Partyflock

Forumonderwerp · 700003
2 volgers · 29801x bekeken

Waarschuw beheerder
okee, zonder dollen; ik vraag me af wordt ik gek of zijn jullie gek?

als je een beetje gelovig bent aangelegd dan heb je vast wel gezien dat in meerdere geloven wordt verwezen naar keer op keer goden die met een vliegende discus omlaag zijn gekomen.

in de meest oude tabletten ooit gevonden; 4000 jaar ouder dan de bijbel; deze tabletten heten de Soemerische tabletten.

hierin wordt beschreven hoever de planeten van elkaar afstaan in zo`n debiele preciesheid dat je het niet kan negeren; pas de afgelopen jaren sinds voor ons ruimtevaart mogelijk is hebben we die cijfers van deze te oude tabletten kunnen bevestigen en rara; het klopt allemaal...

okee; als dat al klopt; dan staat er het volgende; de goden die omlaag kwamen noemde zij de Annunaki; deze kwamen van planeet Nibiru (planeet X) om goud te mijnen op onze planeet (jawel er is een wetenschappelijk bewezen gevonden goudmijn van 70000 jaar geleden in zuid-afrika) dit goud hadden ze nodig voor de restoratie van hun ozonlaag.

in het verhaal lees je dat koning Anu (de toenmalgie leider van de aNnunaki) 3 kinderen heeft en als 1e zijn eerst geboren zoon naar Tiamat stuurt; de oude naam voor de aarde; de maan heette overigens Kingu.

kind 1 = enki
kind 2 = enlil
kind 3 = nimsah (meisje)

Enki gaat samen met Nimsah de genen van de cro-magnon combineren met die van de annunaki en daartui vloeide adam voort; de 1e homo sapiens; uiteindelijk had enki meer in gedachte voor ons en wou ons de mogelijkheid geven als goden te kunnen zijn en denken; denk aan spiritualiteit; de bewustheid van het kiezen tussen "goed en slecht" en natuurlijk de vrouw; tot voor kort was het ras Adam alleen mannelijk.

Enlil was woest en heeft nooit gewild dat de mens voorzichzelf kon denken en al helemala niet voortplaneten; wij waren werkbijen voor hem; niets meer niets minder.

ok; wie is enki; wie is enlil...

enki werd als de slang afgebeeld; het was enki die de mens de verboden appel gaf... begint er al een belletje te rinkelen? het was enki die Noach vertelde hoe hij zich kon redden van de vloed.

en jawel enlil; wou ons vernietigen; en enlil = god...

geloof je me niet; lees het na; er zijn 3209432809432890-43 onderwerpen over de annunaki te vinden en hun begin verhaal; dit is het oudste wat er is en aangezien je niet om de feiten heen kan dat ze de afstanden tussen de planeten nauwkeurig hebben beschreven en daarnaas het feit als Nibiru of planeet X niet bestaat; WAAROM is amerika dan bezig met een telescoop in de buurt van Jupiter?

ben ik gek of zijn jullie gek om het niet te geloven?

wat gaan we verwachten in 2012; komt nibiru weer langs; dat is immers wat er gedacht wordt; nibiru komt steeds dichterbij...

nou kommaar op; maak me gek; benik gek; bewijs het maar en geen domme argumenten aub ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk gezegd idd over de aarde als levend wezen.. t is ook één geheel, wij zijn allen één, we zijn uniek, maar onze essentie is het zelfde..
Zoals wij een gemoedstoestand hebben, heeft de aarde dit ook, en ook de aarde heeft een soort overlevingsmechanisme denk ik.. de gehele maatschappij bij elkaar (dus niet ieder mens op zich) heeft te weinig respect meer voor de natuur.. ze zien zichzelf als middelpunt.. terwijl er een wederzijdse afhankelijkheid is willen we naast elkaar kunnen leven, mensen dieren planten enz.. Het zijn allemaal dingen die we te leren hebben..
Waarschuw beheerder
wij zijn nu in principe slecht bezig met de natuur ..

waardoor de natuur er waarschijnlijk voor gaat zorgen dat wij het binnenkort ook slecht krijgen ...

om ervoor te zorgen dat het voor beide weer goed komt..

alles moet in evenwicht blijven ...

nu zijn wij het storende factor ... en zijn met te veel ...

de aarde laat nu rampen gebeuren waardoor wij verminderen ...

en de natuur beschermd blijft en zich weer zo danig kan opbouwen ....
Waarschuw beheerder
in amerika staan ook nog wat rampen te wachten :yes:

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
De 10e planeet heh ;)
Artiest {SHOWLIST artist 61045, 646, 98523}
Waarschuw beheerder
Nibiru... :P

dus eigenlijk is gister bekend gemaakt dat de 11de planeet is ontdekt....

Nasa vertelt ons ook niet alles... 't blijven amerikanen...

*** sniff vinyl ***

Waarschuw beheerder
Ik denk idd dat je gelijk hebt Stripe ;)

Vermoedelijk zullen niet al te veel mensen het overleven; de vraag is alleen dan; hoe plezierig zal het voor ons zijn om rond te wandelen op een totally destroyed planet?

Der zijn een boel van de white-light aanhangers die al zwevend en wel al glimpsen te pakken krijgen van de nieuwe wereld; een meisje van een andere site verteld vol enthousiasme over hoe Atlantis zijn glorie zal hervatten door in de Atlantische Oceaan weer zichzelf te stationeren.

Ik bedoel; ik geloof persoonlijk dat de overheid(wereldwijd) over het algemeen toch echt een stel shapeshiftende, bloeddrinkende hybride reptielen zijn.

En of ze nu van aarde komen of uit het Draconis of Orion stelsel; point is; als je hier kan komen is je techniek momenteel beter dan de onze; daarnaast hebben ze de knaken om nu dikke bunkers te laten bouwen; welke overigens allang voor hun gebouwd zijn.

Zij zullen het sowieso overleven vermoed ik; de vraag is of ik daar vrolijk van wordt? Dat zou betekenen dat de echte battle voor ons individueel pas zou beginnen na 2012. Ook leuk om te weten dat de Reptilians hun ware identiteit naarmate 2012 vordert niet meer in stand kunnen houden; ze hebben steeds meer bloed nodig :O

Er zijn zoveel vreemde magische/mythologische/spirituele aspecten aan 2012. Het DNA zou langzaam aan het muteren zijn bij de bewustelingen zodat we 100% van onze hersenen kunnen gaan gebruiken; ik wil best na 2012 met reptilians battlen als een Saiyan ofzo; of is dat weer materieel?

Ik zit er gewoon niet op te wachten om na 2012 opgescheept te zitten met een andere realiteit waar een overdosis aan met knuffelobsessie geinfesteerde zweefhippies volledig in het wit elkaar nonstop (want er is geen tijd!) lief lopen te vinden.

Zou helemaal gek worden :P

Weer anderen zeggen dat 2012 je meeneemt naar de periode die je geestelijk aankan; daarom blijven 3D mensen met deze wereld en wij gaan door; maar als de wereld wordt vernietigd en wij als 2012-urs overleven het; zijn we dan niet gewoon 3D people met mazzel?

Soms wordt ik helemaal gek met al die mogelijkheden; mijn gevoel zegt ongeveer wel wat zou kunnen zijn en er is natuurlijk ook een deel wat zegt jaaa ik wil muteren; ik wil een mutant zijn; ik wil letterlijk mijn universum kunnen manipuleren etc. Ik bedoel dat is toch niet zoveel gevraagd? :D

(in je droom kan het ook dus...)

Een mogelijkheid zou zijn dat na 2012, de droomwereld en deze realiteit 1 worden... (ik bedoel; alles insinueert wel een beetje hetzelfde, maar is toch vrij divers.)

Wat vinden jullie nou eigenlijk logisch?

Overigens Vinyl Junk; dat is niet Niburu toch, dat lijkt me eerder Sedna. Of is dit een ontdekking die is gedaan NA Sedna? Overigens geloof ik niet dat Niburu zich zomaar laat ontdekken :)

Where is Nibiru now and when will it return?
Nibiru is in our solar system and headed towards earth on its routine run through our galaxy. That is why we are feeling its effects. NASA and other governmental groups know this very well. Nibiru was first spotted by our scientists back in 1987. We have been feeling its effects since 1996.

As for when it will return, I will state again that it is up to us. Nibiru is waiting on us to get our heads out of the sand, so to speak, and accept that we are not alone in the universe. When enough people have reached this level of understanding, Nibiru will uncloak and reveal itself. This could be next year, or in 2003, 2005, 2010, or 2012. We hope at the very latest that it will be by 2012. So, once again, we are in charge of when it will occur. Nibiru is there to serve us and assist in our ascension. That is why the GF is sending it to this remote little corner of the galaxy. It is time for us to move up to galactic citizenship. Nibiru is here to help us like it helps all other planets going through the same process, and will continue to do so for many millions of years to come. And who knows, perhaps one day you will be on that ship en route to the next planet ready to ascend.

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 13:59:
Overigens geloof ik niet dat Niburu zich zomaar laat ontdekken

Jah, wellicht dat Nibiru zich niet laat ontdekken met de byzonder hoogbegaafde en beschaafde Annunaki...

Maar stel je voor, een aantal astronomen zien die planeet opduiken in de astronomische centra bij de NASA... ze hebben direct in de gaten wat voor een gevolgen dat heeft voor ons mensheid. Uiteraard willen ze het direct wereldkundig maken doch is een of andere secret service ze voor door de astronomen te elimineren... Want wat gebeurt er als je de mensheid verteld dat het in 2012 afgelopen is? dan krijg je direct een vette mayhem.

Naar mijn idee toch een van de aannemelijkste scenario's...

*** sniff vinyl ***

Waarschuw beheerder
Met deze visie van Niburu kan ik mij het meeste vinden:

What is Nibiru?

Nibiru is the 4th dimensional flagship of the Milky Way Galaxy’s Galactic Federation. Like Pelegai, many different civilizations have representatives that live aboard it. As well as being a Federation Flagship, Nibiru is also a planet and a battle star. Nibiru is a little over three times the size of earth.

Nibiru was originally a planet that was thrown out of orbit with the implosion/explosion of Sirius B. It wound up in the Pleiades and therefore is known to some as a Pleiadian planet.

Nibiru became a starship when it was converted from a near lifeless form, hollowed out and turned into a ship. You could liken it in some ways to the space station on the TV show called Deep Space Nine. The only difference is that Nibiru travels the galaxy. That is why the people live inside of it instead of on the surface. Another reason is that it was created for deep space travel where there would be no sun for many years. In a way, you could say that it is an artificial planet. Only the shell is original.

Nibiru is a battle star because it was outfitted for war with ships and heavy weapons. When negotiations fail Nibiru is capable of waging war to defend itself against attack. It also uses these same weapons to defend planets and races against attack when authorized to do so.

Maar stel je voor, een aantal astronomen zien die planeet opduiken in de astronomische centra bij de NASA... ze hebben direct in de gaten wat voor een gevolgen dat heeft voor ons mensheid. Uiteraard willen ze het direct wereldkundig maken doch is een of andere secret service ze voor door de astronomen te elimineren... Want wat gebeurt er als je de mensheid verteld dat het in 2012 afgelopen is? dan krijg je direct een vette mayhem.

Naar mijn idee toch een van de aannemelijkste scenario's...

Ik heb al de nodige Niburu sightings gehoord, maar nog geen 1 lukt het jammer genoeg om echt waardig te zijn; sowieso uiteraard heb je gelijk; de regering staat het NOOIT toe om NASA hun economie te laten instorten door de vermelding dat onze maatschappij op het punt van uitsterven staat. :)
Waarschuw beheerder
ooit komt het toch eens aan het licht en aangezien wel alles toch aan het vervuilen zijn en kapot maken ..........
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 13:59:
Ik bedoel; ik geloof persoonlijk dat de overheid(wereldwijd) over het algemeen toch echt een stel shapeshiftende, bloeddrinkende hybride reptielen zijn.

En of ze nu van aarde komen of uit het Draconis of Orion stelsel; point is; als je hier kan komen is je techniek momenteel beter dan de onze; daarnaast hebben ze de knaken om nu dikke bunkers te laten bouwen; welke overigens allang voor hun gebouwd zijn.

bunkers :D wie weet weten hun al wat er gaat gebeuren en overleven dee rampen ...

maar kijk eens na het soort mensen ... wat in bunkers gaat zitten :D allemaal mensen die niet kunnen overleven zonder wetenschap en techniek allemaal mensen die op kantoren zitten om de wereld te besturen ...

maar als na 2012 der weinig valt te besturen ...
wie zegt dat hun overleven ... verder op de heropbouwende aarde ...

mensen die in de regering zitten en vluchten in bunkers omdat ze knakken hebben... betekend niet dat dit alleen maar goede mensen zijn :D

waarschijnlijk overleven deze mensen na 2012 ook niet lang ...

wie weet zijn de nieuwtijds kinderen .. of mensen die de rampen gaan overleven .... wel mensen met speciale gave zoals bijvoorbeeld als een saiyan of bij x-men

maar wie weet nu dat hij ze heeft ... bijna niemand ...
we worden dom gehouden dus hebben geen kans om onze krachten te leren kennen ...

wie weet gebeuren der de komende jaren rampen waardoor geliefde zullen sterven .. en de mensen (saiyan's ) hun krachten leren kennen om zoveel mogelijk mensen te kunnen beschermen ... voor het kwade ...

ik zelf geloof in menselijke krachten .. en weet van me zelf dak meer krachten heb ... dan dat ik tot nu toe heb ontdekt ... de enige probleem is dat wij de kans niet krijgen om er mee te leren om gaan en ze onder controlle te houden ...

want veel oefening baart kunst

Waarschuw beheerder
waarschijnlijk overleven deze mensen na 2012 ook niet lang ...

Je mist een beetje mijn punt; als we hier te maken hebben met shapeshiftende reptiel goden zijn dit niet de zwakzinnige figuren wie wij achten het niet te overleven.

Sterker nog; laatste keer dat ik keek was de gemiddelde mens niet echt opgewassen tegen een dinosaurus; gelukkig zijn ze nu wat kleiner geworden, maar als we die gasten gaan ervaren en ze vinden ons niet zo relaxxxxxxx, dan wordt dat dik knokken, kan ik je wel vertellen :P

wie weet gebeuren der de komende jaren rampen waardoor geliefde zullen sterven .. en de mensen (saiyan's ) hun krachten leren kennen om zoveel mogelijk mensen te kunnen beschermen ... voor het kwade ...

Maar hoe zit het dan met die evilbastards? Of zijn ze alleen voor ons evilbastards? Hebben zij de krachten die ze hebben omdat zij op basis van liefde leven; liefde voor de duisternis; vernietiging; haat, angst; total chaos?

Yup; ik denk dat dat het logisch maakt.

ik zelf geloof in menselijke krachten .. en weet van me zelf dak meer krachten heb ... dan dat ik tot nu toe heb ontdekt ... de enige probleem is dat wij de kans niet krijgen om er mee te leren om gaan en ze onder controlle te houden ...

Persoonlijk hoop ik dat 2012 een steuntje in de rug bied wat betreft onze psychic abilities; volgens de legendes zijn de mensen spiritueel gezien sterker dan de reptilians en ik wil dat ook echt wel ondervinden dan :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 juli 2005 om 19:29:
Je mist een beetje mijn punt; als we hier te maken hebben met shapeshiftende reptiel goden zijn dit niet de zwakzinnige figuren wie wij achten het niet te overleven.

Sterker nog; laatste keer dat ik keek was de gemiddelde mens niet echt opgewassen tegen een dinosaurus; gelukkig zijn ze nu wat kleiner geworden, maar als we die gasten gaan ervaren en ze vinden ons niet zo relaxxxxxxx, dan wordt dat dik knokken, kan ik je wel vertellen :P

ik geloof niet in hogere godden als ons maar dat moedertje natuur er achter zit de aarde zelf .. alles op aarde leeft dus de aarde zelf ook en kan ook pijn voelen ... wat wij hem nu veel bezorgen ... de aarde moet zich gaan herstellen dus ons eerst grote deels uitroeien om meer vijanden voor ons te maken ... denk aan natuurrampen ziektes enz ...

der zal misschien buitenaards leven zijn maar dat zal los staan van ons ...

en of het vijandelijk is moeten wij ook af wachten ..

wij zijn hier om het leven op aarde ook in evenwicht te houden .. net zoals de aarde ons op even wicht houd ..

als we bezoek krijgen van buitenaards leven .. zullen wij van de natuur ook wel hulp (krachten) krijgen om de aarde te beschermen ...

we zullen nooit helemaal uit sterven want sommige dinosaurus soorten leven nu ook nog ...

der zijn miljarden mensen en geen 1 precies et zelfde et ene mens is sterker als het andere ...

en dat bepaalt de mens zelf ... wij hebben de mogelijk heid gekregen om te leren denken ..

een hele mooie gave..

maar je gedachtens kunnen je ook doden ...
je gedachtens maken jou zwakker of sterker en gek genoeg heb je het zelf in de hand ... ;-)

er zullen slechte mensen zijn ... en over leven ... en de perfecte moord bestaat... maar ondanks de slechte zullen de goeie altijd in overmacht zijn ... slechtheid is van goedheid gemaakt ... dus waarom zou je dan de slechtheid niet meer goed proberen te maken ...

iedereen is te vertrouwen behalve het duiveltje in hun ... met andere woorden je kunt iedereen vertrouwen alleen op een andere manier ...

wie weet wat 2012 ons brengt misschien ook nix .. maar het zal niet lang meer duren voor dat er iets gebeurd ..

krachten kunnen verloren gaan of nieuwe krachten kunnen komen ... kennis kan vervagen en vergroten ..

wie zal het zeggen enige wat we kunnen doen is nu verder gaan met ons leven .. zodat je alles op rolletjes hebt.. en stiekem toch wel voorbereid zijn op wat er misschien kan gaan komen ... alleen je eigen er niet na toe gaan leven ...

want als jij je leven er voor gaat geven en alles vergooid omdat je denkt dat alles toch verloren gaat kan et een zware tegenvaller zijn ...

als der nix gebeurd ..

en je zwakker kunt worden ... wat niet de bedoeling is .. want als jij je hoop in 2013 verliest en je theorieeen niet zouden kloppen ...

zou et misschien 10 jaar laten wel gebeuren .. reken foutjes zijn ook menselijk

Waarschuw beheerder
zou et misschien 10 jaar laten wel gebeuren .. reken foutjes zijn ook menselijk

Weinig kans (zou hooguit 1 jaar ervoor of erna kunnen plaatsvinden); de kennis die de maya`s hebben gebruikt kwam zelf bij de "Goden" vandaan. Hun voorspellingen mbt equinoxen, maansverduisteringen etc zijn tot op de dag precies; enig twijfel over hun juistheid aanvarende het onderwerp 2012 heb ik dan ook niet meer.

De enige vraag die resteerd is "HOE" ?

[img width=554 height=554 cacheid=0009df7c001c5fe3a59759a61a00ea1f1e]http://antwrp.gsfc.nasa.gov/apod/image/0212/sun3col_thompsoneit_big.jpg[/img]

ik geloof niet in hogere godden als ons maar dat moedertje natuur er achter zit de aarde zelf

Hogere Goden; Aliens; je doet al een behoorlijke tijd met dit topic mee; ik bedoel; het ging hier oorspronkelijk over Aliens; ik verwacht niet dat er in 2012 aliens gaan landen; die zijn er allang; de Anunnaki hebben een 13 delige hybride bloedlijn tot stand gebracht welke tot op de dag van vandaag secuur de touwtjes in handen hebben behouden. De ILLUMINATI :devil:

De vraag rest alleen of je het wil geloven of niet. De reden waarom er Aliens op aarde zijn is ruim en breed en allang onderbouwd; echter ik wil niemand forceren erin te geloven.

Er niet in geloven en het dan toch te ervaren is een nog veel leukere verrassing O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als je kijkt na alle informatie die al over aliens is en regeringen die dingen achter houden waar wij nix vaan af weten ...

zou ik ook wel geloven dat der aliens zijn ..maar wie zegt zeker dat het aliens zijn en niet ook al lang op deze wereld leven en zich ook voort geplant heeft tussen de mensen in alleen door dat de mensen stomzinnig bezig zijn met huisje boompje beesje hun krachten verloren zijn andere woorden de kennis van hun krachten niet meer weten ... ze weten niet meer dat ze speciale krachten hebt omdat al het vreemde al voor gek verklaard wordt en je er niet meer bij hoord...

er zijn ook veel dingen die we niet kunnen zien ...
wie weet zijn alle dode mensen niet dood maar leeft hun energie ook nog op aarde...

want ik geloof dat die energie ook blijft bestaan ... je zult niet meer zo kunnen denken maar je zult vast een nieuw leven krijgen wie zegt dat wij niet al vaker geleefd hebben ..

alles is een puzzel en alles draait in een cirkel .... zeggen ze

waarom is de puzzel dan niet dat wij laatste generatie niet iedere keer de nieuwe mensen moeten waarschuwen omdat dit over miljarden jaren weer gebeurd ....

misschien zitten er wel mensen die specialer zijn als andere op deze aarde om de aarde te beschermen of teminste de mens heid tegen hun eigen ...

Waarschuw beheerder
als je kijkt na alle informatie die al over aliens is en regeringen die dingen achter houden waar wij nix vaan af weten ...

zou ik ook wel geloven dat der aliens zijn

:jaja: :D

maar wie zegt zeker dat het aliens zijn en niet ook al lang op deze wereld leven en zich ook voort geplant heeft tussen de mensen in alleen door dat de mensen stomzinnig bezig zijn met huisje boompje beesje hun krachten verloren zijn andere woorden de kennis van hun krachten niet meer weten ... ze weten niet meer dat ze speciale krachten hebt omdat al het vreemde al voor gek verklaard wordt en je er niet meer bij hoord...

Deze gedachte gaat wel op voor aliens die sporadisch een of ander mensje duizenden jaren geleden hebben verkracht en voor dood achter gelaten, maar voor de Illuminati absoluut niet.

Ze doen aan onderling fokken; hun bloedlijn moet behouden worden; al die krachten komen oa. uit het bloed en die lijn hebben ze relatief puur weten te behouden.

Anderszijds ben ik er sowieso van overtuigd dat we in de Holle-Aarde de nodige schepselen hebben laten huizen die ook wel in de catagorie aliens zouden kunnen vallen O:)

Of ze allemaal rond 2012 naar buiten komen is een kwestie van afwachten; klinkt me wat te statisch allemaal; maar ik denk niet dat dit een battle is puur voor de mensen; de wereld is momenteel gewoon te gaar en te fucked up om puur door mensen zelf gedaan te worden; vooral met betrekking tot alle info over goverment coverups/ religies die coverups vormen voor wat er echt gebeurd is.

Die anunnaki zijn voor mij zo zeker als een klontje; zij zijn diegene die onder leiding van Enlil de broederschap van de Slang hebben weten te infiltreren. (komt ook weer in de bijbel voor) (broederschap van de slang was oorspronkelijk van de ietwat aardigere alien genaamd Enki)

Deze broederschap heet nu de Illuminati. (als ik me niet vergis)

wie weet zijn alle dode mensen niet dood maar leeft hun energie ook nog op aarde...

Uiteraard; verdwaalde zielen die niet goed weten dat ze dood zijn of niet kunnen accepteren dat ze dood zijn; ze dwalen tussen licht en duisternis in. Purgatory?

want ik geloof dat die energie ook blijft bestaan ... je zult niet meer zo kunnen denken maar je zult vast een nieuw leven krijgen wie zegt dat wij niet al vaker geleefd hebben ..

Uiteraard he; dit is niet de 1e keer dat we leven; buiten dat is het even goed mogelijk om een behoorlijke tijd terug geleefd te hebben op andere planeten met eventueel zelfs voor ons nu "buitenaardse" lichamen :)

waarom is de puzzel dan niet dat wij laatste generatie niet iedere keer de nieuwe mensen moeten waarschuwen omdat dit over miljarden jaren weer gebeurd ....

Gebeurt denk ik vaker dan 1 x in de miljard jaar :P

Zat meer te denken aan 1x per 13.000/26.000 jaar O:)

misschien zitten er wel mensen die specialer zijn als andere op deze aarde om de aarde te beschermen of teminste de mens heid tegen hun eigen ...

Ben jij der 1 van? :woeptidoe:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dus in de sammenvatting:

2012 > aliens (voorouders/goden) komen naar de Aarde

Dan wordt het knokken???

Dit verliezen we en dan begint de beschaving weer opnieuw??

Waarschuw beheerder
2012 > aliens (voorouders/goden) komen naar de Aarde

Zo zou je het kunnen zien; er zal aanzienlijk meer UFO aktiviteit plaats kunnen vinden; de Aliens die nu onze wereld leiders zijn of beinvloeden (ik ga ervanuit dat ze zelf aliens zijn...) zullen ons proberen systematisch om te toveren in Mind-Controlled zombies.

De vraag is alleen; waarom zouden ze dit doen als duidelijk is dat 2012 een gigantische vloedgolf met zich zal meebrengen en kanteling van de polen etc etc.

Dan zijn vrijwel alle mensen dood... Tenzij ze appearances proberen hoog te houden. Hmm kink in de kabel.

Hoe dan ook; knokken zal het wel worden; maar ik zie niet in waarom we volledig zouden verliezen; ik bedoel; deze maatschappij is volledig verneukt; tis niet echt een verlies deze maatschappij te verliezen.

Tis nou eenmaal geen Walt Disney sprookje waar we in leven hoewel ik het soms ook allemaal wat leuker had gewild ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 12:20:
tis niet echt een verlies deze maatschappij te verliezen.

haha... juist.

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 12:20:
zullen ons proberen systematisch om te toveren in Mind-Controlled zombies.

Waarom?? Dit hebben ze toch ook niet in het verleden gedaan?

Dus het is vrij nuttig om in 2012 in het leger te zitten...?

Waarschuw beheerder
Waarom?? Dit hebben ze toch ook niet in het verleden gedaan?

Nee klopt, toen waren we nog zo bewusteloos dat we niet doorhadden dat ze ons misbruikte. Kijk om je heen; de gemiddelde mens wil wel openstaan voor dit soort materie; maar het schrikt af en omdat het nogal ver van hun bed staat is men snel geneigd "onzin" te schreeuwen nog voordat men er uberhaupt tijd en moeite heeft gestoken om zijn stoere uitspatting ook te kunnen verifieren alszijnde "waarheid"

Mensen beginnen nu steeds bewustert te worden; we reincarneren steeds en nemen datgene wat we hebben geleerd weer mee naar het volgende leven. Ik kan me voorstellen dat de overheid liever zo snel mogelijk, zo veel mogelijk angst creeerd zodat ze ons kunnen blijven overheersen.

Een bang volk is een makkelijk te manipuleren volk ;)

Dus het is vrij nuttig om in 2012 in het leger te zitten...?

Als er in 2012 nog een leger is?

Ik verwacht dat ze misschien oorlog gaan voeren met robots; de technologie om dit te kunnen is er al; nu moeten de kopstukken nog aan elkaar geknutseld worden.

De nieuwste Cyberdroids uit Japan en die gasten zijn al echt ver daar mee; combineer dat met Swarmbots; soort kudde kubus droid op basis van Artificial Intelligence en combineer dat met de nieuwste computer gestuurde gatling gun, 9000 kogels per minuut.

Zeg maar dag tegen je vlees :devil:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 12:26:
Een bang volk is een makkelijk te manipuleren volk

Dus wat willen ze bereiken door ons te gaan manipuleren?? (Althans degene die de vloedgolf hebben overleefd)

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 12:26:
De nieuwste Cyberdroids uit Japan en die gasten zijn al echt ver daar mee; combineer dat met Swarmbots; soort kudde kubus droid op basis van Artificial Intelligence en combineer dat met de nieuwste computer gestuurde gatling gun, 9000 kogels per minuut

da's meer matrix stijl / denk dan wel dat de cyberdroids tegen de annunaki worden ingezet??

Waarschuw beheerder
Dus wat willen ze bereiken door ons te gaan manipuleren?? (Althans degene die de vloedgolf hebben overleefd)

Slaven en negativiteit.

Dat is waar ze van genieten. En dat is ook wat ze zullen proberen voort te zetten. Ook na 2012, want na de grote vloedgolf die onder andere Atlantis heeft doen laten zinken zijn ze ook weer teruggekeerd en dit maal met hybride koningen die onze wereld nu al duizenden jaren sindsdien overheersen.

da's meer matrix stijl / denk dan wel dat de cyberdroids tegen de annunaki worden ingezet??

Denk eerder andersom; denk aan de Empire uit star wars; daar gebruiken "the Sith" ook liever robots; die hebben geen eigen mening. Hooguit een mening die ze is ingeprogrammeerd...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 12:46:
hybride koningin

hoe zit dat dan???

Slaven en negativiteit.

Ze willen ons als slaven?? Hoe moet ik dat zien, gezien de huidige maatschappij en hoe we tegenover slavernij staan.
Negativiteit > terrorisme??

Denk eerder andersom

Dus in Japan maken ze robots om tegen ons te gaan vechten???

Waarschuw beheerder
hoe zit dat dan???

Ja dat is als het goed is ergens in dit topic terug te vinden; want om dat hele verhaal nu opnieuw te tikken is wat vermoeiund :P

Deze Real-Player video zou je kunnen kijken:

Ruled by the Gods - David Icke (duurt 6 uur)

Ze willen ons als slaven?? Hoe moet ik dat zien, gezien de huidige maatschappij en hoe we tegenover slavernij staan.
Negativiteit > terrorisme??

Kijk zij zaaien angst; zoveel mogelijk oorlogen; en oorlog betekend geld en met geld kunnen ze ons weer nog verder onder de duim houden, want zonder geld ben je niemand.

Hoe meer aanslagen, hoe banger de mensen worden; geven meer vrijheid weg in ruil voor "veiligheid"

Maar wat nu als het de overheid zelf is die die angst creeerd; kan je dan nog wel spreken over "veiligheid"

Er wordt ons steeds meer afgenomen; het is een kwestie van tijd; ik hoop natuurlijk dat ik het mis heb; maar lijkt me hoogst onwaarschijnlijk ;)

Dus in Japan maken ze robots om tegen ons te gaan vechten???

Je moet het meer zien als een hidden-agenda; Ze kunnen in Japan al dat soort robots maken die mensenlijke gewoonte enigsinds kunnen nabootsen; ze kunnen lopen; nog niet op dikke snelheid; maar een tank hoeft ook niet snel te zijn; alleen dodelijk :)

Die robots zouden misschien wel uit Japan kunnen komen; er zijn nog 7 jaar voordat het 2012 is; de shit wordt voornamelijk afgrond mag ik hopen voor 2012; hoewel volgens de moslims de heilige Jihad in 2012 begint :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 12:58:
Hoe meer aanslagen, hoe banger de mensen worden; geven meer vrijheid weg in ruil voor "veiligheid"

hoewel volgens de moslims de heilige Jihad in 2012 begint

Overeenkomst...?

geven meer vrijheid weg in ruil voor "veiligheid"

Totdat er dat verhaal komt van die chips geïnplanteerd in mensen???

Waarschuw beheerder
Totdat er dat verhaal komt van die chips geïnplanteerd in mensen???

Ik ben nu een strip aan het lezen over een maatschappij die die chip heeft ondergaan; de overheid heeft die chip verplicht bij iedereen gemaakt want deze chip onderdrukt aggresiviteit.

Nix mis mee zou je zeggen; alleen die aggresiviteit duikt hierdoor op een andere manier op.

Overeenkomst...?

Zou goed kunnen; ik geloof ook wel dat al die terroristische aanslagen ergens goed voor zijn; hoe cru het ook mag zijn; hierdoor gaat men zijn ogen openen.

Er blijven mij zeker de nodige vragen hangen; maar ik geloof wel dat er iets moet gaan gebeuren en ik vind dat er aliens bij horen; ik kan me niet voorstellen dat al die religie van vroeger en mythes niets anders dan onzin zijn :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 09:08:
Deze gedachte gaat wel op voor aliens die sporadisch een of ander mensje duizenden jaren geleden hebben verkracht en voor dood achter gelaten, maar voor de Illuminati absoluut niet.

Ze doen aan onderling fokken; hun bloedlijn moet behouden worden; al die krachten komen oa. uit het bloed en die lijn hebben ze relatief puur weten te behouden.

Anderszijds ben ik er sowieso van overtuigd dat we in de Holle-Aarde de nodige schepselen hebben laten huizen die ook wel in de catagorie aliens zouden kunnen vallen

maar mensen hebben ook verschillende bloed types en der zijn zeldzame bij ... en ieder mens is verschillend en stiekem toch allemaal weer het zelfde... maar door het huisje boompje beesje zo noem ik het maar (het gewone leven lijden en niet verder kijken dan neus lang is) gaat veel kennis verloren omdat mensen er niet meer in geloven ...

ik denk dat voor veel mensen godden worden genoemd gewoon mensen of aliens of hoe je het wilt noemen ... die hebben ontdekt dat ze meer krachten bezitten dan dat we daadwerkelijk weten .. we gebruiken misschien maar 1/3 van onze hersens als het niet minder is :P

als je ergens in geloofd kun je veel bereiken en geloof is nodig om te kunnen bestaan alleen je moet vooral geloven in je zelf .. want je eigen gedachtens zijn je grootste gevaar ...

ik denk ook dat je pas dood gaat ... op het moment dat je zelf opgeeft ..!!!!
ziektes enz.. worden je ook aangepraat als je niet weet dat je een ziekte hebt kun misschien nog wel langer leven dan als je wel weet dat je een ziekte hebt...

omdat als je weet dat je een ziekte hebt .. er ook aan gaat denken en het erger kan maken omdat je eigen dan als slachtoffer kan gaan zien ...

als je iets echt wilt lukt het je .. je hoort verhalen dat oude bejaarde hun dood uit kunnen stellen tot dat een kleinzoon geboren is ofzo ... terwijl ze allang afgeschreven zijn ..

je hebt natuurlijk een lichaam maar het is een omhulsel .. die kan ook op gaan en verslijten ... maar je kunt et zelf ook zo sterk maken als je wilt ... als je maar niet opgeeft ..

er worden zwakkere lichamen geboren ... wij houden ze tegenwoordig in leven ...
goed voor hun maar stiekem slecht voor de natuur ... omdat wij nu de zwakkere laten leven .. wordt de wereld te vol ... en krijgen we natuurrampen enz... kijk na de regel van de natuur de sterkte overleefd..

ik zeg niet dat ik verkeerd vind dat we ze laten leven .. want gun hun net zoals iedereen een perfect leven ...

maar wie zegt dat als ze dood gegaan waren (zwakke lichaam) deze mensen geen sterker lichaam krijgen en een beter leven ...

als alles in een cirkel draait .. waarom dat dan niet ..
als je jong bent ben je nog zwak en moet je leren sterker te worden ... als je ouder wordt verzwak je ook ...

maar je moet in de jaren heen leren sterk te worden .. hoemeer dingen goed gaan hoe sterker je voelt ...
om meer dingen tegen zitten hoe zwakker je eigen gaat voelen ... maar iedere keer als je uit die zwakte komt wordt je vele sterker dan dat je al sterk was .. want als je sterk bent en zwakheid niet gewent bent is het vele male moeilijker om weer sterker te worden ...

(ps praat hier vanavond nog ff over ga nu ff na buiten toe )

kijk bijvoorbeeld ... slaag je meteen voor dingen , veel sjans in discotheken , mensen mogen je , je krijgt veel aandacht .. daar gaat je zelfvertrouwen van omhoog en voel je eigen al sterker .... krijg je veel te horen dat je nix waard bent of ze kraken je af .. bent te verlegen waardoor je geen sjans krijgt ..enz... dan minderd je zelfvertrouwen en voel je zwakker .. (heel makelijk neer gezet)

ik denk dat je levens energie blijft bestaan na de dood .. het zal op aarde blijven en wachten tot dat der weer een nieuw levensvorm tot beschrikking is om je energie in te verplaatsen...

Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 09:08:
Ben jij der 1 van? laatste aanpassing 15 augustus 2005 09:09

wie zegt dat jij der niet een bent maar der nog niet van bewust is ...

voor iedereen is het een puzzel dus denk dat de gene er nog niet van bewust zijn dat ze daad werkelijk grotere krachten hebben dan ze zich voor kunnen stellen ...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 15 augustus 2005 om 13:14:
Ik ben nu een strip aan het lezen over een maatschappij die die chip heeft ondergaan; de overheid heeft die chip verplicht bij iedereen gemaakt want deze chip onderdrukt aggresiviteit.

Ik had het over het Lucid-prject (staat ook op www.niburu.nl) waar al je gegevens op staan...

Wat dan wel weer vreemd is dat de "slechten"/ Illuminati de naam van de "goede" Lucid ed gaan gebruiken?? (als ik het goed begreep dat de duivel tocht stiekem goed was)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
wie zegt dat de duivel alleen slecht is hij zal overhet algemeen slecht zijn maar heeft ook goede kanten net als dat god slechte kanten hebt ...

vooral als je de bijbel zou lezen ...
sta ik raar te kijken ...

bijbel zegt dat mensen die 'goed' zijn in de hemel komen ...

en mensen die slecht zijn in de hel

waarom mogen die slechte mensen dan ook niet na de hemel van god ... toch eigenlijk wel erg slecht..

:P
we zijn 2 keer na de eo jongeren dag geweest en daar kwamen we mensen tegen die ons wouden bekeren alleen de een had ook drugs gebruikt en de andere sex gehad ... maar god had hun vergeven omdat ze in een keer wees groetjes en kaarsjes aansteken enz. voor god deden

als god die mensen vergeeft waarom die andere niet ...:S

de duivel zou slecht zijn maar daar mag je wel alles doen wat god verboden heeft.. :D

waarom zou je dan niet na de duivel gaan heb heb je nog nooit iets horen verbieden :P

wat er met god en de duivel kun je ook vergelijken met goed of slecht.. te goed is veelste slecht en te slecht is ook slecht.. :P

met andere woorden je moet balans of evenwicht vinden ...!!

te veel van iets is ook slecht maar te weinig van sommige dingen ook ;-)

wat ik al eerder hier vermeld heb .. je hebt zelf je leven grote deels in handen je moet zelf een weg vinden .. om jou evenwicht/balans te zoeken ...

aarde moet zich ook in balans houden :P voelt waarschijnlijk ook net als ons , kan dus ook pijn hebben .. misschien op een andere manier .. maar het voelt .. net als de rest op aarde leeft het ...

als jij aangevallen wordt laat jij het toch ook niet toe ten zij je zelf al op gegeven hebt... als je iets wilt bereiken geef je ook niet zomaar op ... als je iets wilt bereiken moet je geloven in je zelf /god om iets te halen ... je geeft er dan liefde /tijd geduld veel concentratie en discipline aan om het te kunnen bereiken zonder op te geven ...

dan lukt iets .. maar geef jij zelf geestelijk op ... zul je het niet halen
je eigen gedachtes zijn je grootste vijand ... zolang je van die wint om niet op te geven zul je lichamelijk ook verder komen ..;-)

maar terug na de aarde wij zijn waarschijnlijk met te veel ... en doen de aarde pijn we plukken de aarde als het ware kaal .. de aarde denkt ik moet me gaan herstellen ... ;-)

waardoor de aarde ervoor zorgt dat der ziektes en rampen komen waardoor wij in grote hoeveelheden verminderen ...

wij zelf zijn onze grootste vijand ... omdat we allemaal verschillend zijn en met te veel waardoor we elkaar bang maken ;-)

ik denk dat er geen echte duivel of een echte god bestaat ..

der zullen vast andere levensvormen zijn dan wij .. maar wij zullen geen slaven van hun zijn wij hebben niet voor nix de mogelijk heid om te denken en ons zelf te kunnen beschermen ..

en iedereen heeft een zwakte alleen de ene is sterker als de andere ... waardoor een zwakte moeilijker te vinden is .. .

we leven allemaal op liefde (zo noem ik et maar) liefde om ergens in te geloven elkaar te beschermen of pijn te doen ...

iedereen geeft liefde aan elkaar de ene geeft het aan haat en de andere aan goeds ...

onze eigen krachten zijn ook groter dan we zelf denken ...

met andere woorden je kunt em zo groot maken als je zelf gelooft als je er maar in gelooft ...

de bijbel is een boek net als onze wetboek van de regering ..!!

de bijbel leeft al eeuwen lang ;-)

maar nergens staat in het wetboek evenals in de bijbel dat je de bijbel of het wetboek niet mag aan passen ...

dus als de meerderheid denkt dat iets fout is kunnen ze et zo aanpassen ..

zelfde als alles wat wij maken ... we maken het altijd zo dat alles ook weer gekraakt kan worden ...

en waarom zodat het niet slimmer of sterker wordt als ons en we het kunnen vernietigen als het in verkeerde handen komt ...

sommige mensen maken dingen zoals robots.. maar ze vinden het mooi om te maken zonder ze er bij stil staan dat ze ook gevaar kunnen vormen ..

ze maken stapje voor stapje dingen groter ... en iedere keer maken ze er weer een knop (zo noem ik et ff) op die het weer kan vernietigen .. maar wat ze niet in de gaten hebben is .. dat als je alles bij elkaar optelt..

dat je veel knoppen in moet drukken om het ook te kunnen vernietigen ... en als et vernietigd moet worden is et meestal te laat ..

want wij leren van elkaars fouten ... met andere woorden het moet eerst fout gaan voordat we er iets van leren ;-)

kan der wel uren over door blijven praten .. :P

maar wacht heel ff reactie's af :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Paar pagina's terug werd er gezegd dat goed niet goed zou zijn... ergens in dit topic...

Waarschuw beheerder
Ik vond het zo opmerkelijk dat ik het artikel gewoon echt even moest plaatsen. Dit artikel is afkomstig uit de religie/filosofie sectie van het dagblad Trouw. Sowieso vond ik het nodig dit te posten omdat ze het hier even in het kort hebben over de New World Order en zowaar 2012.

Nu is niet alles wat in de krant staat spontaan waarheid, maar voor de gemiddelde burger dacht ik wel en ik vind het erg fijn om eens te zien dat een dergelijk artikel in de krant serieus wordt verwoord en niet cynisch/skeptisch over wordt gedaan.

Daarintegen gaan ze niet mega diep op het onderwerp, maar ik vond het toch al een hele stap dit te mogen lezen in een dagelijkse krant!!!

SINISTER DRAAIBOEK

Stel je voor: je krijgt een verkeersongeluk en je komt in de ambulance van ziekenbroeder H.W. van der Klok terecht. In De Waarheidsvriend vertelt hij over de ontmoeting met hem, die dan volgt. In een periode van tien jaar kan ik terugzien op vele goede en geestelijke ontmoetingen in de ambulance met patiënten, jong en oud, en familieleden waarin er gesproken mocht worden over de God van de Bijbel. In deze gesprekken mocht ik mensen in nood en zorgelijke omstandigheden moed en hoop geven., maar ook getuige zijn van Christus’ liefde voor zondige mensen.

Natuurlijk allemaal uit liefde, schrijft de broeder, die met dankbaarheid terugkijkt: Er is ook verdriet dat ik tekort geschoten ben in ontferming en barmhartigheid. Wat is het dan een rijkdom dat je in het gebed alles bij de Here mag brengen.

Van de medische stand heeft de ambulancebroeder kennelijk geen hoge pet op. In de afgelopen periode heb ik gezien en ervaren dat we een God van wonderen hebben en dat onze God en niet doktoren en verpleegkundigen over leven en dood beschikt. De broeder heeft nog meer noten op zijn zang. Zo zijn er nog meer opmerkelijke ontmoetingen en ervaringen, echter hiervoor is geen ruimte meer.

En stel je voor: je hebt het spirituele tijdschrift Prana gekocht in de hoop op spiritueel voedsel maar je stuit op het artikel van Ankh Hermes coryfee Marcel Messing. Hij onthult een sinister draaiboek van de kwade krachten der duisternis waarin oliebelangen, de Nieuwe Wereldorde en zijn elite, verborgen industriële en bankbelangen, honger naar wereldmacht en occulte complotten een rol spelen.

Hoofdrolspeler hierin is Amerika onder leiding van George Bush. Weinigen durven de vraag te stellen of de staat die terrorisme bestrijdt, zelf ook niet vuile handen heeft. We weten nu beter. Menigeen begint tussen de ecologische rampen, terroristische aanslagen en catastrofale ontwikkelingen een vermoeden te krijgen dat er iets anders aan de hand is.
Lucifer heeft het echter niet gemakkelijk, want tegelijkertijd vindt er een wereldwijde transformatie plaats, meent Messing, die 19 boeken op zijn naam heeft staan, en die volgens Prana decaan in het HBO en wetenschappelijk medewerker is.

In het reeds aangebroken Watermantijdperk werkt een fotonengordel transformerend op het menselijk DNA en de chakra′s, en dat breekt karmische patronen open en zal rond 2012 de hartvibratie van de aarde in een totaal andere dimensie gebracht hebben, zegt de hooggeleerde.

Als getuige haalt Messing een oud hindoeïstisch geschrift aan waarin onder meer staat dat de tijd rijp is omdat wanneer de levensfasen worden geschonden, er tussen mannen en vrouwen relatieproblemen ontstaan en overal buitenissige klederdracht verschijnt, bedorven en gekookt voedsel zal gegeten worden en priesters liefdesrelaties hebben…..

Met deze waarheid op zak gaat Messing verder met zijn analyse van de politieke arena. Er woedt een oorlog op onzichtbaar gebied, weet hij, een oorlog als instrument van de machtigen, die de mens stap voor stap tot slaaf willen maken van de krachten van hun duivelse systeem.

Het belangrijkste wapen: elektronica en het opkloppen van onze angst voor terreur, verbonden met de negatieve energieën der gevallen Wachters (beter bekend als Luciferische engelen). Via computer, televisie, videogame en GSM, via het biometrisch paspoort en de biochip pogen deze duistere krachten de spirituele evolutie, de kwantumsprong in het bewustzijn rond 2012 tegen te houden.

Stel je voor: je bent een vrouw en je studeerde theologie en zat bij dominee Henk Talsma in de collegebank. Jaren later lees je dan in Onderhoud, vlugschrift voor verkondiging: “Ik weet nog dat ik in een werkgroep Hebreeuws samenwerkte met een meisje dat ik eigenlijk te erotisch vond om theologie te studeren en predikant te worden. En ik kreeg nog gelijk ook. Haar rijkelijk gevulde bloesje met een paar knoopjes te veel open, zorgde ervoor dat ik destijds met veel plezier naar de werkgroep ging, maar ook direct een prijs moest betalen. Door haar erotiek is mijn kennis van de Hebreeuwse grammatica tot op de dag van vandaag onder de maat gebleven. Bovendien liet ze me mooi zitten met mijn theologiestudie; na de propedeuse kwam ze terecht in het management van IBM. Hoe komt het toch dat de kerk de leukste en aantrekkelijkste mensen kwijt raakt en we met de geleerde kneuzen achterblijven?

Waarschuw beheerder
soww wat een topic dit,
gheheh dat je dit hier nog tegen komt
zal es ff beginnen aan het begin van het topic
Waarschuw beheerder
donateur
scherp hoor willem! VET stukje!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 19 augustus 2004 om 12:37:
http://www.greatdreams.com/alignment.htm hoppa; hiero kan je ook een plaatje vinden van planeet nibiru...

heb ff gekeken op deze site, en er stond daar een lijstje met sings die zouden moeten uit komen of al zijn uitgekomen, maar t viel mij op dat veel van die voorspellingen ook zijn gedaan door Nostradamus.

Waarschuw beheerder
soww wat een topic dit,
gheheh dat je dit hier nog tegen komt
zal es ff beginnen aan het begin van het topic

Ben je nog wel even zoet mee idd :P

scherp hoor willem! VET stukje!

Bedank de Trouw maar :9

heb ff gekeken op deze site, en er stond daar een lijstje met sings die zouden moeten uit komen of al zijn uitgekomen, maar t viel mij op dat veel van die voorspellingen ook zijn gedaan door Nostradamus.

Ben ik niet zo heel erg bekend mee met herr Nostradamus; maar het is niet zo vreemd; deze ziener zijn bevindingen staan ook op de site van http://www.2012.pagina.nl

(ergens in een link, want zijn naam staat er niet tussen :nocheer: )

Die man heeft toch maar ff met 9/11 gelijk gekregen ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik heb een site gelezen waar al zijn passages op staan,
en hij heeft gelijk gehad in heel veel dingen.
de volgende zou zijn op de volgende olimpische spelen.
dus afwachten.

Waarschuw beheerder
de volgende zou zijn op de volgende olimpische spelen.
dus afwachten.

2012 dus :O

En wat heeft hij voorspeld dan...?

Waarschuw beheerder
hij voorspelde zijn dingen altijd cryptisch, omdat in die tijd (de middel eeuwen) mensen hem totaal voor gek zouden verklaren en hij dacht dat mensen van die tijd het niet zou begrijpen.
hij had het zo opgescherven dat mensen jaren later als de kennis van de mens zo ver rijkte dat ze het zouden begrijpen. alles is cryptisch en de data zijn nog in oude jaar tellingen, dus die schelen heel watr jaren
hij voorspelde 9 11 al in 1999.

Hij voorpelde iets met vuur tijdens een ering van vergeten/ veloren goden.

de olimpische spelen dus.

ik ben die site nu ff kwijt maar als ik hem kan vinden post ik hem hier. Er is ook nog iemanjd op pf die zich heel erg verdiept heeft in hem enm daar een nederlands talige site van gemaakt.

maar kan nu niks vinden
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://www.sacred-texts.com/nos/
alle passages van nostradamus
en veel extra info spit er maar ff tussen, beetje inbeelden en je komt feaky shit tegen.
hier staan ook die van 911
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als al die troep weerlegt wordt dan staan jullie echt voor lul

Waarschuw beheerder
donateur
ik hoop ook dat het allemaal niet klopt
maar goed ik onderachat niets

Waarschuw beheerder
ben ff begonnen met dit topic door spitten van af pagina 1.
en ckr respect voor omkara mooi topic dit hoor.

ik ga eerst nog ff verder lezen, want dit boeit echt 8)
ook al vind ik sommige dingen een beetje omstreden.
maar er zitten vele dingen in van waarheid, die ik ook al eerder tegen gekomen ben.

maar wat me opviel in vele posts in dit topic is dat,

de antwoorden waar omkara naar zoekt een klein beetje te vergelijken is naar de zoektocht naar de heilige graal.
Niet dat ze met z'n allen naar een beker aan het zoeken zijn waar jezus uit gedronken zou hebben, maar meer dat je naar iets zoekt waar je een soort goddelijke zou zijn, want als je deze antwoorden zou weten dat je een soort super human bent, daardoor bijv. geeh haat en neid meer geen rassen onderscheiding e.d.

En kan je die Neberu planeet niet ver gelijken met atlantis een plek waar hele intelligente wezens zou geleeft moeten hebben, maar nu spoorloos is verdwenen.

maar ja, dta ff tussen door
ga nu ff weer verder lezen

Waarschuw beheerder
Interresante link Prefix; moet nog ff tijd vinden om dat ook weer door te nemen :)

Hij voorpelde iets met vuur tijdens een ering van vergeten/ veloren goden.

de olimpische spelen dus.

Moest eerst aan lord of the rings denken :P

als al die troep weerlegt wordt dan staan jullie echt voor lul

Ten 1e is dit geen troep, maar dat wat je op school voorgeschoteld krijgt is troep; ten 2e zal de door de overheid gestuurde wetenschap alles doen wat in hun macht ligt het onderwerp te ontkrachten of het naar hun hand te zetten.

Wij staan nooit voor lul; wij doen wat ons hart ons ingeeft en dat is onderzoeken; de enige mensen die voor lul staan zijn de mensen die dit weten en er nix mee doen.

Maar goed; boeiunde mening weer; je zal het vast heel ver schoppen in deze prachtige maatschappij O:)

de antwoorden waar omkara naar zoekt een klein beetje te vergelijken is naar de zoektocht naar de heilige graal.
Niet dat ze met z'n allen naar een beker aan het zoeken zijn waar jezus uit gedronken zou hebben, maar meer dat je naar iets zoekt waar je een soort goddelijke zou zijn, want als je deze antwoorden zou weten dat je een soort super human bent, daardoor bijv. geeh haat en neid meer geen rassen onderscheiding e.d.

Zo zou je het kunnen zien; ik ben nooit opzettelijk begonnen met een zoektocht naar het waarom; de zoektocht vond mij en wou me niet meer loslaten :)

De zoektocht is uiteindelijk beland in conclusie waardoor ik nu beter begrijp waarom de wereld zo raar in elkaar zit en waarom mensen zoal bijv een Beeast zo knijter -in en in triest reageren en het nooit zullen of willen begrijpen; het is niet anders; de wereld is een school; je hoeft als examenen klasser ook niet te proberen brugklassers te laten zien wat je in de laatste klas krijgt; dat snappen ze toch niet; nog lang niet ;)

Ik ben in ieder geval blij met wat ik heb geleerd; het zet wel je hele leven op zijn kop; maar nu ik zo terug kijk heeft het juist mijn opzijnkopstaande leven weer goed gezet :cocktail:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vraag me af waarom ik nog niks heb kunnen vinden, over het vinden van de 10e, zonder zon en maan meegerekend, planeet. dat is volgens de verhalen dan nibiru. en waarom is die planeet nooit eerder gezien terwijl we verder kunnen kijken dan ons eigen zonnestelsel. ik geloof op mijn manier in wat er in dit foum staat, maar blijf alles wel relativeren
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 augustus 2005 om 11:55:
wereld is een school; je hoeft als examenen klasser ook niet te proberen brugklassers te laten zien wat je in de laatste klas krijgt; dat snappen ze toch niet; nog lang niet

je bent pas een echte meester als je zult begrijpen dat je altijd een leerling zult blijven ;-)

doormiddel van de vechtsport die ik doe en de cultuur erachter ( shaolin monnikken ) heb ik veel geleerd maar zal ook weten dak nog veel moet leren ...

want ik vul 1 boek jij vult 1 boek samen vullen wij 3 boeken maar met wat wij nog niet weten vult een hele bibliotheek :D

al het onmogelijke is mogelijk.. :D

zolang je er maar in gelooft :D en niet twijfelt aan je geloof en je voor al je zelf ;-)

Waarschuw beheerder
ik zit nu over de helft van dit topic, en zit nog steeds met veel intresse te lezen :jaja:
heb meeste links wel gelezen behalve de gene die ik inrelevant vond of het simpel weg niet meer deden.

ik vond ook jullie verwijzingen naar sommige films ook heel goed. bijv die van pi heb hem gezien vond het een hele vette film (en het doel daar achter was mensen laten weten over verbanden in getallen datu's en gebeurtenissen) of de matrix.(zelf ontplooing van de geest en vele verwijzinen er in) Als je het over tijd zoyu hebben wat niet bestaat, zou ik de film fightclub maar es bekijken. Zie hoe ze daar aan het fucken zijn met de tijd en het einde natuurlijk. zorg wel dat je hem op video heb of het beeld heel precies stil kan zetten ;)

Heb ff de vrijheid genomen om zelf ook het internet af te spitten en verbaas me hoeveel er wel niet te vinden is over sommige onder werpen.
bijv.
nibiru
Annukai
illuminatie
galactic federation
etc ect

kwam dit op een site tegen.
weet niet of het al gepost is of zo,
zit nog maar op pagina 18

Planetary Activation Organization (PAO)
We have to see all the things that are now happening as very interconnected and quite representative of a profound holistic pattern that the Supreme Creator is weaving for us. This divine plan is being unraveled before us in a most incredible and wise way. Each move is being made like the moves of a most enlightened chess master. Each step has a meaning that exists on many levels at once. Every move is designed to impress each of us toward one wonderful goal — first contact with our ancestors and our galactic brothers and sisters. This path leads toward a deep reflection into the true meanings of the human soul and how this truth forms the basis of who we truly are. For this underlying truth is the foundation for all knowledge. We are all seekers of what is real and of how this reality forms the basis for all things that exist in Creation. We all endeavor in some way to amalgamate our truths with the profound ways of the Supreme Creator. Now is the time when this wish shall be granted not just to a select few, but to all of us.
We are now in the interim period before a first contact is attempted between us and the member star nations of the Galactic Federation. What it means to us is that we are now on the verge of a new global society that will allow us to finally see who we really are. Many scholars have attempted to discover the inner meanings of what this thing we call civilization is really based on. The final conclusion that this organization will attempt to demonstrate is that we are really a star seed society, founded as part of a divine plan that has led us down a side road for many, many millennia. Now, we have been put on a detour that will take us back to the main highway and permit us to see our true place in the galaxy. Our time of quarantine is just about over. The means to that now-hidden knowledge lies in the genetic research that permits us to see all life, and especially human life, as founded in a three-stranded DNA protein. This three-stranded protein serves as the basis for our physical existence. This important discovery allows us to see that the road back to the full integration of our spiritual and physical selves is not as distant as we would believe. The clue to this endeavor lies in a new approach to biology — quantum biology. This new form of biology sanctions the relationship between thought and body.

Quantum biology states that the energy of thought can alter body cells, change metabolism, and most importantly, transform RNA/DNA. Consciousness can now be scientifically seen to create changes in our physical reality. The most important aspect of this discovery deals with human gene structure. Geneticists have noticed in the past half-decade that humans have been using the third strand in their RNA/DNA to mutate into a more profound being. Many children born with connected three-strand DNA have some wondrous abilities. These capabilities have included the ability to be telepathic, to disappear and reappear at will (teleport), and to move an object of some weight easily across rooms. It now appears that we are changing into a much more conscious being. In addition, the number of beings modified in one way or another has increased exponentially in the last three years. Clearly, we are a species undergoing a most profound shift in our reality.

Not only have our bodies changed, but we have also become more aware of the spiritual side of our nature. This spiritual awareness has led to an increase in our study of subjects that previously seemed either too strange or too profound to undertake. This study has led humanity to an interest in Angels, UFOs and the extraterrestrial origins of all life on Earth. We seem to have a deep desire to learn how one relates to the other. Yet there seems to be an endless series of beliefs that are put forth trying to explain this aspect of human knowledge. To these beliefs, I would like to add one more caveat — think on these subjects with your heart, and not with your head. The waters of knowledge that you are now entering are based on sensation, on passion, and on the truth of your intuitive soul. It is a most profound shift for our present civilization. One reality is being squeezed into making another, in a very short time. For our planet is now on the verge of a transfer into a new fourth-dimensional reality. This reality will lead us into learning more about ourselves than we have ever thought possible.

As the profound changes have increased in their intensity, we have been forced to accept that something quite fundamental is happening to us. Also, time is beginning to be compressed. A by-product of this compression is that our karma cycles have been greatly accelerated. One of the things that you have probably noticed is that when any karma is created, it is swiftly alleviated. Often this action happens hours or days after the initial incident occurs. We are in a reality that is quickly being altered into something quite different from what we are used to. Another change is that the yearly time-line is also accelerating. Many persons who study time have noticed that recently, years have been reduced seemingly to months. In this regard, many psychics who have encountered the year 2012 AD have noticed that it contains a block around the magical date of December 21, 2012. This date is the one picked by the Mayan calendar as the end of time on this planet as we now know it! These coincidences point to the fact that this period is one in which our planet is moving towards a new reality.

Cosmology has been discovering that the physical universe does not always obey the presently-known laws of physics. Energies, gas clouds and even galaxies do some quite strange things. On a similar note, the same paradoxes exist in the world of sub-atomic physics. The hand of universal knowledge seems to be leading us to a new concept of reality. This subject has been at the forefront of discussion among scientists for the past decade. Yet the form of the "cover-up" to maintain the old orthodoxy has kept these matters from becoming public knowledge. Everywhere, the old order of power has tried to maintain a facade that all is as it ever was. Yet there is much in the new secret discoveries that make many scientists almost bold enough to let the "cat out of the bag". From what I have heard, there will be more scientists by this Winter/Spring of 1997-98 who will be willing to start to tell their tales of what is really happening, both out in the heavens and in the atmosphere, continents and oceans of planet Earth. These tales will be another factor in finally allowing Earth’s citizens to see the truth and prepare for our inevitable contact with the ETs.

It is the purpose of this organization to bring you up-to-date; to reveal what is happening out there in the heavens that surround us; and to advise you on how to take action to prepare yourself for a new reality and first contact with the Galactic Federation. We are all together in the need to see that we are all ONE, and that what is happening, is happening to all of us. Let me close with blessings of love and light to you all. Selamat Ja! (Sirian for Be in Joy!)

Respectfully submitted,

Sheldan Nidle
Founder, PAO
Kula, Maui
November 19, 1997

klik hierzeer intressant ;)

als ik alles heb door gelezen, en heb genoeg info gevonden dan zal ik ook ff mijn mening hier verder over geven.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
op 1 januari 2012 komen jullie zeker op het nieuws want dan komt niburu langs:D:D:D

"sekte pleegt massale zelfmoord"
Waarschuw beheerder
Al die kwatrijnen van Nostradamus zijn puur symbolisch, omdat hij ze van een hogere frequentie/dimensie heeft gekregen. Dat van 9-11 is een interpretatie. Zo heeft iedereen zijn eigen interpretaties van de kwatrijnen.

Waarschuw beheerder
Of Nostradamus was gewoon een illuminatus en een soort van speelpoppetje die op een cryptische manier vrij gaf wat er zou gebeuren, dus met andere woorden dat alles al heeeeel lang gepland is :p