Ondanks dat ik een geweldig weekend heb gehad op Vakantiepark Leukermeer wil ik toch even het volgende kwijt...
Ennuh...meneer Leukermeer...vat dit niet persoonlijk op...
De tyfuslijers!!!
Huisie perfect achter gelaten

...zelfs geen glas gebroken...
Zitten die halleve zolen te ouwehoeren dat we de borg niet terug krijgen
Waarom?
Omdat er in 'bepaalde huisjes' (vraag me niet welke) 'dingen' kapot waren...
Wat dan? Geen flauw idee...
What the fuck hebben wij met andere huisies te maken???
Het gaat mij niet om die fucking €10,-...maar waarom krijgen we een 'OK-briefje' van 'meneer de inspecteur' als het niet in orde is...
Das al de tweede keer dat ze daar tekort schieten in de service die ze beloven te verlenen...
Eerst worden we op donderdagavond (ja...de avond voordat het feest begon) opgebeld of we even van alle 25 personen een kopietje van het legitimatie mee kunnen nemen...(alsof dat op me bureau ligt

)
Vervolgens...als onze 'reisleidster' zich afvraagt wanneer de borg terug wordt gestort...wordt er een telefoongesprek gevoerd waarin wordt gezegd dat 'ze nog even moeten kijken' of we de borg wel terug krijgen...Er zijn 'spullen' kapot...maar watvoor spullen is een raadsel, want deze vriendelijke dame had de 'lijst' even niet bij de hand...
De chalets zouden ook niet goed 'schoon' zijn...
We hebben verdomme de vloer nog gedweild...ondanks de 'verplichte €25,- schoonmaakkosten'
Natuurlijk begrijp ik dat als de schilderijen van de muur liggen...de stoelpoten niet meer aan de stoelen vast zitten en de tv als aqaurium dienst doet dat de schade vergoed moet worden, maar ik vind dat ze (zeker als van iedereen een legitimatiebewijs gevraagd wordt) rekening dienen te houden met de peoples die de huisies wel in goeie staat achter laten...
We hebben wel met ze allen zeker 35 huisies...dat is 35 x €200 = €7000 ingeleverd...
En hoewel we dan een stelletje 'losgeslagen' jongeren zijn (waarvan overigens het overgrote deel de 21 al gepasseerd is) moeten ze daar toch zeker de positieve kanten van kunnen inzien...
Ik hoop dat we volgend jaar met evenveel plezier onze koffers bij het Leukermeer kunnen parkeren...
Ik heb 4 fantastische dagen/3 geweldige nachten gehad...
grtzzz & thnx 2 all party-peoples...
Hope 2 see y'all next year