Partyflock
 
Forumonderwerp · 702337
­ Nederland
 
Artiest Afross
hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen????:S, hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 1435, 4024}
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 november 2005 om 14:59:
klopt jah

ik heb liever dikke dikke industrail
wat ik ook zo jammer vind als manu le malin op een feest staat zie je veel mensen stil staan die weten gewoon niet wat ze ermee aan moeten


manu le malin

K heb ook liever van die zware industrial hardcore, dan gewoon terror:jaja: Hoewel k een lekkere bak speedcore toch weer boven industrial verkies:p

Maar ligt er ook helemaal aan, hou van alles wel eigenlijk, ook gewoon techno, of drum N bass ofzo. Enige waar k echt niet van hou is oldskool, (early rave daarintegen wel weer, memories he:D ) Hardstyle, Jump, draaiorgelstijl, en van die gewone terror:p
 
Uitspraak van Budburner op woensdag 30 november 2005 om 15:05:
Maar ligt er ook helemaal aan, hou van alles wel eigenlijk, ook gewoon techno, of drum N bass ofzo. Enige waar k echt niet van hou is oldskool, (early rave daarintegen wel weer, memories he ) Hardstyle, Jump, draaiorgelstijl, en van die gewone terror

precies het zelfde heb ik ook :o
alleen mag je jump eruit halen en hardtyle van tegenwoordig ook :p

ik mix zelf schranz over op industrail over op hele zware en dan die industrail ff op 45 toeren :kwijl: zo krijg je een lekker opbpiwende set :d
 
Artiest Balbasaur
Vind er geen reet aan:nee: Liever een lekker pot Frenchcore, TeKno, UK Hardcore, of speedcore:K

Maar gewone simpele kinderterreur:nee:

Absoluut niet mee eens, een potje Destroyer, Nasenbluten of DJ Freak inderdaad ofzo gaat er bij mij toch wel heel erg goed in :D
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 november 2005 om 15:13:
alleen mag je jump eruit halen en hardtyle van tegenwoordig ook

Daar hou ik juist ook niet van:p Was een beetje rare zin mischienO:)

Schranz is sowieso gewoon lekker:jaja:

Komisch als je verveeld staat te kijken, en zown 16 jarige ventjes vragen of je het niet vet vind, en je zegt dat het jouw muziek niet is, omdat je niet van hardcore houd, heerlijk hoe stom ze dan kunnen kijken:D
Uitspraak van actief op woensdag 30 november 2005 om 15:13:
Destroyer, Nasenbluten of DJ Freak inderdaad ofzo gaat er bij mij toch wel heel erg goed in

Destroyer doet me vrij weinig... Nasenbluten daarintegen, qua producties ook niet echt mijn ding, sommige zijn wel lekker daarintegen:) Maar zijn setjes...:K
 
Uitspraak van Budburner op woensdag 30 november 2005 om 15:18:
Komisch als je verveeld staat te kijken, en zown 16 jarige ventjes vragen of je het niet vet vind, en je zegt dat het jouw muziek niet is, omdat je niet van hardcore houd, heerlijk hoe stom ze dan kunnen kijken
hahahaha

nou soms sta ik wel stil op feesten maar dan zit ik gewoon helemaal weg te spacen in die muziek :p
 
Nasenbluten daarintegen, qua producties ook niet echt mijn ding, sommige zijn wel lekker daarintegen:) Maar zijn setjes...:K

En toch is het zoals jij het zo mooi beschrijft kinderterror ;)
Zou ik maar eens beter al mn posts doorlezen dan... Zijn procucties mischien wel, das idd niet mijn ding allemaal. Maar als je eens de moeite nam om mijn posts beter te lezen dan zag je ook staan waarom zijn setjes geen "kinderterror" is.
 
Uhm...ik heb het over de live-act van Nasenbluten he, niet over de setjes van Mark N ;) Want volgens mij is hij onder Nasenbluten veel meer terror :)
Uitspraak van actief op woensdag 30 november 2005 om 15:37:
Uhm...ik heb het over de live-act van Nasenbluten he, niet over de setjes van Mark N Want volgens mij is hij onder Nasenbluten veel meer terror

idd, als Mark N / Overcast draait hij vooral drum 'n bass/ breakcore/ hardcore!!! Nasenbluten daarentegen is veel meer Terror gericht!!!
 
Uitspraak van Rebelhamel op woensdag 30 november 2005 om 15:44:
Mark N / Overcast draait hij vooral drum 'n bass/ breakcore/ hardcore!!!

vette shit is dat er gebeurd teminste wat :yes:
 
Ik vind Mark N echt de beste DJ die er is (Y)
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 30 november 2005 om 15:45:
vette shit is dat er gebeurd teminste wat

idd!!! Zijn mixen zijn ubervet!!! Ten eerste kan hij mixen als de beste en zijn platenkeus vind ik ook super!!!!

Bijv: die mix op epileptik, echt vet!!!
 
Uitspraak van Rebelhamel op woensdag 30 november 2005 om 15:47:
Bijv: die mix op epileptik, echt vet!!!

heb je die set? :o
Jazegels!!! Heb ook nog twee mixen van hem een als Mark N en een van Overcast!!!
Uitspraak van actief op woensdag 30 november 2005 om 15:37:
Uhm...ik heb het over de live-act van Nasenbluten he, niet over de setjes van Mark N Want volgens mij is hij onder Nasenbluten veel meer terror

Excuses dan:p Mijn fout:) Nasenbluten heb k geloof ik 1x live gezien, en dat vond ik idd ook niet supervet... Meer destroyerstijl.

Setjes onder Mark N, is idd zo als ik eerder al zei meer drum N bass, Breakcore gericht, Zo als die EPKMIX07 dies echt superdik:K
Uitspraak van Rebelhamel op woensdag 30 november 2005 om 15:53:
Jazegels!!! Heb ook nog twee mixen van hem een als Mark N en een van Overcast!!!

K heb geloof ik meerdere van die mixen... ZIjn officieel uitgebracht onder bloody fist geloof ik he?
 
Ik vind EPK Mix 7: Mark N - Under Sufferance de beste CD out there :)
Uitspraak van Budburner op woensdag 30 november 2005 om 15:56:
K heb geloof ik meerdere van die mixen... ZIjn officieel uitgebracht onder bloody fist geloof ik he?

Dat klopt, die mix van overcast staat ook op een officiele CDr van Bloody Fist, genaamd Last Drinks

http://www.discogs.com/release/205981
Uitspraak van actief op woensdag 30 november 2005 om 16:01:
Ik vind EPK Mix 7: Mark N - Under Sufferance de beste CD out there

Ja, van de Epileptik mix- serie zeker!!! Hoewel ik deel 1 van traffik ook koel vind!! Zit op het moment deel 4 van Simon Ondergrond te luisteren, ook een lekkere mix!!! (Toen waren ze nog wel goed, deel 10=kut)
K vind deel 10 juist ook super:D Over het algemeen best langzaam, maar zoowww vaag he:jaja:
Uitspraak van Rebelhamel op woensdag 30 november 2005 om 16:01:
Dat klopt, die mix van overcast staat ook op een officiele CDr van Bloody Fist, genaamd Last Drinks

Klopt, die heb ik op mp3 formaat, zijn 9 mixen van een uur. Vraag me alleen af hoeveel cd's dat orgineel zijn?
 
Nee :(
 
Ik vind 10 juist stukken vetter dan 4 :O
10 klinkt een stuk "voller" dan 4 vind ik, en mixtechnisch is hij gewoon super:D Majah, wat verwacht je er ook anders vanO:)
Kijk als jij Terror nou niet leuk vind wil nog niet zeggen dat het hersenloos is, kortom dit is dus een hersenloze topic gemaakt bij een hersenloos persoon :D

Terror 4 Life

Laterror!
 
Uitspraak van Antonio :bounce: op woensdag 30 november 2005 om 16:26:
Kijk als jij Terror nou niet leuk vind wil nog niet zeggen dat het hersenloos is, kortom dit is dus een hersenloze topic gemaakt bij een hersenloos persoon

Terror 4 Life

Laterror!

:respect:
Uitspraak van Budburner op woensdag 30 november 2005 om 16:16:
Vraag me alleen af hoeveel cd's dat orgineel zijn?

één

Ik heb hem origineel. Is geen audio cd, maar een mp3 cd.
 
heb je weer zo'n spuit 11 van 15 die stoer denkt te zijn met zijn terror :gaap:
Die Overcast live @ Last Drinks is misschien wel de allervetste set die ik ooit gehoord heb. Beginnen met duistere hip-hop + scratches over naar drum & bass daarna nog iets harder en dan afsluiten met die overcast terror e.d. echt een monsterlijke opbouw, mixtechnieken & muziek

Mark N :respect:
 
Ik stem toch voor Epsilon @ Last Drinks :P
Heb hem volgens mij nog niet goed geluisterd, maar in ieder geval kan je aan jouw beschrijving al zien hoe kortzichtig de Nederlandse hardcore scene is he:p

Ben nou die van Mark N aant luisteren, heerlijk plaatje toch die Astro & Physics - movement I (overcast remix)

Heb hem me eens op discogs op gezocht, maar zou dat vinyl nog te krijgen zijn? Want Paul Blackout - the Number, en De-Koder - Knife zijn gerepressed geloof ik he? Moet me die in ieder geval nog snel ff halen:jaja:
Ik vind Xylocaine @ Last Drinks oook super!! :jaja:
 
Ben nou die van Mark N aant luisteren, heerlijk plaatje toch die Astro & Physics - movement I (overcast remix)

Kan die Astro & Physics nummers nergens downloaden :(
K heb ook alleen die wat op epkmix staat... Maar dat hele vinyl is ook nergens te vinden:s K ga deze week toch weer voor wat nieuwe plaatjes kijken, eens vragen of ze die nog hebben/kunnen bestellen:p
Uitspraak van Budburner op woensdag 30 november 2005 om 17:48:
Maar dat hele vinyl is ook nergens te vinden

Ook die heb ik. :D

"Huge speaker ......."

Vet!
Op vinyl, of op mp3?

Het 1e: Die doe je niet weg zeker heO:)

Het 2e: Dan mag je hem wel ergens uppenO:)
 
Kk, ik wil jouw platencollectie hebben, Ed :P

Op zich is die Movement best kuttig, dat loze stukje tekst, dat goedkope geëcho van ''System''...maar toch heeft ie iets :lief:
Ik heb de vinyl, en nee die gaat uiteraard niet weg.
Mp3's heb ik helaas ook niet.
Uitspraak van actief op woensdag 30 november 2005 om 17:54:
Kk, ik wil jouw platencollectie hebben, Ed

Eurotje of 10.000 - 15.000 is ie van jou. ;)
erg lekker jah. Is ook absoluut een favo van Mark N zelf. TCO draait em ook regelmatig + scratches voordat die vocal erin knalt, dat lukt altijd wel goed b)
Zou die nergens meer te krijgen zijn denk je? K ga het toch maar eens proberen morgen:p Neem k me sowieso De-Koder - knife, en Paul Blackout - The number mee, aangezien k die nog gewoon zag liggen daar:D
Uitspraak van Manga Corps op woensdag 30 november 2005 om 17:57:
erg lekker jah. Is ook absoluut een favo van Mark N zelf. TCO draait em ook regelmatig + scratches voordat die vocal erin knalt, dat lukt altijd wel goed

Heb hem geloof ik idd in een mix van TCO staan ja:)
Iemand die epkmix 7 moet hebben kan ff een pb'tje sturen, link is nog wel ff geldig:)
 
Tering, ik wil ook draaitafels!
Komt nog veel ergernis bij kijken hoor:p Probeer maar eens al die plaatjes wat je vet vind op vinyl te krijgen:(
Die mix van overcast begint idd echt te vet:jaja: Maar wat is dat nou precies? Das toch niet gewoon hiphop of wel?
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 28 augustus 2004 om 19:49:
hardcore is de muziek voor mij op t moment, maar ik snap nix van dat terror gedoe, k bedoel hoe moet je dr gvd op dansen????, hakken gaat niet egt meer, gaat mij te snel.....

moet je wat meer ernaar luisteren dan ga je het vanzelf waarderen
Dat nummer wat op 4'45 begint is wel gewoon een Hip Hop plaat, alleen dan met andere vocals er over heen. Ken helaas de titel niet; te vette beat! Rest zou ik gewoon hevig door Hip Hop beïnvloede donkere D'n'B noemen. (Gewoon 3 P.M. Eternal stijl dus.)