Partyflock

Forumonderwerp · 701597
Betreft: evenement: Q-BASE, zaterdag 10 september 2005 om 12:00

Waarschuw beheerder
Hoe naar Q-Base?
Hoe laat naar Q-Base?
Ver rijden naar Q-Base...en terug nog 2x zo lang :-S

Huur een bungalow!

www.leukermeer.nl

[img]http://www.gifs.nl/Gifstxt/smileys/smile2.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Lachuh joh!!!

Ineens herken ik weer gezichten! :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke foto's jammer dat we er nog niet waren, volgend jaar zeker wel! Maar dan regelen we ook draaitafels!!

Erik je ziet er lekker fris uit op die foto's ;P het hele weekend hingen je ogen op half zeven ;)

Waarschuw beheerder
whahaha :-D

eeeuuuhhh...meen je dat nou? ;P
Waarschuw beheerder
vandaag eindelijk weer gezopen en kom gelijk weer tot leven.

en gelijk het nieuwe filmpje gezien van Q-base.. zwaar kippenvel

wie heeft dat nummer voor Q-base gemaakt en waar kan ik die vinden????????

Waarschuw beheerder
Nou alweer aan de zuip geweest Veto?
Waar moet dat heen met jou...whahaha...

Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft dat nummer voor Q-base gemaakt en waar kan ik die vinden????????

Mike NRG - Lost In Dreams (Q-Base Anthem)
zoek en gij zult vinden :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
De rest van de foto's staan nu ook online! (2 pagina's)

Q-Base
Waarschuw beheerder
pfff ik sta er niet eens bij, was zeker omkleden ofzo

Waarschuw beheerder
Ondanks dat ik een geweldig weekend heb gehad op Vakantiepark Leukermeer wil ik toch even het volgende kwijt...
Ennuh...meneer Leukermeer...vat dit niet persoonlijk op...

De tyfuslijers!!! :O :x

Huisie perfect achter gelaten :yes:...zelfs geen glas gebroken...

Zitten die halleve zolen te ouwehoeren dat we de borg niet terug krijgen :-S

Waarom?

Omdat er in 'bepaalde huisjes' (vraag me niet welke) 'dingen' kapot waren...
Wat dan? Geen flauw idee...

What the fuck hebben wij met andere huisies te maken???
Het gaat mij niet om die fucking €10,-...maar waarom krijgen we een 'OK-briefje' van 'meneer de inspecteur' als het niet in orde is...

Das al de tweede keer dat ze daar tekort schieten in de service die ze beloven te verlenen...

Eerst worden we op donderdagavond (ja...de avond voordat het feest begon) opgebeld of we even van alle 25 personen een kopietje van het legitimatie mee kunnen nemen...(alsof dat op me bureau ligt :-S)

Vervolgens...als onze 'reisleidster' zich afvraagt wanneer de borg terug wordt gestort...wordt er een telefoongesprek gevoerd waarin wordt gezegd dat 'ze nog even moeten kijken' of we de borg wel terug krijgen...Er zijn 'spullen' kapot...maar watvoor spullen is een raadsel, want deze vriendelijke dame had de 'lijst' even niet bij de hand...

De chalets zouden ook niet goed 'schoon' zijn...
We hebben verdomme de vloer nog gedweild...ondanks de 'verplichte €25,- schoonmaakkosten'

Natuurlijk begrijp ik dat als de schilderijen van de muur liggen...de stoelpoten niet meer aan de stoelen vast zitten en de tv als aqaurium dienst doet dat de schade vergoed moet worden, maar ik vind dat ze (zeker als van iedereen een legitimatiebewijs gevraagd wordt) rekening dienen te houden met de peoples die de huisies wel in goeie staat achter laten...

We hebben wel met ze allen zeker 35 huisies...dat is 35 x €200 = €7000 ingeleverd...

En hoewel we dan een stelletje 'losgeslagen' jongeren zijn (waarvan overigens het overgrote deel de 21 al gepasseerd is) moeten ze daar toch zeker de positieve kanten van kunnen inzien...

Ik hoop dat we volgend jaar met evenveel plezier onze koffers bij het Leukermeer kunnen parkeren...

Ik heb 4 fantastische dagen/3 geweldige nachten gehad...

grtzzz & thnx 2 all party-peoples...
Hope 2 see y'all next year :bounce: :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mooi gesproken meneer D

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm ik heb idd mijn borg ook nog niet terug gestort gekregen....

maandag maar ff een telefoontje plegen denk ik...
ons huisje was toch 100% in orde weer opgeleverd... :vaag:
Waarschuw beheerder
okay dan ga ik maar over tot hopen dat we niet ook nog een rekening krijgen, borg kan ik naar fluiten....
Waarschuw beheerder
donateur
wij moesten 15 euro extra schoonmaakkosten betalen :s

omdat we een vlieg hadden doodgeslagen op het plafond...

Waarschuw beheerder
wij moesten 15 euro extra schoonmaakkosten betalen

omdat we een vlieg hadden doodgeslagen op het plafond...

whahaha...dat meen je niet! :-D
Waarschuw beheerder
pfff ik sta er niet eens bij, was zeker omkleden ofzo

Doe es ff niet zo stoer!
Waarschuw beheerder
Wanneer word de borg eigenlijk terug gestort??
Heb nog niets gezien.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mandyyytjuh...lees jij wel? (zie boven)
Ik ben bang dat dat voor alle huisies geldt...
Maar...wordt aan gewerkt...
Waarschuw beheerder
let indd eerst maar eens op voordat je aan stoere uitspraken gaat doen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Nou ik vond het ook super op t leuker meer hoor en aniekje en moontje6 ook ;)

wij hebben geen schoonmaakkosten betaald en alles schoongemaakt en niks stuk gemaakt en zouden de totale borg terugkrijgen maar heb ook nog niets gezien van die 50 pleuro. Wel twee euro moeten dokken voor twee glazen die meneer de inspecteur daarvoor bij de buurjongens weghaalde (zij hadden twee glazen teveel)

( 'meneer die glazen zijn van ons...die jongens hebben vannacht bij ons wat gedronken..meneer..meneer!!! MENEER!!' maar hij luisterde dus niet)

ook een beetje aso dat kapotte tuinstoelen van anderen bij ons voor het huisje worden neergegooid!! Beetje jammer uiteindelijk wisten we wel van wie ze waren en hoefden we niet te betalen ..maar toch...

en ook de ondergekraste auto.... echt zwaar triest. Ik beschuldig niemand maar heb zo'n vermoeden dat een paar ado supporters het ajax vlaggetje niet kon waarderen.... hoe dan ook echt zwaar kinderachtig en asociaal!!!
Dat was dus minder aan het weekend. Volgens mij was de gemiddelde leeftijd toch wel 21+ en dan is dat sloopgedrag al triest maar sloop dan je eigen spullen en niet die van anderen! Sorry dat moest ik ff kwijt!

Ondanks alles ook een topweekend gehad! Te weinig geslapen, teveel gedronken(enzo...;) ) tussendoor ook nog gewerkt en alles overleeft . Wij zijn volgend jaar zeker weer van de partij!!!!

Waarschuw beheerder
en ook de ondergekraste auto.... echt zwaar triest. Ik beschuldig niemand maar heb zo'n vermoeden dat een paar ado supporters het ajax vlaggetje niet kon waarderen.... hoe dan ook echt zwaar kinderachtig en asociaal!!!

Dit vind ik zeker een beetje jammer!
Kan me ook eigenlijk niet voorstellen dat iemand van onze groep dat gedaan zou hebben...
Beetje erg kinderachtig...
Waarschuw beheerder
donateur
Wij hebben geen schoonmaak kosten betaald! Wel miste we 1 theelepeltje, die we niet eens gebruikt hadden :S en moet er 50 cent voor betalen!!! Borg zouden we dus ook netjes terug krijgen maar het staat nog niet op me rekening :S maar alles was in orde dus moeten ze betalen!

Zeker jammer dat er een auto onder gekrast is en zo als Erik al zegt denk niet dat dat door onze groep is gaan! Heb er ook niks van gehoord, en het is zeker triest iemand anders zijn spullen slopen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat zit je nah gelijk te lulluh met fc den haag supp..
Onze groep heeft het cker niet gedaan, wij zijn niet zo kinderachtag, maar wijs je vinger lkkr ergens anders heen......

Moet je maar geen jojax vlaggetje ophangen, want die wordt door iedereen gehaat en dat weet je..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
<-- ajax fan
Waarschuw beheerder
Mandyyytjuh...lees jij wel? (zie boven)
Ik ben bang dat dat voor alle huisies geldt...
Maar...wordt aan gewerkt...

Ja ik had het gelezen maar tegen ons zeiden ze niets alleen dat ze het terug zouden storten. Misschien omdat wij al zondag weg zijn gegaan.

Waarschuw beheerder
turon 25 september 2004 20:57
<-- ajax fan

Ken jij ook niks aan doen he ;P

Ennuh...Mandyyytjuh...ik help het je hopen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach ik heb me prima vermaakt met tientallen hagenezen, het kan dus toch....
misschien kunnen we onze borg anders claimen bij ADO ofzo dat we in hun naam "gesloopt" hebben ;) ook al is me onduidelijk wat er nou eigenlijk kapot is...

Waarschuw beheerder
Ja toch! Was supergezellig! :-D

Haha...weinig kans denk ik...

Kheb ook geen flauw idee...WTF is er dan kapot? Iemand?
Waarschuw beheerder
de enige schade die wij hadden was een plank van een bed die eraf was gekomen en die vastgeschroefd moest worden. Lijkt me niet dat dat de borg van 20 huisjes kan kosten

Waarschuw beheerder
en dat schilderwerk op aXe ze plafond ken ook nooit zoveel kosten :-D
Waarschuw beheerder
kweenie hoe duur die vlieg was....

Waarschuw beheerder
:-D
Waarschuw beheerder
Ja als iedereen hier ff meld of ze de borg terug hebben gekregen kunnen we kijken wat we kunnen doen. Met z'n alle hebben we meer kans. En voor 1x 50 euro met 5 of 6 personen doe je ook niet moeilijk. Maar als iedereen dit probleem heeft heeft het wel zin om er wat te doen ik gun ze niet nog es 50x 37 = 1750 euro extra. Of misschien hebben ze dan volgend jaar wel broodjes bij de snackbar!
Waarschuw beheerder
ga jij nou ineens de reisleider uithangen?

Waarschuw beheerder
Of misschien hebben ze dan volgend jaar wel broodjes bij de snackbar!

Ik had op vrijdag nog een broodje kroket gehaald daar...
Waarschuw beheerder
Ja want ik heb nog kans op m'n borg omdat jij het huisje van de bed brekers en deken kotsers op jou naam hebt gezet. Jij hebt geen schijn van kans ik nog wel :P
Waarschuw beheerder
Haha had je zaterdag moeten gaan.

Waarschuw beheerder
zaterdag geweldig gegeten in Well...heerlijk biefstukkie v/d haas met champignonsaus! :9
Waarschuw beheerder
donateur
voor die vlieg hebben we al betaald :)

snackbar scheen idd belabberd te zijn haha ik was zelf niet geweest maar die wel waren gegaan hadden er geen goed woord voor over: frikandellen die op de grond werden gegooid enz.
Waarschuw beheerder
aXe 25 september 2004 22:02
voor die vlieg hebben we al betaald

snackbar scheen idd belabberd te zijn haha ik was zelf niet geweest maar die wel waren gegaan hadden er geen goed woord voor over: frikandellen die op de grond werden gegooid enz.

Inderdaad, dat was echt helemaal niks... er werd ook gebakken in motorolie ofzo... het had me niks verbaasd als ze zo'n "valvoline" bord buiten hadden staan..

trouwens, ik ben al bezig met het volgende weekendje weg, iemand een tip voor park in de buurt van Arnhem?
Waarschuw beheerder
Ik heb trouwens ook nog geen geld gezien....

En aangezien het toch om 100€ gaat ben ik toch

voor keiharde actie... Ik ga maandag direct bellen, en als ik te horen krijg dat ik die borg
niet terug ga krijgen denk ik toch dat ik actie ga ondernemen.

Welke actie weet ik nog niet.. maar ik kan mijn rechtsbijstand verzekering aanspreken of de jongens die mee waren.. en aangezien die kerel meeleest hou ik voor me welke actie het gaat worden, maar ik laat het er zeker niet bij zitten!
Waarschuw beheerder
donateur
er staan dat de borg binnen ween week wordt teruggestort. maandag is het een week, dus als het deze week nog niet gestort is...
Waarschuw beheerder
Ja inderdaad! Laat hem dit maar es meelezen! Das nog niets vergeleken met eerst (6) :P
Maar goed iedereen gaat morgen dus bellen haha!
Dat zou meer dan genoeg horen te zijn. Het is echt al te lang geleden. Als ze het overmaken is het er een dag later. Zal wel net zo lang duren als de bevestiging, duurde bij mij ook 3 weken...
Waarschuw beheerder
whahahaahaha ze mogen morgen bij dat leukermeer wel een call center aanleggen met al onze telefoontjes:p:p:p
Waarschuw beheerder
Ik heb vanmiddag gebeld, en ze hebben me verteld dat ze de borgen terug gestort hebben.. zou één dezer dagen binnen moeten komen zei ze...

wordt vervolgd

Waarschuw beheerder
donateur
ennuh..wanneer hebbe we weer Reunie :D ???
Waarschuw beheerder
donateur
Ehmm er is een optie voor a.s. vrijdag :D In Den Haag, Asta (Evil Dreams);P
Waarschuw beheerder
Eeey daar ga ik ook heen!
Waarschuw beheerder
donateur
vrijdag, dave clarke @ las palmas
Waarschuw beheerder
donateur
t feest is allang afgelopen, dus echt veel nut heeft dit topic ook niet meer.
Alle ervaringen kunnen beschreven worden in t topic over Qbase
Waarschuw beheerder
donateur
Oh, nou ja, als jullie maar wel ontopic blijven en niet gaan praten chatten over andere dingen