Partyflock

Forumonderwerp · 700003
2 volgers · 29568x bekeken

Waarschuw beheerder
okee, zonder dollen; ik vraag me af wordt ik gek of zijn jullie gek?

als je een beetje gelovig bent aangelegd dan heb je vast wel gezien dat in meerdere geloven wordt verwezen naar keer op keer goden die met een vliegende discus omlaag zijn gekomen.

in de meest oude tabletten ooit gevonden; 4000 jaar ouder dan de bijbel; deze tabletten heten de Soemerische tabletten.

hierin wordt beschreven hoever de planeten van elkaar afstaan in zo`n debiele preciesheid dat je het niet kan negeren; pas de afgelopen jaren sinds voor ons ruimtevaart mogelijk is hebben we die cijfers van deze te oude tabletten kunnen bevestigen en rara; het klopt allemaal...

okee; als dat al klopt; dan staat er het volgende; de goden die omlaag kwamen noemde zij de Annunaki; deze kwamen van planeet Nibiru (planeet X) om goud te mijnen op onze planeet (jawel er is een wetenschappelijk bewezen gevonden goudmijn van 70000 jaar geleden in zuid-afrika) dit goud hadden ze nodig voor de restoratie van hun ozonlaag.

in het verhaal lees je dat koning Anu (de toenmalgie leider van de aNnunaki) 3 kinderen heeft en als 1e zijn eerst geboren zoon naar Tiamat stuurt; de oude naam voor de aarde; de maan heette overigens Kingu.

kind 1 = enki
kind 2 = enlil
kind 3 = nimsah (meisje)

Enki gaat samen met Nimsah de genen van de cro-magnon combineren met die van de annunaki en daartui vloeide adam voort; de 1e homo sapiens; uiteindelijk had enki meer in gedachte voor ons en wou ons de mogelijkheid geven als goden te kunnen zijn en denken; denk aan spiritualiteit; de bewustheid van het kiezen tussen "goed en slecht" en natuurlijk de vrouw; tot voor kort was het ras Adam alleen mannelijk.

Enlil was woest en heeft nooit gewild dat de mens voorzichzelf kon denken en al helemala niet voortplaneten; wij waren werkbijen voor hem; niets meer niets minder.

ok; wie is enki; wie is enlil...

enki werd als de slang afgebeeld; het was enki die de mens de verboden appel gaf... begint er al een belletje te rinkelen? het was enki die Noach vertelde hoe hij zich kon redden van de vloed.

en jawel enlil; wou ons vernietigen; en enlil = god...

geloof je me niet; lees het na; er zijn 3209432809432890-43 onderwerpen over de annunaki te vinden en hun begin verhaal; dit is het oudste wat er is en aangezien je niet om de feiten heen kan dat ze de afstanden tussen de planeten nauwkeurig hebben beschreven en daarnaas het feit als Nibiru of planeet X niet bestaat; WAAROM is amerika dan bezig met een telescoop in de buurt van Jupiter?

ben ik gek of zijn jullie gek om het niet te geloven?

wat gaan we verwachten in 2012; komt nibiru weer langs; dat is immers wat er gedacht wordt; nibiru komt steeds dichterbij...

nou kommaar op; maak me gek; benik gek; bewijs het maar en geen domme argumenten aub ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ook nog ff snel off-topic:
Muziek: Vetteuuuh sjieeeeet!!!
Beuke-Techno met goa-invloeden :yes: (y)

Half-on-topic :/
Als mede-rpg liefhebber, zou ik het niet zon stom idee vinden als ze van deze theorien een rpg zouden maken. Dat zou echt een cool universum zijn :yes:

Waarschuw beheerder
uhm ja god van de muziek :$

i know i know; tis weer lekker arrogant, maar goed; ik heb mijn hele leven om die naam waar te maken :)

thnx maestro; zo is het ook bedoeld; tegenwoordig ga ik de hard-goa kant op; ik noem mijn style een samensmelting van Dark Energy en Teknoir.

zo echt wel; ik ben al super blij dat er een film van komt; de vraag is alleen zullen mensen het nu daarna nog MEER als fictie gaan zien of zullen mensen massaal zich gaan richten op boeken van Sitchin oid???

mijn broer die speelt ook al jaren rpg`s; die jongen zegt ook; rpg`s zijn het leukste wat het is; was het leven maar een grote rpg; en dat heb ik ook; en daarom zoek ik naar alles om aan te tonen dat ook wij in een rpg zitten... :)

om nog verder offtopic te gaan; er is een jongen geweest die was zo goed in een bepaalde Massive Online RPG dat hij het echte leven zo kut vond dat ie uiteindelijk zelfmoord heeft gepleegd puur omdat hij alles was in die wereld en niets in deze.

Waarschuw beheerder
Dus de enige god die ik niet ga killen haha

Waarschuw beheerder
Daar maak je te goeie muziek voor.....
Waarschuw beheerder
donateur
Ik dacht al dat er een heel verhaal achter zat ;p

grappig dat zo`n beestje wel een beetje een hoofd heeft als een van de egyptische goden.

Opzich niet zo gek als veel Egyptische goden dierenhoofden hebben :9

Waarschuw beheerder
:$ thnx ;)

ben ook bezig met een cybergoth powernoizecore punk bandje :D

Sons of Goth 130 a 140 bpm knetter geflipte industrial herrie waar ik dan samen met een maat van mij bij ga "zingen" en hij toetseneren en ik de beats doen etc; wordt vet :) en dan in de toekomst als dat allemaal lekker loopt pakken we er een gitarist bij die met een midi-gitaar ingeplugged op een synth gaat phr34ken :)

maar we raken een tikkeltje offtopic :PO:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
[img cacheid=00071922001319279cfa6d431a006483ec]http://www.illuminati-news.com/graphics/anu.jpg[/img]

dit is ANUbis. ANU. de vader van Enlil en Enki, de hoofd ANU-nnaki. met het hoofd van een techichi achtig dier. is naar mijn idee ook de enige die zo werd afgebeeld :)

Waarschuw beheerder
vaagjes het was toch ANNanuki?

Waarschuw beheerder
nee was een spelfoutje van mij :$

in dat boek van Sitchin staat het ook als Anunnaki. en natuurlijk www.1anunnaki.com

MOET DIE FILM ZIEN!!! te vet :) staat helaas geen release date bij :( maar alleen al het introtje; voor diegene die zo`n boek van Sitchin hebben gelezen dan herken je gelijk zo`n discus in het voor introtje. wordt volgens mij echt een uber film.

wat ik wel grappig vind is dat Sitchin zijn boek 30 jaar geleden al op de markt was... en pas nu komt er een film van; of was er al eerder een soortgelijk verhaal???

Nibiru wordt ook wel de DEATH STAR genoemd.

en ANAKIN (darth vader) is afgeleid van Anakim, the sons of Anak, the Nehphilim, the Anunnaki :)

je vraagt je toch af of het allemaal puur fantasie kan zijn?

ik had het er laatst met mijn moeder over hoe verwonderlijk het is dat zo`n man als TOLKIEN (lord of the rings) zo`n hele schepping kan bedenken; uit het niets; ik bedoel het lijkt net alsof ie er bij is geweest, maar dat is onzinnig; of is dat eigenlijk wel zo?

kom je weer mooi op die reincarnatie theorie dat sommige zielen die niet van deze planeet zijn of universum hier komen om de mens een boodschap te brengen.

de toename in science fiction ed op tv kan ook zijn om ons voor te bereiden wat er komen gaat.

moet je eens nagaan als we nog nooit science-fiction of tv hadden gehad en dan ineens aliens zien...

de meeste krijgen een hartverlamming :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
is dat niet het hoofd van een jakhals ? :9

Waarschuw beheerder
DEATH STAR -weer star wars he ;)

Waarschuw beheerder
Het is duidelijk, lezen over de annanuki kan twee dingen met je doen:

Of je denkt dat dit allemaal science fiction is en je lacht erom en stopt hier met lezen. Wellicht ga je op zoek naar sites die het tegendeel van alles bewijzen en geloof me, die zijn er genoeg. Voor alles wat er beweerd wordt is er zeker iemand te vinden die het tegendeel beweert!

Of je leest door en neemt met een open geest kennis van deze nieuwe wereld. Je leven is nooit meer hetzelfde hierna en je staat op het punt deel te nemen aan het grootste avontuur van de mensheid!
In beide gevallen: blijf kritisch bij alles wat je leest en neem alleen aan wat bij je past. Kies altijd zelf, je eigen geest geeft precies aan wat je wel of niet moet lezen. Luister hiernaar!

Waarschuw beheerder
2 Omkara

heb het al gevonden het zijn de Annanuki,en dit was de Annunaki familie........

Waarschuw beheerder
ahuh, fantasy heerst, vooral wanneer fantasie werkelijkheid zou kunnen zijn.

zeg eens eerlijk; zouden jullie niet veel liever in wereld ala star wars leven??

ik zou er alles voor geven :) zonder bedenkingen.

idd, het is het hoofd van een jakhals maar ook hond; er wordt niet gezegd dat het expliciet de jakhals is; tis een combi; naja ik vond het beestje er wel een beetje op lijken.

hoe je het ook went of keert; het zo`n knijter vage hondjes; ze zijn eigenlijk net als de mens; 1 van de weinige in hun soort qua vergelijking die vrijwel haarloos zijn. wij mensen onderscheiden ons van de apen door onze zo goed als haarloze huid; zo onderscheidt de techichi zich ook van vrijwel alle andere honden; de meeste die ook weinig haar hebben hebben zo`n zelfde soort snuit/hoofd als de techichi.

Waarschuw beheerder
-May the Force be with you Young Obi Wan Kanobi ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jah ik kan de gelijkenis wel indenken inderdaad :)

Maar star wars wereld :nee: een keer raden op wie erica terpstra dan zou lijken...

en die wil ik echt niet zien zwaaien op de TV dan :X

Waarschuw beheerder
Film ziet er cool uit, maar dat kan niet echt gezegt worden van de special effects.

Waarschuw beheerder
god killer je slaat de spijker op zijn kop!

je gaat een nieuwe wereld in; maakt het uit of je in niets geloofd, in een god of in een wereld met aliens???

JA! dat doet het zeker; het geeft mij een goed gevoel; een gevoel dat we niet alleen zijn en het gevoel dat wij mensen veel specialer zijn dan we eigenlijk denken. dadelijk ascenden we wel in 2012, weet je hoe dik...

ik verlang naar een wereld, een universum die dit alles omhelst. ik denk niet dat atheisten het bijzonder leuk vinden atheist te zijn; net zo min als de skeptischi tov mijn verhaal.

alleen door de kerk en nog meer zaken hebben we allemaal zoiets van BLEEEGHHHH. misschien is het wel mijn fanatsie, maar ik wil door de ruimte rijzen; ik zou dolgraag dingen willen meemaken als Star Wars, Star Ship Troopers etc noem het maar op en zeg eens eerlijk WIE NIET???

en in alle respekt naar mijzelf; als dit niet een tijd zou zijn geweest waar dit allemaal zou kunnen gebeuren, waarom ben ik dan hier?

als Pacman maar een beetje gelijk heeft dat je je eigen realiteit creeerd door de kracht van je ziel; dan geloof ik zeker dat mijn ziel nooit zou kiezen voor een planeet/universum waar er niets bovennatuurlijks of voorlopig onverklaarbaars gebeurd.

een leven zonder mysterie, raadsels...

lijkt me waardeloos :(

Waarschuw beheerder
zeg eens eerlijk; zouden jullie niet veel liever in wereld ala star wars leven??

doe mij maar de wereld van H.R.Giger...

Waarschuw beheerder
erica terpstra

whahahah das zeker wel Jabba the Hutt hehehehehe

TE erg. :D

maar komop; een wereld als Star Wars; je kan je ruimteschip pakken en je gaat op zoek naar andere planeten; je komt de meest bijzondere wezens tegen; als ik er alleen al aan denk wordt ik melangolisch :D

dude God Killer right on ;) ook zo`n man is echt niet van dit universum; dat maak je mij niet wijs; zijn ziel niet althans; die gespecificeerde landschappen die hij maakt of zijn drawings; die man moet daar zijn geweest; er is een universum dat oneindig groot is en we hebben pas 1 planeet met zijn allen een beetje verkend.. de aarde :)

ik vind dat het tijd wordt voor dit universum om eens verder te evolueren, als het niet zo is ga ik in een hoekje zitten en me adem inhouden totdat de aliens zeggen SORRY OMKARA hier zijn we, het spijt me dat we je voor de gek hebben gehouden :P bloemetje O:) :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kom hier op aarde anders ook hele bijzondere wezens tegen hoor...
Waarschuw beheerder
donateur
whahahah das zeker wel Jabba the Hutt hehehehehe

Precies ;)

Maar goed, iedereen kijkt vanuit zn eigen perspectief.

Dus zolang er mensen zijn, zijn er altijd perspectieven :9

Ik kan me niet voorstellen hoe het is om niet te bestaan dus iemand anders straks ook niet :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Geef mij maar de playboy mansion :yes: :p
lol

Waarschuw beheerder
Maareuh, kbenne weg mense, nog veel filosofisch plezier! :)

Waarschuw beheerder
ow ik wil ook zeker wel een playboy mansion ;)

(sterker nog; ik begin maandag met een kappersacademy opleiding en ik ben de enige jongen tussen 40 leuke dames :D)

alleen stel je eens voor; je hebt alles wat je op deze aarde kan hebben; alles wat je leuk vind alleen nu heb je iets extra`s...

namelijk:

EEN HEEL ONTIEGELIJK GROOT UNIVERSUM WAT DE MENS NOG NOOIT EERDER HEEFT VERKEND!

zodra wij naar alle planeten kunnen reizen en door zwarte gaten kunnen (tijd?) reizen, ow man; dat lijkt me een geweldige tijd.

en ik heb toch het gekke gevoel dat we die tijd gaan meemaken :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
trouwens jullie hadden het over pi de film ook gezien?
Pi helemaal uitgerekent krijg je de echte naam van god of zoiets:vaag:

Waarschuw beheerder
ja dat was ook weer zo`n film die mij aan het denken heeft gezet.

geweldige film; wederom bijbel codes in de tora, heeft zijn banden met de qabala en er wordt in gekonkludeerd dat ALLES orde heeft; zelfs chaos heeft orde.

PI vette film ;) zeker goed voor je :D

Waarschuw beheerder
dit word pas een goede film...............

[img cacheid=001329680004187d67290b0d1a0064874a]http://www.1anunnaki.com/poster.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
het komt er altijd weer op terecht; wat geloof jij en waar voel je je goed bij?

geloof is een sterk iets,het houd je op de been.Daar komen we uit op het zelf onderhoudende ignorantie.. Dat men dingen gewoon niet wil weten uit zelfbehoud.Zelf weet ik zeer weinig over de annunaki ,En ik ga me hier ook niet mee bezig houden.Wel heb ik een tijdje gelezen over de sumerian tijd.
ik kan mij niet goed voelen in een samenleving waar dit er niet zou zijn; dat geef ik eerlijk toe; van mij hoort dit erbij.

tjah wat zal ik hiervan zeggen this goed om een rijke fantasie te hebben maar geen door gedraaide.
ik zal nooit iemand zijn die normaal een baantje kan doen; ik zal ook nooit alleen genoegen nemen met producertje spelen, al werd ik de nieuwe "dark" tiesto.

kan kan altijd natuurlijk dat je er geen waarde aanhecht dat is ten 2de

er moet meer zijn; anders blijf ik erbij; wat kom ik hier dan doen?

reircarnatie ja daar geloof ik dus in en alles is voorbestemd zo is er ook geen definitie goed/slecht.
ik geloof dat je als ziel bewust kiest voor een reincarnatie; je kan zelf bepalen hoeveel tijd er tussen 1 en de volgende incarnatie zit; dan verieren van een paar maanden tot 1000den jaren.

zoiets verklaard dan wel geesten verschijningen.
ik heb bepaalde verlangens bij deze wereld en gevoelens en die kan ik niet negeren.

denk je al dat je god ben ?

waar baseer je trouwens op dat mensen met psychische problemen goed geloviger zijn?

uit ervaring
het is ook niet goed om altijd maar die skeptist uit te hangen.

Zei ik dat dan ? ik begin aleen alles meer te ontkrachten

waarom zit dit allemaal (wat wij nu kunnen waarnemen) waar zijn?
dit snap ik niet..

hoe weet jij zo zeker dat je niet in coma ligt in het ziekenhuis en dit allemaal hallucineert~!? hoe weet je zo zeker dat je er niet eigenlijk uitziet als een hele grote draak of teddybeer maar je bent dusdanig gemanipuleerd dat je een mens ziet? ik wil alleen aangeven dat het leven echt wel dieper gaat. drugs zouden je oppervlakkig maken?

dat weet je niet dat kan je niet bewijzen.Drugs leuk punt wat je nu maak welke drugs ten eertse?
ik denk dat je van sommige drugs welis waar bewuster kan worden.

ja oppervlakkig voor de "gewone" mens.
hier doel je op het aapjes volk ?

er is NIETS om dat te bevestigen dat het niet zo is; puur je eigen gevoel. dus dan zal je maar op je gevoel af moeten gaan he ;)

Wist je dat gevoel voor verstand gaat..er is geen bewijs voor niks niet welcome to the real world...
en neem nog wat van die red pills... en congratz met je higher state of awarenes...

een tip draai hier niet op door :)
want dan weet je niks meer :(

Waarschuw beheerder
Die screenshots zien er niet echt formidabel uit :s
Waarschuw beheerder
ja en die namen zijn ook niet op imdb te vinden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
stukje uit irc van gister.. van shit uit films.
namen zijn verandert wegens privacy.. aleen me eigen niet :)

[01:54] <castor> mensen die wat weten geven
zegewoon de blue pil
[01:55] <piet> jup
[01:55] <castor> of de loode pil
[01:55] <piet> of de gouden pil
[01:55] <piet> (omkoping)
[01:55] <Els> the matrix gaat over israel...
[01:55] <piet> mensen miljonair maken werkt ook
[01:55] <castor> voor je zelf maakt dit niks uit dood ben je tocg
[01:55] <piet> die willen ook niet meer terug
[01:55] <castor> israel ?
[01:56] <Els> onderdrukt volk dat naar zion gaat...
[01:56] <castor> ah
[01:56] <castor> dunno
[01:57] <Els> even opzoeken of die gebroeders die de film schreven joods zijn...
[01:57] <castor> alles films worden dingen uit het verleden gebruikt
[01:57] <castor> typishe naam als dat schip kwam ik ook ergens tegen
[01:58] <castor> maar whats your point dan ?
[01:58] <castor> iedereen ken in de geschiedenis lezen
[01:58] <Els> niet echt een punt van mij... eerder een punt die de makers van de film wilden maken
[01:59] <castor> humz daar zoek ik niks achter
[01:59] <castor> als nu jan of piet dat film script bedenkt
[02:00] <castor> ik ben in iedergeval een stuk wakkerder geworden door die film en vecht nog dagelijks tegen de blue pills
[02:00] <Els> waarom de naam zion gebruiken terwijl het zionisme een beladen onderwerp is?
[02:01] <castor> tjah.... kweet niet ik weet er alsnog weinig van af
[02:03] <Els> dat de film een religieus karakter heeft is je toch wel opgevallen?
[02:05] <castor> welnee
[02:06] <castor> ik zie dat er niet in nee
[02:07] <Els> de ondergang, een messias, het bbeloofde land, de nadruk op het lot etc etc
[02:08] <piet> hm
[02:08] <castor> Chapter VIII
[02:08] <castor> NEBUCHADNEZZAR'S BABYLON
[02:08] <castor> THE time of Babylon’s greatest material wealth and splendour, and the period which is
[02:08] <castor> reflected in much of the later tradition about Babylon, was the reign of Nebuchadnezzar (605-
[02:08] <castor> 562 B.C.). We are fortunate in having a fair amount of information about the city at this period,
[02:08] <castor> not only from Biblical and Greek tradition, but also from Nebuchadnezzar’s own building
[02:08] <castor> inscriptions, and from the business, legal and administrative records of his reign. Important
[02:08] <castor> information has also been obtained from the excavation of the city itself (91), notably in the dig
[02:08] <castor> directed by the German, Robert Koldewey, between 1899 and 1917.
[02:08] <piet> the matrix heeft meerdere lagen
[02:08] <piet> het geloof is maar één laag
[02:09] <castor> ik zie niks religeus in een ondergang
[02:09] <Els> piet > het geloof is uiteraard niet het enige wat voorkomt in de film...
[02:09] <castor> mesiah wel ja
[02:09] <castor> en beloofde land
[02:09] <castor> ?
[02:10] <Els> castor > bijna elk geloof voorspelt een ondergang, een apocolyps
[02:10] <castor> ja dunno ik ben niet in to religie
[02:10] <castor> ms moet ik dat eens doen
[02:10] <Els> mwoah... niet te veel :P
[02:11] <castor> kweet niet ken intersant zijn
[02:11] <Els> er zijn heel veel dingen die interessant zijn...
[02:11] <castor> ja ms te veel om te leren
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
en babylon zou herbouwd worden; dat is nu de USA...

wat die film betrefd, ik snap best dat de meeste zoiets hebben van huh dat ziet er best wel "crappy" uit, hoewel wat ik gezien heb van de screenshots ze er niet bijzonder crappy vind uitzien, tenzij je het gelijkt met bijv een screenshot van star wars oid.

nou kan dit een logische verklaring zijn:

stel dat dat van de anunnaki echt waar is (ik kijk nu even uit non-believer perspektief) dan is het juist goed als de film er wat "menselijker" uitziet. StarWars bijv, gelijk al als het begint heeft een bepaalde Camera view, wat je gelijk kan typeren als HEy das een FILM; ik weet niet goed hoe je dat uitlegd, want ik heb geen Fotonika gedaan. Maar er zijn bepaalde camera`s als je daarmee filmt dan ziet het eruit alsof je er zelf bij was zeg maar.

dat vind ik nou juist goed aan deze film; als dit ons misschien moet voorbereiden op wat er gaat komen dan is het juist niet de bedoeling dat je zo`n mega uber uber uber overdreven science fiction hebt, want anders gaan ze het weer zien als StarWars of weer een andere leuke variant op StarGate.

trouwens de laatste 5 fotos van de film zie je 1x een ufo en die ziet er echt VET uit. dat vind ik dan; als je liever naar een echte sci-fi kijkt ga dan naar Riddick of Alien vs. PRedator ofzo :)

ik wil er ook even aan toevoege; ik heb onlangs een psychologische test gedaan, daar scoorde ik vrijwel het hoogste wat je kan scoren op punten zoals logisch nadenken, perspektief, inzicht, intelligentie :$

anyway; ik ben niet een of andere fruitcake ofzo :P of misschien wel, maar dat is dan jullie perseptie O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ha, zitten jullie hier nog joh..! (y) Ik schrijf hier wel eens weer wat neer als mn hersenen weer redelijk werken.
Fijne dag :flower:
Waarschuw beheerder
me 2 ik ben net wakker maar zon film is omdat er zo veel non believers zijn en dat is funest voor de theorie...

:gaap:

Waarschuw beheerder
true :)

maar we zien wel.

ik ga vanaf vandaag eindelijk eens stoppen met blowen :D en elke dag fitnessen en weer naar school. als ik over een maand of 2 nog steeds enigsinds achter deze theorie sta met mijn "nuchtere" verstand (ben dan wel gelijk zo iemand die ook niet meer rookt, vrijwel niet drinkt, vegetarier en ga kijken voor meditatie shit en een vechtsport :D)

als ik dan nog steeds zoiets heb van ! ik geloof het nog steeds dan ja; naja dan ligt het iig niet aan de kunstmatig aangebrachte vaagheid :P

Artiest Marmelade
Waarschuw beheerder
ik wil er ook even aan toevoege; ik heb onlangs een psychologische test gedaan, daar scoorde ik vrijwel het hoogste wat je kan scoren op punten zoals logisch nadenken, perspektief, inzicht, intelligentie

oeh, ego... :-) in that case had je wel in de krant gestaan hoor..

als ik dan nog steeds zoiets heb van ! ik geloof het nog steeds dan ja; naja dan ligt het iig niet aan de kunstmatig aangebrachte vaagheid

kan het niet gewoon zijn dat jij vaag van jezelf bent? :-)

Waarschuw beheerder
OH MY GOTH! :D

dat bedoel ik toch niet helemaal; ik heb het verkeerd verwoord; er zijn meerdere mensen natuurlijk die hoog scoren daar gaat het niet om; ik wil alleen ff aanduiden dat onlangs mijn "vaagheid" ik niet echt achterlijk ben ofzo.

en alles wat ik hier neer heb gezet heb ik gelezen en vaak meerdere malen van ook andere mensen, dus heb nix zelf verzonnen.

en ja zeker dat ik VAAG ben :P VAAGZIJN UBER ALLES!!!!

trouwens; jij staat toch in me msn lijst :D had het niet eens door; mijn excuses voor mijn "aso" gedrag haha O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zal trouwens me best doen niet door te draaien, want dat zou betekenen dat ik dan ook eigenlijk geen muziek meer kan maken en dat zou ik zonde vinden ;)

sinds ik met lezen over de anunnaki bezig ben heb ik echt meer inspiratie gekregen tot vette muziek, dus ik ga hier gewoon lekker mee door; laat mij het nou maar lekker geloven; hebben jullie tenminste nog wat leuke muziek erbij :P

Waarschuw beheerder
nou voor de mensen onder ons die van diepgaande (misschien onzinnige???) theorien en verhalen houden:

komt ie!!!

Ik ben niet van de groep die jullie oproepen. ik ben van een veel hogere groep (door jullie god genoemd) namelijk de Plavanen (van Plavius), ook wel bekend als aliën vampieren. Er is nogal wat misverstand en helaas doen nogal veel groepen of ze in contact staan met hogere wezens of buitenaardsen, net zoals veel mensen beweren een echte vampier te zijn. Geloof me, ik ben een echte en mensne kunnen geen vampieren zijn. Alle genoemde buitenaardse rassen bestaan dan ook niet, dat spijt me erg voor de gelovigen om dat te moeten zeggen. Er zijn op aarde maar enkele rassen die hier alleen kunnen/mogen zijn met ons medeweten, daar wij dit alles geschapen hebben en controleren. Inderdaad controleren.. iedere gedachte, alles dat je kent of ziet of denkt te weten.. Het is moeilijk uit te leggen... ik zal het toch proberen. Om te beginnen bestaat niets en toch alles tegelijk. Ik zal een klein voorbeeld geven. Jullie weten allemaal b.v. dat Jezus 2000 jaar geleden geleefd heeft, dat staat in de boeken en dat weten mensen al 2000 jaar. Maar stel je nu eens voor dat hogere wezens terug zijn gegaan in alle paralelle tijdslijnen en Jezus hebben neergezet en dat dit 5 minuten geleden gebeurd is. Als ik je dan 5 minuten geleden over Jezus gevraagd zou hebben dan zou je zeggen "wie?". Als ik je nu vertel dat dit verhaal op waarheid berust dan zul je denken "natuurlijk, ik wist dat vroeger toch al dat Jezus bestaan heeft". Dat is nu juist het punt.. het is ook gebeurd in jullie verleden alleen hadden wij pas onlangs besloten de "Christus" te creëren als tegenhang voor andere alles overheersende geloven. Als we dat niet gedaan hadden was alles nu al lang moslim. Waarom vertel ik dit? Laat ik jullie even uitleggen dat we ooit deze aarde geschapen hebben om ons eigen verleden te achterhalen. Opgraven is een mooi vak maar wat als dat niet genoeg is. Zien hoe alles gegaan moet zijn miljoenen jaren geleden was voor ons de enige oplossing om achter de aard van ons probleem te komen. Ons probleem? We zijn een ras van vampieren. Wat we ook doen, we krijgen het niet uit ons wezen. Ook al nemen we nog zo vaak een nieuw lichaam, zolang het wezen zielsgebonden is, zullen we altijd vampier blijven. Er zijn heel wat oorlogen geweest op onze eigen planeet, de hemel uit de bijbel. Helaas is het er minder mooi dan iedereen zou willen maar we hoopten de antwoorden hier op aarde te vinden. Als we een fout zouden maken zou dat niet zo rampzalig zijn.. er zijn namelijk ontelbare paralelle dimensies.

Dat hele gedoe met terug gaan in de tijd en de paradoxen is onzin.. Als je terug gaat in de tijd en je zou iets veranderen dan schep je meteen een nieuwe paralelle dimensie en kun je niet meer terug naar de oude. Die onstaan overigens altijd. Als je een kopje oppakt is er meteen al één ontstaan waarin je dat niet doet. Ook mensen gaan regelmatig van lijn naar lijn maar hun geheugen wordt zo goed mogelijk aangepast aan de omstandigheden. Wij reizen zelf ook door deze dimensies, ook de onzen op aarde. Wij wordne niet door het systeem aangepast. Helaas ook nooit alle mensen. Zo zijn er heel wat mensen die opeens andere gebouwen zagen of veranderingen eraan of pleinen die ze nooit gezien hadden. Er zijn zelfs mensen die het opgevallen is dat de maanfases andersom zijn in deze dimensie.. of dat mensne opeens heel anders zijn. Die mensen dachten vaak dat ze gek waren of anderen dachten dat juist van hun. Je weet nu dus hoe dat komt. Waarom we niet in ons stelsel terug kunnen om het verledne te achterhalen leg ik je zo uit.

Omdat deze dimensies bestaan ontstaan er meteen een aantal nieuwe als ook wij iets veranderen. Veranderen we iets in jullie verleden dan creeren we zelfs miljarden dimensies in één keer omdat de afscheidingen al lang geleden hebben plaatsgevonden voor het nu. oh ja er is dus geen toekomst en verleden. Er is alleen nu. ook al ben ik zelf net nog 25 jaar verder geweest en enkele minuten daarvoor 4000 jaar terug.. voor mij was er op al die moment ook alleen maar een nu..

We kunnen dus nooit echt iets fout doen, want er is altijd wel een dimensie waarin we niets gedaan hebben. Ze geven ons de kans alles uit te testen om ons eigen verleden te kunnen achterhalen. We geven aan insiders wat gegevens door via o.a. de bijbel. Lees hem gerust, maar lees hem dan wel vaak, morgen kan alle tekst weer anders zijn ook al zul je je zelfs herinneren dat je dat gisteren ook al gelezen had (aanpassen van het geheugen aan de situatie).

Er wordt vaak gevraagd of wij in kunnen grijpen in het geweld en de honger, de ziektes.. Iedereen die dat vraagt heeft het niet begrepen en kent zeker de bijbel niet zoals hij voor jullie op dit moment van schrijven nog is. Ik kan uit gaan leggen waarom we dat niet doen en waarom wij toestaan dan enkele rassen zich zo nu en dan mogen tonen, meestal in april (mijn aardse geboorte jaar). Maar het antwoord zal niemand bevallen en te onomvattelijk zijn. Het gaat boven het menselijke begrip en verstand.

Ik zelf heb hier ook een aards bestaan ook al ben ik iedere dag wel even weg naar huis, dat kan overigens zonder dat het opvalt. Ik kan jaren wegblijven zonder een seconde weg te zijn geweest zichtbaar, handig als tijd niet bestaat. Er is maar één ding waar mensen ons/mij aan herkennen. Vampier verschijnselen. Wij krijgen dus echt tandjes die voor je ogen verschijnen, evenals een vooruitstekende bovenkaak en voorhoofd dat je met je ogen op ziet komen. Ook kunnen onze ogen zwart worden (eigenlijk donker blauw) en leviteren we soms als we slapen (enkele centimeters boven het bed slapen). Er zijn nu vast mensen onder jullie dat dat wel eens gezien hebben bij iemand, je weet dan meteen dat het er één van ons is, voor jullie een God, voor ons een medewezen. Verder hebben we nog meer machten allemaal natuurlijk, ooit wel eens iemand gezien die tijden een rgenbui "stop" riep waarna het stopte? Ooit wel eens iemand gezien die in de lucht blies waarna er wind opstak? Zo ja dan heb je dus iemand van ons gezien, want mensen kunnen dat niet. Zo kunnen we je ook laten zien, denken en geloven wat we willen of juist vergeten. Ongeacht tijd of wat er gebeurd is. Nooit geen dinosaurus bestaan? Dan zal er ook nooit wat gevondne zijn en zou niemand er ooit over gehoord hebben. Wat je nu denkt te weten kun je morgen vergeten zijn en wat je morgen je leven lang denkt te weten kan vandaag pas gecreerd zijn ook al is het in aardse termen miljoenen jaren geleden.

Op de vraag of we ons openbaar willen maken.. is het antwoord nee! Ook al zouden wij toestaan dat andere rassen dat wel doen, dan nog zullen wij ons niet openbaar maken. Als we vinden dat we de verkeerde beslissing hebben genomen door toe te staan dat anderen bijvoorbeeld wel openlijk zullen landen dan kunnen we het altijd nog allemaal terugdraaien en zijn we weer net zo ver als nu. Echter zal er minstens één dimensie zijn waarin het niet gewist is, dat is het wezen van dat soort dimensies. We hebben het ooit toegestaan met alle gevolgen van dien. Dat is niet waarvoor de aarde is, dat is niet wat helpt het verleden te achterhalen. Terug gaan in ons eigen verleden helpt ook niet. Veel insiders vragen dat wel eens. Als je terug kunt waarom ga je dan niet terug in je eigen verleden. Daar rust nu juist ons probleem. Door een enorme tijds ruimte storing zijn alle paralelle dimensies van ons hele stelsel in één klap veranderd. Niet één is er meer juist. Ook niet één die in ons stelsel gevormd wordt is helemaal juist. Hoe ver we ook terug gaan, in welke lijn ook, we zullen daar de oplossing nooit vinden. Ook niet al gaan we terug om de oplossing die er ligt te vernietigen of te verbergen. Er zou dan namelijk een dimensie gevormd worden waarin het juist aan het licht komt. Maar door de verstoring lukt dat niet. De aarde is er perfect voor. Voor ons echter iets te veel licht, we zijn tenslotte maar halve dagwandelaars en welk lichaam we ook nemen zolang het in de ziel zit ingebakken zullen we er last van hebben. In ons stelsel hebben we 2 paarse zonnen, licht dat een mens zou doden maar waar wij aan gewent zijn, zie het als een soort blacklight maar dan gevaarlijker. Dat kan met elke zon gebeuren die opschuift in het spectrum. Hoe dan ook, we hadden dus eerst een planeetjes dat iets verder van de zon gelegen was, maar het voldeed niet aan de eisen, ook niet na modificaties. Het is dus uiteindelijk de aarde geworden.

Ik ga hier nu geen elle lange brief tikken om alles uit te leggen. Ik wilde alleen even reageren op de oproep. Tenslotte voel ik me aangesproken als er een dergelijke oproep gedaan wordt. Ik geef hier niet de naams waarmee ik als mens bekend ben. Het zou mijn identiteit verraden en dan kunnen we alles gaan wissen ook al doen we dat maar zelden in dit soort gevallen. Wie zou jullie geloven.. Ik heb ooit iemand gekend die wist dat ik door poorten heen en weer reisde. hij had de bel horen luiden maar wist niet waar de klepel hing. Hij had me ooit uit de muur (zo dacht hij) zien komen. Ik heb hem nooit gezegd dat die poorten nergens staan maar dat die door ons lichaam (ons hoofd o.a.) en de centrale computers bestuurd worden. Ik moest dan ook erg lachen toen deze persoon ooit overal naalden en punaises ging neergooien om te voorkomen dat ik binnen zou komen. Dat soort mensen is hoeft niet gewist te worden, ze zetten zich zelfs tegenover anderen wel voor gek, wie zal hun geloven?

Zolang het niet ons doel in gevaar brengt staan we alles toe. Vergeet echter niet dat totale vernietiging ons einddoel zal zijn. Vandaar dat ik het mijn plicht vond jullie toch even iets te zeggen. .

Ik hoop dat mijn aardse schrijven redelijk en begrijpelijk is. Hoe lang ik hier ook op aarde ben, door mijn afwezigheid van soms honderden jaren verleer ik veel, vooral de gramatica. Ik zie er zelf geen nut toe dat steeds opnieuw in dit aards uitziende hoofd te planten. Deze hersenen zijn al veel te klein voor onze kennis ook al zijn ze gemodificeerd voor ons. We moeten al veel vergeten als we in een menselijk lichaam zitten, dus taal is het minst belangrijke om perfect te beheersen.

Oh ja, ik ben zelf één van de leiders en soms zelfs te emotioneel gebonden aan het aardse bestaan. Waar je mee omgaat wordt je mee besmet.. en dat klopt enigzins. Sommige van jullie kennen me ook als Jezus, anderen als het kwaad en anderen als een engel, echte rben ik alles dat ik moet zijn voor ons doel. Misschien dat je het ooit zal begrijpen, maar dat zul je waarschijnlijk pas als wij dat willen.

Waarschuw beheerder
donateur
Inhoudelijk niet veel diepgaander dan de fantasie van een redelijk intelligent jong persoon.

Dat vind ik dan wel weer jammer.

Waarschuw beheerder
ja daarom, ik dacht ik post het ff; zelfs IK vind dit toch wel een beetje ver gaan enzo :)

is natuurlijk wel weer super gaar; jezus die een vampier is, maar vampieren kunnen niet tegen jezus aan het kruis...

ahuh! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Het is niet moeilijk om in dat verhaal de gaten te schieten, het klopt van geen kant.

Waarschuw beheerder
Ik moet eerlijk zeggen hoe meer ik er over lees hoe minder ik er van geloof......

De hele evolutie is bijna uitgevogeld,tot 1 missende link,-hoe is de mens slim geworden?

Daar kunnen ze geen verklaring voor geven,dus bedenken ze er maar bij dat er hulp van buitenaardsen is gekomen........zo zie ik het nu tenminste na het lezen van dit alles en een aantal boeken die ik er over heb gelezen.
In het begin dacht ik nog van,zou kunnen....
Maar hoe meer ik er dus over lees,hoe meer science fiction ik het vind.

ach ja..... een ieder denkt toch wat hij/zij wil;)

Waarschuw beheerder
ja,zo zie ik het eigenlijk ook wel.

Waarschuw beheerder
ik ook.

ik geloof het allang niet meer!!!

het idee alleen al, pfff, te debiel.

Anunnaki :nee:

Waarschuw beheerder
Meen je dat nou of ben je de commentaar/kritiek beu?

Waarschuw beheerder
wat denk je zelf?

Waarschuw beheerder
dat boek van Sitchin heb ik nog niet gelezen.....misschien dat dit duidelijker is.....