De grens is al een aantal malen getrokken in dit topic!!

En ik hoef jouw standpunt ook niet te begrijpen!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ahhh zielig mannn waar slaat dat nah op om dat te doen.. gewoon triest

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry ben niet gelovig!!

Ik ook niet, maar daarom vind ik het wel een goede passage...

De grens is al een aantal malen getrokken in dit topic!!

Waar dan?

En ik hoef jouw standpunt ook niet te begrijpen!!

Waarom reageer je er dan op?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik reageer hier op omdat nu eenmaal niet iedereen dezelfde visie op bepaalde zaken heeft!! Ik maak mijn visie hier gewoon duidelijk!!

De meeste mensen hier willen de egels sparen en hebben vast en zeker al genocide gepleegd op insecten!!

Er is dus al een grens die wij zelf heben getrokken als mens zijnde!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zie toch wel een verschil tussen een wesp of vlieg doodslaan, of een egeltje mishandelen.

Het een doe je niet voor je lol, het andere blijkbaar wel.

Enne, poten uit een mug trekken is net zo triest.

Waarschuw beheerder
donateur
Juist!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat de mensen die dit op hun geweten hebben sterven aan de ergste vorm van Aids en K....r die er bestaat! Ze mogen ook even langs mij komen dan trap ik ze ter plekke dood!!!!!!
Waarschuw beheerder
Teknix: Echelon Base heeft gewoon een goed punt.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stelletje tering mongolen!!!! ze meten zelf in elkaar worden gerost en daarna in de brand steken!. mafketels dat ze er zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Stoer hoor...... :no: :@ Kanslozen!!!
Waarschuw beheerder
Prachtig de vergelijkingen die Teknix altijd trekt :)
Waarschuw beheerder
Hahahaha en iedereen flipt weer als een gek.

Zijn ook altijd dezelfde soort reacties, voegt ook lekker wat doe.

Ipv allemaal om de doodstraf te roepen, doe er godverdomme wat aan of hou je muil.
En dan heb ik het nog niet eens over hoe hypocriet het is dat er elke dag kinderen op de meest gruwelijke manier worden vermoord...en wij hebben het over een egeltje dat dood wordt getrapt door een stel debielen, die waarschijnlijk zelf ook op partyflock zitten.

Waarschuw beheerder
En dan heb ik het nog niet eens over hoe hypocriet het is dat er elke dag kinderen op de meest gruwelijke manier worden vermoord...en wij hebben het over een egeltje dat dood wordt getrapt door een stel debielen, die waarschijnlijk zelf ook op partyflock zitten.

maar over die kindertjes gaat deze thread niet.

Als je dat zo erg vindt, doe er dan godverdomme iets aan of hou je muil!

Waarschuw beheerder
belachelijk, wat een idioot..
En waarom? wat voor lol kun je daar nu aan beleven??
:S

Waarschuw beheerder
donateur
Consurgo (y)

Waarschuw beheerder
Sneue lui :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En Consurgo denkt waarschijnlijk dat de termen 'doodtrappen', 'ophangen' enz. dan niet gebruikt worden!!

Die situatie is ook erg, maar heeft alleen geen betrekking op het bovenstaande!! Eigenlijk best wel kortzichtig!!
Waarschuw beheerder
ja het kan altijd erger natuurlijk [img cacheid=001326890012b3e2a519cd381a006182d3]http://www.euronet.nl/users/zegers/neehe3/egel.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
En Consurgo denkt waarschijnlijk dat de termen 'doodtrappen', 'ophangen' enz. dan niet gebruikt worden!!

Die situatie is ook erg, maar heeft alleen geen betrekking op het bovenstaande!! Eigenlijk best wel kortzichtig!!

Hahaha, noem me maar kortzichtig, al voel ik me daarmee niet aangesproken, maar ga dan een partij oprichten die ophangen rechtvaardigd als straf voor het doodschoppen van een egel.

[quote]maar over die kindertjes gaat deze thread niet.

Als je dat zo erg vindt, doe er dan godverdomme iets aan of hou je muil![/qiote]
Nee, was er maar een topic daarover.

En ik denk er meer over en doe er meer aan dan jij, dus ik houd me muil niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Jij snapt het weer niet!!:(

Waarschuw beheerder
donateur

De enige reacties die kortzichtig zijn in dit topic zijn de mensen die het over doodtrappen, doodstraf e.d. hebben. Zo'n reactie is zwaar overdreven en totaal niet over nagedacht en kompleet ongenuanceerd! Het is te erg voor woorden dat het gebeurt is maar je kunt kinderen van 15 - 17 jaar er niet voor doodmaken!!! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Hartstikke mooi!! Zoals ik al eerder opmerkte, het is een gedachte, een gedachte die ook het eerst bij mij opkomt!! Dat heeft betrekking op het sociale mensbeeld, niet op het rationele mensbeeld wat jij aan het beschrijven bent!! Ik kan me goed voorstellen dat mensen dat denken!!:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Het gaat om rationeel of emotioneel en niet sociaal. En de rechtstaat redeneert nou eenmaal rationeel. Godzijdank, anders was er niemand meer over...
Waarschuw beheerder
Weer Dokkum;)
Wat wonen daar voor mensen. (dieren)

Waarschuw beheerder
ophangen die jongens~!

Waarschuw beheerder
donateur
Een emotioneel mensbeeld hoort in het sociaal mensbeeld!! En omdat een rechtstaat rationeel redeneert moet iedereen dat maar doen?? Zo werkt het natuurlijk niet!!

Waarschuw beheerder
donateur
Wel als ze die uitspraken menen. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
..........??

Zoals ik zei.........!!!
Waarschuw beheerder
Zo'n reactie is zwaar overdreven en totaal niet over nagedacht en kompleet ongenuanceerd!

*Kuch* Vlieg doodslaan *Kuch* :X
Waarschuw beheerder
Hartstikke mooi!! Zoals ik al eerder opmerkte, het is een gedachte, een gedachte die ook het eerst bij mij opkomt!! Dat heeft betrekking op het sociale mensbeeld, niet op het rationele mensbeeld wat jij aan het beschrijven bent!! Ik kan me goed voorstellen dat mensen dat denken!!

Ik zie alleen het nut niet van 30 posts die allemaal niet verder komen dan een roep om een marteldood. En ook al voel je zoiets, je snapt toch gewoon wel dat het nergens op slaat...lijkt mij...en nuanceer het idd gewoon ff, maar dat is blijkbaar teveel gevraagd.

Waarschuw beheerder
donateur
Maar daar bestaat 80% van de reply's uit op Partyflock!!

Waarschuw beheerder
donateur
En dat maakt het dan goed? ;)

Waarschuw beheerder
Een onschuldig egeltje doodtrappen ze hebben wel lef!Jammer dat ik t niet zag gebeuren ik had hun gesloopt!
Waarschuw beheerder
Teknix,

ik ben toch van mening dat PF nix voor jou is, je bent over alles veels te serieus :jaja:

en het leven is veels te kort om alleen maar serieus te zijn, dus doe eens gek :jaja:

of ga opzoek naar een site met allemaal van die serieuze figuren.

:D
Waarschuw beheerder
En dat maakt het dan goed?

(y)

Waarschuw beheerder
voor al die kereltjes een nekshot

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat vind ik dus echt triest hoe kan je zoiets nou doen

Waarschuw beheerder
donateur
Teknix,

ik ben toch van mening dat PF nix voor jou is, je bent over alles veels te serieus

en het leven is veels te kort om alleen maar serieus te zijn, dus doe eens gek

of ga opzoek naar een site met allemaal van die serieuze figuren.

Ten eerste vind ik discussieren gewoon leuk om te doen. :)
Ten tweede, op een actueel forum reageer ik serieus of je het nou leuk vind of niet. Op alle andere fora reageer ik ook weer anders. En je wilt niet weten hoeveel mensen dat hier menen wat ze zeggen...
Waarschuw beheerder
Ten eerste vind ik discussieren gewoon leuk om te doen.
Ten tweede, op een actueel forum reageer ik serieus of je het nou leuk vind of niet. Op alle andere fora reageer ik ook weer anders. En je wilt niet weten hoeveel mensen dat hier menen wat ze zeggen...

Hij vind het juist mooi om mensen op stang te jagen :P
Met als hoofddoelwit 909 wanneer die na een half uur typen een serieuze reactie post zegt Teknix, je snapt er ook niks van...dat is zijn hele stijl! Maar serieuze reactie horen opzich wel thuis in Actueel tog?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt op zich wel ja, dat heb ik wel gedaan. Tegenwoordig doe ik alleen wel serieus mee aan discussies. Werd een beetje vervelend om alleen maar mensen op stang te jagen zonder onderbouwing. ;p Trouwens, tegenwoordig zijn 909 en ik het aardig eens....

Maar klopt, in real life hap jij ook altijd zo mooi!!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Consurgo 31 augustus 2004 13:25
Hahahaha en iedereen flipt weer als een gek.

Zijn ook altijd dezelfde soort reacties, voegt ook lekker wat doe.

Ipv allemaal om de doodstraf te roepen, doe er godverdomme wat aan of hou je muil.
---------------------------
Dus met andere woorden, een leven van een kind/mens heeft meer waarde dan een egeltje?
Omdat dat egeltje niet over de intelligentie beschikt als de mens en omdat het kleiner?

Wie is hier nou hypocriet?

Ik zie liever gruwelijke mishandelingen bij kinderen/mensen dan bij dieren.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik hoop dat ze een keer op een zeeegel trappen :[

Of dat ze genuanceerd opgehangen worden O:)

Waarschuw beheerder
jeudige baldadigheid, dat dat in het nieuws moet komen, iedere ouber doet wel ooit een keer zoiets, boeiend!

Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt het dan goed??

Maakt het dat goed, dat bijna geen enkele reactie hier op PF serieus is!! Maar jij neemt ze wel serieus!!

Dan loop jij gewoon te stoken!!:[
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb weleens een mierenkolonie uitgeroeid met een vergrootglas :bloos:

Mensen vinden egeltjes schattig daarom vinden ze dit zielig.

Dezelfde mensen slaan zo vliegen dood en stampen op mieren terwijl die je ook niks aan doen :p

Waarschuw beheerder
donateur
Jij hebt blijkbaar alles niet doorgelezen!!:frusty:

Waarschuw beheerder
ook wel erg boeiend 1 dood egeltje terwijl er elke minuut 1 mens overlijd.
tis wel triesr maar om er nou ophef over te gaan maken:S
Waarschuw beheerder
donateur
Ik reageer op
Lief zielig egeltjuh doden. Hoe laf kan je zijn

Je hoeft niet perse op al het voorgaande te reageren hoor Nerd :)

Waarschuw beheerder
donateur
Bepaal jij dat, of bepaal ik dat??:[
Waarschuw beheerder
donateur
Saus 31 augustus 2004 16:10

donateur! Ik heb weleens een mierenkolonie uitgeroeid met een vergrootglas

Mensen vinden egeltjes schattig daarom vinden ze dit zielig.

Dezelfde mensen slaan zo vliegen dood en stampen op mieren terwijl die je ook niks aan doen
-------------------------------------
Neehoor, dat doe ik zelfs niet, geneens een mug.
helaas is neit iedereen zo diervriendelijk als ik
Waarschuw beheerder
donateur
Ik bepaal dat je een nerd bent :)

Waarschuw beheerder
dus jij gaat als je snachts voor de 5e keer wakker wordt van zo'n teringmug op jacht met een mug vriendelijk vangapparaatje om hem daarna netjes buitenn de deur vrij te laten?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik bepaal dat jij een ban moeten hebben!!:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Laten we ontopic blijven nerd :)

Wel erg voor dat egeltje :O

Waarschuw beheerder
donateur
[img cacheid=0001a6e90003c709051ee8051a00618e2d]http://members.lycos.nl/saussauserd/staart.jpg[/img]

Wie is hier een nerd??:[
Waarschuw beheerder
donateur
Jij :yes: Nu zeker door dat posten :yes:

Maar wat zouden die jongens krijgen voor mishandeling van dat egeltje ?

Vast meer voor de vernielde spullen

Waarschuw beheerder
je bent nog eeen gefrustreerde nerd ook:D

Waarschuw beheerder
Kansloze, martelen die flikkers!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat ontzettend laf en zielig....
zoek iemand van je eigen soort :[

Waarschuw beheerder
donateur
een egeltje tot de dood toe mishandelden.

Art. 350 lid 1 Sr.; Beschadiging goederen.
Opzettelijk en wederrechtelijk enig goed dat geheel of ten dele aan een ander toebehoort, te vernielen, beschadigen, onbruikbaar te maken of wegmaken.

Dierenmishandeling bestaat niet volgens Strafrecht. Het valt onder Art.350 lid 1 van het Wetboek van Strafrecht. Dus het egeltje is in dit geval vernield of onbruikbaar gemaakt :)

Waarschuw beheerder
donateur
Saus: Je zusjes zijn :kwijl: O:)

Waarschuw beheerder
dat viel me ook al op ja:P
Waarschuw beheerder
GVD opgeziekt met die lui man
die diertjes hebbe toch niets misdaan !!
begrijp uberhaupt niet dat mensen dieren
kunnen mishandelen :[
bah kan ik echt pissig om worden !! blegh :[

[img cacheid=0006f8680012b65d8609f8991a00618fa3]http://members.lycos.nl/kippenforum/upload_files/egel.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Neo The One 31 augustus 2004 16:15
dus jij gaat als je snachts voor de 5e keer wakker wordt van zo'n teringmug op jacht met een mug vriendelijk vangapparaatje om hem daarna netjes buitenn de deur vrij te laten?
---------------------------
spreek voor jezelf.

Ik heb de hele zomer zo nu en dan wat daagjes een mug in me kamer gehad.
ze steken mij nooit dus ik hoef ze ook niet te doden.
Ahum.

dus wat is je punt nou presies?

Waarschuw beheerder
donateur
Dat sommige mensen nu eenmaal van zeikerig zijn houden!!:[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hehehe

Ja, maar das een eigenschap van het menselijke ras ;)
Waarschuw beheerder
blablabla...net ofdat dat nergens anders gebeurd :S!?

heb je weleens in rotterdam rondgelopen op zaterdagavond :nee:

Waarschuw beheerder
donateur
wordt zo ziek van dit soort berichtjes :(
ze moesten die jongens zo fijn trappen!!
zou ze er graag een handje bij helpen!

Waarschuw beheerder
zwaar triest
hun moesten juist geschopt worden

Waarschuw beheerder
dat wou ik maar net zegge, trappen die gozers!
Waarschuw beheerder
Dus met andere woorden, een leven van een kind/mens heeft meer waarde dan een egeltje?
Omdat dat egeltje niet over de intelligentie beschikt als de mens en omdat het kleiner?

Wie is hier nou hypocriet?

Zie jij liever gruwelijke mishandelingen bij kinderen??????
Ik moet toegeven dat bij een dier het vaak "zieliger" is dan bij een mens, in een film bijvoorbeeld. Maar in werkelijkheid zie ik liever 100 dode koeien dan 100 dode kinderen.

Oh en je bent dus ook veganist? Dat is het minste wat je kunt dus...Want blijkbaar vind jij het leven van jezelf wel belangrijker dan van dieren, hoeveel dieren denk jij dat er elke dag opmkomen in jouw naam dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker zooitje daar in Dokkum :S

Waarschuw beheerder
diep triest, egeltjes zijn lief:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zie jij liever gruwelijke mishandelingen bij kinderen??????
Ik moet toegeven dat bij een dier het vaak "zieliger" is dan bij een mens, in een film bijvoorbeeld. Maar in werkelijkheid zie ik liever 100 dode koeien dan 100 dode kinderen.

Oh en je bent dus ook veganist? Dat is het minste wat je kunt dus...Want blijkbaar vind jij het leven van jezelf wel belangrijker dan van dieren, hoeveel dieren denk jij dat er elke dag opmkomen in jouw naam dan?

Dat zei ik toch?
En dat heeft helemala niet te maken dat het zieliger is want voor een mens vind ik het net zo zielig, ik haat nou eenmaal mensen
Ik zie liever de hele mensheid dood dan 100 dooie koeien.

En dat ik de mensheid haat wil niet zeggen dat ik geen vlees eet.

Het is gewoon TE lekker.

Maar hej?

Ik ben nou eenmaal geboren als een Carnivoor.

Ga je me nu nog vertellen wat een dier opzettelijk mishandelen te maken heeft met het eten van vlees?
Want het gaat hier over het opzettelijk mishandelen van dieren, NIET Van veganisme ofzo.
Maar ik begbrijp je frustratie, zelf zeker mishandeld?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ga je me nu nog vertellen wat een dier opzettelijk mishandelen te maken heeft met het eten van vlees?

Die link is er niet. De dieren die geslacht worden voor het vlees dat wij eten zijn daarvoor gefokt. En trouwens, daar is de hele natuur toch op gebaseerd. Zie voedselketen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zie voedselketen.

presies!!!!!!!!!

meneer heeft zelf een trauma van vroeger denk ik, hijs een beetje gefrustreerd hehehe
Waarschuw beheerder
Dat zei ik toch?

En dat ik de mensheid haat wil niet zeggen dat ik geen vlees eet.

Het is gewoon TE lekker.

Maar hej?

Ik ben nou eenmaal geboren als een Carnivoor.

Heh, over hypocriet gesprken.
Als jij een dierenleven meer waard vind dan een mensen leven, heb jij toch geen recht om vlees te eten? (laat staan om te leven en daarme het leven te kosten van honderden dieren)

En opzettelijk mishandelen heeft zeker te maken met vlees eten, het is niet perse hetzelfde, maar jouw biefstukje wordt eerst wel vetgemest in een klein honkje in zijn eigen schijt, om vervolgens na een dodenrit in een slachtfabriek lomp door zijn hoofd geschoten te worden...of geelectrocuteerd. En dan vind ik het hypocriet dat je wel zegt een dierenleven boven een mensen leven te stellen, om wel te zeggen dat je vlees zo lekker vind en het alleen daarom eet.

Waarschuw beheerder
donateur
In veel oosterse landen worden dieren nog even gemarteld omdat de adrenaline die die marteling met zich mee brengt het vlees lekkerder maakt. Verder zijn ze er in die landen van overtuigt dat het de vruchtbaarheid bevordert.
Waarschuw beheerder
Luister eens, jullie doen nu net of ik een of andere gekke dierenactivist ben.
Ik verdedig het eten van vlees altijd tegenover vegetariers, idd met het argument dat we top of the food chain zijn, en we gewoon vlees horen te eten...alleen niet op de manier waarom het nu gebeurt (massa consumptie, vlees fabrieken)

Maar meneer krankenheimer zegt dat dierenlevens meer waard zijn dan mensenlevens...om vervolgens rustig nog wat frikandellen naar binnen te proppen...het ging mij gewoon om de hypocrisie.
Waarschuw beheerder
donateur
ik wil wel mensenvlees eten, maar teneerste smaakt dat niet echt lekker volgens mij, en het is verboden.

verder is het zials je voorganger al zei, de voetselketen.
Je weet toch wat dat is? De voetselketen?

Het gaat hier over het doodtrappen van een egeltje, dus over dierenmishandeling, niet over de voetselketen.

verder ben ik gek op biefstuk (L)
Waarschuw beheerder
Wanneer gaan we weer naar de McDonalds krank?

Je had toch nog wat kortingbonnetjes liggen?

Waarschuw beheerder
donateur
Luister eens, jullie doen nu net of ik een of andere gekke dierenactivist ben.

Absoluut niet, ben het zelfs veelal met je eens. En die discussie tussen jullie bemoei ik me niet mee. ;)
Ik heb alleen een paar feitjes toegevoegd. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik wil wel mensenvlees eten, maar teneerste smaakt dat niet echt lekker volgens mij, en het is verboden.

verder is het zials je voorganger al zei, de voetselketen.
Je weet toch wat dat is? De voetselketen?

Het gaat hier over het doodtrappen van een egeltje, dus over dierenmishandeling, niet over de voetselketen.

verder ben ik gek op biefstuk

Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, als jij lekker zelfvoldaan in je hypocriete wereldje wil leven en je schuldgevoel gaat afkopen met posts op partyflock moet je dat vooral doen. Veel plezier.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Maar meneer krankenheimer zegt dat dierenlevens meer waard zijn dan mensenlevens...

Jij kan dus duidelijk niet lezen.

Ja, ik hou van dieren, en ik zei dat ik de mensheid haat.
NIET Dat dierenlevens meer waard zijn.

Dat zijn ze natuurlijk ook wel, :$

heeft verder nix met hypciet te maken me beste.
Iemand die van dieren houd en mensen hat mag best vlees eten.
Vlees eten is een heel verschil met een dier opzettelijk mishandelen.

maar dat snap jij niet :nee:
Dus maak er maar geen woorden aan vuil.
bye bye

Dy-namic> zaterdag?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tering kinderne van tegenwoordig hebben niet eens respect meer voor dieren.
Waarschuw beheerder
Ik ga hier verder geen woorden aan vuil maken, als jij lekker zelfvoldaan in je hypocriete wereldje wil leven en je schuldgevoel gaat afkopen met posts op partyflock moet je dat vooral doen. Veel plezier.

dat is precies wat krank hiermee laat zien!

ALLE mensen zijn hypocriet! Zelfs jij, jaaaaaaaaaa ook jij!

De mens is de meest zinloze organisme op de aarde! Het enige dat de mens doet is alles kapotmaken!

Jaaah, misschien is krank wel wat te schijterig om zelfmoord te plegen, maar denk dat de meesten dat wel zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
:@ egeltjes zijn heilig bij mij!
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, hijs een beetje gefrustreerd :s

ik zie liever mishandelde kinderen/mensen dan mishandelde dieren.
en dat begint meneer over vegatisme ofzo hehehe

JeeJ

maar idd.
Ik haat mezelf ook, ook ik ben een misdadiger, durf alleen geen zelfmoord te plegen, en heeft ook geen zin als de rest van de mensheid blijft bestaan.

eigenlijk moet er gewoon een gifgas ontwikkelt worden dat alleen effect heeft op de mensheid.

Waarschuw beheerder
donateur
Tja beetje offtopic, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je zo raar over de mensheid praat. Ik weet dat we veel natuurlijke resources gebruiken en dat we weinig respect hebben voor onze medebewoners op deze aardbol. Maar denk je niet dat je een beetje overdrijft?

Waarschuw beheerder
donateur
Ik verdedig het eten van vlees altijd tegenover vegetariers, idd met het argument dat we top of the food chain zijn, en we gewoon vlees horen te eten...alleen niet op de manier waarom het nu gebeurt (massa consumptie, vlees fabrieken)

Wij staan misschien bovenaan in ons kunstmatige wereldje!! Maar in de vrije natuur zijn het nog altijd carnivoren die het hoogst in de ketting staan, niet ons omnivoren!!
Waarschuw beheerder
jammer dat jullie 1 ding vergeten....

Idioten die op zo`n manier met een dier omgaan mag je geeneens mensen noemen!dus voor mij geldt nog steeds: afschiete die lui! Het spijt me zeer maar ik meen het echt zou er nog op roggelen ook!

Zulke dingen zeg ik idd niet snel maar ik vind je wel zo vreselijk vuil en laf als je zulke streken uithaalt....hoe in godsnaam komt het al bij je op :-s

Waarschuw beheerder
donateur
Ik zou graag een kliniek openen, en daar alle dierenmishandelaars en verkrachters opnemen.

Vervolgens ga ik daar dan make-up en kankermedicijnen op testen.

Willen ze eerder vrijkomen, dan kan dat alleen tegen inruil van een nier, huid, of hoornvlies.

Gelijk alle lieve proefdiertjes vrijuit en die on-mensen lekker pijn laten lijden....

Waarschuw beheerder
donateur
Wij staan misschien bovenaan in ons kunstmatige wereldje!! Maar in de vrije natuur zijn het nog altijd carnivoren die het hoogst in de ketting staan, niet ons omnivoren!!

Wij staan bovenaan omdat we simpelweg meer intelligentie hebben ook al blijkt dat hier niet echt...

Waarschuw beheerder
donateur
Wij staan bovenaan omdat we het buskruit hebben uitgevonden en dieren nog niet...

Waarschuw beheerder
Wat een klootzakken joh!
Waar slaat dat op?
Is toch niet normaal man!
Ookal is het maar een egeltje...
Ik heb altijd geleerd dat je zulke dingen niet moet doen...
Maar ja met mij meerdere denk ik...
Waarschuw beheerder
donateur
Jongetjes lekker in elkaar slaan en ook te water trappen.
STUMPERDS

Waarschuw beheerder
Jongetjes lekker in elkaar slaan en ook te water trappen.
STUMPERDS

:yes: Ik geef me op als vrijwilligster:[

Waarschuw beheerder
wat ontzettend laf en zielig....
zoek iemand van je eigen soort

moeten ze nu varkens afmaken ? :-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ze moeten die Jongens aan de varkens voeren:@
[img]http://images.animationfactory.com/animations/animals/pigs/pig_eating/pig_eating_lg_nwm.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ik heb zaterdagnacht nog een egeltje gered door hem/haar te verplaatsen omdat ie anders doodgereden werd

Waarschuw beheerder
that`s the SPIRIT :respect:!
Waarschuw beheerder
donateur
Tja beetje offtopic, maar ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom je zo raar over de mensheid praat
------------------------------------------------
Nou, zo raar vind ik het niet :)

Hele diersoorten zijn door de mensheid uitgeroeit.
Zoveel bossen en regenwouden zijn door de mens om gekapt.
Vervuiling, omderdrukking van de dieren.
Kijk alleen voor de grap eens naar buiten.
Vroeger was dat allemaal natuur waar heel veel soorten dieren leefden.
Nu vind je er alleen nog een weg, huizen etc.

Sport met dieren ben ik ook tegen, vissen enzo de Paardenrennen.
IK kan zoveel opnoemen.
Ikzelf ben net zo slecht, ik rij ook in een auto rond. gebruik wasmiddel etc.
Maar ik probeer ze wel te helpen door geld te doneren aan bijv. Pieterburen enzo. (http://www.zeehondencreche.nl/)
Das het minst wat ik kan doen hehe

De mens is verantwoordelijk voor ZOVEEL, Ik haat ze gewoon.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
IK ZEG:

DOOD KNUPPELEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
idd uiteindelijk zijn we natuurlijk net zo hypocriet omdat we vlees eten etc. maar dat is een natuurlijk proces om de biologische cirkel rond te krijgen (:vaag:)

Maar opzettelijk een dier mishandelen zonder zinnig doel verafschuw ik echt!!

wat zanne zegt KNUPPELEN MAAR!
Waarschuw beheerder
donateur
presies sasjezz! :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wij staan bovenaan omdat we het buskruit hebben uitgevonden en dieren nog niet...

Dat heeft denk ik vast wel iets met intelligentie te maken. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hele diersoorten zijn door de mensheid uitgeroeit.
Zoveel bossen en regenwouden zijn door de mens om gekapt.
Vervuiling, omderdrukking van de dieren.
Kijk alleen voor de grap eens naar buiten.
Vroeger was dat allemaal natuur waar heel veel soorten dieren leefden.
Nu vind je er alleen nog een weg, huizen etc.

reactie verplaatst naar een ander topic.

Zijn mensen slecht of is het evolutie?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in maar is dat ook niet een kwestie van het recht van de sterkste?

Welk recht?

Waarschuw beheerder
donateur
Zie vorige post van mij. Dit gaat verder in 'Zijn mensen slecht of is het evolutie?'.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zij moeten dood getrapt worden! lijkt me wel wat!!

KK zielepoten!!! :@

Waarschuw beheerder
Ze waren wel redelijk op dreef :yes:

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Op dreef?
Typisch geval van: "drink dan niet"
Wou dat ik er een keer een tegen kwam die mijn schutting sloopte, of een egeltje zo behandelde. Geloof me je wou dat je nooit geboren was :yes:

Waarschuw beheerder
Jah jah Schwarzenegger

Waarschuw beheerder
donateur
Dat heeft denk ik vast wel iets met intelligentie te maken

Dolfijnen en Walvissen zijn de enige bekende dieren die ons kunnen evenaren qua intelligentie.
De hersenen van een mens zijn 10x groter dan zou moeten zijn met ons gewicht.

En ik zie dolfijnen nog geen buskruit uitvinden ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Wat zul je raar staan kijken als dolfijnen ineens met buskruit rondzwommen... ;p

Waarschuw beheerder
..Wie weet daagde die egel ze wel uit.. kniftige beesten hoor ;-) kidding
Waarschuw beheerder
donateur
Marleentjuh 31 augustus 2004 08:49
...Klootzakken!!!
Lief zielig egeltjuh doden. Hoe laf kan je zijn

Inderdaad :no:

Waarschuw beheerder
[quote]Jah jah Schwarzenegger/[quote]

Probeer het maar uit bijdehand

Waarschuw beheerder
probeer jij maar eens normaal te citeren :) ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dolfijnen en Walvissen zijn de enige bekende dieren die ons kunnen evenaren qua intelligentie.
De hersenen van een mens zijn 10x groter dan zou moeten zijn met ons gewicht.
---------------------------------
Lijkt me knap moeilijk om met vinnen die ook nog eens ver uit elkaar staan iets te produceren hehehe

wij hebben vingers hehehe

maar dolfijnen zijn zekers intelligent, alleen hun manier van communiceren is al vele male hoger dan de onze.

Waarschuw beheerder
qutoe krankheimer:Neehoor, dat doe ik zelfs niet, geneens een mug.
helaas is neit iedereen zo diervriendelijk als ik

wehehehe (y)

gister avond heb ik me laten prikke door een mug, tja dat beestje heeeft toch ook honger of nie dan :/

geeneens een muggebult...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja, Cker, bij de McDonalds kan die niet langs gaan want dan word die ge-elektrocuteerd ofzo hehehe

Waarschuw beheerder
donateur
Wat ik dan niet snap is dat er GETUIGEN waren....doe je dan niks ofzo????!!!Ik zal echt serieus naar ze toe rennen, dan maar klappen!!!
Ik vind dit kut land steeds triester worden btw....

Waarschuw beheerder
geen woorden "MAAR DADEN"
levuh HH

alias:SONIC

Waarschuw beheerder

ik denk dat het mishandelen van kinderen en dieren allebei even erg is omdat het in beide gevallen zo is dat het slachtoffer zich niet kan beschermen, geen weerstand kan bieden...

Waarschuw beheerder
EEN kind kan praten een ezel niet!
mishandelen van kinderen
neem nog een lijntje1

Waarschuw beheerder
:S paupertjes.. gebeurt helaas bijna dagelijks.. laffe knaapjes
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat het mishandelen van kinderen en dieren allebei even erg is omdat het in beide gevallen zo is dat het slachtoffer zich niet kan beschermen, geen weerstand kan bieden...
------------------
Ik heb ook niet gezegt dat het van een dier erger is dan van een kind :)
Artiest {SHOWLIST artist 169839, 168185}
Waarschuw beheerder
Ze hebben ook geen reet te doen daar...
daar zijn weinig buitelanders dus moeten die prakkertjes maar de criminaliteit organiseren....

Waarschuw beheerder
platjes???

mwahaha!
Waarschuw beheerder
Ze hebben ook geen reet te doen daar...
daar zijn weinig buitelanders dus moeten die prakkertjes maar de criminaliteit organiseren....

Dus als er wel buitenlanders zijn organiseren die de criminaliteit? Je wint hiermee de 'domste opmerking van de maand trofee'(en dat al op twee september).
Waarschuw beheerder
hoezo dom? denk dat ik nog aardig gelijk kan krijgen...oke laat ik 'buitenlanders' aanpassen in: Marrokanen & Antillianen

laten we eerlijk zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
wat dacht je van nederlanders die uit verveling een treintraject terroriseren? Zoals die lijn naar Enkhuizen?
Puur uitverveling en zijn gewoon NL's.
Ik denk dus dat afkomst nix met verveling en vandelisme/criminaliteit te maken heeft.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als we het over criminaliteit gaan hebben: Drugshandel is ook crimineel gedrag. Een groot (lees: ZEER groot) gedeelte van de PF-ers gebruiken drugs en particperen derhalve in de drugshandel. Onder de PF-ers zijn HEEL veel autochtonen. Allemaal criminelen (in een ruime zin van het woord) Dus met antilianen en marokanen kom je er niet....
Waarschuw beheerder
ja zo kunnen we er wel allemaal dingen bijhalen...

dan haal ik er bijvoorbeeld bij: 'neem eens een kijkje in de gevangenis'

(vooral kijken naar het percentage en dat vergelijken met het percentage dat in nederland woont).

Maarja...Egeltjes of andere dieren doodtrappen s zielig, een bewijs van pure verveling van die jongens, stom puberaal gedrag van jongens die hun grensjes niet kennen

PS: khoop dat ze met blote voeten hebben getrapt...hebben ze in ieder geval nog een beetje pijn
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Pffffff, alsof egels zulke lieverdjes zijn:s

Waarschuw beheerder
donateur
ja zo kunnen we er wel allemaal dingen bijhalen...

Moet je dat es in een ander land zeggen. Drugs stelt hier niets voor, alsof je een biertje drinkt, maar in andere landen ben je meteen zwaar crimineel of een junk.

dan haal ik er bijvoorbeeld bij: 'neem eens een kijkje in de gevangenis'

Daar kom ik gelukkig niet zoveel, jij wel dan?
Waarschuw beheerder
Dat is ook zo. het enige wat ik wil zeggen is dat niet alleen buitenlanders crimineel zijn..
Ik vind ze overigens erg wreed voor 'slechts verveelde knaapjes'. Laat ze maar een vette taakstraf doen op een kinderboerderij!
Waarschuw beheerder
Sorry ik kon het niet laten: [cit] Geboorteland
Het aantal mannen in de gevangenis dat in Nederland is geboren, is flink toegenomen van 5,6 duizend in 2002 naar 6,2 duizend in 2003. Dit is een stijging van 11,7 procent.

Bijna 45 procent van de gedetineerden is in Nederland geboren. In 1995 was dat nog de helft. Zo’n 9 procent van de gedetineerden is geboren in Suriname en eenzelfde aandeel op de Nederlandse Antillen en Aruba. In Marokko is 7 procent van de gedetineerden geboren en in Turkije 5 procent[cite]
Voor het visuele gedeelte:
[img]http://www.cbs.nl/nl/publicaties/artikelen/algemeen/webmagazine/artikelen/2004/includes/1406g2.gif[/img]

Hoezo buitenlanders crimineel?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
is dat het geboorteland of afkomst? en wat is het percentage van niet-nederlandse afkomst in nederland? zou dat ook 55% zijn denk je? ik denk het niet...

tuurlijk zijn er ook nederlandse mensen crimineel...dat weten we allemaal, alle criminelen zijn %$#^#

maar tjah...het aantal nederlandse mensen in nederland die crimineel zijn in vergelijking met het aantal criminelen van buitelandse afkomst van het percentage van buitelandse mensen in dit land...daar zit toch wel een verschil in d8 k zo?

enneh, of k in de gevangenis kom? nee, ik niet, maar mn broer werkt dr namelijk

maarja we dwalen af, ieder zn mening...hoe dan ook...

de daders worden door iedereen uitgelachen denk k
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach, een kleine zielig egeltje,
Die jongens moeten ze egt goed hard aanpakken!!!!

Waarschuw beheerder
Bla bla, iedereen maar een beetje over die zielige egel lullen, er worden dagelijks in de wereld mensen vermoord, verkracht, gekidnapt of opgeblazen, maak je daar maar eens druk over..

Waarschuw beheerder
mja erg zielig jah maar een egeltje meer of minder kank egt nie wakker van liggen..

jammer dan! wil niet weten hoeveel mensen zichzelf wel niet in de sloot heben gereden omat ze zon beesie niet wille aanrijde.. dan maar een egel minder ipv een file omdat dr een kar uit de sloot gehaald moe worden

Waarschuw beheerder
wat een stomme vergelijking zeg!
dus eigenlijk hebben deze jongens een heldendaad verricht, omdat ze die egel niet hebben laten leven die misschien wel een file zou kunnen veroorzaken!

dat kan net zo goed door een overrennend kind, moetten wer die dan ook maar kapot trappen????

en AAF, mensen mogen nog altijd zelf weten waar ze zich druk om maken!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Te triest voor woorden en ik kan ook niet snappen dat mensen het hebben gezien en gewoon niets doen!
Zijn ze dan zo bang voor die snotventjes???Of was
dit de plaatselijke kleuterbende ofzo:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
.:: AAF ::. The One And Only Dominator 6 september 2004 16:46
Bla bla, iedereen maar een beetje over die zielige egel lullen, er worden dagelijks in de wereld mensen vermoord, verkracht, gekidnapt of opgeblazen, maak je daar maar eens druk over..
-------------------------------------------
Mensen interreseren me geen ene reet, die maken toch alleen maar alles kapot en vervuilen alles.

Ik maak me daar niet druk om.

Ik maar me wel druk om dat egeltje. dat kleine lieve beestje dat niet vervuilt, en nix kapot maakt.
dieren zijn onschuldig.
Mensen zijn misdadigers. (incl mezelf)
Waarschuw beheerder
wat een vieze vuile lafbekken daar kenk echt kwaad om worduh die mensen mogen gelijk op de brandstapel
Waarschuw beheerder
donateur
Krankheimer PLukWerper 2000 6 september 2004 20:27

donateur! .:: AAF ::. The One And Only Dominator 6 september 2004 16:46
-------------------------------------------
Mensen interreseren me geen ene reet, die maken toch alleen maar alles kapot en vervuilen alles.

Ik maak me daar niet druk om.

Ik maar me wel druk om dat egeltje. dat kleine lieve beestje dat niet vervuilt, en nix kapot maakt.
dieren zijn onschuldig.
Mensen zijn misdadigers. (incl mezelf)

(y)........ he-le-maal mee eens dude

Respect voor moeder natuur....... tering lijers, opknopen midden op da Dam ofzo
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik heb net een spin dood getrapt mag ik nu ook in de krant ?