Bij mij is het niet zoveel eigenlijk...
Misschien een betere baan vinden, maar ja dat gaat in deze tijd nog al moeilijk.
Ik maak me nergens druk om. Ik zie wel wat er op me af komt en meestal zijn er wel ergere dingen in de wereld.
Kreeg van me stagebegeleider zelfs te horen dat ik eens wat vaker ergens een probleem van moet maken.
Accepteer het leven zoals het is....
Ik denk dat opener zich wel druk maakt om dingen, anders open je het niet: je zoekt naar meningen waarin je jezelf herkend, je ben niet raar..niemand is raar in deze prachtige wereld
donateur
ik maak me bijna op elk moment van de dag wel ergens druk om of maak me ergens zorgen over.
UIteindelijk uit zich dat dan in (spannings) hoofdpijn...Vrij vervelende eigenschap dus.
ik maak me ook echt vaak druk en kei vaak is t druk maken om niks!!zeker een vervelende eigenschap!
ik maak me bijna op elk moment van de dag wel ergens druk om of maak me ergens zorgen over.
UIteindelijk uit zich dat dan in (spannings) hoofdpijn...Vrij vervelende eigenschap dus.
idd, ik heb dat ook!
laatste aanpassing
Over mn nieuwe schooltje & opleiding
Maarja, maak me het liefst nooit te lang ergens druk om, zonde van mn tijd
Ik maak me overal druk om, beetje stresskip.
Maar vind t zelf wel best, als ik totaal niets te doen heb, ga ik alsnog wat zitten verzinnen om over te stressen en te denken.
't houd je allemaal wel lekker bezig. Ben de helft van de dag bezig met lijstjes maken en dingetjes berekenen die ooit nog is van pas kennen komen. Word er juist wel rustig van als ik denk dat ik aan alles gedacht heb...