Partyflock

Forumonderwerp · 701495

Waarschuw beheerder
Me boer heeft ong 4 maandjes geleden 2 wietplantjes bij ons in de tuin gezet...ze zijn al heeel groot maar kzie er voor de rest nog niets aan en der zijn al wat van die blaadjes een beetje dood...en aan 1 plant zijn aan de bovenkant allemaal....tjah...bloemtjes ofzow...die nog niet uitgebloeit zijn...

weet iemand jhoelang het duurt voor dat jeresultaat heb en of het erg is als ze alleen maar in de tuin staan ook bij keiharde regen....

Waarschuw beheerder
je moet die plantjes in de bloei zetten ik geloof dat je in september of zo resultaat krijgt ik weet et nie zeker mar geloof het wel:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
gewoon met wortel en al in de blender en dan oproken

Waarschuw beheerder
en hoe krijg ik die in de bloei? of moet ik dat niet zelf doenj :)
september...nou laten we het hopen ben wel benieuwd hoe me wiet zal roken he ;);)

Waarschuw beheerder
Reken er maar niet op dat er met dit klimaat echt wiet aan komt... Ik heb ook een plan in de tuin gehad, die binnen no time anderhalve meter hoog was en een meter doorsnee had. Mooi, maar weinig wiet. :)

Waarschuw beheerder
je moet die verduisteren
12 uur licht 12 uur donker
dus dat word vroeg opstaan\
Waarschuw beheerder
donateur
Die met de bloemetjes moet je er toch snel tussenuit halen want anders raakt de andere plant ook bevrucht!? Hier komt volgens mij geen wiet meer aan.

Waarschuw beheerder
tjah...dat word vroeg opstaan voor me broer :D:D zalk um maar ff hierheen halen voor een tijdje he:P

he bedankt he...kga ze er dan wel ff tussenuithalen...

maar indd...ik denk ook niet egt dat er meer iets vanaf zal komen...
jammer....maar koop wel een nieuwe plant..want ja...vind het wel leuk een eigen wietplantje...maar jah moeten ze het wel doen.........
Waarschuw beheerder
donateur
jullie hebben allemaal echte groene vingers volgens mij ?
te veel naar rob gekeken zeker in eigen huis en tuin .... pff
Waarschuw beheerder
Als er aan die plantjes verder geen bloemetjes zitten (behalve die ene dan) kun je er vanuit gaan dat het "mannetjes"zijn (die geven geen wiet).
Die ene met die bloemetjes, daar moet je een grote katonnen doos overheen zetten (in de nacht) 'smorgens de doos eraf (12 uur op 12 uur af).

Suc^6

Waarschuw beheerder
hoezo??
als jij het weet...vertel jij maar wat jij erop te zeggen heb dan...want ja ik weet er zelf helemaal niets van :)

Waarschuw beheerder
en dan? komt er dan wel wiet aan? als we dat doen?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht dat als er bloemetjes aan kwamen dat die al bevrucht was en dat het dan te laat was. of heb ik het mis?

Waarschuw beheerder
:) weet niet
Waarschuw beheerder
Bevrucht ? Dat doe je met fruitbomen. Je hebt mannetjes die geven GEEN wiet en je hebt VROUWTJES en die geven WEL wiet.

Dat zie je snel genoeg Mannentjes hebben GEEN bloemetjes.

NB. Je hebt er ook boeken van, kun je alles over lezen.

http://www.hennepdesk.nl/hennepdesk.php?qlang=NL

Waarschuw beheerder
nou, ik kijk wel ffiez verder op het internet want tjah...wel zonde als ze zolang daar in me tuin staan en er maar geen wiet vanaf komn
Waarschuw beheerder
zie pb :)

ffies voor de mensen die meteen met hun grote bek beginnen te schreeuwen, kijk eerst maar naar de volgende foto/tekening :)

[img]http://members.chello.nl/p.toirkens/geslacht-hennep-wietforum.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zoooo Daan, nouw als ze uitgebloeid zijn ga ik ook maar eens ff een tijdje bij je logeren heh 8-)

Waarschuw beheerder
met dit weer buiten is alles toch al beschimmeld/verot ofzoiets...
Waarschuw beheerder
nee :no:, elke plantensoort is weer gevoeliger voor schimmels enz :) als je een soort hebt die er goed tegen kan zoals Hollands hope, heb je bijna nergens last van, heb je Bijv Wit widow, dan zal die nu wel wil zijn van de schimmels ipv toppen :(

Waarschuw beheerder
als het snachts goed donker is in de tuin hoef je geen doos over zetten...
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon lekker laten staan, als het vrouwtjes zijn dan zorgt de natuur er zelf voor dat er weed aan komt! Ja ook in dit klimaat! ;)

Eind ocktober kan je ongeveer wel oogsten, ligt aan de soort die je heb..:)
Waarschuw beheerder
de plant waarvan ze bloemetjes zag, conclusie is dat die mannelijk is, ik heb haar geadviseerd om die even te laten staan, om wachten welk geslacht die andere is :), misschien kan ze dan ene paar zaden erafhalen voor volgend jaar en een bul wiet:)
Waarschuw beheerder
Nou Daantje, Wietkwekers gebruiken UV-lampen, voor veel licht en warmte, want dat hebben deze planten nou eenmaal nodig om goed en snel te groeien, en natuurlijk water. Buiten is het veel te koud (geweest). Dus als je broer er succes mee wil hebben wordt het toch een beetje meer investeren denk ik :d
Waarschuw beheerder
Wietkwekers gebruiken UV-lampen, voor veel licht en warmte

:no:

ze gebruiken natriumlampen (hogedruk gasontladingslampen) zo'n lamp kost ongeveer 35-45 euro, voor een 400 watter, dat die planten veel water nodig hebben is algemeen wel bekend :)

Waarschuw beheerder
Tjah...ik bemoei me er niet meer mee ik snap er namelijk allemaal helemaal niets meer van..iedereen zegt wat anders :S

Ik laat het lekker aan me broer over!

Zoooo Daan, nouw als ze uitgebloeid zijn ga ik ook maar eens ff een tijdje bij je logeren heh

hahaha ja hoor jet is goed!! gaan we ons de hele n8 suf blowen! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon met wortel en al in de blender en dan oproken
Hahahaha :respect:

Maareh serieus, stel dat er toppen aan komen word het volgens mij echt hoofdpijn wiet...
Openlucht spul is toch minder.

Waarschuw beheerder
:( er is te weinig zon om grote lekkere toppen te krijgen
ik zou de planten in de schuur zetten savonds bij neerslag
anders kan ihj kapot gaan verzuipen of gaan rotten

Waarschuw beheerder
donateur
kijk meer naar eigen huis en tuin :yes:
Waarschuw beheerder
ik zou de planten in de schuur zetten savonds bij neerslag

en als ze in volle grond staan ;)

moet je er een dakje overheen bouwen :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
nou twil niet echt lukken :P:P

ik heb al 2 nieuwe stekkies gehaald en bij me eigen thuis gezet :smoke:

bij me ma in de tuin gaan ze alleen maar dood :P:P me zusje kan niet baby sitten :yes:

thnx by the way voor de info tavraz

Waarschuw beheerder
thuis gezet toch wel onder een lamp mag ik hopen ?
Waarschuw beheerder
donateur
1tje on my room en 1tje in de schuur

Waarschuw beheerder
ECHTTTTTTT!!!!!! hebbie ze meegenoemen joh...wist ik geneens hahaha

me zusje kan niet baby sitten

hahaha ja steef moet je me wel vertellen hoe ik moet babysitten op die dingen he!! hahaha
ik heb der geen ballen verstand van :P:P

Waarschuw beheerder
Daantjuh kan wel baby Zitten :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je niet gewoon een stel waardeloze mannetjes planten in de tuin staan ;)

Waarschuw beheerder
Geeeeeeeeeeeeeeeeen idee!!! kan best hoor!
Waarschuw beheerder
king of trance hou je stil, je weet er geen snars van.....

warmtelampen? waarvoor? in de zomer moet je eerder koelen... ideale temperatuur = 27 graden.. waarom zijn er anders speciaal lampen die zo weinig mogelijk warmte afgeven?

en buiten kun je echt wel veel oogsten...ligt hoofdzakelijk aan de kweker ;) mits je een buitensoortje neemt (hollandse hoop/purple/durban poison/early bud;girl;special/etc..) in een hollandse zomer kun je geen kanonskogeltoppen sneeuwwitje kweken bijv.

het bestuivingsverhaal:

mannetje> geen wiet
vrouwtje>wel wiet
bestoven vrouwtje>zaadjes

ennu....buiten gaan planten vanzelf in de bloei, maar als je een niet-buitensoortje hebt is het wel verstandiger te verduisteren zodat je voor et slechte weer klaar bent
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daantjuh> welke soort heb je staan?

vroege soorten zijn half september klaar (dit zijn de soorten die je als nederlander graag wilt hebben ;))

gewone late soorten half oktober klaar,

op dit moment is het gewoon lekker afw88 tot de witte haartjes voor 80% bruin zijn en dan is ut klaar

ik ga er weer ff vandoor, heb nog een boel te knippen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij waren het gewoon zaadjes uit het vogelvoer van de plaatselijke dierenspeciaalzaak ;)

@Daantjuhhh: maak anders ffies een foto van de plantjes, zodat we de "topjes" kunnen bekijken, dat zou een hoop duidelijk maken 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vogelzaad...dan is ut hennep en geen cannabis...oftewel...mooi plantje om te zien maar waardeloos
Waarschuw beheerder
donateur
Vandaar mijn post ook ;)

Waarschuw beheerder
komt niks meer aan,het is al te laat :)

hij gaat binnekort sterfen,zet in april eens een plantje buiten ;)

Waarschuw beheerder
uhm...op moment dattie et postte (25 aug) is het moment dat de late bloeiers ongeveer beginnen... reken voor bloei 8 tot 12 weken...dan zou ie nu aan het afrijpen moeten zijn...zit er nu nog niks aan dan kun je beter maar wegflikkeren..

btw.. na 13 mei (ijsheiligen) kun je je plant al buiten zetten...heb je weer een maandje extra ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vorig jaar hadden we nog enkele flinke planten (uit stekjes van de growshop) helaas niet van die beste toppen (te groot laten worden) en kregen we tijdens het drogen van een deel van een plant last van toprot (door vochtigheid op een zoldertje). Toen maar besloten het leeuwendeel te verkopen aan kleine jongetjes en de rest thee en cake van gemaakt :)

Waarschuw beheerder
:P

bakkie thee met plakje cake is altijd lekkrrr haha

Waarschuw beheerder
Mijn plantjes staan der ook niet egt goed bij
Vorig jaar was beter !

Waarschuw beheerder
ik heb net even een foto gemaakt. plant ziet er niet uit, de balderen gaan dood.. en worden geel.

omdat de haartjes nu bruin verkleuren krijgt ze geen water meer, zo gaat de laatste voeding vanuit de bladeren nog naar de toppen.

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0TQDvAj4YBsnlUdFNGMRziaeRKj*js0BSmNvDJ6LJBYhwmrjfyYYXMk5vJ*KB3s9a1fR4siNcbp*V2BfHGVk3KJ5z299W7Jf01ZxN3kcrjlZHjsxUWvLS1Q/bijnaklaar.JPG?dc=4675491245497485898[/img]

we hadden al een aantal toppen eruit gehaald die klaar waren.
gisteren heeft mijn vriend geprobeerd en lag compleet in een lachstuip en was behoorlijk stoned!

goed spul dus.. wie zegt dat buiten purple rommel is is niet goed bij zijn hoofd!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ga naar www.wietforum.nl
Waarschuw beheerder
donateur
@Ellepel, ziet er goed uit, zo goed als tijd voor de oogst zie ik :)
Veel :smoke: plezier ermee!!! :D

Waarschuw beheerder
cannibal> zit ik ook ;)

Waarschuw beheerder
Keb eindelijk ook mijn purple kunnen oogsten toch nog een dikke 500gram vanaf kunnen halen... jammer dat purple toch altijd wat minder smaakt!! Maar je wordt er wel lekker stoney van :yes: :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
500 gram lijkt me wel een bevredigende hoeveelheid als je ziet wat je er in geinvesteerd hebt (een paar stekjes en wat bio groei ofzo)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja idd... keb alleen voeding hoeven kopen de plant met een 30ltr pot heb ik gekregen... dikke vette toppen gelukkig af kunnen halen... scheelt me weer een half jaartje naar de shop heen en weer karren :D :-D
Waarschuw beheerder
hahah stellutje wiet kwekkers:S
NLX kweken als dat kan komt alles goed met je ervaring:P

Waarschuw beheerder
nou, gisteren dus toch maar ge-oogst..
waren twee toppen waar toch schimmel in zat dus die konden we weggooien.:no:

wilden geen risico nemen met het vochtige weer buiten, dus alles eraf gehaald.
lekker werkje, had helemaal plak vingers van de thc!

nu de boel drogen en hoop dat we d'r heel wat van kunnen :smoke:

Waarschuw beheerder
Tizz maar goed dat je die toppen weggegooid hebt.. izz niet aan te raden om daar nog van de rokuh... hopelijk izz de kwaliteit van de andere toppen niet achteruit gegaan.. Succes met drogen..

Waarschuw beheerder
Nou ik ben net weer ff naar me plantjes wezen kijken en ik denk zelf dat er niets meer van af komt want ze zijn nog heel erg klein en ze staan er zeker al 4 maanden ofzow....

Kga maar weer is nieuwe kopen want ik wil zeker is en keer een blow van eigen teelt roken ;):P

Waarschuw beheerder
als je nu buiten nieuwe wilt neerzetten gaat niet lukken ;)

Waarschuw beheerder
wneer kan dat wel?
zeker pas in de zomer weer :(:(

Waarschuw beheerder
hehehe ja wij moeten eigenlijk druk aan het knippen zijn...

maar daar hebben we iemand voor;);) :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
@Daabtjuhhh zo rond april kan je ze weer buiten zetten dacht ik, wel oppassen voor nachtvorst...

Waarschuw beheerder
zoals ik al eerder in dit topic zei: na 13 mei (ijsheiligen) is het geen probleem, daarvoor heb je kans dat vanwege de korte dagen de plant beetje raar gaat doen (1 vingerig blad etc... trekt wel bij later als de dagen langer worden maar je krijgt wel groeiachterstand ;))
ikzelf zet de stekken zo rond 5 mei al buiten...

Waarschuw beheerder
Dus de plantjes die ik nu buiten heb staan kan ik weer gebruiken??

Waarschuw beheerder
nee....
die vriezen dood....

het zou kunnen maar dan zou je ze onder tl tot mei op 18 uurs regime zetten...en dat is de moeite toch niet waard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik gooi ze wel weg! en koop wel weer een keertje nieuwe!

wnneer is het beste om ze buiten te zetten!! en moet je ze wel eerst buiten zetten of eerst binnen???

Waarschuw beheerder
als je vanuit zaad kweekt in februari/maart beginnen onder TL dan 13 mei naar buiten zetten, zijn ze al mooi groot...
als je stekken haalt bij growshop is meestal begin mei, die kun je in principe meteen naar buiten zetten alleen met erge regen ff onder een tafel zetten en beetje beschutten tegen storm...een beetje wind kunnen ze wel hebben krijgen ze dikke stammen van..
Waarschuw beheerder
Dus in mei kan ik naar de growshop en stekjes halen en die dan naar buiten zetten...
dank je well!!! ik hoop echt dat het me nu wel lukt want tjah...tis tog leuk om een dikke blow vanjezelf te roken he :P:)
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwBxAzYVp*XIVggL*XOFVTCcrBsX12dfeqwT1mmMNemDdkvm!M2PgVhrgZ7QOCbcQpXIENHAiwJwmFvWIhEuoTBlS3lS6VLu!zD5kNIIaiA/Photo0002.jpg?dc=4675492896878375981[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCFAzgVIfbIVggL*XOFVdGtVKfBh4JWQDIPZv1WFfB1UVBQ5eem7pkYGkyANt!PThVBrdI1trTKnIm6tOGj6PPX9XNgv*Lx6vA4W5ITFGU/Photo0004.jpg?dc=4675492896883323147[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCJAzoVm*bIVggL*XOFVSeLJY9DCyDS4a!dGp5mdvNsPMfaKb9DiGtWMwPNy0hUC8g4GqHEcCRxgYooKyjvvnuFjvpnUoOHVMn6b57loMQ/Photo0006.jpg?dc=4675492896887272926[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDnAjsV2PbIVggL*XOFVTeynwkYFuJYuwSkZGcK*n*cI88xC*P4H2zYP0bQKsY!e*5!tF8Y*NO2pUmDmluW2HyHFTuGq8g7yBz3AF15q4Y/Photo0007.jpg?dc=4675492896891769916[/img]

Opgekweekt uit een zaadje van mn planten van vorig jaar..beetje magere oogst maja genoeg voor een paar cake-jes..!!
Waarschuw beheerder
beetje magere oogst

Nou ze zien er beter uit als die van mij hehehhe....ik heb helemaal niets meer! me plantje is helemaal dood :(
Waarschuw beheerder
Heb je em niet echt goed verzorgd he... Zonde..Kzal in ieder geval voor volgend jaar een goed stekje kopen bij een growshop..hoef je haast niks aan te doen..en heb je toch eem mooie plant en redelijk goeie weed..

Waarschuw beheerder
in de volle grond heb je verder eigenlijk niks nodig nee, ik kweek in 50 literpotten en dan moet je op een gegeven moment wel gaan bijvoeden...

ik heb biobizz groei, b'cuzz bloei, pk 13-14 en volgend jaar ga ik ook ff wat n-27 erbij halen, dan is alles compleet :D ook ga ik volgende keer ff kant en klare potgrond van de growshop halen deed et eerst altijd met gewone veenbaas potgrond, maar wil ff verschil met eigen ogen zien ;)
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 op me kamer, gaat best redelijk. over weekje ongeveer oogsten.
Blow niet eens errug veel dus denk dat ik er maar flink wat cakejes van ga maken :D (of boterkoek jammie!!!) kan ik weer een poos mijn buikspieren trainen door non stop te lachen
Waarschuw beheerder
je kan toch ook gewoon zaadjes bij de "normale" shop kopen?

Waarschuw beheerder
bij de een wel en bij de ander niet....

www.nirvana.nl

hier kun je gewoon bestellen...met gewone zaden heb je natuurlijk wel kans op dat er mannen tusse zitte
Waarschuw beheerder
Mijn thuisbasis.. www.catweazle.nl
Catweazle seeds no 1.. Check de lijst met gewonnen prijzen..
Waarschuw beheerder
:bah:heb er 8:bah: (nouw is eigelijk van me vader)
:yes:7 die doen het ennuhh 1 niet:( maar die plant is wel volop groot:yes: