klopt jah
ik heb liever dikke dikke industrail
wat ik ook zo jammer vind als manu le malin op een feest staat zie je veel mensen stil staan die weten gewoon niet wat ze ermee aan moeten
manu le malin
Maar ligt er ook helemaal aan, hou van alles wel eigenlijk, ook gewoon techno, of drum N bass ofzo. Enige waar k echt niet van hou is oldskool, (early rave daarintegen wel weer, memories he ) Hardstyle, Jump, draaiorgelstijl, en van die gewone terror
alleen mag je jump eruit halen en hardtyle van tegenwoordig ook
Destroyer, Nasenbluten of DJ Freak inderdaad ofzo gaat er bij mij toch wel heel erg goed in
Komisch als je verveeld staat te kijken, en zown 16 jarige ventjes vragen of je het niet vet vind, en je zegt dat het jouw muziek niet is, omdat je niet van hardcore houd, heerlijk hoe stom ze dan kunnen kijken
Uhm...ik heb het over de live-act van Nasenbluten he, niet over de setjes van Mark N Want volgens mij is hij onder Nasenbluten veel meer terror
Mark N / Overcast draait hij vooral drum 'n bass/ breakcore/ hardcore!!!
Bijv: die mix op epileptik, echt vet!!!
Uhm...ik heb het over de live-act van Nasenbluten he, niet over de setjes van Mark N Want volgens mij is hij onder Nasenbluten veel meer terror
Jazegels!!! Heb ook nog twee mixen van hem een als Mark N en een van Overcast!!!
K heb geloof ik meerdere van die mixen... ZIjn officieel uitgebracht onder bloody fist geloof ik he?
Ik vind EPK Mix 7: Mark N - Under Sufferance de beste CD out there
Dat klopt, die mix van overcast staat ook op een officiele CDr van Bloody Fist, genaamd Last Drinks
erg lekker jah. Is ook absoluut een favo van Mark N zelf. TCO draait em ook regelmatig + scratches voordat die vocal erin knalt, dat lukt altijd wel goed
hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen????, hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....