Partyflock

Forumonderwerp · 702064
Waarschuw beheerder
Alweer een onderwerp over slips. Dragen jullie een slip onder een panty. Ik vind het geen gezicht. Maar een panty juist erg sexy, zoder slip dus...

Waarschuw beheerder
Ja die panty zakken altijd af of hij sluit boven heel hoog aan. Vooral DAT vind ik zwaar irri..
Doe er altijd een string onder!! No matter what...

Waarschuw beheerder
panty's zijn een klote uitvinding.. doe mij maar kousen.. en als 't echt koud is dan doe ik een paar hotpants over mn panty dan zaktie niet af :P

Waarschuw beheerder
nou, ik snap er helemaal niks van, van jullie dan tenminste niet.

Als je gewoon een goeie maat hebt, een goed merk panty's, dan zakken ze niet af, en voel je er vrijwel niets van....

tenminste ik niet, en ik vind het heerlijk om dan met je handen er over heen te glijden, zo lekker zacht altijd.

dusss. conclusie van t verhaal......
Ik vind ze heeerrrlijkkk zitten!!! :yes::yes::yes:

Waarschuw beheerder
onder

Waarschuw beheerder
he????? onder????
Waarschuw beheerder
van mijn part gewoon helemaal niks, geen panty's, geen strings... maja, wie ben ik om dat te zeggen:P

Waarschuw beheerder
ik doe er gewoon een string onder, wel zo fris :yes:

kousen zijn mooier en zitten beter, maar die kan je echt niet overal onder aantrekken hoor, (uit eten, verjaardag van schoonmoeder ofzo :S) of ik moet van die lange rokken kopen, maar dat vind ik niks :no:
Waarschuw beheerder
haha tuurlijk doe ik er een string onder..

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker fris dan als je er niets onder doet :S
Gewoon n string eronder :yes:

Artiest Chemo
Waarschuw beheerder
geen slip
Waarschuw beheerder
Ik doe er een string onder en boven:P

Waarschuw beheerder
haha met wel zo hygienisch:P
Waarschuw beheerder
donateur
maakt niet uit of er 23 strings onder en over de panty heen zitten..als de hormonen eenmaal gonzen,zijn die dingen allemaal 1,2,3 uit! :kwijl:
Waarschuw beheerder
ik doe er gewoon een string onder, wel zo fris :jaja:

kousen zijn mooier en zitten beter, maar die kan je echt niet overal onder aantrekken hoor, (uit eten, verjaardag van schoonmoeder ofzo %)) of ik moet van die lange rokken kopen, maar dat vind ik niks :nee:

HELEMAAL MEE EENS!!!! 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als de dames allemaal tegen panties zijn en voor kousen..........waarom zien we ze dan zo weinig op parties?

Waarschuw beheerder
ja idd IbizaFashion.
maar mij maakt het niet uit... vind het allebei wel ok
Waarschuw beheerder
Als de dames allemaal tegen panties zijn en voor kousen..........waarom zien we ze dan zo weinig op parties?

Hallo, denk jij dat die kousen 30 cm onder je rok vandaan komen ofzo? Dat zie je alleen als je gaat zitten.

Waarschuw beheerder
nou je weet het nooit he

Waarschuw beheerder
Zou nooit een panty dragen zonder iets deronder, maar draag trouwens nooit panty's

Waarschuw beheerder
wel kousen?

Waarschuw beheerder
ik snap dat niet..
Volgens dit forumonderwerp draagt bijna niemand panty's. Moet je eens buiten gaan lopen, zie je ze overal.

RARA, hoe kan dat??????

Waarschuw beheerder
donateur
ehmm ik draag geen panty's
Waarschuw beheerder
geen idee miekjuh :D
ik draag ze in iedergeval niet die ondingen, doe mij maar kousen.
En de juiste maat? Als je klein bent en slank is het lastig een juiste maat panty te vinden, of die dingen zakken af óf ze zijn te klein. En als je 1x naar het toilet bent geweest zitten die dingen voor geen meter :D

Kousen, veel makkelijker en veel vrouwelijker ;)
Waarschuw beheerder
Sting OVER je panty, dan zakt ie tenminste niet af! 8)
Waarschuw beheerder
Inderdaad erover haha zakt hij niet af :)

Waarschuw beheerder
@ babsje

haha, STING over je panty. Dat vindt meneer 'Sting' vast niet zo erg, maar ik doe toch liever een string erover heen.
:D :D :D :D

Waarschuw beheerder
Jeeetje....een panty sexy ??? :S en dan dragen zonder een slipje eronder....yeah right! Ik doe het altijd zo ;) string,panty en dan weer een string....zoals de meeste dus...zoooooo irrritant dat kruis hangt meestal tot aan me knieeen anders hahaha ik haat panty's....
Waarschuw beheerder
waarom draag je dan een string onder je panty??
Waarschuw beheerder
lekker je panty vastgeplakt aan/in je kipfilet....

Waarschuw beheerder
waarom heb jij smink op je harses????

Waarschuw beheerder
Haha waarom draag je dan een string onder je panty ????
Jeeetje .......idd nimphy lekker hoor dat synthetische spul ....hmmm zal fris ruiken aan het eind van de dag....
Maar Squeeker....ik geloof dat je zelf ook nie vies bent van een verkleedparty'tje....hoe draag jij je panty's dan ?
Waarschuw beheerder
Ow een panty is synthetisch...de rest van de kleding niet?? Ik merk dat iedereen rare vooroordelen heeft zonder daar ook maar enig motief voor te hebben...

Ik denk dat string/panty/string zweteriger is als alleen een panty. Maar dat is het probleem niet. Jeetje het lijkt wel of iedere vrouw zich zelf vies vind, zal wel aangepraat zijn door de fabrikanten van inleg kruisjes...Maar ik kan je uit ervaring melden dat een vrouw na het dragen van een panty, geen dodelijke gifgassen gaat verspreiden.

Ik ga nog even door...hihi...

Ik voel me wetenschappelijk gesteund door de kleding-ontwerpers van de nederlandsche ploeg. In de 40 graden van griekenland droegen ze puur synthetische kleding. Het neemt geen vocht op maar laat het wel door. Kijk maar eens in de praktijk, als je wijn morst op je panty is het zo weer droog, zal met een spijkerbroek niet gebeuren...

Wat ik draag, ghehe, wat denk je zelf....

Waarschuw beheerder
hihi doet een vent niet.. maar kunne we je wel een vent noemen????:/
Waarschuw beheerder
ik apart??? Ummmm....nee joh..ghehe

Ligt aan jullie, vrouwen mogen toch ook broeken aan. Het was een rel in de jaren 50, maar vrouwen dragen tegen wordig toch ook mannenkleding, en heb gehoord zelfs kisten...

Ik draag panty's en een lange rok, sow what. Maar vond dat nu net niet weer boeiend genoeg om daar een topic over te openen.

Uhh heb wel eens op TV gezien dat de pope ook een jurk draagt, dus die opmerking kan ik niet volgen
Waarschuw beheerder
Uhh heb wel eens op TV gezien dat de pope ook een jurk draagt, dus die opmerking kan ik niet volgen..........

de pope ja..........en?
die staat tenminste ergens voor......
Waarschuw beheerder
waar de pope voor staat kan ik mezelf echt niet in vinden...

Waarschuw beheerder
blijf even bij het onderwerp, zo kunne we allemaal wel afzeiken met wat we dragen....

Jij met je lonsdale, jij met je panty's, jij met je leger kleding, jij met je puntschoen... sodemieter op blijf lekker jezelf...

Iedereen mag lekker zelf weten wat ie aan doet.
Waarschuw beheerder
als je je er prettig IN voelt..........make your day
Waarschuw beheerder
Uhh heb wel eens op TV gezien dat de pope ook een jurk draagt,

ja, alleen nu is de grote vraag: draagt ie er ook panty's onder ?! :P
Waarschuw beheerder
whoeiiiiiiiiiiiiiii,Tess das een goeie......

actie!

Waarschuw beheerder
Hoe trek je op de goede manier een panty aan?