Partyflock

Forumonderwerp · 700003
2 volgers · 30770x bekeken

Waarschuw beheerder
okee, zonder dollen; ik vraag me af wordt ik gek of zijn jullie gek?

als je een beetje gelovig bent aangelegd dan heb je vast wel gezien dat in meerdere geloven wordt verwezen naar keer op keer goden die met een vliegende discus omlaag zijn gekomen.

in de meest oude tabletten ooit gevonden; 4000 jaar ouder dan de bijbel; deze tabletten heten de Soemerische tabletten.

hierin wordt beschreven hoever de planeten van elkaar afstaan in zo`n debiele preciesheid dat je het niet kan negeren; pas de afgelopen jaren sinds voor ons ruimtevaart mogelijk is hebben we die cijfers van deze te oude tabletten kunnen bevestigen en rara; het klopt allemaal...

okee; als dat al klopt; dan staat er het volgende; de goden die omlaag kwamen noemde zij de Annunaki; deze kwamen van planeet Nibiru (planeet X) om goud te mijnen op onze planeet (jawel er is een wetenschappelijk bewezen gevonden goudmijn van 70000 jaar geleden in zuid-afrika) dit goud hadden ze nodig voor de restoratie van hun ozonlaag.

in het verhaal lees je dat koning Anu (de toenmalgie leider van de aNnunaki) 3 kinderen heeft en als 1e zijn eerst geboren zoon naar Tiamat stuurt; de oude naam voor de aarde; de maan heette overigens Kingu.

kind 1 = enki
kind 2 = enlil
kind 3 = nimsah (meisje)

Enki gaat samen met Nimsah de genen van de cro-magnon combineren met die van de annunaki en daartui vloeide adam voort; de 1e homo sapiens; uiteindelijk had enki meer in gedachte voor ons en wou ons de mogelijkheid geven als goden te kunnen zijn en denken; denk aan spiritualiteit; de bewustheid van het kiezen tussen "goed en slecht" en natuurlijk de vrouw; tot voor kort was het ras Adam alleen mannelijk.

Enlil was woest en heeft nooit gewild dat de mens voorzichzelf kon denken en al helemala niet voortplaneten; wij waren werkbijen voor hem; niets meer niets minder.

ok; wie is enki; wie is enlil...

enki werd als de slang afgebeeld; het was enki die de mens de verboden appel gaf... begint er al een belletje te rinkelen? het was enki die Noach vertelde hoe hij zich kon redden van de vloed.

en jawel enlil; wou ons vernietigen; en enlil = god...

geloof je me niet; lees het na; er zijn 3209432809432890-43 onderwerpen over de annunaki te vinden en hun begin verhaal; dit is het oudste wat er is en aangezien je niet om de feiten heen kan dat ze de afstanden tussen de planeten nauwkeurig hebben beschreven en daarnaas het feit als Nibiru of planeet X niet bestaat; WAAROM is amerika dan bezig met een telescoop in de buurt van Jupiter?

ben ik gek of zijn jullie gek om het niet te geloven?

wat gaan we verwachten in 2012; komt nibiru weer langs; dat is immers wat er gedacht wordt; nibiru komt steeds dichterbij...

nou kommaar op; maak me gek; benik gek; bewijs het maar en geen domme argumenten aub ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Je dag ligt vooraf vast en jij weet dat.

Dus kan een tarotkaart het voor je spiegelen waarop jij voorbereid bent en in bepaalde situaties anders reageerd.

Waarschuw beheerder
eey hier kan ik niet tegen, als mensen dit denken!!!
Jij wou zeggen, dat een glibberig smerige drapperig iets(hersenen) in combi met een kloppende spier(hart), zorgt voor hetgeen dat jij bent???
Tuurlijk niet, dit is echt de meest ondoordachte shit die er maar bestaat, sorry...
Jij bent geen mens, je lichaam is een mens. Jij bent een ziel die woont in een lichaam, dat kan niet anders, wat je ook zegt, hier heb ik nog nooit ook maar 1 seconde aangetwijfeld!laatste aanpassing 16 mei 2005 18:59

nee ik zeg dat een ziel niet bestaat,want je word gevormd door je omgeving,jij bent nu hier opgegroeit,en hebt hier alles geleerd: Psycho Forze!
was je bijvoorbeeld in amerika opgegroeit,anders de dingen meegemaakt,en dus ben je ook iemand anders: GEEN Psycho Forze;)

schnappie? ;) :D
Waarschuw beheerder
beetje zonde, nu staat mn berichtjesaantal niet meer op 333.. maar vooruit :)
toeval bestaat niet
je lichaam is een instrument om je hier in deze wereld rond te laten lopen en je keuzes te laten maken. je bent zowel acteur, regisseur als toeschouwer.. Het stuk begint als je geboren wordt en eindigt met je dood.. en zo ook eindigt je lichaam.. Daarna zal je ziel verder leven in de geesteswereld en verder kunnen groeien, maar meenemen wat je hier op aarde hebt geleerd. Of misschien dat je terug gaat naar de aarde omdat je nog dingen te leren hebt. Je kwam hier met een bepaald doel, een bepaald iets om te leren. Dat is voor iedereen verschillend, maar toch zijn er uiteindelijk de zelfde dingen te leren. Vandaar ook dat de mens de geschiedenis herhaald en de zelfde fouten blijft maken.
nee ik zeg dat een ziel niet bestaat,want je word gevormd door je omgeving,jij bent nu hier opgegroeit,en hebt hier alles geleerd

je wordt inderdaad ook gevormd door je omgevind en met de geboorte uit twee ouders neem je ook daar de eigenschappen van mee. Maar zodra je je bewust bent van het feit dat je ook een product bent van je eigen leven, dan kan je hier bovenuit stijgen en pas echt spiritueel groeien. Het is makkelijk om te zeggen ik ben nu eenmaal zo want blablabla. je hebt zelfrealisatie en aan jou wat hiermee te doen. Jij kan liefde in je hart toe laten.. vergeven en een goed mens worden. Jij maakt je leven zo kwalitatief als je zelf wilt. Wat je uitzend komt bij je terug, en je zal op je fouten (leugens, egoisme enz.) afgerekend worden.
Maar goed.. ik geloof voor 100% in bezieling.. sommige weten dat gewoon op een bepaald moment. Ik heb zelf iets persoonlijks mee gemaakt waardoor ik even slechts mijn ziel was zonder lichaam. Nu weet ik dat alles wat je in je leven doet onomkeerbaar is en vast is gelegd en voor altijd invloed heeft op de toekomst. En dat er bepaalde belangrijke momenten zijn in je leven die het zwaarste tellen. In ieder geval is je gezin heeeeel erg belangrijk en vriendschap. Er voor elkaar zijn. Altruisme staat hoog in het vaandel. En verder lieve mensen, zorg goed voor jezelf..
dat wilde ik even kwijt... kusjuh!!
Waarschuw beheerder
maar goed, ik breng dit misschien als een waarheid. maar dit is zoals ik er over denk.
Ik ben ook met 2012 ed bezig en t is een nogal moeilijke kwestie. Iig heb ik de 12e planeet gelezen en nog wat shit eromheem. Geloven dat er niets staat te gebeuren dat kan ik al niet meer. Maar wat. In welk opzicht. Misschien dat de aarde in deze hoedanigheid niet meer nodig is en zal ophouden met bestaan zodat een deel van de zielen verder kan leven in de geesteswereld.. Iig staat er veel te gebeuren hier, de wereld staat op spanning.. wo3 die eraan komt wellicht .. we zullen het zien...
byebye
liefs, leanne
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Leanne :kusje2: op donderdag 19 mei 2005 om 01:01:
beetje zonde, nu staat mn berichtjesaantal niet meer op 333.. maar vooruit
toeval bestaat niet
je lichaam is een instrument om je hier in deze wereld rond te laten lopen en je keuzes te laten maken. je bent zowel acteur, regisseur als toeschouwer.. Het stuk begint als je geboren wordt en eindigt met je dood.. en zo ook eindigt je lichaam.. Daarna zal je ziel verder leven in de geesteswereld en verder kunnen groeien, maar meenemen wat je hier op aarde hebt geleerd. Of misschien dat je terug gaat naar de aarde omdat je nog dingen te leren hebt. Je kwam hier met een bepaald doel, een bepaald iets om te leren. Dat is voor iedereen verschillend, maar toch zijn er uiteindelijk de zelfde dingen te leren. Vandaar ook dat de mens de geschiedenis herhaald en de zelfde fouten blijft maken.

nee ik zeg dat een ziel niet bestaat,want je word gevormd door je omgeving,jij bent nu hier opgegroeit,en hebt hier alles geleerd

je wordt inderdaad ook gevormd door je omgevind en met de geboorte uit twee ouders neem je ook daar de eigenschappen van mee. Maar zodra je je bewust bent van het feit dat je ook een product bent van je eigen leven, dan kan je hier bovenuit stijgen en pas echt spiritueel groeien. Het is makkelijk om te zeggen ik ben nu eenmaal zo want blablabla. je hebt zelfrealisatie en aan jou wat hiermee te doen. Jij kan liefde in je hart toe laten.. vergeven en een goed mens worden. Jij maakt je leven zo kwalitatief als je zelf wilt. Wat je uitzend komt bij je terug, en je zal op je fouten (leugens, egoisme enz.) afgerekend worden.
Maar goed.. ik geloof voor 100% in bezieling.. sommige weten dat gewoon op een bepaald moment. Ik heb zelf iets persoonlijks mee gemaakt waardoor ik even slechts mijn ziel was zonder lichaam. Nu weet ik dat alles wat je in je leven doet onomkeerbaar is en vast is gelegd en voor altijd invloed heeft op de toekomst. En dat er bepaalde belangrijke momenten zijn in je leven die het zwaarste tellen. In ieder geval is je gezin heeeeel erg belangrijk en vriendschap. Er voor elkaar zijn. Altruisme staat hoog in het vaandel. En verder lieve mensen, zorg goed voor jezelf..
dat wilde ik even kwijt... kusjuh!!

Lianne je zet hier exact neer hoe ik er ook over denk.

Zo zijn verwijderd en ik er laatst achter gekomen waarom sommige paren geen kinderen kunnen krijgen.

Bij het besluiten van je ziel om weer op aarde te leven splitst het zichzelf op in 2 delen, ieder deel gaat naar een partner en die behoren dan samen een kind te krijgen.
ALS ze samen komen en zo niet krijgen ze geen kinderen.

In jezelf zit dus een stukje van je vader, je moeder en je ziel en zo kan het dus zijn dat je soms dingen helemaal niet van jezelf herkend in je ouders.
Waarschuw beheerder
Ik vraag me af waarom je dit denkt, hoe je hierbij gekomen bent. Want er zijn genoeg ouders die niet trouwen om liefde en toch kinderen krijgen, vervolgens scheiden en misschien wel liefde vinden. Vind het wel interessant wat je zegt, maar ik twijfel er wel aan... verklaar u nader :)
kusjes!!

PS ik leg ook rune, ligt wel in het zelfde straatje als tarot. En ik denk dat als je niet in toeval ed gelooft, je hier misschien ook in kan geloven. Het is in ieder geval wel bizar dat je altijd wel antwoord krijgt op je vraag.

BYEBYE :flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Rune geloof ik idd ook in :)

Maar toen ik aan het pendelen geslagen was vonden mijn ouders dat niet zo'n prettig idee dus kreeg ik een set tarotkaarten, hadden net zo goed runenstenen kunnen zijn.

Ik zeg ook niet dat die ziel 2 mensen kiest die om liefde bij elkaar zijn, maar wel 2 mensen die als lot hebben om de ziel te verenigen.

Je hebt ook stellen die uit liefde voor elkaar getrouwd zijn, maar nooit kinderen krijgen. Vrouw maakt een slippertje en is zwanger.
Waarschuw beheerder
ik ben ook beetje met tarot bezig en die rhune heb ik ook al in men handen gehad.liefde voor elkaar kweenie is tegenwoordig ver te vinden.
gisteren heb ik ook ruzie gehad met een turk en ik weet niet waarom en als je naar de reden vraagt moet je zwijgen,oprotten en maken ze je moeder uit.toevallig ben ik nie de enige die last heeft met turken of marokanen(moslims) tijdens men opleiding.een indieer word ook buiten gesloten door die opppervlakkige mensen omdat hij geen nederlands kan en zen eigen gebruiken heeft.nu ik leane iets zie zeggen over die 3de wereld oorlog(misschien godsdienstige oorlog)zou ik niet verschieten iets met moslims.anders denkende krijgen geen respect tenzij je zelf een bekeerde zijt ofweml een gangster.
men vraag blijft nog altijd waarom is die ruzie begonne,ik moet zwijgen terwijl zei alles naar je hoofd mogen zwieren.zelf hou ik mee bek niet voor zo iemand en wat krijg je,de anderen(belgen) zeggen dat ik dan maar moet oprotten :S.erg hoor ben geen racist,heb geen problemen met andere,ik heb samen met een andere belg die indieer onder ons hoede genomen maar met moslims heb ik het echt wel gezien :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 daantje;
ok als je het zo zegt kan ik je meer begrijpen. Dat het niet perse gaat om liefde. Dat je ziel in tweeen splits vind ik wel een interessante theorie. Ik moest ineens denken aan mn filosofie les drie jaar geleden. Daarin kwam er een groep mensen (volgens mij waren het oude grieken of iets, weet ik echt niet meer) die geloofden dat er eerst bolmensen waren. Die werden in tweeen gespitst omdat ze een bedreiging voor de goden werden oid. En dat zou kunnen betekenen man/vrouw vrouw/vrouw of man/man. Door deze splitsing zal je je zonder je wederhelft altijd eenzaam blijven voelen, en daarom wil je als je elkaar gevonden hebt ook zo graag knuffelen.. grappig he :) maar goed buiten dat...
Bij het besluiten van je ziel om weer op aarde te leven splitst het zichzelf op in 2 delen, ieder deel gaat naar een partner en die behoren dan samen een kind te krijgen.
ALS ze samen komen en zo niet krijgen ze geen kinderen.

Je zegt eigenlijk twee dingen; dat je in tweeen splitst en dat je beiden op zoek gaat naar -een- partner.. maar ook dat ze geen kinderen krijgen als ze niet samen komen.
Dat idee over een ziel die in tweeen splitst ga ik eens goed over nadenken en kijken of ik daar wat naslagwerk over kan vinden :) sowieso bestaat er natuurlijk de term tweelingsziel. Maar goed, het is ook zo dat een moeder kinderen kan hebben van meerdere mannen. Hoe zit dat dan..
Wel denk ik dat je als ziel je ouders kiest. En omdat ik in dit alles geloof ben ik ook tegen abortus, maar ok.. en oh ja, ik geloof dus ook in een lot :)
Leuke discussie dit :)

to :flower:§ LA GOOD LIFE §:flower:
Ik denk inderdaad ook dat de 3e WO ook een religieuze zal zijn. En inderdaad die van de moslims.
Ik zat vandaag in de bus en daar zat een groepje jonge marrokaanse meisjes. Ik zat in kleermakerszit op een ophoging omdat er verder geen plek was. In het arabisch maakten ze grapjes over mij. Ik vroeg; is er iets? en ze begonnen te lachen. Een marrokaans meisje zonder hoofddoek die niet bij de groep hoorde zei trek je er maar niets van aan hoor, ik heb dat ook zo vaak. We praten wat over onze studies, ze studeerde recht, echt een heel aardig meisje. Ik stapte over naar een volgende bus waar ook een deel van dat groepje in ging. Ze zeiden recht in mn gezicht in de hel bus dat ik naar sloot stonk enz. Maar goed, ik heb mn gezicht om gedraaid en er niet meer op gereageerd. Ookal bleven ze door gaan. Kijk zei hebben dit ook maar mee gekregen uit hun `opvoeding`. De traditionele berbers hier zijn helemaal niet in staat om kinderen binnen onze moderne maatschappij op te voeden, omdat ze haar niet eens kennen, en willen kennen. De haat die de Jihad uitspreekt gaat zelfs over de joden. In Marokko bijvoorbeeld is een grote werkloosheid. De fundamentalisten daar geven het westen en Amerika daar de schuld van. Maar ook daar zijn denkende mensen. Haat wordt maar gevoed, en probeer daar ook aan onze kant niet in mee te gaan. Het is logisch want er worden grote fouten gemaakt, en door de moorden enz aan hun kant, en de branden enz aan onze kant, en alles wat er ook maar gebeurd is, en dat gaat al een heel eindje terug, alles stuurt aan op vijandschap. Ik probeer me ook een beetje in hun te verplaatsen en soms kan ik het dan ook wel begrijpen. Zodra je kutmarokaan of wat dan ook genoemd wordt, wordt je al in een groep geplaatst en als binnen die groep bepaalde ideeen worden verspreid, tja dat is gevaarlijk.. Wat ik wil zeggen.. ookal komt het aan op oorlog of wat dan ook. reageer niet emotioneel, het is niet aan jou om over een ander te oordelen. Liefde is misschien ver te zoeken, maar daarom zou je juist in kunnen zien hoe belangrijk dat blijkbaar is wil je in vrede kunnen leven.
Zorg dat jij een ander behandelt zoals jij behandelt wilt worden, en behandel de ander niet direct zoals hij jou behandelt. De ander kan dat wat van jou leren in plaats van dat je beiden verkeerd zit.
Byebye!!! KUSJUH!!!
Waarschuw beheerder
haha grappig .. in de hel bus moest in de hele buszijn.. wel een leuke typ fout
Waarschuw beheerder
haha heb nog iets te zeggen,
over amerika.. ja das inderdaad eng, hoeveel die achter houden.. amerika denkt onvoorwaardelijk respect en dankbaarheid te krijgen na de marshall hulp.. dat is niet eeuwig en moet je waardig blijven..bush is een enge machtslustige egocentrische slang brrr

maar ik denk niet dat alle geloven bullshit zijn
zowel het boeddhisme de islam als het christendom zijn rete interessant.. (en gewoon de geschiedenis van deze samen) (Oh ja en wil binnekort ook beginnen aan de kabala, ook echt heeeeel interessant) alleen de mensen die geloof proberen te leren en ernaar te leven maken grote fouten. Maar goed, ik persoonlijk geloof in ´aliens´ en een deel van de theorieen daaromheen, maar ook in een god en een geesteswereld.
En dat geloof is niet volledig, want t is niet dat ik het zeker weet, de twijfel zal altijd blijven tot ik dood ga waarschijnlijk, of dat ik de buitenaardse wezens met mn eigen ogen heb gezien.. dus voor mij is dit alles nu gewoon het meest waarschijnlijk..
byebye
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Die werden in tweeen gespitst omdat ze een bedreiging voor de goden werden oid. En dat zou kunnen betekenen man/vrouw vrouw/vrouw of man/man. Door deze splitsing zal je je zonder je wederhelft altijd eenzaam blijven voelen, en daarom wil je als je elkaar gevonden hebt ook zo graag knuffelen..

die theorie heb ik ook al gehoord :yes:
Waarschuw beheerder
geloven zijn intresant maar er na leven doe ik niet.zoals ik zei ik vond het erg voor die indieeer hoe ze die uitsluiten en wxel door de moslims.het zijn machtsbeluste mensen die misschien door hun opvoeding zo zijn en zoals je zei die echt berbers zouden het hier niet halen.daarom is het misschien beter dat ze naar hun eigen land gaan.
voor mij mag de mensheid vergaan en alleen de goeden over blijven.waarschijnlijk hoor ik niet bij die goeden maar ik zou er me voor opofferen want het is niet leuk meer zo.
drugs doet er ook niet veel aan,overal in men vrienden groepen zit het en je ziet ze veranderen :S.
ja bush nog zo iemand :S.
na die ruzie voelde ik mij ook uitgeput,mensen kunne de engergie uit je aurahalen,bewust of onbewust
Waarschuw beheerder
ik ga gewoon men eigen weg,ik zie wel wat er komt.ik ga zorgen dat ik men opleiding vlot afmaak en dan werk zoeken en vanalles voor me eigen ga zoeken.meer spiritueel vrees ik hehehehe.
Waarschuw beheerder
donateur
OK en nu ga ik mijn hele complete reincarnatietheorie hier neerzetten. Hij komt niet uit een boek, maar dit is wat mijn gevoel me zegt.

Voor het gemak begin ik bij de geboorte.

Na deze geboorte leef je je leven en op een gegeven moment heb je je leerpunt waarvoor je op aarde, dus je doel zeg maar en op dat punt sterf je.

Na je overlijden kom je in een land, een ruimte een weet ik het, jouw hemel waar je al je bekenden hebt en dat kan ook hoewel zij nog leven. Je hebt op dat moment je eigen regie in handen en het leven is zo mooi als dat je wilt met alleen maar positieve dingen.
In dit land is ook een plek waar je terug kan kijken op je leven, in het begin zie je alleen het positieve, maar later gaan je ook dingen opvallen die je anders had willen doen en na verloop van tijd ben je het alles is goed leven beu, want je hebt zoiets van het kan beter.
Bedoel als je eeuwig maar dingen hebt die goed gaan dat wordt een keer saai.

Op dat punt ga je dus levens van anderen bekijken en je weet op dat moment ook hun verloop en ook jouw leven weet je.
Je zoekt 2 mensen uit waarvan jij weet dat als je in hen ziel komt dat je dan dat leven gaat krijgen en gaat je mengen met hun ziel. (welk punt dat in dit leven is weet ik nog niet, maar weet in ieder geval wel dat het er is).

Die mensen krijgen dus samen een kind, maar hoe zit dat dan met geboorte, miskraam etc.
Nou dat zijn bedenkingen, want uiteindelijk wil je toch niet en zelfs in de korte tijd na de geboorte kan dit nog gebeuren.
Soms ben je er ook om anderen te helpen.
Zo schijnt het overigens ook dat mensen met holle voeten, te laat geboren zijn omdat ze nog zaten te twijfelen.

Nou op dat punt ben je weer baby en gaan we weer terug naar stap 1.
Dit hele proces doorloop je diverse malen en uiteindelijk zie je een perfect leven.
Echter bekruipt nog steeds na een bepaalde tijd het gevoel dat je iets wilt doen en zoals ik vooraf al zei je kan ook het leven van anderen zien.

Nu bestaat er dus ook de mogelijkheid om als gids naar aarde te gaan en dat is iets wat je in dat laatste stadium doet.
Tijdens dit gidsenleven zie je ook weer andere dingen waardoor er uiteindelijk weer de wens is om weer als vast wezen te gaan leven.

Dit geheel kan je universeel zien dus geld niet alleen voor aarde, maar op dit moment is dat een heel aantrekkelijke planeet met veel leermomenten en processen.
Waarschuw beheerder
2 kenny;
voor mij mag de mensheid vergaan en alleen de goeden over blijven.waarschijnlijk hoor ik niet bij die goeden maar ik zou er me voor opofferen want het is niet leuk meer zo.

Alleen dat je dit al zo zegt laat zien dat je een goed hart hebt. Ik ken je wel niet maar volgens mij ben je geen slecht persoon. en iedereen heeft zo zn fouten
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 daantje;
Je hebt over veel dingen al na gedacht, echt cool :)

het idee dat je besluit, kiest, geboren wordt, leeft, sterft, bijkomt en weer terug wilt om verder te leren deel ik met je.
vond het interessant om te lezen wat je te zeggen hebt over bedenkingen. Misschien heeft het ook met keuzes te maken. Misschien als er dingen veranderen dat je daar niet meer datgene kan leren, of dat je alleen maar heel even kwam om anderen daar iets mee te leren, want ik denk idd ook dat je geboren kan worden om anderen te helpen om te groeien.
Nu bestaat er dus ook de mogelijkheid om als gids naar aarde te gaan en dat is iets wat je in dat laatste stadium doet.
Tijdens dit gidsenleven zie je ook weer andere dingen waardoor er uiteindelijk weer de wens is om weer als vast wezen te gaan leven.

Dit geheel kan je universeel zien dus geld niet alleen voor aarde, maar op dit moment is dat een heel aantrekkelijke planeet met veel leermomenten en processen.

denk dat het idd niet zomaar zielen zijn die hier nu op aarde zijn.
En wat je zegt over gidsen; misschien verlang je als alleen ziel wel weer naar een lichaam om het zintuigelijke. of het hormoniale, in ieder geval heeft een lichaam ook echt voordelen, er zijn dingen hier die gewoon echt goed, lekker en fijn voelen.. waar je van kan genieten, ja toch :)
byeye (K)juh
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dus met andere woorden je kan zoveel in een vaste vorm naar aarde komen als je wil als je vind dat er nog iets te leren valt.hahaha bah ik zou toch nie meer willen terug komen naar hier(op het moment toch nie,misschien veranderd er nog vanalles)
als je de wereld nu zit denk ik altijd,we kunne toch anders leven :yes:maar we hebben de macht niet,alles zit zo in elkaar dat het amper gaat ofwel als je dat doet leef je met beperkingen :S.
we zouden beter kunne samenleven in een multiculturele samenleving als iedereen zich niet zo zou vast houden aan die geloven en gebruiken.
ik zou wel eens in de tijd willen terug zien,hoe die oude beschavingen waren,atlantis(als dat echt bestaan heeft),maya's enz, en nog een paar iets met koning salomon ofzoiets.
ja misschien ben ik wel goed maar ik zal ook nog fouten en slecht eigenschappen hebben,ik voel me soms de alien,lelijke eendje ook al zie ik er nie lelijk uit.je begrijpt wel wat ik bedoel.
Waarschuw beheerder
aja misschien is dit ook iets waar andere meningen over kunne gegeven worden.ik denk wel dat iemand oook slecht kan geboren worden,zoals een seriemoordenaar ofzo.

eigenlijk is de westers beschaving niet slecht,maar ze word door de verkeerde mensen geleid vind ik.christelijk geloof speeld niet echt meer een rol enzo,dus je bent vrij van denken,mening,doen en laten,je kiest met wie je samen wilt zijn maakt nie uit wat ras je bent of nationaliteit maar er zijn mankementen aan en de kerk houd ook nog veel achter,zoals in het vaticaan bv.een goede bron om kennis op te doen die door hun niet aan de buiten wereld word getoond :S
Waarschuw beheerder
Alleen dat je dit al zo zegt laat zien dat je een goed hart hebt. Ik ken je wel niet maar volgens mij ben je geen slecht persoon

merci merci ben nog altijd aan het nasudderen van het compliment,men ego heeft weeral een boost gekregen :p
Waarschuw beheerder
als je de wereld nu zit denk ik altijd,we kunne toch anders leven maar we hebben de macht niet,alles zit zo in elkaar dat het amper gaat

ja precies, we begrijpen juist hierdoor hoe fout het is. Maar daardoor is er ook eerst chaos nodig; pas na chaos kan je weer opbouwen.

Ik denk dat er ook mensen zijn die heel veel fouten maken, en zwakkere zielen. maar ik denk ook dat iedereen goed kan worden.
even iets kleins dat k met jullie wilde delen;
http://www.theinterviewwithgod.com
duurt ong 5 minuutjes maar k vond m zelf erg mooi :)
Waarschuw beheerder
ik geloof niet zo echt in god hehehehe maar in me eigen,maar heb je het niet in het nederlands?? :p
Waarschuw beheerder
neh sorry
je hoeft ook niet in god te geloven :) maar wat erin gezegd wordt alleen al vind k erg mooi
zal k t voor je vertalen? moet je me wel ff n kwartiertje geven..
Waarschuw beheerder
integrity die kaart vind ik het mooiste en als ik de uitleg lees,staat er iets over de verschillende paden maar je volgt de beste waar je niet kan afgeraken,dat past meeste bij me.patience en charrity en forgiveness zijn ook mooi maar dat laatste kan ik niet echt goed,misschien moet ik dat leren maarja sommige kun je beter vergeven want ze kunne er ook niet aan doen omdat ze idioot zijn :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja inderdaad die verschillende dingen zijn mooi gezegt,het zijn die dingen die je moet leren en niet gaan leven volgens het christelijke geloof :gaap: want dat beperkt je net zoals andere geloven,alleen dat boedistische lijkt wel het intresanste
Waarschuw beheerder
ja idd; op een kind kan je niet boos zijn als hij iets nog niet weet, iedereen begrijpt dingen op zn eigen moment, dus niemand veroordelen.
Op die site bedoelde ik de presentatie. Was je daar ook heen gegaan? Naja moet je wel lekker zelf weten hoor maar goed.
Boeddhisme heb ik me ook als eerste in verdiept. Is heel interessant.

Ik vind het moeilijk om te zeggen dat mensen slecht geboren worden. Ik heb ook de film monster gezien. Dat ontroerde me ook echt en heeft me wel aan t denken gezet. (was de eerste vrouwelijk seriemoordenaar en door de film begrijp je haar toch ook wel) Daarom soms moet je fouten maken om te leren, maar er zijn wel spirituele niveaus.
Maar goed ik denk dat er dus niet puur slechte mensen bestaan, maar ook geen puur goede.
Waarschuw beheerder
jaja de presentaties heb ik allemaal al gelezen,als je daar naar kan leven kan je wel verbeteren :p.neen niemand is perfect,iedereeen heeft een duistere kant hoe goed hij ook is en die moet leren aanvaarden :p en omgekeerd :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zaterdag 21 mei 2005 om 14:32:
nog een paar iets met koning salomon ofzoiets.

De inca's ;)

Uitspraak van Leanne :kusje2: op zaterdag 21 mei 2005 om 15:11:
ja precies, we begrijpen juist hierdoor hoe fout het is. Maar daardoor is er ook eerst chaos nodig; pas na chaos kan je weer opbouwen.

Je ziet ook dat steeds meer mensen van onze leeftijd (leanne schat dat je ook tussen de 20-30 bent) zich met het spirituele bezig gaan houden en toch een hele openminded visie hebben.

Uitspraak van Leanne :kusje2: op zaterdag 21 mei 2005 om 15:32:
Ik heb ook de film monster gezien. Dat ontroerde me ook echt en heeft me wel aan t denken gezet.

Heb hem ook gezien en je ziet haar idd echt veranderen. In iedere man ziet zij die aanvaller waardoor zij eerder aanvalt.

Site bekijk ik als ik thuis ben.
Waarschuw beheerder
ik ben ook meer spiritueele kant aan het zoeken,maar de meesten staan er niet voor open bij me vrienden denk ik dus ik hou het voor men eigen hehehehe,zelfs als je begint over een boek lezen moet je hun kop zien hahahaha sjakies
Waarschuw beheerder
wat denk je zelf,weed tot pillen tot wat snuifbaar is.er zijn er een paar het nie meer doen maar die smoren nog weed :S.maar daar hang ik bij want die zijn nog normaal,van weed verander je niezoveel en met die mensen train ik veel dus.de rest laat ik hun gang gaan.men energie steek ik er nie in,helpt toch nie :no:
Waarschuw beheerder
heej daantje :)
ik merk inderdaad ook een groter (groeiend) spiritueel bewustzijn. En ben geboren op 05/11/1985 19, schorpioen (net als jij) en os dus :)
Ja echt een bizarre film he, heb m in mn eentje in brussel gezien in een lege bioscoop haha, heb echt zooo zitten huilen :P maar ook echt erg wat ze mee maakt, die gast als ze dan wakker wordt :O my god!!

heej kenny :)
je vrienden zullen er zelf achter moeten komen idd wat goed voor ze is. En tja dan ga je toch lekker zelf op zoek :) Hier kan je altijd ff je zegje doen of vraag stellen, en anders pb je maar :) never a problem!!
en inderdaad weed veranderd je persoonlijkheid ook hoor maar niet zo heftig als speed
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik ben van 83 en een waterman .ik geloof dat we nu in het tijdperk van de waterman zijn,een waterman staat voor verandering,nieuwe dingen,hervorming,creaviteit enzo maar ook we hebben slechte eigenschappen hehehehe.leanne is dat nu vrouwelijk die naam ofzo,want ik zie op je pagina dat je man bent.of spreek ik het fout uit dat het vrouwelijk klinkt lol :frusty:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 22 mei 2005 om 11:39:
leanne is dat nu vrouwelijk die naam ofzo,want ik zie op je pagina dat je man bent.of spreek ik het fout uit dat het vrouwelijk klinkt lol laatste aanpassing 22 mei 2005 11:42

volgens mij zie ik op de foto's toch echt een vrouw en op het profiel zie ik nergens man staan :O

Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zaterdag 21 mei 2005 om 16:55:
wat denk je zelf,weed tot pillen tot wat snuifbaar is.er zijn er een paar het nie meer doen maar die smoren nog weed .maar daar hang ik bij want die zijn nog normaal,van weed verander je niezoveel en met die mensen train ik veel dus.de rest laat ik hun gang gaan.men energie steek ik er nie in,helpt toch nie

Nou mensen die veel sporten en zo gezond leven kan je ook heel makkelijk beginnen over de interne kant en wat dat voor invloed heeft op je sportprestaties. Sport is meer mind dan dan body ;) Kijk maar naar mensen uit oosterse landen en hoeveel geld er uitgegeven wordt aan sportpsychologen bij topsport.

Voor de rest van je vriendengroep, gooi het in de groep tijdens een afterparty ;) Of ga een keertje paddo's nemen :9
Waarschuw beheerder
ik was nogal open geweest hier op partyflock. Vandaar dat ik op een gegeven moment besloten heb om mn profiel wat anoniemer te maken. Maar goed ik ben geen man :) begrijp ook echt niet waarom je dat denkt, maar ok is niet erg
er staat nu bij dat k n vrouw/ meisje ben (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben hier op PF net zo open als in het echt :)

Ik let er alleen niet op dat IEDEREEN het kan lezen, maar merk wel dat ik hier mijn volgtopics kan zien als kleine vriendengroepjes waar ik dan hetzelfde zou zeggen :)
Waarschuw beheerder
open zijn is goed, en t is niet dat t geheim is voor "iedereen" maar goed zou t niet fijn vinden als mn broertjes lezen wat ik een tijdje terug hier over drugs enzo heb gezegd bijvoorbeeld. T is niet dat ik niet eerlijk wil zijn, t is meer beschermend bedoelt. En dat als ze achter sommige dingen komen, dan weet ik dat ze het me niet zouden zeggen. En ik wil niet dat ze dan verkeerde dingen gaan denken.
Waarschuw beheerder
a ja kwas nie zeker e omdat er man stond :S.paddo's ben je op je hoofd gevallen,waarom zeg je niet ineens steek een lsd trip of een micropuntje :S.nog liever zonder parachutte uit het vluigtuig.als je daar in blijft hangen ben je gekloot :S.eeeey zijn jullie ook bezig met aura ofzo???
Waarschuw beheerder
open zijn is goed, en t is niet dat t geheim is voor "iedereen" maar goed zou t niet fijn vinden als mn broertjes lezen wat ik een tijdje terug hier over drugs

moet je beter niet zeggen,laat ze het ontdekken,heb ik ook moeten ondergaan :O
Waarschuw beheerder
hoe bedoeld u want ik begrijp het even niet :p
Waarschuw beheerder
donateur
hahahaa

Heb zelf nog nooit paddo's of LSD gebruikt, niet eens meer dan speed en xtc.

Maar kijk je neemt dus per seconde 2 miljoen bits op en je verwerkt er maar 4000 per seconde.

Dat houdt in dat je veel meer kan zien dan je ziet.
Waarschuw beheerder
ja dat is maar je moet je ogen trainen he,je oogspieren enzo,zodat je iris je pupillen meer openen.dan kan er meerlicht binne vallen,je hersens krijgen die prikkels binnen.dan krijg je beelden.maar ik zag op een ander topic dat je alleen je aura kan zien met lsd enzo omdat alleen met die stof die zogezegde gesloten poorten opên kunne gaan.dikke zeik hoor,zou wel onnozel zijn dat alleen met lsd dat kan.ik heb er boek over gekocht en daar zeggen ze dat je met speciale kaarten je ogen moet trainen en je natuurlijk ook moet concentreren :p
Waarschuw beheerder
donateur
Die prikkels zitten in je hersenen :)

Jij maakt wat je ziet, jij selecteerd welke bits verwerkt worden en welke niet.
Waarschuw beheerder
wij zijn de grootste vijand van elk levend wezen zei een maat tegen me hahahaha is best waar

maar we zijn ook een gevaar vooor ons eigen :p