Partyflock

Forumonderwerp · 700461
2 volgers · 14530x bekeken
Waarschuw beheerder
+1
Zijn er hier nog wel gabbers aanwezig die net al ik zo rond 92/95 compleet door het lint gingen

Waarschuw beheerder
Rotjeknor was in de goeie ouwe tijd de party place

Valt niet teontkennen

Parkzicht & Energiehal :respect: the legends
Waarschuw beheerder
whatever, sporthalle zuid was gewoon een doolhof, nix spectaculairs aan..

De e-hal was gewoon 1 grote lange hal..
Et ergo: nog minder spectaculair :)
Waarschuw beheerder
De e-hal was gewoon 1 grote lange hal..
Et ergo: nog minder spectaculair

Gaat er ook nie om hoe ie eruitzag, maar om wat er gebeurde en bovenal waar die stond B)

Waarschuw beheerder
De feesten,sfeer,geluid en muziek in de e-hal waren perfect

Als je aankwam lopen voelde je de muren van de hal al trillen,en als je dan het gangetje inliep richting de hal ... oe krijg nu nog kippevel
Waarschuw beheerder
Iedereen heeft z'n eigen smaak en gevoel bij lokaties van feesten..
Natuurlijk vinden mensen uit omg. Rotterdam de energiehal en parkzicht helemaal top, en mensen uit omg. Amsterdam de sporthallen zuid en Multigroove in de Elementen straat.
Ik zelf ben nog nooit in Rotterdam geweest en kan dus niet oordelen over feestlokaties daar, toch zijn sporthallen zuid voor mij het paradijs..

Ga niet lokaties afkraken omdat je de stad of het publiek niet leuk vindt, we hebben het immers over de lokaties zelf..
Waarschuw beheerder
Als je aankwam lopen voelde je de muren van de hal al trillen,en als je dan het gangetje inliep richting de hal ... oe krijg nu nog kippevel

:kwijl:

idd, het waren van die aluminium platen :jaja: en stond je dan in de rij te wachten, dan hoorde je die platen helemaal mee trillen op de bas

tering jeugd sentiment

Waarschuw beheerder
Vind dat je parkzicht en multigroove niet echt met mekaar ken vergelijken ..

Er was als house in amsterdam,maar in parkzicht werd toen alles een tikkie harder door o.a rob

Daar werd een eigen sound ontwikkeld,veel van die sound ken je nu onder oldschool vatte ..

Er is zo heel mooi boek over parkzicht ;)

Waarschuw beheerder
@ myztic: sporthallen zuid was meer dan alleen gangen!!

Het waren DE feesten.

[img]http://home.tiscali.nl/koekwaus/onzin/do97.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
DE feesten ?? ? ach ja ieder zn eigen mening maar ben jij welles in de energiehal gewees ? ? anders kan je er gewoon nie over meepprate

Waarschuw beheerder
Als er over de energiehal word gepraat,dan hebben we het over de periode 93-96 ..

[img cacheid=000035a20000696005d4b77b1a00615277]http://members.lycos.nl/kpflyers/flyers/oud/930904-rotterdamrecords.jpg[/img]
[img cacheid=0003ef54000c586f40e8f66f1a00615277]http://members.lycos.nl/kpflyers/flyers/ravethecity6.jpg[/img]
[img cacheid=00023ef800054a18cbc06aa01a00615277]http://members.lycos.nl/kpflyers/flyers/nightmare25-02-1995.jpg[/img]

Ken zo nog wel ff doorgaan :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind dat je parkzicht en multigroove niet echt met mekaar ken vergelijken ..

Er was als house in amsterdam,maar in parkzicht werd toen alles een tikkie harder door o.a rob

Daar werd een eigen sound ontwikkeld,veel van die sound ken je nu onder oldschool vatte ..

Er is zo heel mooi boek over parkzicht

Idd Steef!!

Enne.... Ben op alle drie DE feesten geweest!! :respect:

Waarschuw beheerder
sporthallen zuid kon je ff lekker chillen op de tribune,of nie jos.....hahahahah...in tegenstelling tot energiehal daar mocht je blij zijn als je een plekkie tegn de muur op de grond had..

Waarschuw beheerder
hey whatever...mooie pic..heb je meerdere van die pics

Waarschuw beheerder
.in tegenstelling tot energiehal daar mocht je blij zijn als je een plekkie tegn de muur op de grond had..

Weet niet wanneer jij geweest bent,maar op bijna alle feesten was er een tribune ..

En had er toch geen last van,ging meestal V.I.P :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
tribune was idd de vip.... kon je lekker eten enzo............ Whoehahaha.... Eten :no: ikke nie.... En verders was ik er niet om te gaan zitten!!! GAan de hele nacht lang.... Zitte??? deed ik thuis wel!!

Waarschuw beheerder
Vergeet het gratis drinken niet ;)

Toen het je tenminsten nog een kaartje vooe 25 gulden en v.i.p was 50,dat waren nog eens normale prijzen

Ik wil de e-hal terug :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
die periode luisterde ik wel al naar house en hardcore, maar helaas was ik nog te jong om echt naar feesten te gaan.... dat kwam iets later :bounce:
Waarschuw beheerder

Jaja, en dat was niet met Multigroove het geval dan?
What about Fierce Ruling Diva, dat was pas eigen sound, dat versta ik meer onder Oldstyle dan Dj Rob...
Waarschuw beheerder
Maarja, Rotterdammers zeggen dat Amsterdammers gierige joden zijn, maar het zijn toch altijd weer de Rotterdammers die aan zichzelf denken blijkt.
Altijd al zo geweest maarja, tis nou eenmaal niet anders..

Dit zijn enkele voorbeelden, van wat ik vind, de Rotterdamse "gierigheid":

Rotterdam Records.
K.N.O.R.
Rotterdam terrorcorps
Rotterdam Termination Source
Euromasters

Al deze labels hebben iets tegen Amsterdam, om geen enkele reden, altijd kinderachtige nummers..
Vind je het gek dat alle Rotterdammers de feesten waar deze mensen groot zijn geworden helemaal te gek vonden, en alles wat met Amsterdam te maken heeft haatten en afkraakten?
Ik niet, de mensen die zo'n hoge dunk over Rotterdam hebben zullen altijd zeggen dat alles wat met Amsterdam te maken heeft zuigt..
Deze labels zijn ook groottendeels de reden waarom er van die stedelijke haat werd gecreeerd werd in de gabberscene, als er nou nooit nummers waren geweest waarin andere steden afgekraakt werden, had de gabberscene heel anders geweest..

Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal geen hekel aan Rotterdammers.
Ik heb respect voor edereen die niet aan afkomst denkt, maar aan de muziek zelf, echte gabbers dus.
Ik heb gewoon een hekel aan mensen die hun stad op zo'n manier beter dan de rest willen laten lijken, dan ben je voor mij net zo zielig als een wazi..
Waarschuw beheerder
nej Mokum records is lekker....
Waarschuw beheerder
donateur
Pffff wat een gezeik.... je heb respect zeg je..... niet voor ieders eigen mening!!!

Maarja.... triest hoor
Waarschuw beheerder
ja ly.... en dat noemt zich Thegabber...??

Waarschuw beheerder
Als ik zo pro rotterdams zou zijn,waarom kwam ik dan ook in de fun factory (hemkade) :S

En zou het misschien ook kunnen,dat er gewoon veel goeie dj's/producer's uit rotterdam en omstreken komen..

Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt door zulke dingen,kunnen wij niks aan doen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
idd myztic............. achja.... who cares!!! ;)
Waarschuw beheerder
alle hardcoregrondleggers :respect: of ze nah uit rotterdam of amsterdam komen... ma energiehal was tog stukke beterz als sporthalle zuid:yes:

Waarschuw beheerder
Al deze labels hebben iets tegen Amsterdam, om geen enkele reden, altijd kinderachtige nummers..

1. T zijn niet allemaal labels..
2. Rotterdam Terror Corps/Rotterdam Termination Source hebben nooit kinderachtige nummers gemaakt tegen Amsterdammers. op KNOR zijn nooit kinderachtige nr's uitgekomen (naar mijn weten)

Je mag toch best trots zijn op je afkomst?
Vergeet daarbij niet dat je idd ook Mokum Records hebt (die ooit een tribute 2 ajax plaat uitbrachten), en Darkraver maakte ooit "Den haag Hakkûh".. Mag dat dan wel?
Waarschuw beheerder
en wat te denke van eindhove de gekste:gaap:
Waarschuw beheerder
nej Mokum records is lekker....

Zij gaven antwoord op dat Rotterdamse afgekraak, was te verwachten, jammer dat Mokum dit deed (met een ajax plaat nogwel, maar iig kraakten ze nog niet Rotterdam ermee af ofzo...)

En zou het misschien ook kunnen,dat er gewoon veel goeie dj's/producer's uit rotterdam en omstreken komen..

Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt door zulke dingen,kunnen wij niks aan doen

Wanneer zeg ik dat eer geen goeie dj's/producers uit Rotterdam komen? Ik vind bijv. Human Resource en 3 steps ahead :respect: helemaal top!
En ik voel me niet aangevallen hoor, ik vind het gewoon jammer dat er van die stedelijke haat ontstond...

Je mag toch best trots zijn op je afkomst?
Vergeet daarbij niet dat je idd ook Mokum Records hebt (die ooit een tribute 2 ajax plaat uitbrachten), en Darkraver maakte ooit "Den haag Hakkûh".. Mag dat dan wel?

Trost op je afkomst zijn mag, maar hou het dan voor je als je in de gabberscene zit, gabbers zijn namelijk allemaal hetzelfde, en maken geen onderscheid tussen mensen uit andere steden of landen..
Dat mokum een tribute aan Ajax maakt, of Darkraver Den Haag Hakkuh, wat is daar mis mee, kraken ze daar Rotterdam of andere steden mee af?
Nee helemaal niet nee..
Niet dat ik die Ajax Mok een goeie plaat vind ofzo, die plaat is juist de enige Mok waar ik een hekel aan heb, omdat voetbal nix met gabber te maken heeft..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Den Haag Hakkuh is ook gewoon een lekkere hakplaat ofniet dan?
En Rotterdam Nightmare van Da Playah is ook een topper.
Dit soort nummers hebben ook niet de bedoeling om andere steden af te kraken...

Waarschuw beheerder
Omdat er een plaatje tussen heeft gezeten met de tekst: Amsterdam,waar leg dat dan!!

Sjonge jongen,beetje last van lange tenen of zo ;)
Waarschuw beheerder
donateur
rdam??? adam????

kweet allebei nie waar dat ligt!!

:frusty:

gaan we dat gezeik nu ook hiero krijge??
Waarschuw beheerder
dat is niet de enige plaat gappie, en dat weet je dondersgoed..

Euromasters staan bekend om het afraken van Amsterdam, net alsdat Dj Paul lachend voor een zaal stond te draaien waar allemaal Rotterdammers met hun rechterhandje in de lucht "Joduuh" staan te schreeuwen :no:.
En zo zijn er nog wel meer van dat soort dingetjes...
Waarschuw beheerder
jeetje TheZwabber , hou es op met je gemelk, wordt er een beetje moe van:gaap:
Waarschuw beheerder
donateur
pfff.... Alsof da in Adam nie gebeurde????

Nee die waren heilig!!! :no:

Forum gaat over ouwe gabbers....

Nie over Adam en Rdam!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ken je zeker niet meer herrineren wat er in sport hallen zuid is gebeurt ;)

Godsamme man,afgelopen ghostown werd het geroepen door utrechters ..

God damn!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
wacht allemaal maar af tot 11 december zaal 2................................ B)
Euromasters en DJ Gijs>snoeiharde Rotterdamse sounds :p
Waarschuw beheerder
Ken je zeker niet meer herrineren wat er in sport hallen zuid is gebeurt

weet ik al te goed, met die jodenvlag op de grond, vond ik ook helemaal niet grappig ofzo, dit was pure uitlokkerij waar ik egt een hekel aan heb..
Maargoed, ik zal maar stoppen met oude koeien uit de sloot te halen...
Waarschuw beheerder
dank je thegabba, kunne we weer normaal discusieren
Waarschuw beheerder
hou op met dat rdam adam gezeik aub...dat heeft de scene weinig goeds gebracht,geen stad waar dingen niet gebeurde.

Waarschuw beheerder
Rotterdam Records / labels (R)
Profile: The First Dutch Hardcore-/Gabber-label.

Founded in 1992 by Paul Elstak (a.k.a. DJ Paul).
B) Rotterdam hardcore BITCH! :D

Waarschuw beheerder
@ myztic: 1x met oud en nieuw, dus een echt goed beeld heb ik er niet van. Maar vond/vind lokatie, sfeer in de sporthallen gewoon beter
Waarschuw beheerder
idd Wh@tE-ver. Juist dat dwalen door die gangetjes en zaaltjes van sporthallen-zuid maakte het zo apart :)

Maargoed, genoeg hierover.
Waarschuw beheerder
donateur
toen was t hier stillllll....
Waarschuw beheerder
Stilte voor de storm :|

Waarschuw beheerder
Tja geloof dat er hier 1tje op zijn pik getrapt is omdat er labels,dj's,producers,live acts zijn die iets met rotterdam temaken hebben ..

Word hier geloof ik vergeten dat de hardcore van oorsprong een rotterdams product is ..

Maarja,let maar op er gaan nu mensen wat anders beweren ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gozer, ik ben heus niet dom ofzo, ik weet dat de grondleggers van nederlandse hardcore uit Rotterdam komen, en ik heb hier helemaal niks tegen als je goed leest wat ik zei..

Maarja, ik probeer op te houden zoals ik zei, maar op deze manier lukt dat natuurlijk niet egt :S

Jammer dat sommige mensen niet van stoppen weten...

Waarschuw beheerder
Maarja, Rotterdammers zeggen dat Amsterdammers gierige joden zijn, maar het zijn toch altijd weer de Rotterdammers die aan zichzelf denken blijkt.
Altijd al zo geweest maarja, tis nou eenmaal niet anders..

Dit zijn enkele voorbeelden, van wat ik vind, de Rotterdamse "gierigheid":

Rotterdam Records.
K.N.O.R.
Rotterdam terrorcorps
Rotterdam Termination Source
Euromasters

Vind je het gek dat alle Rotterdammers de feesten waar deze mensen groot zijn geworden helemaal te gek vonden, en alles wat met Amsterdam te maken heeft haatten en afkraakten?
Ik niet, de mensen die zo'n hoge dunk over Rotterdam hebben zullen altijd zeggen dat alles wat met Amsterdam te maken heeft zuigt..
Deze labels zijn ook groottendeels de reden waarom er van die stedelijke haat werd gecreeerd werd in de gabberscene, als er nou nooit nummers waren geweest waarin andere steden afgekraakt werden, had de gabberscene heel anders geweest..

Wie begon hier nou met dit gezeik,wie de bal kaatst,ken hem terug verwachten ;)

Waarschuw beheerder
donateur
internet de gekstuh :p

en ik ook :yes:
Waarschuw beheerder
Toch is het waar...