nej Mokum records is lekker....
Zij gaven antwoord op dat Rotterdamse afgekraak, was te verwachten, jammer dat Mokum dit deed (met een ajax plaat nogwel, maar iig kraakten ze nog niet Rotterdam ermee af ofzo...)
En zou het misschien ook kunnen,dat er gewoon veel goeie dj's/producer's uit rotterdam en omstreken komen..
Dat jij je persoonlijk aangevallen voelt door zulke dingen,kunnen wij niks aan doen
Wanneer zeg ik dat eer geen goeie dj's/producers uit Rotterdam komen? Ik vind bijv. Human Resource en 3 steps ahead

helemaal top!
En ik voel me niet aangevallen hoor, ik vind het gewoon jammer dat er van die stedelijke haat ontstond...
Je mag toch best trots zijn op je afkomst?
Vergeet daarbij niet dat je idd ook Mokum Records hebt (die ooit een tribute 2 ajax plaat uitbrachten), en Darkraver maakte ooit "Den haag Hakkûh".. Mag dat dan wel?
Trost op je afkomst zijn mag, maar hou het dan voor je als je in de gabberscene zit, gabbers zijn namelijk allemaal hetzelfde, en maken geen onderscheid tussen mensen uit andere steden of landen..
Dat mokum een tribute aan Ajax maakt, of Darkraver Den Haag Hakkuh, wat is daar mis mee, kraken ze daar Rotterdam of andere steden mee af?
Nee helemaal niet nee..
Niet dat ik die Ajax Mok een goeie plaat vind ofzo, die plaat is juist de enige Mok waar ik een hekel aan heb, omdat voetbal nix met gabber te maken heeft..