Partyflock

Forumonderwerp · 700003
2 volgers · 29725x bekeken

Waarschuw beheerder
okee, zonder dollen; ik vraag me af wordt ik gek of zijn jullie gek?

als je een beetje gelovig bent aangelegd dan heb je vast wel gezien dat in meerdere geloven wordt verwezen naar keer op keer goden die met een vliegende discus omlaag zijn gekomen.

in de meest oude tabletten ooit gevonden; 4000 jaar ouder dan de bijbel; deze tabletten heten de Soemerische tabletten.

hierin wordt beschreven hoever de planeten van elkaar afstaan in zo`n debiele preciesheid dat je het niet kan negeren; pas de afgelopen jaren sinds voor ons ruimtevaart mogelijk is hebben we die cijfers van deze te oude tabletten kunnen bevestigen en rara; het klopt allemaal...

okee; als dat al klopt; dan staat er het volgende; de goden die omlaag kwamen noemde zij de Annunaki; deze kwamen van planeet Nibiru (planeet X) om goud te mijnen op onze planeet (jawel er is een wetenschappelijk bewezen gevonden goudmijn van 70000 jaar geleden in zuid-afrika) dit goud hadden ze nodig voor de restoratie van hun ozonlaag.

in het verhaal lees je dat koning Anu (de toenmalgie leider van de aNnunaki) 3 kinderen heeft en als 1e zijn eerst geboren zoon naar Tiamat stuurt; de oude naam voor de aarde; de maan heette overigens Kingu.

kind 1 = enki
kind 2 = enlil
kind 3 = nimsah (meisje)

Enki gaat samen met Nimsah de genen van de cro-magnon combineren met die van de annunaki en daartui vloeide adam voort; de 1e homo sapiens; uiteindelijk had enki meer in gedachte voor ons en wou ons de mogelijkheid geven als goden te kunnen zijn en denken; denk aan spiritualiteit; de bewustheid van het kiezen tussen "goed en slecht" en natuurlijk de vrouw; tot voor kort was het ras Adam alleen mannelijk.

Enlil was woest en heeft nooit gewild dat de mens voorzichzelf kon denken en al helemala niet voortplaneten; wij waren werkbijen voor hem; niets meer niets minder.

ok; wie is enki; wie is enlil...

enki werd als de slang afgebeeld; het was enki die de mens de verboden appel gaf... begint er al een belletje te rinkelen? het was enki die Noach vertelde hoe hij zich kon redden van de vloed.

en jawel enlil; wou ons vernietigen; en enlil = god...

geloof je me niet; lees het na; er zijn 3209432809432890-43 onderwerpen over de annunaki te vinden en hun begin verhaal; dit is het oudste wat er is en aangezien je niet om de feiten heen kan dat ze de afstanden tussen de planeten nauwkeurig hebben beschreven en daarnaas het feit als Nibiru of planeet X niet bestaat; WAAROM is amerika dan bezig met een telescoop in de buurt van Jupiter?

ben ik gek of zijn jullie gek om het niet te geloven?

wat gaan we verwachten in 2012; komt nibiru weer langs; dat is immers wat er gedacht wordt; nibiru komt steeds dichterbij...

nou kommaar op; maak me gek; benik gek; bewijs het maar en geen domme argumenten aub ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
even een (her) update; het gaat dus over de Anunnaki, de Reptoids, de Grey`s, hoe ze voor goden hebben gespeeld en ons systeem hebben opgebouwd. de kerken bullshit onze maatschappij hebben geindoktrineerd en een verschil gemaakt tussen goed en slecht. er is geen goed of kwaad, alleen je eigen mening.

de overblijfselen van de vroegere Anunnaki zijn nu wat men noemt de Illuminati. gebouwd om ons te onderdrukken, zodat we niet de echte waarheid zullen kennen.

Ze zijn al bezig met de New (NAZI) World Order. via mindcontrol, manipulatie en meer vuile truukjes... tja; gotta love em ey :Devil:

http://www.omroep.nl/rvu/berichten/2004/vermeulen/welcome.html[/url]

Update:
Kanttekening bij onderstaand verhaal is dat dit de situatie in het verleden beschrijft, onze geschiedenis. Onze vroegere buitenaardse meesters, de Anunnaki, keerden zich namelijk bijna een decennium geleden (in 1995) naar het Licht en noemen zich nu Annanuki. Sindsdien proberen zij de door hen aangerichte schade te herstellen door de Illuminatie op aarde te bewegen hun strijd te staken, maar zij hier helaas (nog) geen gehoor aan.

Terwijl de wereld meer en meer in brand staat, zien steeds meer mensen het irrationele en onbegrijpelijke gedrag van de wereldleiders toenemen. Ze worden onredelijker en veeleisender. Wie is de meester, wie is de slaaf?

De geschiedenis herhaalt zich weer. Eens werd de aarde totaal beheerd door een superras, bekend bij de oude volkeren van de aarde als de Annunaki. Ze zijn er nog steeds, alhoewel hun aantallen sterk zijn verminderd door redenen die in dit stuk aan het licht komen. Dit ras streeft naar controle en absolute macht.

Dit is een samenvatting van een verslag van meneer Stanford.

In de afgelopen jaren is er veel geschreven over Planet X, Niburu, Nibiru, Marduk of de twaalfde planeet. De meeste teksten zijn gebaseerd op de werken van Zacharia Sitchin. Sitchin, net als Darwin en Velikovsky, gebruikt zijn eigen theorieën om zijn beweringen te onderschrijven. De vraag is: ‘Is Niburu echt?’. Het antwoord is volmondig: ‘JA!’.

Sommige mensen geloven dat de Annunaki of Niburu binnenkort weer terug zal komen. Deze planeet zou een baan hebben om onze zon met een geschatte periode van 3.600 jaar. Omdat Planet X wel omschreven wordt als een planeet ter grote van Jupiter, zijn veel mensen angstig voor aardbevingen, vloedgolven, voedseltekorten, ziekten, meteoorinslagen vulkanische uitbarstingen, enz. Ze zijn bang dat de passage van deze planeet catastrofale gevolgen met zich mee gaat brengen.

Oudere volkeren, zoals de Mesopotamiërs, omschreven Niburu als de twaalfde planeet in ons zonnestelsel. Ook zagen ze Niburu als ‘de plaats waar de goden verblijven’. Is deze planeet bewoont?

De Niburianen worden ook wel de Annunaki (‘zij die kwamen van de hemel naar de aarde’), Nephilim (‘Zij die naar beneden kwamen van de hemel naar de aarde’), Elohim (meervoud voor ‘God’) of Mardukianen (Babylonische term voor de inwoners van Marduk). In het oude testament worden hemelse bezoekers ook wel ‘Anakim’ genoemd.

Enkele beweringen die in het verslag van Stanford naar buiten komen:

- Niburu was bevolkt door een superras van reptielen en werd bestuurd door een elitaire aristocratie.
- De aard van dit ras kan omschreven worden als: kwaadaardig, bloeddorstig, verraderlijk, jaloers, overheersend, dominerend en woest. Ook zijn het kannibalistische vleeseters. Van de veroverde volkeren eisen ze offers van maagden. Stanford kent ze alle eigenschappen toe van Satan himself.
- Niburu heeft ooit om zijn eigen zon gedraaid, net als de aarde nu. Deze zon heette ‘ZAOS’ en is uitgedoofd.
- Mind control en economische controle zijn concepten waar de Annunaki gebruik van maken.
- Genetische manipulatie wordt gebruikt om controle te handhaven. Zo hebben ze een soort gecreëerd die specifiek is voor het veroveren, spioneren en onderdrukken van veroverde rassen, de zogenaamde ‘Ducaz’.
- Nog een ras dat afstamt van de Annunaki, noemt Stanford de zogenaamde ‘Vulturites’. De Vulturites en de Ducaz zijn sinds lange tijd vijanden van elkaar. Afstammelingen van deze twee gecreëerde rassen zijn nu op Aarde en strijden onder elkaar voor de totale macht. Deze afstammelingen hoeven zich er niet van bewust te zijn dat ze een buitenaardse oorsprong hebben.

http://www.xeeatwelve.com/articles/the_anunnaki.htm

hou wel in je achterhoofd aub; net als dat niet alle mensen "evil" zijn, zijn ook niet alle aliens evil... !!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kee rg interessant het is nu erg laat ik lees het morgen allemaal wel maar wel erg gedurfd dit!

Waarschuw beheerder
moet je zeker doen. dit is voor mij absoluut geen onzin. en voor heel veel mensen niet. ;)

Waarschuw beheerder
donateur
kyome akuma? wrom is je naam veranderd?

Waarschuw beheerder
is een nieuw project van mij.

Sons of Goth

mijn echte naam is Willem, in het frans is dat Guillaume en fonetisch japans klinkend is dat dus Kyome. Akuma is japans voor demon/satan/evil.

heeft verder weinig met me topic te maken :P

Waarschuw beheerder
donateur
:D

(y) duidelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Voor je moeite:

Dit is Guillaume in het japans:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QgAAACIT7HtfAdQRV4CFoDrbtg9w*53geFNc0*79l2LtE0a*vlrQ1R5CitMEi5QDYpjHUCTzmwm7HNWRBxP22RybAUeSp5SbcPsP13AuRsI/Guillaume.jpg?dc=4675491111642184737[/img]

Waarschuw beheerder
:$ wat lief; ik voel me vereerd :D
Waarschuw beheerder
ff een request oftewel is het ook spam :p maar willen jullie mij even helpen me topic op gang te krijgen....of gewoon en leuke discussie maken.

https://partyflock.nl/SECTION/forum/ACTION/showtopic/TOPICID/710264

Ik heb dit topic als onderwerp new world order en hoe we daar schijnbaar al meer in komen....

lees het maar eens ik wil een duidelijk mogelijk topic houden over dit geen...Dus aub geen reptielen,aliens,etc gekrijs :p alles is optioneel maar ik wil het nog een beetje tot bevatting vermogen houden.

Waarschuw beheerder
waarom mogen we in jou topic niets zetten over reptielen blah blah blah terwijl je dit topic voor gek zet in jou topic:[

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00132be30003f83805b4fdc91a0068fd09]http://www.unexplained-mysteries.com/gallery/albums/userpics/crypto/normal_ai-strange.jpg[/img]

en dan bedoel ik dit,dit plaatje omschrijf je als nep,photoshop........wel verder kijken en dan de goede foto neerzetten,deze gedrocht staat in een museum,is die museum dan ook ge-photoshopt????? :s :[ :[ :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
je hebt helemaal gelijk xeno ;)

ik ben trots op je :D

12th planet al uit btw? :O

Waarschuw beheerder
Welk museum dan wel?

Ik ken wel een geraamte van een krokodil met daarin een het geraamte van een kind dat ooit is gevonden. Waarschijnlijk opgegeten door de krok iets voor deze stierf. Maar das iets totaal anders.

Waarschuw beheerder
weet de naam niet meer maar een museum in Seattle.

en Omkara bijna.......nog iets van 40 pagina's.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja sorry guys mus kwam met die link van dit topic ,wat ik al aardig wat bekeken heb. en ik had niet verder gekeken dan de site lang was.En idd ik heb ook gezien dat dit wezen achter glas zit maar dat ie levend is dat betwijfel ik,en ik heb het nog proberen te te wijzigen maar dat mocht niet meer :(
Waarschuw beheerder
en ik zet dit topic niet voor gek want ik wil een serieuse discussie over de nwo of illuminati ,en dat mensen het een klein beetje kunnen bevatten als realiteit.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
is goed ff de puntjes op de i.....ghehe(y) :o
Waarschuw beheerder
ja niet dat je me als een lul ziet maar het is al moeilijk te bevatten ,Voor heel veel mensen dat er meer is ,en al linkt mijn topic meteen naar een nog unexplainder topic dan is het geloof waardige ervan af meteen.

ik laat iedereen in zijn waarde en alles is optioneel

Waarschuw beheerder
ben het ook eens met je castor; dat de illuminati eigenlijk reptoids zijn is een 2e verhaal.

maar idd, het is sowieso belangrijk dat de mensen ten 1e te weten komen OVER de illuminati, dan is het nog niet gelijk belangrijk om te weten dat het aliens zijn.

maar DIT topic gaat erover dat er daadwerkelijk Aliens zijn en alles wat hier gepost wordt is toch echt geen onzin.

ik probeer zo secuur mogelijk om te gaan met alle info. ik heb 1 post gedaan over een vampier uit een paralelle wereld met een blacklight zon, ja dat is onzin, maar voor de rest zijn de meeste dingen hierboven voor mij absoluut meer dan bullshit.

het zou toch te gek voor woorden zijn dat na 96.000 ufo sightings mensen nog steeds willen beweren dat het ALLEMAAL onzin is :S
Waarschuw beheerder
deel 1 is belangrijk om de mensen wakker te schudden deel 2 zien we later wel :P

Nee het is zeker geen bulshit er kloppen gewoon veel dingen niet met wat realiteit is.Ik ben zelf een grote liefhebber van truth dingen ,En ik zeg altijd maar alles is optioneel zo komen er ook geen verassingen...Ik blijf wel een beetje in de realiteit denken anders draai ik helemaal door :p

Dat verhaal van die vampier heb ik gemist :P

ik heb zelf ook een paar ufos films etc gezien die mij niet te verklaren zijn als geen ufo...En al die sightings idd die mensen zitten zeker alemaal aan de drugs....dus niks is onzin

En het is ook een goed topic maar niet voor de standaart geintroduceerde mens want die geloofd niks ,Die geloofd aleen de fabels die de telegraaf schrijft.

maar zoals ik al zei ik lees dit topic vaak en ik heb jouw ook horen er is geen goed slecht god good
devil evil.Dat is dus ook mijn standpunt sinds kort

Waarschuw beheerder
donateur
Er was trouwens een tijd geleden een kerel op AT5 die zich uren uitliet over o.a. de illuminatie, Area 51, zapruder, tempeliers e.d. Nog iemand in het bezit van die opname's? Ik heb ze ooit geleend en vergeten te kopiëren.

Mogguh trouwens.
Waarschuw beheerder
Als je weet hoe die kerol heet en hoe de titel was...Zou ik mischien wat kunnen vinden.

mogguh :gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb eerlijk gezegd geen fokkin' flauw idee. Was een beetje schichtig ventje die net deed alsof de CIA achter iedere deur op hem lag te w88. Terwijl iedereen weet dat de CIA je telepatisch volgt. B)
Waarschuw beheerder
ik zag nog zon linkie/plaatje naar een voorspellend iets van 11 september ,In dit topic

kijk hieres :)

http://frontpage.fok.nl/nieuws/39681

En we hebben natuurlijk ook de episode van de lonegun man waarin remote controld boeings in het wtc gaan vliegen..

Ik weet er atm niet meer.Ja dat het dollar biljet omgevouwen de rokende wtc torens laat zien en aan de andere kant het pentagon.
Waarschuw beheerder
Iedereen zal paranoia zijn als hij denkt iets te weten.Cia telepatisch nooit van gehoord ?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
http://frontpage.fok.nl/nieuws/39681

WOW! nooit eerder gezien; hoe bedoel je profetisch kaartspel; een kaartspel van de illuminati eerder dan de aanslagen aanwezig.

de laatste kaart...

[img cacheid=000646c800108280efd6a8081a00691848]http://images.fok.nl/upload/card1.jpg[/img]

volgens die kaarten gaan er eerst nog meer ziektes uitbreken en daarna nog een dikke oorlog en dan is daarna is het tijd voor redemption.

REPENT REPENT REPENT! :P

vage shit... (Y)

Waarschuw beheerder
I first read this on the 28th August 2002.

In the near future, America, in the name presumably of liberty and the defense of freedom, is fighting a war in support of one side or the other in South America, the modern Vietnam.

It's a very messy conflict with soldiers taking combat drugs to boost their aggression and strength, the normal range of drugs just to relieve the boredom, and psychedelic drugs to wash it all away.

There's Psicorps, a telepathic CIA organisation, and other groups of powerful telepaths that are jointly inducing terror and wreaking havoc.

And in general, there is an increasing level of general insanity, caused partly by war, and partly as the repulsive Dr Izaguirre points out, as a side-effect of the psychic activity that serving to reestablish or reinforce delusional systems in those around.

David Mingolla is an American soldier down in "Free Occupied Guatemala" he and his fellows Gilbey and Baylor are having a hard time of it. It's when they get their R&R break that things really begin to go off the rails. David meets and falls in love with Debora, who's sadly on the other side in this conflict. but they'll continue a relationship of sorts, even when he's assigned to kill her.

The novel continues in the jungles of Guatemala and Panama as Mingolla moves through a series of episode such as:

an encounter with a gang of children living wild, brutal lives in the jungle
a psychedelic meeting with a jungle shaman
various encounters with deranged soldiers waging personal wars to satisfy their own separate fantasies
a computer in a wrecked helicopter deep in the jungle that believes it's God
erstwhile partners lose their minds ending as ruined soulless husks or dead, or both
his personal, horrifying, moral decay
learning that the war is being fought under false pretences (as wars normally are)

Oh and there's a lovely little anecdote about the purity of the determination of the Afghani people and their love of their land.

I loved "Green Eyes", wasn't so keen on "Kalimantan" and was hoping "Life During Wartime" would turn out to be pretty good. But it failed for me. I spent most of the book feeling this rich narrative tapestry building up and expecting that any moment I'd get dragged in and swept away. But it never happened, I never got engrossed and I don't quite understand how it failed. Well, actually I do understand: it's a little boring, and there's too much mixed up in there is largely irrelevant to the plot (about which I should say, I'm still a little unclear).

To tell the truth, if we're talking SF war stories, I preferred Haldeman's "The Forever War".

http://www.sfreviews.com/docs/Lucius%20Shepard_1987_Life%20During%20Wartime.htm

Waarschuw beheerder
http://www.ufocasebook.com/videos.html

dit is voor al die mensen die niet en wel in ufo`s geloven.

check die shit!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=000736f90013790ce9d11cde1a00691b93]http://www.fenice.info/x-files/pix/px/nibiru1.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
:|

Waarschuw beheerder
klik hier

Waarschuw beheerder
ik zelf zit persoonlijk steeds meer te denken dat sommige anunnaki van vroeger zelfs 1 waren met hun ufo. als je je voorstelt dat hun technologie heel ver was, moet je maar even kijk Xeno; in het begin van de 12th planet zie je Enki staan met iets van 6 zeer liniaire vleugels.

misschien is het best mogelijk om een soort van 1 persoons ufo te hebben zeg maar, dat je niet echt ergens inzit, maar gewoon een ufo motor oid op je rug hebt waar de nodige vleugels aan vast zitten die je kan uitklappen in en inklappen.

natuurlijk hadden ze ook de gewone ufo`s of naja gewoon, hun ufo`s zijn echt wel de bom, met die uitklappende vleugels en shit (Y)

dus dan zouden ze best die technologie kunnen hebben gebruikt van de ufo`s om een persoon in zijn 1tje te laten vliegen zonder gebruik van een ufo, maar dan wel met ultra geavanceerde technology.

zie het als een jetpack ofzo, maar dan veel geavanceerder :)
[img cacheid=00132ca5000283b3807cd6af1a00691ec9]http://www.davedevries.com/Dave/art%20for%20sale/paintings%20for%20sale/xmen/ARCHANGEL.jpg[/img]
(dit is even een plaatje van de x-men, maar hij heeft daar ook metaal achtige vleugels; bedenk er nog wat alien geavanceerde ufo technology bij en hoppa)

die ufo`s die we zien tegenwoordig; dat is pas het topje van de ijsberg ;)

denk dus dat je alle oude afbeeldingen echtletterlijk moet nemen zoals die plaatjes van anunnaki standbeelden, het is niet dat de kunstenaars van vroeger er geen reet van konden, het is gewoon dat die wezens er zo uitzagen; het is niet een of andere abstracte metafoor ofzo; al die afbeeldingen zijn authentiek (hooguit wat versleten door de uitheid)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zie het als een jetpack ofzo, maar dan veel geavanceerder

zo'n afbeelding heb ik wel ergens in een boek staan over de piramides...een afbeelding van een persoon met een soort jetpack,om te vieguh.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
juist!

ik heb ook echt zin in zaterdag; naar groningen toe; een "onthulling" bijwonen van niburu.nl, wordt echt interresant en kan het super goed vinden met die mensen.

we zitten op hetzelfde niveau; ze hebben ook regelmatig contact met rlt nieuws etc.

if knowledge is power; then im filled with power
Waarschuw beheerder
weet je wat ik eerder zie in de plaatjes dat is een vliegtuig van lang terug zon dubbeldekker..Daarom worden de goden mischien getekend als gevleugelde goden...Stel jij bent een stam in afrika jij weet niks van de technologie van nu...Mischien zijn wij dan ook wel goden voor hun...
Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
hehe lijkt mij wel dat die nep is hoor :P.

ff ontopic: In de tijd van de egyptenaren tekende de mensen ook al ufo's en alians in de pyramides.
Ik geloof er wel in iig

Ohw staat hier boven ook al gemeld. Had niet alles doorgelezen :(
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
geeft niet; had ik je ook wel kunnen vertellen; ik was er immers bij als hoge priester :D

Waarschuw beheerder
Inderdaad :D

volgens die kaarten gaan er eerst nog meer ziektes uitbreken en daarna nog een dikke oorlog en dan is daarna is het tijd voor redemption.

Geloof ik wel ja, er komen steeds meer oorlogen bij, dus ook steeds meer vluchtelingen kampen (zodra er een wereld oorlog uitbreekt, dus wij nederlanders,duitsers,engelse etc gaan ook op de vlucht) Hoe meer mensen er bij elkaar "op de lip" zitten hoe makkelijker er ziektes en ook nieuwe ziektes uitbreken.

[ omkara techichi ] ik geloof er nog steeds niet echt in hoor, maar goed ik val je er niet op aan ;). Misschien omdat ik het niet ken !
Maar hoe ben je daar achter gekomen dan? (achter al die vorige levens?)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat wil ik ook wel es weten ja........O:)(y):D

Waarschuw beheerder
Or is it a Mr.E ;)

Waarschuw beheerder
lang verhaal jongen, maar ik wil het best even proberen kort samen te vatten.

ik ben gewoon redelijk "christelijk" opgevoed, mijn vader is palastijns, maar lapte het moslim geloof aan zijn laars.

ziende hoe mijn moeder eigenlijk een shit leven heeft en hoe heel de wereld om ons lijd had ik zoiets van WAAR IS GOD???

zijn we dan allemaal zo fuckin zondig, dat kan toch niet...

affijn we slaan een aantal jaren over, want anders schiet het niet op :)

toen ik in hilversum woonde heb ik tevergeefs een aantal banen proberen te krijgen; het was net uit met me ex omdat ze was vreemd gegaan en had ik zoiets van GOD jij vuile klootzak hoe kan je mij dit aandoen???

ik probeerde op mijn manier mijn best te doen en ik werd keer op keer in me spreekwoordelijke kont genaaid.

ik heb al wel heel lang mijn twijfels gehad bij het al dan niet bestaan van god, maar goed ik had zoiets van weet je ik geef je het voordeel van de twijfel :)

vervolgens na het lezen van de satanistische bijbel had ik zoiets van :S:S:S en dit moet "evil" zijn, wat loos...

affijn, mijn geloof in een almachtige lieve god die iedereen vergeeft en alles voor je doet als je in hem gelooft is volledig in het niets gezakt en ik ben de afgelopen jaren enorm depressief geweest.

totdat er een Poll kwam op partyflock genaamd GELOOF JIJ IN ALIENS? oid.

toen was Vinyl Junk zo allervriendelijkst een link te posten over ufo verwijzingen in de bijbel...

vanaf TOEN is het sneeuwballetje gaan rollen; en je weet hoe dat gaat met een sneeuwbal die rolt ;)

ik was daarvoor wel al bewust dat ik een egyptische hoge priester was geweest, maar ik snapte niet hoe dit alles zou passen als een puzzel.

nu wel ;)

vervolgens sprak ik iemand aan op mijn laatste optreden en hij vertelde mij over de Anunnaki... dankje Inus!!! toen ik eenmaal thuis was ben ik gaan lezen en boy o boy; toen werd het me helemaal duidelijk (Y)

boek gehaald genaamd de 12th planet; ik had het niet beter kunnen vertellen; ben Sitchin erg dankbaar, want mede hierdoor ben ik weer gaan herinneren ofja; ik wist het eigenlijk al, maar het moest weer naar boven komen ;)

ik hoop dat dit een beetje volstaat als omschrijving. kan natuurlijk wel heel me levens verhaal hier droppen, maar goed; daar zijn we hier niet voor he :P
Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd draai ik door hierop want ik geloof in god :s dit is niet helemaal te bevatten voor me.geen god als in de bijbel verhalen

pffffffff la ook maar :p
Waarschuw beheerder
vanuit de drommedaris in enkhuizen wtf ? in je filmpje van reircarnatie..

Waarschuw beheerder
Eet je nog gezond Willem?

Waarschuw beheerder
eerlijk gezegd draai ik door hierop want ik geloof in god

dan weet je nu god is the biggest bitch of them all;)