Partyflock

Forumonderwerp · 701495

Waarschuw beheerder
Me boer heeft ong 4 maandjes geleden 2 wietplantjes bij ons in de tuin gezet...ze zijn al heeel groot maar kzie er voor de rest nog niets aan en der zijn al wat van die blaadjes een beetje dood...en aan 1 plant zijn aan de bovenkant allemaal....tjah...bloemtjes ofzow...die nog niet uitgebloeit zijn...

weet iemand jhoelang het duurt voor dat jeresultaat heb en of het erg is als ze alleen maar in de tuin staan ook bij keiharde regen....

Waarschuw beheerder
Keb eindelijk ook mijn purple kunnen oogsten toch nog een dikke 500gram vanaf kunnen halen... jammer dat purple toch altijd wat minder smaakt!! Maar je wordt er wel lekker stoney van :yes: :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
500 gram lijkt me wel een bevredigende hoeveelheid als je ziet wat je er in geinvesteerd hebt (een paar stekjes en wat bio groei ofzo)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tja idd... keb alleen voeding hoeven kopen de plant met een 30ltr pot heb ik gekregen... dikke vette toppen gelukkig af kunnen halen... scheelt me weer een half jaartje naar de shop heen en weer karren :D :-D
Waarschuw beheerder
hahah stellutje wiet kwekkers:S
NLX kweken als dat kan komt alles goed met je ervaring:P

Waarschuw beheerder
nou, gisteren dus toch maar ge-oogst..
waren twee toppen waar toch schimmel in zat dus die konden we weggooien.:no:

wilden geen risico nemen met het vochtige weer buiten, dus alles eraf gehaald.
lekker werkje, had helemaal plak vingers van de thc!

nu de boel drogen en hoop dat we d'r heel wat van kunnen :smoke:

Waarschuw beheerder
Tizz maar goed dat je die toppen weggegooid hebt.. izz niet aan te raden om daar nog van de rokuh... hopelijk izz de kwaliteit van de andere toppen niet achteruit gegaan.. Succes met drogen..

Waarschuw beheerder
Nou ik ben net weer ff naar me plantjes wezen kijken en ik denk zelf dat er niets meer van af komt want ze zijn nog heel erg klein en ze staan er zeker al 4 maanden ofzow....

Kga maar weer is nieuwe kopen want ik wil zeker is en keer een blow van eigen teelt roken ;):P

Waarschuw beheerder
als je nu buiten nieuwe wilt neerzetten gaat niet lukken ;)

Waarschuw beheerder
wneer kan dat wel?
zeker pas in de zomer weer :(:(

Waarschuw beheerder
hehehe ja wij moeten eigenlijk druk aan het knippen zijn...

maar daar hebben we iemand voor;);) :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
@Daabtjuhhh zo rond april kan je ze weer buiten zetten dacht ik, wel oppassen voor nachtvorst...

Waarschuw beheerder
zoals ik al eerder in dit topic zei: na 13 mei (ijsheiligen) is het geen probleem, daarvoor heb je kans dat vanwege de korte dagen de plant beetje raar gaat doen (1 vingerig blad etc... trekt wel bij later als de dagen langer worden maar je krijgt wel groeiachterstand ;))
ikzelf zet de stekken zo rond 5 mei al buiten...

Waarschuw beheerder
Dus de plantjes die ik nu buiten heb staan kan ik weer gebruiken??

Waarschuw beheerder
nee....
die vriezen dood....

het zou kunnen maar dan zou je ze onder tl tot mei op 18 uurs regime zetten...en dat is de moeite toch niet waard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Nou ik gooi ze wel weg! en koop wel weer een keertje nieuwe!

wnneer is het beste om ze buiten te zetten!! en moet je ze wel eerst buiten zetten of eerst binnen???

Waarschuw beheerder
als je vanuit zaad kweekt in februari/maart beginnen onder TL dan 13 mei naar buiten zetten, zijn ze al mooi groot...
als je stekken haalt bij growshop is meestal begin mei, die kun je in principe meteen naar buiten zetten alleen met erge regen ff onder een tafel zetten en beetje beschutten tegen storm...een beetje wind kunnen ze wel hebben krijgen ze dikke stammen van..
Waarschuw beheerder
Dus in mei kan ik naar de growshop en stekjes halen en die dan naar buiten zetten...
dank je well!!! ik hoop echt dat het me nu wel lukt want tjah...tis tog leuk om een dikke blow vanjezelf te roken he :P:)
Werkzaam bij Toeters en Bellen
Artiest {SHOWLIST artist 86865, 14562}
Waarschuw beheerder
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwBxAzYVp*XIVggL*XOFVTCcrBsX12dfeqwT1mmMNemDdkvm!M2PgVhrgZ7QOCbcQpXIENHAiwJwmFvWIhEuoTBlS3lS6VLu!zD5kNIIaiA/Photo0002.jpg?dc=4675492896878375981[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCFAzgVIfbIVggL*XOFVdGtVKfBh4JWQDIPZv1WFfB1UVBQ5eem7pkYGkyANt!PThVBrdI1trTKnIm6tOGj6PPX9XNgv*Lx6vA4W5ITFGU/Photo0004.jpg?dc=4675492896883323147[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwCJAzoVm*bIVggL*XOFVSeLJY9DCyDS4a!dGp5mdvNsPMfaKb9DiGtWMwPNy0hUC8g4GqHEcCRxgYooKyjvvnuFjvpnUoOHVMn6b57loMQ/Photo0006.jpg?dc=4675492896887272926[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RwDnAjsV2PbIVggL*XOFVTeynwkYFuJYuwSkZGcK*n*cI88xC*P4H2zYP0bQKsY!e*5!tF8Y*NO2pUmDmluW2HyHFTuGq8g7yBz3AF15q4Y/Photo0007.jpg?dc=4675492896891769916[/img]

Opgekweekt uit een zaadje van mn planten van vorig jaar..beetje magere oogst maja genoeg voor een paar cake-jes..!!
Waarschuw beheerder
beetje magere oogst

Nou ze zien er beter uit als die van mij hehehhe....ik heb helemaal niets meer! me plantje is helemaal dood :(
Waarschuw beheerder
Heb je em niet echt goed verzorgd he... Zonde..Kzal in ieder geval voor volgend jaar een goed stekje kopen bij een growshop..hoef je haast niks aan te doen..en heb je toch eem mooie plant en redelijk goeie weed..

Waarschuw beheerder
in de volle grond heb je verder eigenlijk niks nodig nee, ik kweek in 50 literpotten en dan moet je op een gegeven moment wel gaan bijvoeden...

ik heb biobizz groei, b'cuzz bloei, pk 13-14 en volgend jaar ga ik ook ff wat n-27 erbij halen, dan is alles compleet :D ook ga ik volgende keer ff kant en klare potgrond van de growshop halen deed et eerst altijd met gewone veenbaas potgrond, maar wil ff verschil met eigen ogen zien ;)
Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 op me kamer, gaat best redelijk. over weekje ongeveer oogsten.
Blow niet eens errug veel dus denk dat ik er maar flink wat cakejes van ga maken :D (of boterkoek jammie!!!) kan ik weer een poos mijn buikspieren trainen door non stop te lachen
Waarschuw beheerder
je kan toch ook gewoon zaadjes bij de "normale" shop kopen?

Waarschuw beheerder
bij de een wel en bij de ander niet....

www.nirvana.nl

hier kun je gewoon bestellen...met gewone zaden heb je natuurlijk wel kans op dat er mannen tusse zitte
Waarschuw beheerder
Mijn thuisbasis.. www.catweazle.nl
Catweazle seeds no 1.. Check de lijst met gewonnen prijzen..
Waarschuw beheerder
:bah:heb er 8:bah: (nouw is eigelijk van me vader)
:yes:7 die doen het ennuhh 1 niet:( maar die plant is wel volop groot:yes: