Partyflock

Forumonderwerp · 701120
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 2173, 2503}
Artiest Ozymandias
Waarschuw beheerder
donateur
Hardcore Dedicated 2

Na het succes van 10 juli is binnen Die-Hard en Rave-O-Lution besloten om zaterdag 6 november weer een samenwerking aan te gaan. Op deze datum zal voor de tweede maal ‘Hardcore Dedicated’ gehouden worden. Deze keer is Utrecht aan de beurt vanwege de centrale ligging in Nederland. De Lay-Down is als locatie uitgekozen, welke al meer dan een jaar buiten gebruik is voor wat betreft hardcore evenementen.

Die-Hard heeft al eerder in Utrecht de City Hall zover gekregen dat hardcore weer een plek in Utrecht moest hebben. Dit resulteerde toen in het eerste hardcorefeest sinds 1.5 jaar in deze locatie, dit was i.s.m. underground for ever. En ook deze keer is het Die-Hard gelukt om een locatie ervan te overtuigen dat hardcore wel degelijk nog een vaste stek verdient in Utrecht. De vergunningen voor deze avond zijn rond, dus dit feest gaat zeker door. Op 6 november zal de Lay-Down dan ook na lange tijd weer schudden op de grondvesten.

Lay-Down is een grote hal waar ongeveer 1000 man in past. Het is gelegen op een industrieterrein aan de tractieweg, waardoor er geen geluidsoverlast is voor omwonenden. Het geluid zal daarom weer uit een funktion-one systeem bestaan. Dit staat garant voor knetterhard geluid, net als bij de vorige editie.

De line up is ook deze keer weer zeer gevarieerd om alle stijlen binnen de hardcore aan bod te laten komen. Er zal opbouwend gedraaid worden van industrial, early rave, (up-tempo) hardcore naar darkcore/terror. De line-up liegt er niet om en bestaat uit 12 dj’s en 2 live acts uit 5 verschillende landen. De avond zal door mc Double-T gehost worden.

Tommynocker (Italië)
Endymion (Nederland)
Tieum (Frankrijk)
Noz vs Casper (België)
Xerox vs Vexer (Nederland)
Syndrome vs Ozymandias (Nederland)
X-ray (Nederland)
Vageman (Nederland)
Cartman vs Dennis (Nederland)

Live: Noisekick (Nederland)
Live: Masters of Noise (Duitsland)

MC: Double-T (Nederland)

Tevens Tieum zijn nieuwe label ‘altern-hate’ promoten tijdens dit evenement. Dit label komt binnenkort voor het eerst met haar eerste release uit. Een gabberkapper zal daarnaast gratis het haar scheren van de mensen die daar interesse voor hebben.

(tractieweg 30, Utrecht)
Tijd: 21.00 – 07.00
Voorverkoop: 12 euro (ex. fee.)
Deurverkoop: 18 euro

Kaarten zijn te koop bij alle ticketservicepunten, alle Mid-Towns en enkele platenzaken in Nederland (oa. HouseVinyl & Mr. Sinister Vinylstore). In Belgie en Duitsland zullen de verkooppunten later bekend gemaakt worden. Ook zal er in Duitsland tijdens Speedrazor een extra voorverkooppunt zijn.

Aan de deur en in de zaal zal gelet worden op politieke uitingen en agressief gedrag. Mensen die hun politieke ideeën uiten op feesten wordt gevraagd deze thuis te laten of anders zelf thuis te blijven. Er is een ‘zero tolerance’ beleid welke door eigen security gehanteerd wordt. Wie zich niet aan de onderstaande regels houdt komt er niet in of wordt verwijderd!
- Niet pogoën.
- Geen bretels.
- Geen racistische sieraden.
- Geen rode/witte veters in de kisten.
- Geen kleding met daarop spinnenwebben.
- Geen opgerolde broekspijpen in combinatie met kisten.
- En als laatste geen voetbalshirts, want voetbal heeft niks met hardcore te maken.

Voor een gedetailleerde routebeschrijving, meer informatie en updates over dit feest kun je terecht op www.die-hard.nl en www.rave-o-lution.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mmmm de zweep goed idee:p
Artiest Vexer
Waarschuw beheerder
Oe...jij kinky beest ;P
Waarschuw beheerder
:D

Mazzel dat ik zaterdag niet dronken ben Ezra :D
Artiest {SHOWLIST artist 12785, 66066}
Waarschuw beheerder
Heb er zin AN
Waarschuw beheerder
haha...ik zwijg maar ;)

Conehead, wel mooie foto's maken hè :D

Artiest Nivek
Waarschuw beheerder
Kevin, moet nog ff kijken hoe ik ga.
Ligt er ook aan hoelaat ik daar moet/kan zijn.
Ging je nou met de trein?

Is allemaal nog onbekent :yes:
als An gaat ga ik met haar , of met trein of met de auto , anders met Arjan mee denk :[

Waarschuw beheerder
ja of op de fiets:p

Waarschuw beheerder
of een rolator ? :P
wel zin in morgen :yes:
Waarschuw beheerder
Kevin, je hoort me optijd erover!
An trekt niet echt Arjan's rijstel hè ? ;)

tijgerrr, zolang jij maar je knuffels meeneemt joh ;P

Waarschuw beheerder
is best goos (Y)
Welke rij style trekt ze wel ? :P:9

komt goed , heb er iig moeilijk zin in :D
is de drank duur dan ?

Waarschuw beheerder
(y)
Waarschuw beheerder
Poeh...dan vraag je me wat.
Geloof "normale prijs van nu"

Hamburgers e.d. weet ik wel de prijs van: 2,50
Food :D

Je bent ook veels te lang voor An d'r racebak joh :)

tijgerrr, toppert (Y)

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
donateur
nou nou wat een geluid kwam eruit bij de test:D

toppie(Y) :d

"flink hard ragge"

Waarschuw beheerder
vanavond beuken :D

food :D hebben ze swarma erza ?:P
Waarschuw beheerder
Als die lui bij de vreetschuur t te druk hebben ga ik ze dus echt niet helpen he
Waarschuw beheerder
aanwazig ;p heb net me kaartje opgehaald (y)
Waarschuw beheerder
Present :yes:

Waarschuw beheerder
wy zyn er ook weer!!! zin in tyd om te hakkuh!!!

GEEN FRATSEN MAAR SNATSEN.............//

Waarschuw beheerder
er wordt niet gesnatst binnen ;)
ik zal daar persoonlijk op toezien :P:9

Waarschuw beheerder
mogen we blowen binnen Ezra ? :smoke:
Waarschuw beheerder
Worden er petten getolereerd?
Waarschuw beheerder
Petten doe ik niet moeilijk over.

Ben in een haast, laatste dingen fixen...maar de zaal is opgebouwd enzo :)

Wie vroeg is: de eerste 50 bezoekers krijgen een GRATIS cd'tje.
Altijd geinig :)
Waarschuw beheerder
Jij niet?

Beveiliging dan?

Waarschuw beheerder
R@ver is hoofd beveiliging :P :yes:
Waarschuw beheerder
Beter... (Y)

Waarschuw beheerder
Ik ben ervandoor :D
tot strax allml :bier: :bier: :bier:
Waarschuw beheerder
Beuk ze
Waarschuw beheerder
Ook aanwezig :) om 8 uur hebbe we de trein , hopen wat we bij 1 van 1e 50 bezoekers horen :p

Maarjah ik heb dr zin in :d
Waarschuw beheerder
CD's zat.... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
zaal ziet er wel goed uit..boven ook mja word wel flink gebeukt:p
Waarschuw beheerder
we gaan dr zo maar is ff kijke :bounce:
heb er zin aan!!

:respect: ENDYMION
Waarschuw beheerder
we gaan rammen :yes:

Artiest In Captivity
Waarschuw beheerder
nogal !!!

we gaan zo der heen :bounce:
Waarschuw beheerder
12 uur binnen verwacht

Waarschuw beheerder
was kickeh :D
beetje jammer dat de gemeente langs kwam met decibel meet apparatuur :(
maar mooi scheit aan gehad :yes:
was kickuh jongens :D

Waarschuw beheerder
en ik was er dus niet:s
Waarschuw beheerder
Niet erg veel gemist...

Waarschuw beheerder
donateur
t geluid was na 1 uur ongeveer wel goed omhoog gegaan..beetje jammer van het plafon en al t gezeik MAAR het heeft het feest voor mij niet "verneukt"

THNX MARTEN en EZRA;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mmjah was weer erg tof hoor.Na lange tijd weer in een sauna gezeten, want wat was het daar warm zeg.....

Die-Hard & Rave-O-Lution bedankt!

Waarschuw beheerder
niet veel gemist? ik heb een feestje gemist en of het geluid nou wel of niet hard staat het gaat om de sfeer de gezelligheid van al die mensen die allemaal van de zelfde soort muziek houden en die allemaal op hun manier genieten dat heb ik dus wel gemist maar wat ik dan weer zo jammer vind is dat er altijd mensen lopen tezeuren dat het weer een keer niet goed was je maakt het feest zelf gezellig dus als je het niet leuk vond is dat ook je eigenschuld
Waarschuw beheerder
niet veel gemist? ik heb een feestje gemist en of het geluid nou wel of niet hard staat het gaat om de sfeer de gezelligheid van al die mensen die allemaal van de zelfde soort muziek houden en die allemaal op hun manier genieten dat heb ik dus wel gemist maar wat ik dan weer zo jammer vind is dat er altijd mensen lopen tezeuren dat het weer een keer niet goed was je maakt het feest zelf gezellig dus als je het niet leuk vond is dat ook je eigenschuld

Dat geef ik je gelijk...

Maarrrrr...Van tevoren wordt veel beloofd...
Sommige mensen betalen 18 euro...
daar heb je ook een mania voor....

De sfeer kan wel goed zijn...Maar het feest niks...

Waarschuw beheerder
das ook waar er word natuurlijk altijd gezegt dat het een top feest word je kan moeilijk reklame gaan maken met de tekst verwacht er maar niet teveel van....
maar als je kijkt naar de kosten die de organisatie er aan heeft is 18 euro een normaal bedrag helemaal voor een wat groter feest en dan moet je zien wat die dj's kosten das tegenwoordig ook niet normaal meer
Waarschuw beheerder
Geef ik je gelijk...

Maar waarom mogen mensen het dan geen slecht feest vinden?
Omdat de kosten te hoog zijn, mogen wij niet zeuren?

Waarschuw beheerder
waardoor vind jij een feest slecht?

Waarschuw beheerder
donateur
als de sfeer klote is maar dat was hier zeker niet
Waarschuw beheerder
donateur
debster1977, gewoon gaan...kan je misschien de frituur kunsten van onze friteur/dj Whatsnext zien

Heb de frituurmeneer gezien!Maar niet van z'n "kookkunsten" kunnen genieten ;)!!
Waarschuw beheerder
vond het wel een geinige locatie, alleen jammer van de gladde vloer en t slappe plafond haha, raar gezicht.
zoals gezegd kun je de organisatie niet veel verwijten, lag grotendeels aan de gemeente. :s
de installatie die ik er zag staan kon flink blazen, alleen jammer dat ze er de kans niet voor kregen.
sfeer was wel ok.
laatste aanpassing